Filters

8

Prettige omgeving om cliënten in de volgen en vanuit te communiceren.

Hoewel nog niet zeer actief en nog met een beperkt aantal cliënten, zijn mijn eerste ervaringen met de mogelijkheden positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

Vriendelijk,duidelijk en effectief

Ik ben zeer tevreden met de duidelijke begeleiding van Jan. Zijn geduld en het feit dat hij steeds bereikbaar was heeft ervoor gezorgd dat we nu een perfect systeem hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

De Solo versie is prijzig de service is daar tegenover TOP!

Dit jaar voor het eerst mee aan het werk, De uitleg, communicatie en Layout trokken mij enorm. Nu ik er langer mee werk mis voor mijn gevoel en doelgroep, dat ik geen doorlopende /opvolg basis rapportages kon maken in 1 document, een zoekfunctie en de juiste benaming van de diverse tools. Wel is het mogelijk om ieder sessie losse rapportages aan te maken, een cv maken en losse documenten invoeren. Het zou ook fijn zijn als je kon zien wat je client allemaal kan zien zonder dat je jezelf aanmeld als client. Ik had het bij de demo uitleg dit ook zelf op kunnen merken dus is het ook mijn eigen probleem dat ik daar nu tegenaan loop. Volgend jaar overwegen om een ander systeem te kiezen, of voor een ander aanpak kiezen in mijn werkwijze, of is de uitnodiging die ik heb gekregen om eens lang te komen voldoende voor kleine aanpassingen. Hopende wordt voor mijn gevoel het prijs kwaliteit verhouding daardoor positiever. De service van Rapasso is goed te noemen, ook de bijbehorende uitleg en de uitnodiging om bij Rapasso samen het systeem samen eens te doorlopen. Dat noem ik nu contact maken met je klanten. H Systeem prijs kwaliteit staat voor mij op dit moment nog niet in verhouding, maar heb een goed vertrouwen in het gesprek. De lay-out is super, als de teksten aangepast kunnen worden dan is het echt top. Documenten uploaden is een makkelijke klus. Samenwerken op geselecteerde taken in 1 bestand zou vaak in mijn vakgebied fijner geweest zijn. Wel veilig en AVG proef systeem voor mijn gevoel. Een demo trainingsfilmpje voor gebruiker en client zou een mooie aanvulling zijn in het systeem op het huidige systeem eveneens als een meedraaiende kalender, een app voor je smartphone is ook handig heb ik gemerkt bij een ander systeem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

prima: korte lijntjes, prettig contact, kennisniveau hoog,

prima: korte lijntjes, prettig contact, kennisniveau hoog, mogelijkheid tot finetunen 2 punten van kritiek: - begeleiding bij implementatie was wat mij betreft te summier. Dit mag uitgebreider, gericht op de organisatie en met meer herhaling. - Rapasso is (nog) niet zo lean: aantal muisklikken kan mijns inziens omlaag wat gebruikersvriendelijkheid verbetert en efficienty.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.
10

Super

Voor mijn organisatie was ik op zoek naar een goed CRM. Gelukkig kwam ik Rapasso tegen. Met de implementatie van de AVG heb ik kunnen meeliften en dankzij hen een uitstekend werkend systeem gekregen. De medewerkers van Rapasso denken mee, ontwikkelen mee in ons werk, begrijpen werkelijk wat wij nodig hebben en reageren snel op vragen en behoeftes. Sterker nog, mijn werk wordt makkelijker des te meer ik gebruik maak van hun systeem. Ben dus nog steeds iedere dag blij met Rapasso.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

goed

Ik heb een hele goede ervaring met rapasso. Het is duidelijk en alle stappen zijn goed te volgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software N.v.t.
  • Veiligheid software N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid software N.v.t.
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.
10

Flexibel, overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Flexibel, overzichtelijk en makkelijk in gebruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
9

Tevreden, er is veel mogelijk en er wordt met je meegedacht.

Na een overstap van een ander systeem is het even wennen en zoeken, maar als je er een beetje in thuis bent is het een heel prettig en overzichtelijk cliëntvolgsysteem. Door dat Rapasso aandacht heeft voor zijn gebruikers is er steeds meer mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

zie hieronder

ik merk in toenemende mate dat er meer klantgericht nagedacht word over hoe het programma echt verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding N.v.t.
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

Vriendelijk personeel

Goede ervaringen, snel en vriendelijke te woord gestaan bij vragen en snelle reacties!

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
10

Heel prettige en laagdrempelige ondersteuning en een goed systeem om in te werken!

Al vanaf het eerste telefonische contact met de medewerkers van Rapasso zijn wij heel goed begeleid bij de ingebruikname van dit nieuwe systeem. Wij zijn van mening dat het een heel goed, laagdrempelige software is, en dat geldt ook voor de medewerkers van Rapasso!

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Naar tevredenheid. Wordt door REPLOOY puur gebruikt om activiteiten m.b.t. onze cliënten te registreren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

we hebben nog weinig echte ervaring met Rapasso. Maar tot nu toe bevalt het goed. Nog geen beroep gedaan op helpdesk

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk N.v.t.
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot zover heb ik de samenwerking en begeleiding bij het Implementatieproces als positief ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Bereikbaarheid helpdesk N.v.t.
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb voor Rapasso gekozen vanwege de gebruiksvriendelijkheid en om van de papieren dossiers verlost te zijn. De dossiers zijn waar je ook bent online direct te raadplegen en je kunt zien wat de vorderingen zijn van de cliënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding N.v.t.
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • In welke mate zou u Rapasso aanbevelen bij anderen?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima systeem. Voor nu halen we eruit wat we nodig hebben. In de toekomst mogelijk intensiever gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig systeem om mee te werken, de processen zijn goed naar eigen wensen in te richten. Oogt overzichtelijk, werkt gebruiksvriendelijk. Goede service vanuit de helpdesk. Prettige contacten met de betrokken medewerkers. Het systeem sluit goed aan bij onze dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het systeem is zeer geschikt voor niet alleen loopbaan- en mobiliteitstrajecten, maar ook voor psychologische begeleiding. Veel data is vast te leggen en het systeem oogt veilig. Verbeterpunt: t.b.v. de gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid is gebruik van de 'material design' zoals aangeraden door Google een aanrader. Tevens is de overzichtelijkheid op een tablet ook minder; tekst valt deels weg of overlapt en de iconen zijn te klein om snel iets vast te kunnen leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het systeem werkt over het algemeen heel prettig. Sommige zaken zijn wat omslachtig om in te voeren. En het is omslachtig dat er niet meerdere bestanden in 1x kunnen worden geselecteerd om te worden toegevoegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed systeem en zeker als wij aanpassingen hebben doorgevoerd zodat het op PWEC is afgestemd. Een minpunt is echter dat wanneer een ander bedrijf een leidinggevende al toestemming heeft gegeven om in Rapasso te laten kijken, kan een tweede bedrijf niet met hetzelfde e-mailadres inloggen. Dit vind ik een tekortkoming en niet gebruiikersvriendelijk als ik om een prive e-mailadres moet vragen. Een ander puntje dat ik mis, is dat de werkgever geen uiitdraai kan makken van het overzicht. Is al bekend wanneer dit wel kan?

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Veiligheid
  • Modern cliëntvolgsysteem
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Online beschikbaarheid
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Bereikbaarheid helpdesk

Bedrijfsgegevens

Nieuwe Emmasingel 15

5611AM Eindhoven

085 3032622

[email protected]

Over Rapasso

Rapasso staat voor verbetering, een stap in de goede richting. Verbetering is onze drijfveer. Niet alleen verbetering van ons product en onze dienstverlening, maar ook vooral verbetering van de dienstverlening van onze klanten. Het beste cliëntvolgsysteem leveren om mensen te helpen bij duurzame inzetbaarheid, dat is onze passie!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.