Ik had een werkplaatsinrichting gekocht. Wat een keus is er. Afgehaald in het magazijn naast de winkel. Prima georganiseerd. Het in elkaar zetten ging heel eenvoudig. Alles paste en was compleet. De kwaliteit is uitstekend, zeker voor deze prijs. Echt een aanrader.
Ik had een grote werkplaatsinrichting besteld, en omdat ik de losse gereedschapswagen niet mooi vond omdat het geen geheel was met de rest, had ik nog een extra kastje met 2 deuren erbij besteld. Alles in zwart/rood. Toen het thuis afgeleverd werd bleek de grote kast zwart/blauw te zijn en het extra kastje zwart/rood. En dan komt de klanten weg jaag service erbij. Eerst zo'n stomme chatbot, toen gebeld. Maar deze mensen zijn volgens mij van een call center. Ze begrijpen niets en geven ook geen goede oplossing. Schijnbaar heeft een blinde in china de verkeerde stikkers op de grote kast geplakt. Ik denk: goedkope oplossing, laat mij de zwart/rode deuren van het extra kastje eruit halen, en terug sturen, dan hoeven zij alleen 2 deuren in zwart/blauw op te sturen. Dat was een vreemde taal voor de serviceafdeling, want dat ging niet. De 2 deurs extra kast kon opgehaald en gecrediteerd worden, en dan kreeg ik 70 euro tegoed bon voor als de zwart/blauwe op voorraad kwam de verzendkosten van te betalen. Maar in een mail stond dat het wel eens een half jaar tot een jaar kon duren. Dat heb ik niet af gewacht en maar een extra ladenkast besteld die veel duurder was. Toen de kast geleverd werd stond tot mijn grote verbazing de 2 deurs zwart/blauwe kast al op de site. Dit was ongeveer 4 dagen na de mail!!!. Schijnbaar is het 1 grote chaos in hun grote magazijn!! Ten slotte wil ik wel zeggen dat ondanks de kasten uit china komen, het wel goede kwaliteit is, misschien nog wel beter dan duurdere merken uit duitsland. Als het in elkaar staat is het 1 stevig geheel met fijne kasten. Draaideur kasten hebben softclose, en boven kasten hebben gasveren. Het is jammer dat de service zeer slecht is, anders was HBM een geweldig bedrijf!! Veel keuze aan gereedschap voor lage prijzen. Vind het wel raar dat als je in moordrecht gaat kijken naar de kast, dat je hem daar niet kunt bestellen ondanks dat er personeel achter een computer zit. Ik moest hem evengoed via de site bestellen en betalen.
Ik heb bij HBM meerdere gereedschapskarren gekocht, nu ik laatst weer eentje bestelde kwam deze met een gescheurd frame aan. HBM reageerde goed en werd direct omgewisselt, maar de tweede had ook een gescheurde hoek. Hierdoor gaat de kar niet open en staat deze scheef. HBM heeft hierna besloten deze te retourneren en mij het geld beloofd terug te storten, maar er is geen enkele compensatie gekomen voor de door HBM beschadigde artikelen. Het enige wat ze mij aanboden was naar hun winkel te komen (2 uur rijden) om daar de kar te kopen, alle kosten mag ik dan zelf betalen.
Zonder enige discussie krijg ik een nieuwe set zagen omdat bij de eerste set geen verloopringen zaten. Super Service met hoofdletter "S"
Na 5 jaar ging mijn motorlift kapot, deze ging olie lekken. Ik stuurde HBM een mailtje met de vraag of er een revisiekit o.i.d bestond. Ik kreeg een nieuwe oliepomp gratis toegestuurd. Geweldige service in mijn ogen, was ik erg blij mee. Ook alle bestelde artikelen tot nu toe waren altijd goed en niet te duur.
Kreeg defect powerstation voor camper geleverd. Bleek niet te werken. Naar Moordrecht gereden om om te ruilen. Ik zou de volgende dag met vakantie gaan. Een zeer onfatsoenlijk personeelslid deelde me mede wat er allemaal NIET mogelijk was. Ik heb nog gevraagd of hij de HBM webwinkel wilde bellen zodat ik daar (Waddinxveen) een vervanger zou kunnen ophalen. Maar zelfs een telefoontje was al teveel voor de onvriendelijke man. Hij dreunde alleen maar op waarom ik niet geholpen kon worden, op een onvriendelijke en beetje autistische manier. Toen ik opmerkte dat hij erg onsympathiek over kwam, werd hij nog onvriendeliker. Samengevat: "zoek het maar uit. We gaan u niet helpen. Ik heb de aankoop ongedaan gemaakt. Hoe zit het bij dit bedrijf met klantvriendelijkheid?! HIER KOM IK NOOIT MEER!!
Wat een ramp is bij dit bedrijf de klantenservice… wel willen verkopen… maar geen geld investeren in een fatsoenlijk klantenservice Ben al week bezig om condities te krijgen, mail beantwoorden ze niet. Je komt sneller op de maan … als in contact met dit bedrijf. Betaal liever wat meer met een normale klantenservice…. Geen Aanrader!!!!
Recent een kleine trilolaat gekocht voor bestrating werkzaamheden. Dik 2,5 u voor gereden om op te halen.hadden ze geen olie op voorraad en ook geen bekrachtiging olie niks. Eindstand in elkaar gezet dag later dan aankoop. Even gestest bij mij op het pad, lekt de trilplaat overal olie, de gashendel is kapot… en werkt niet naar behoren. Al drie keer een mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Het is een waardeloos bedrijf. Ik koop er niks meer!
Bestelling geplaatst van vier artikelen. Nu 6 weken geleden heb laatste artikel nog niet ontvangen. Diverse keren mail gestuurd naar klantenservice want telefonisch geen contact te krijgen. Alles zou in orde gemaakt worden ben nog aan het wachten. Ze hoeven het nog niet meer op te sturen, maar ga nooit meer iets bestellen bij hbm.
Ik heb een kapotte machine ontvangen. Ik heb hiervoor gemailed naar de klantendienst (telefonisch is niet mogelijk). 4 werkdagen later nog steeds geen antwoord...
Mig 230ci synergic gekocht, vandaag getest en last perfect. Makkelijk en fijn af te stellen door het voltage dat je kan aanpassen. Top hobbymachientje. Zelf altijd met lastek, lincholn en esab gelast, maar dit apperaat is zeker zijn prijs waard. Voor lichte laswerken moet deze niet onderdoen.
Nadat ik een eerder geopent pakket had ontvangen en bleek dat het niet goed functionerende en meerdere pogingen heb gedaan om in contact te komen krijg ik eindelijk mijn geld terug na mijn 1 ster (lager kan niet) revieuw..! Dus bij deze, hoewel ik mijn geld nog niet op de rekening zie, een iets betere revieuw! 3 sterren! Mijn advies; werk hier aan!
2 december een werkbank besteld. Na een week niks te hebben vernomen dacht ik “ga maar even bellen “. Niet dus. Ze zijn niet eens normaal te woord te staan. Alleen via de mail of een contactformulier. Heb ik het contact formulier ingevuld krijg je pas 2 dagen later een keer een reactie. Wegens enorme drukte bla bla bla. 10 dagen na de bestelling weer maar eens een formulier ingevuld waar mijn bestelling blijft. Antwoord: wegens grote drukte bla bla bla bla. Ik geloof er werkelijk helemaal niks van. Dit is toch ongelofelijk. Dag 12 nog niks en vernomen. Ik raad niet aan om hier iets te bestellen. Mits je over 6 maanden pas iets nodig hebt. Geen klantvriendelijk bedrijf waar je fijn zaken mee doet.
Slechte communicatie over leverdatum. De dag zelf worden onderdelen geannuleerd zonder inspraak. Zogezegd niet op stock, maar je kan het wel nog altijd bestellen... Reactie: Wil je het hebben, ok bestel het opnieuw (+ opnieuw leveringskost)... Mooie oplossing hoor. Materiaal komt toe, waarvan een duurdere ladekast. Dit zijn roeste platen die overschilderd zijn, de verf valt er letterlijk af en eronder is het volledig roest. Terugnemen doen ze niet kosteloos. Bovenop is er nog een artikel, beschreven op de website dat past voor een ander artikel. Past helemaal niet, al meermaals gevraagd naar een geschikt artikel. Wordt compleet genegeerd. Dit is al 3 weken aan de gang met 10 over-en weer mails zonder oplossing. Niemand die eens belt en je kan ze zelf ook niet bellen. Heel slechte ervaring en heel slechte afloop!
Klantenservice:NOPE duurt 3 tot 4 dagen dat ze reageren. Producten: C Service naar de klant: onvoldoende. Levertijden: worden niet nagekomen. Voor meer als €4000 inkopen gedaan omtrent de reviews bezorgtijd was 2-4 dagen. 1e order 9 dagen wachten Transportbedrijf stond 1e keer zonder de machines bij ons bedrijf....dus 4 uur gewacht voor niets. 2e order 14 dagen wachten en beschadigd. 3e order inmiddels 20 dagen verstreken! Op mijn vraag waar de producten blijven kreeg ik een e mail dat ze geweigerd zijn door mijn dus een retour was aangemaakt. Wat ze zijn vergeten is, dat normaliter de vervoerder een e mail stuurt en de levering aankondigt. Dus het product is niet eens geleverd. Ze fokken dus. Geld is al maanden op hun rekening nu nog wachten wanneer ik mij geld terug krijg. ...... HBM Machines B.V. Grote Esch 1010 2841 MJ Moordrecht Website: www.hbm-machines.com Bekijk ook onze klantenservicepagina voor de meest gestelde vragen. On Sun, 17 Sep at 6:19 PM , ******> wrote: Goedemiddag Ik stel mijn echter de vraag wanner de bovengenoemde bestelling N-Z5007350 geleverd werd. De levertijd is ruim overschreden. >>> Op 19 september 2023 13:11:50 schreef HBM Machines <[email protected]>: Verberg geciteerde tekst Goedendag, Bedankt voor jouw bericht. De levering is bij ons retour gekomen omdat hij geweigerd is. Wij hebben hem op 10-09-2023 retour ontvangen. Ik hoor graag of je hem nog wenst te ontvangen. In afwachting van je reactie. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleu >>>>> On Tue, 19 Sep at 1:27 PM , <> wrote: Goedemiddag Nou dat is toch heel raar is er niet eens een berichtje ontvangen van jullie dat de zending onderweg is. Ik wil dan toch heel graag en dat met spoed mijn betaling terug ontvangen. De tafel welke is " geweigerd " :-) mogen jullie graag houden.
Het product was op zich prima en snel geleverd alleen het retourneren is een drama. Alleen een bericht ontvangen dat ze de aanvraag hebben ontvangen en vervolgens geen reactie meer, niet bereikbaar via telefoon, niets noppes nada, zo gaan de 14 dagen wel snel voorbij.
Bestelling wordt snel en correct geleverd.
Gaten boor set gekocht. Supersnel geleverd kwaliteit prima en de prijs is laag voor de kwaliteit. Echt een aanrader!
Betrouwbaar degelijk gereedschap tegen betaalbare prijzen. Polijstmachine 1200watt voor maar 4 tientjes werkt top!
Erg ruim assortiment. Er was een vertraging met mijn bestelling en dit werd netjes gecommuniceerd. Alleen was er niet duidelijk wanneer het wel verstuurd zou worden, tot de bezorger er ineens was. Verder blij met de producten.
ik heb al redelijk wat gekocht bij HBM, en er is 1 keer iets mis gegaan,maar dat is door het team van HBM heel snel en goed opgelost, dat is service met een grote S wat mij betreft
Alles prima verlopen, alleen alles via de mail, zou telefonisch beter vinden
Snel geleverd en enorme keus
Ik had een goede keuze en de prijs en het bezorgen was dik in orde
duidelijke website hebben veel op voorraad en versturen snel wat wil je nog meer
Grote Esch 1010
2841MJ Moordrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.