Mooie zaak die een momenteel een rommelige indruk achter liet.
De winkel wordt ver oud, dus dat brengt veranderingen met zich mee, maar t geheel maakte een chaotische indruk binnen als ook buiten de winkel.
Bestelde spullen moeten worden opgehaald bij garage deur 2, maar retourneringen moeten weer in de winkel worden terug gebracht… ik begrijp niet dat dat niet op 1 plek, in de winkel kan worden gedaan…
Je wil als winkel toch juist optimale klantvriendelijkheid uitstralen… en juist ook een beleving bieden waarbij mensen ineens denken; ah ja, dat had ik nog nodig…”
Nu had ik vooral het gevoel dat het onduidelijk en onoverzichtelijk was… deur 2 je bestelde spullen ophalen, maar weer bij het servicepunt je retourneringen terug brengen.
En dan te bedenken dat ik de nieuw bestelde producten maar zelf ben gaan halen, want verzending van de bestelde goederen koste meer als een week, terwijl er toch echt op de website staat; product op voorraad en levertijd 1 tot 3 werkdagen.
En als je dan bij deur 2 zelf staat om je bestelde goederen op te halen (4 stuks) en er 2 van manco blijken… nee, dat stemt mij niet vrolijk dan.
Ik hoop dat dit helpt om eea snel te verbeteren.
Vr Gr Bas Braber