Nu al bijna 5 jaar zeer tevreden klant bij Vrijopnaam! Erg blij met de mogelijkheid om toch zonnepanelen te hebben, maar dan in één van hun zonneparken. Altijd goed inzicht in het verbruik via de makkelijke app. Altijd direct iemand aan de telefoon bij de vriendelijke, no-nonsense klantenservice als ik een vraag heb. Gewoon hele fijne mensen daar. En jarenlang beoordeeld met rapportcijfer 10 door de Consumentenbond als groenste energieleverancier! Dit is écht groene stroom, uit Nederland!
Prima
Geen moment geaarzeld nadat wij waren benaderd om mee te doen aan de pilot : dynamisch contract. Vast ritueel om iedere dag te belijken wanneer de elektra "goedkoop" is , wanneer de afwas / was machine kan draaien. Het dagelijks / maandelijks bekijken van het gas en elektra verbruik , maakt ons bewuster van het energie gebruik in combinatie met de opbrengst van de zonnepanelen! Wel vragen wij ons af wat er gebeurt of wat we kunnen doen als de panelen "afgeschreven" zijn....... Is daar informatie over ?
Beste Lex en Peggy, Wat goed om te horen dat jullie bezig zijn met jullie energieverbruik. Op het moment dat jullie contract voor zonnepanelen bij Paneelopnaam afloopt, krijgen jullie een verlengingsaanbod van ons. Mochten jullie nog andere vragen hebben, dan kunnen jullie ons altijd bellen op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op 085 - 30 32 652. We staan graag voor jullie klaar om al jullie vragen te beantwoorden! Met vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam
Estou muito contente com os vossos serviços.
Prima levering, nog nooit ergens last van gehad maar dus ook nooit helemaal kunnen ervaren hoe de klantenservice is. Daarnaast geen losse app, vandaar de 7.
Beste klant, Dank voor je review en fijn dat je energiezaken soepel verlopen. Vrijopnaam biedt je inderdaad een web-app aan. Deze app kan je eenvoudig (bijvoorbeeld via Google Play) op je smartphone vast pinnen en werkt als iedere app die je kent. Daarnaast simpel te gebruiken op een desktop of laptop. Fijn om enige toelichting te krijgen? Je kan onze deskundige klantenservice altijd bellen! Met vriendelijke groet, Bas
Twee jaar geleden de keus gemaakt en het blijkt de goede keus te zijn.
Ook de laagste opbrengst van de afgelopen zeven jaar van de panelen op naam is weer aangevuld met de gegarandeerde opbrengst!
Goed bereikbaar zeer goed jaarrekening
Geen slechte ervaringen, maar na een jaar ga ik weer verder kijken. Niets persoonlijks, maar ik heb nú éénmaal geen hechtingsdrang. Tot ooit.
Goed
Great service. Not the most expensive price. Nothing to complain I have another provider as well. That is where I can compare :)
Goed inzicht in verbruik .. eenvoudig aan te passen .. Klantenservice goed bereikbaar ..
Ervaar geen problemen met vrijopnaam
Geweldig klein fijn bedrijf
Prima, de app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik!!
De klant en duurzaamheid staan voorop bij Vrijopnaam, en dat merk je in de wijze waarop de klantenservice werkt en waarop de klant zelf veel instellingen voor betaling en levering zelf kan regelen. Met een dynamisch contract ben ik sterk afhankelijk van het goed functioneren van de app en daarin zijn er een paar keer per jaar wat haperingen. Als dat verholpen zou zijn staat niets een 5 sterren score in de weg,
Een goede focus op ecologisch verantwoord realiseren van energie. Slimme keuze van locaties. Zonnepanelen beschikbaar voor klanten die geen panelen op eigen dak kunnen of mogen plaatsen. Vriendelijke, meedenkende en kundige klantenservice medewerkers. Geen reclame of andere ongewenste commerciële trucjes of opdringerige marketing. Fijne, duidelijke (web)app! Overzichtelijk en begrijpelijk zonder overbodige poespas.
Van het begin tot nu goed
goed.
Ik werd niet geïnformeerd wat de nieuwe tarieven werden bij mijn variabel contract. Geen mail, geen sms of popup als ik incheckte in de eigen omgeving op de website.
Beste J., Goed elkaar gesproken te hebben. We informeren alle klanten 30 dagen van te voren via de (web)app en/of 'mijn omgeving' over de (nieuwe) tarieven. Je geeft aan dat jij graag een e-mail of SMS ontvangt. Ik neem dit verzoek mee en ga kijken of we in de toekomst zo'n reminder per klant dóór de klant zelf kunnen laten instellen. Van veel klanten vernemen we namelijk dat ze niet continu 'push' meldingen per e-mail of SMS willen ontvangen. En onze app heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk vinden. Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Ze geven mij vertrouwen in de levering van duurzame energie.
Er wordt geluisterd en met je meegedacht, erg prettig in deze tijd met onpersoonlijke automatische berichten via de mail
Wij zijn al een aantal jaar zeer tevreden klant! De app bevat alle belangrijke informatie en is zeer overzichtelijk, de stroom groen en transparant, de telefonische klantenservice deskundig en vriendelijk en bovendien heeft Vrijopnaam de mogelijkheid om zonnepanelen op afstand te kopen.
Alle informatie is transparant, duidelijk en in eenvoudige taal. Er zijn geen voetklemmen of addertjes onder het gras. Alles lijkt zo betrouwbaar dat ik nog niet eens wil vergelijken met een andere leverancier
Stroom en gas toch nog heel duur. En heel jammer dat de app alle cijfers wist als er een nieuw jaar ingaat. Dan kan je dus niet meer vergelijken.
Beste Sandy, We hebben (zeer) binnenkort goed bericht voor je. De cijfers over 'oude' jaren gaan we in de app presenteren. Dank voor je suggestie. Je kan de verbruikscijfers overigens al vergelijken in je stroom- en gasverbruik pagina. Nu ook de financiële cijfers. Met vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.