Filters

10

Zeer tevreden

Wij zijn al een aantal jaar zeer tevreden klant! De app bevat alle belangrijke informatie en is zeer overzichtelijk, de stroom groen en transparant, de telefonische klantenservice deskundig en vriendelijk en bovendien heeft Vrijopnaam de mogelijkheid om zonnepanelen op afstand te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Absoluut tevreden

Alle informatie is transparant, duidelijk en in eenvoudige taal. Er zijn geen voetklemmen of addertjes onder het gras. Alles lijkt zo betrouwbaar dat ik nog niet eens wil vergelijken met een andere leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Toch nog heel duur.

Stroom en gas toch nog heel duur. En heel jammer dat de app alle cijfers wist als er een nieuw jaar ingaat. Dan kan je dus niet meer vergelijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Prima leverancier van energie

Fijn bedrijf, schone energie tegen goede prijs. Goede chatfunctie inde app. Overzichtelijke jaarrekening en een fijne, gemakkelijke app

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

fantastic en klantvriendelijke

fantastic en klantvriendelijke

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijk en eerlijk

Hebben geen contact gehad vandaar dat ik neerzet, Nvt. Vind de app duidelijk en overzichtelijk. Krijg niet irritant veel mails en kan goed in de gaten houden houden wat ik verbruik. Al een aantal jaar erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
7

Ik snap er nog steeds niks van

Ik heb enkele jaren geleden 10 panelen op naam aangeschaft. Iedere dag/week/maand/jaar kan ik online zien wat de opbrengst is van deze panelen. Maar wat heb ik daar aan? Ik word daar niet arm of rijk van, het wekt alleen maar wrevel. Voor mij mag je die opbrengstgrafiek gewoon uit jullie online overzicht halen. Kort door de bocht. Ik heb 10 panelen, eenmalige investering €891 voor 9 jaar. Ik ontvang jaarlijks een garantie bedrag voor 2500 KwH per saldo is dat 250 euro. Dus of nu de zon schijnt of het altijd donker is maakt niet uit, en of de panelen uitgezet worden bij te veel opbrengst enz. zal mij worst wezen. Het is gewoon een financieel plaatje. Haal aub dat staafdiagram van de opbrengst uit mijn overzicht. Het gaat niet over de KwH's maar om de €'s

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Perfect geregeld

Goeie service en begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Fijn!

Fijne app, en werkwijze. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

gezien wat reacties op trustpilot

blijf ik bij de stelling en maakt het helaas niet uit bij wie je een contract hebt al ben ik wel vriendelijk benaderd en verzocht mijn commentaar aan te passen het is dan ook niet direkt persoonlijk en dreigend zij zijn ook maar een radertje in het geheel maar het is tegelijk ook een keus om mensen wel of niet te benadelen ten gunste van eigen welzijn dus .................. weg met die zorg- ,onderwijs- en energiecowboys cowboytje spelen doe je maar in je eigen tijd en "slim" om bij aanbevelen alleen ja of nee keus te opteren ja onder voorbehoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Netjes gedaan

Alles was duidelijk en begrijpelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

zoals het hoort

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prettig

Transparante communicatie via een prettige en aansprekende webapp-interface.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Klantvriendelijk benadering.

Goed advies krijgen via app. Mogelijkheid zonnepanelen aan te schaffen. Groene leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Easy , no hassle

Easy sign up . Everything has happened smoothly and automatically . Low effort

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
7

Meer te reden dan ontevredenn

Mijn ervaring met de klantenservice is goed. Als je geen meter hebt die op afstand te lezen is kom je er minder goed af. Zo was ik in 2022 9 maanden weg maar werd het verbruik over alle maanden verdeeld wat een hogere rekening teweeg bracht. Dus dat vond ik niet klantvriendelijk. Verder vind ik de jaarrekening erg ingewikkeld om te lezen. Maar in het algemeen ben ik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

prima

duidelijk, overzichtelijk, uiterst klantvriendelijk presentatiewijze verbruiksoverzichten nodigen uit tot besparen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fantastische service, goede app

Vriendelijke mensen bij de klantenservice, makkelijke en overzichtelijke app, degelijk product, ze doen wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Klantvriendelijk

Ik ben als sinds 2015 klant bij Vrijopnaam. Reden om naar hen over te stappen was de milieuvriendelijke insteek. Bij vragen word je zeer snel geholpen en van advies voorzien. De app geeft dagelijks inzicht in je verbruik. Kortom al jaren een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Great service!

Love the company's service with detailed consumption reports and clear information about the costs. Downside: main website could also offer the option to translate to English, it was very hard to acquire the service in the first place. After that everything was great.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Very happy customer!

Great service and prices, highly recommended!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijk en compleet

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Vertrouwd , degelijk en overzichtelijk !

Zie hierboven !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende energieleverancier

Ik zit nu bijna een maand bij Vrij op Naam. Heb ook meteen de maximale Paneel op naam aangeschaft. Als je belt met de klantenservice krijg je meteen iemand aan de telefoon, kundig, vriendelijk! Vooral Britt heeft mij erg goed geholpen. Daarbij voelt het ook goed dat energie afneemt van 100% zon uit eigen land. En niet een leverancier die GvO op grijze stroom plakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Goed

We zijn pas een jaar bij vrijopnaam, dus hebben nog weinig ervaring met deze club. Tot nu toe zijn wij tevreden…

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.