Zeer teleurstellend
Ik geef deze firma een hele slechte recensie en dat heeft te maken met hun klantenservice of liever gezegd met het ontbreken van enige service. We hebben onze nieuwe vaatwasser ook door Piest laten inbouwen en dat is niet netjes gedaan,o.a. het frontpaneel zit er scheef op gemonteerd. Ik heb ze een email gestuurd met foto’s en uitleg, maar daar is niet op gereageerd en na een week heb ik nog een keer een mail gestuurd. Ook hier heb ik geen reactie op gekregen, terwijl op hun website staat binnen 24 uur antwoord. Toen heb ik(geprobeerd, duurt lang) telefonisch contact opgenomen en heb ik de situatie geschetst aan een medewerker, die er op terug zou komen. Ook hierna niets meer vernomen van Piest. Ze reageren gewoon nergens op. Heel dom, want ik heb ook nog een nieuwe oven en magnetron nodig.
Ze krijgen veel goede recensies op het internet, maar dat zijn recensies van mensen die geen problemen hebben ondervonden. Op zich wordt je netjes in de zaak ontvangen en behandeld, maar als er vervolgens iets niet goed is gegaan, dan wordt er totaal niet gereageerd of als ze wel reageren, dan ligt het niet aan hun.
De slechte recensies zijn van mensen die een zelfde soortgelijke ervaring hebben gehad met Piest. Je ziet geen positieve recensies van klanten, waarvan het probleem naar tevredenheid is opgelost. Voor mij geen Piest meer. Er gaat trouwens ook nog een mail naar AEG, de producent van de vaatwasser.