3 weken op mijn bestelling moeten wachten door drukte door korting en zending kwijt maar als het goed is wordt het morgen bezorgd. Contact gehad met Huijer en bieden oplossing indien het niet geleverd wordt. Tip voor bedrijf: haal site uit de lucht bij enorme drukte of informeer klanten op de website al dat levertijd langer is dan 'volgende dag verzonden'.
Originele beoordeling
4 oktober een bestelling geplaatst van bijna €300 en tot op heden nog niks ontvangen. Op de site staat dat een bestelling de volgende dag verzonden wordt. Kreeg al direct een mail dat het wel 7-10 werkdagen kon duren voordat de bestelling binnen is. Na mail contact werd afgelopen vrijdag 18 okt een track&trace code aangemaakt maar het pakket zelf is nog niet op de post gedaan. PostNL heeft nog niks ontvangen. Slecht contact te krijgen, telefonisch ook niet. Meerdere malen geprobeerd te bellen afgelopen periode maar door 'drukte met verhuizing' kan de telefoon niet opgenomen worden. Op de vraag wanneer mijn pakket verzonden gaat worden krijg ik dus geen antwoord. Ga ik mijn pakket nog krijgen??
We waren duidelijk niet de enige die een bestelling in de korting heeft besteld. Na bijna drie weken wachten op ons dekbed, hebben de winkel zelf bezocht en is het opgelost en hebben we een mooi dekbed.
Originele beoordeling
Ik schrijf nooit een review, maar wil de volgende koper graag beschermen. Meer dan twee weken geleden een duur dekbed gekocht, nog steeds niets geleverd. Er staat verhuizing op website, maar ga dan uit de lucht ipv weken niet leveren. Nu is de consument de dupe. Op website stond volgende dag levering (nu nog steeds trouwens!). Je kan ze telefonisch niet bereiken…
Geen gezeur en snelle levering. Personeel was vriendelijk en waren ruim op tijd! Top
Wat een geweldige zaak zeg, heb 2 dekbedden en 2 dekbedovertrekken besteld. Binnen 2 dagen had ik alles in huis. 1 dekbedovertrek was helaas in de verkeerde maat door mijzelf besteld maar gelukkig ben ik goed geholpen door Thimo en Brandon, top! Ik kom zeker terug bij Huijer.nl
Ik heb een heerlijke topper gekocht en deze werd vriendelijk bezorgd dat Huijer.nl zelf. Heel blij mee!
Al sedert 5 weken wacht ik op mijn bestelling van €500. Mails worden standaard beantwoord: het zou aan Post NL liggen en telefonische klantenservice geeft tuut..tuut...tuut.
Beste Saskia, Mijn excuses voor de vertraging bij het versturen van je bestelling. Ik zie inderdaad dat het langer heeft geduurd dan we op de website hebben aangegeven. Deze vertraging is veroorzaakt door de aanzienlijke korting die we op onze site hebben aangeboden, wat resulteerde in een enorme toename van het aantal bestellingen. We zijn momenteel hard aan het werk aan een oplossing, zodat bestellingen altijd snel verzonden kunnen worden, zelfs tijdens drukke periodes met hoge kortingen. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
3 weken geleden een kussen besteld, tot op heden nog niets ontvangen. Reactie op mijn mail: komt door verhuizing, druk, nadien is het pakket kwijt geraakt bij PostNL, maar ws nooit verstuurd… Telefonisch zijn ze blijkbaar altijd erg druk want je wordt direct doorverwezen naar mailadres of chat, maar ook daar geen duidelijke reactie op. Erg jammer hoor, om zo een bedrijf te runnen/geld te verdienen.
12 september hoofdkussen besteld, nog steeds niet binnen. Jullie hebben me vorige week toegezegd het 26 september te versturen maar tot op heden hebben jullie nog niks verstuurd. Jammer.
Beste Yvonne, Mijn excuses voor de vertraging bij het versturen van je bestelling. Ik zie inderdaad dat het langer heeft geduurd dan we op de website hebben aangegeven. Deze vertraging is veroorzaakt door de aanzienlijke korting die we op onze site hebben aangeboden, wat resulteerde in een enorme toename van het aantal bestellingen. We zijn momenteel hard aan het werk aan een oplossing, zodat bestellingen altijd snel verzonden kunnen worden, zelfs tijdens drukke periodes met hoge kortingen. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
ik zocht voor de winter een vier seizoenen dekbed en heb na advies een keuze kunnen maken en ben nu klaar voor de winter. top service en zeker een aanrader
Beste Danielle, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze service! Slaaplekker alvast :) Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Beddengoed van Kayori besteld hier. Was snel in huis en goede korting !
Beste Erica, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze service! Slaaplekker alvast :) Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Gisteren mijn nieuwe dekbed ontvangen! Super kwaliteit binnen 3 dagen in huis! Handige tool met een eigen account om je bestelling te kunnen volgen! Verrassende kwaliteit! Bedankt Huijer.nl
Beste Rik, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze service! Slaaplekker alvast :) Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Heb al meerdere malen gemaild naar de klantenservice en gebeld. Maar krijg geen contact. Mijn bestelling is incompleet verzonden en ik wil graag mijn tweede kussen terug. Na bovenstaand bericht, contact gekregen met huijer. Verkeerd telefoonnummer op de website. Ze hebben het prima opgelost en nog een kleine attentie nagestuurd. Mijn andere kussen was ook snel geleverd. A.
Beste Markahout, Helaas kan ik geen bestelling vinden op de naam Markahout. Zou je zo vriendelijk willen zijn je bestelnummer toe te sturen? Dan zorg ik ervoor dat je de eerstvolgende werkdag direct een reactie krijgt. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Originele beoordeling
Heb al meerdere malen gemaild naar de klantenservice en gebeld. Maar krijg geen contact. Mijn bestelling is incompleet verzonden en ik wil graag mijn tweede kussen terug.
Beste Markahout, Helaas kan ik geen bestelling vinden op de naam Markahout. Zou je zo vriendelijk willen zijn je bestelnummer toe te sturen? Dan zorg ik ervoor dat je de eerstvolgende werkdag direct een reactie krijgt. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
28-8 mijn dekbedovertrekken retour gestuurd en nog steeds geen geld retour ontvangen. Krijg steeds smoesjes te horen als dat een medewerker ziek is en dat ze aan het verbouwen zijn waardoor ze geen reactie kunnen geven. Ondertussen vier weken verstreken en geen reactie. Waardeloos bedrijf. Misschien moet ik de politie inschakelen om mijn geld terug te krijgen.
Beste Ellen, Het klopt inderdaad dat het langer duurde dan aangegeven. Ik heb inmiddels de volledige terugbetaling inwerking gezet en verwacht dat je deze binnen 2-3 werkdagen ontvangt. Daarnaast heb ik je een compensatie aangeboden per mail, zou je hierop kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Bestelling na anderhalve week nog steeds niet ontvangen. GEEN ENKELE REACTIE Op e-mails, ook niet via contactformulier. Geen reactie op social media of DM, Telefoon wordt niet opgenomen.
Beste Miranda, Helaas is het drukker bij ons door de verhuizing, waardoor het langer duurde voordat je een reactie kreeg. Ik heb gereageerd op je mail en je ook een korting aangeboden op je huidige bestelling. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
After weeks, i still haven't received any order. Huijer is also not sending any explanations proactively, and I'm getting a different explanation each time I inquire about what is happening, plus a promise the order is coming the following week, and then the following week... After waiting this long, because every time it's a promise it's coming, now they're messaging is that if I don't feel like waiting, I should just cancel the order... I wish they'd have saved me the wait and told me that from the start. I've rarely seen such poor handeling of an online order. So far zero apologies nor commercial gesture. No respect for the impact of their poor management of orders on their clients. I'm hoping making this visible will help for future clients' experience, and hopefully mine still...
Dear Saar, Thank you for sharing your experience. It's truly frustrating to be left waiting without clear communication. Your feedback is important, and I will display the mistakes to the team to learn from this. If you wish to cancel your order, I will apply it. Greetings, Tristan van Huijer.nl
Ik las enkele reviews over slechte communicatie, daarom was ik een beetje huiverig. Zelf heb ik hier geen last van gehad, er wel binnen een uur vriendelijk gereageerd op mijn mail. Ook kwam mijn kussen gewoon netjes aan.
Beste Ayelén, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze service! Slaaplekker alvast :) Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Redelijk snel geleverd, iets vertraagd maar werd keurig op de hoogte gehouden.
Kussen is naar wens en klantenservice hield me netjes op de hoogte van de vertraging. Snelle reactie vind ik belangrijk, dat het iets langer duurt.... Ach zolang je maar lekker slaapt.
Begin juli een Silvana kussen besteld en dit, inmiddels was het 6 augustus, nooit ontvangen. Tussentijds met enige regelmaat contact gehad via email. De heren van de klantenservice blijven overigens correct en snel antwoorden echter de boodschap is telkens zeer verwarrend. Toch geen voorraad, komt over een week, wijziging bezorgdiensten speelt ons parten, wederom geen levering door leverancier en tenslotte dat het kwijt geraakt moet zijn bij PostNL. Huijer wringt zich in allerlei bochten maar levert eenvoudigweg niet. En wat de werkelijke redenen zijn blijft onduidelijk. Het lijkt erop dat ze hun zaken voor online bestellen niet op orde hebben. Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd (na een maand wachten en mailen) en heb ik snel en zonder problemen mijn geld terug gekregen. Toch had ik uiteraard liever gewoon mijn bestelling ontvangen.
Beste Dirk van de Ven, Ik begrijp heel goed hoe frustrerend de lange levertijd van de kussens voor u is geweest. Door onverwachte voorraadproblemen en een fout bij PostNL is uw bestelling vertraagd. Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren, daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ik heb de terugbetaling meteen geregeld en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Mijn ervaring met Huijer. Zeer teleurstellend. Krijg je eindelijk je kussen thuisgestuurd, is het niet de maat die je besteld hebt. Bovendien gepropt in een stuk plastic, terwijl kussens van Silvana normaal gesproken in een doos zitten. Bij telefonisch contact met de winkel wordt mij verzekerd dat op een mail die ik moet sturen direct gereageerd wordt. Er gebeurt helemaal niets. Wat een ergernis. Laat maar zitten dat verkeerde kussen.
Beste Andy, Vervelend om te horen dat je de verkeerde kussens hebt ontvangen. Wij hebben hier inmiddels al contact over gehad per mail, om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Tristan van Huijer.nl
Nog nooit ben ik door een bedrijf zo goed PROACTIEF op de hoogte gehouden van de levering van onze opdekmatrassen. Er was wat vertraging (kan gebeuren) maar ze belden uit zichzelf. En steeds een hele vriendelijke communicatie. Ook de chauffeur belde een paar keer over de verwachtte aflevertijd. Daarnaast is het opdekmatras van uitstekende kwaliteit. Ik ben dus een zéér tevreden klant. Huijer is een aanrader!
prima en snelle levering
Keurig op tijd , naar binnen gebracht en duidelijke uitleg
Dekbed besteld bij Huijer.nl. Er was een kleine vertraging, waardoor ik het dekbed een week later ontving. Was voor mij geen probleem, omdat er duidelijk gecommuniceerd werd dat deze later zou komen. Foutje kan gebeuren.
Verzending volgt volgens de website binnen 24 uur na bestellen. Na 2 weken nog steeds mijn bestelling niet ontvangen noch verzonden. Geen idee wanneer mijn bestelling dan wel wordt verzonden. Diverse malen contact gezocht met de klantenservice, maar op mails wordt niet geantwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Beste R. Westmaas, Vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Ik heb uw bestelling erbij gepakt en zie dat deze aanstaande woensdag wordt verzonden. Het heeft inderdaad langer geduurd dan verwacht, excuses daarvoor. Er waren helaas een paar bugs in ons systeem, waardoor de voorraad verkeerd werd aangegeven. Deze zijn inmiddels verholpen. Tristan van Huijer.nl
Zeugstraat 78 86
2801JD Gouda
Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.