Filters

6

Levering

3 weken op mijn bestelling moeten wachten door drukte door korting en zending kwijt maar als het goed is wordt het morgen bezorgd. Contact gehad met Huijer en bieden oplossing indien het niet geleverd wordt. Tip voor bedrijf: haal site uit de lucht bij enorme drukte of informeer klanten op de website al dat levertijd langer is dan 'volgende dag verzonden'.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lang gewacht, na bezoek winkel opgelost

We waren duidelijk niet de enige die een bestelling in de korting heeft besteld. Na bijna drie weken wachten op ons dekbed, hebben de winkel zelf bezocht en is het opgelost en hebben we een mooi dekbed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en vriendelijk personeel

Geen gezeur en snelle levering. Personeel was vriendelijk en waren ruim op tijd! Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Huijer.nl: Wat een top webshop zeg!

Wat een geweldige zaak zeg, heb 2 dekbedden en 2 dekbedovertrekken besteld. Binnen 2 dagen had ik alles in huis. 1 dekbedovertrek was helaas in de verkeerde maat door mijzelf besteld maar gelukkig ben ik goed geholpen door Thimo en Brandon, top! Ik kom zeker terug bij Huijer.nl

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product en hele fijne bezorging

Ik heb een heerlijke topper gekocht en deze werd vriendelijk bezorgd dat Huijer.nl zelf. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet geleverd, Klantenservice onbereikbaar

Al sedert 5 weken wacht ik op mijn bestelling van €500. Mails worden standaard beantwoord: het zou aan Post NL liggen en telefonische klantenservice geeft tuut..tuut...tuut.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte ervaring/geen levering

3 weken geleden een kussen besteld, tot op heden nog niets ontvangen. Reactie op mijn mail: komt door verhuizing, druk, nadien is het pakket kwijt geraakt bij PostNL, maar ws nooit verstuurd… Telefonisch zijn ze blijkbaar altijd erg druk want je wordt direct doorverwezen naar mailadres of chat, maar ook daar geen duidelijke reactie op. Erg jammer hoor, om zo een bedrijf te runnen/geld te verdienen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Levertijd

12 september hoofdkussen besteld, nog steeds niet binnen. Jullie hebben me vorige week toegezegd het 26 september te versturen maar tot op heden hebben jullie nog niks verstuurd. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede service en snelle levering

ik zocht voor de winter een vier seizoenen dekbed en heb na advies een keuze kunnen maken en ben nu klaar voor de winter. top service en zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Beddengoed van Kayori besteld hier. Was snel in huis en goede korting !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Gisteren mijn nieuwe dekbed ontvangen! Super kwaliteit binnen 3 dagen in huis! Handige tool met een eigen account om je bestelling te kunnen volgen! Verrassende kwaliteit! Bedankt Huijer.nl

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed opgelost

Heb al meerdere malen gemaild naar de klantenservice en gebeld. Maar krijg geen contact. Mijn bestelling is incompleet verzonden en ik wil graag mijn tweede kussen terug. Na bovenstaand bericht, contact gekregen met huijer. Verkeerd telefoonnummer op de website. Ze hebben het prima opgelost en nog een kleine attentie nagestuurd. Mijn andere kussen was ook snel geleverd. A.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos retour beleid

28-8 mijn dekbedovertrekken retour gestuurd en nog steeds geen geld retour ontvangen. Krijg steeds smoesjes te horen als dat een medewerker ziek is en dat ze aan het verbouwen zijn waardoor ze geen reactie kunnen geven. Ondertussen vier weken verstreken en geen reactie. Waardeloos bedrijf. Misschien moet ik de politie inschakelen om mijn geld terug te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Bestelling niet ontvangen

Bestelling na anderhalve week nog steeds niet ontvangen. GEEN ENKELE REACTIE Op e-mails, ook niet via contactformulier. Geen reactie op social media of DM, Telefoon wordt niet opgenomen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Weeks of waiting for the order - still nothing

After weeks, i still haven't received any order. Huijer is also not sending any explanations proactively, and I'm getting a different explanation each time I inquire about what is happening, plus a promise the order is coming the following week, and then the following week... After waiting this long, because every time it's a promise it's coming, now they're messaging is that if I don't feel like waiting, I should just cancel the order... I wish they'd have saved me the wait and told me that from the start. I've rarely seen such poor handeling of an online order. So far zero apologies nor commercial gesture. No respect for the impact of their poor management of orders on their clients. I'm hoping making this visible will help for future clients' experience, and hopefully mine still...

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en effectieve communicatie

Ik las enkele reviews over slechte communicatie, daarom was ik een beetje huiverig. Zelf heb ik hier geen last van gehad, er wel binnen een uur vriendelijk gereageerd op mijn mail. Ook kwam mijn kussen gewoon netjes aan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Dekbed is juiste keuze

Redelijk snel geleverd, iets vertraagd maar werd keurig op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen

Kussen is naar wens en klantenservice hield me netjes op de hoogte van de vertraging. Snelle reactie vind ik belangrijk, dat het iets langer duurt.... Ach zolang je maar lekker slaapt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Levering niet ontvangen

Begin juli een Silvana kussen besteld en dit, inmiddels was het 6 augustus, nooit ontvangen. Tussentijds met enige regelmaat contact gehad via email. De heren van de klantenservice blijven overigens correct en snel antwoorden echter de boodschap is telkens zeer verwarrend. Toch geen voorraad, komt over een week, wijziging bezorgdiensten speelt ons parten, wederom geen levering door leverancier en tenslotte dat het kwijt geraakt moet zijn bij PostNL. Huijer wringt zich in allerlei bochten maar levert eenvoudigweg niet. En wat de werkelijke redenen zijn blijft onduidelijk. Het lijkt erop dat ze hun zaken voor online bestellen niet op orde hebben. Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd (na een maand wachten en mailen) en heb ik snel en zonder problemen mijn geld terug gekregen. Toch had ik uiteraard liever gewoon mijn bestelling ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer teleurstellend

Mijn ervaring met Huijer. Zeer teleurstellend. Krijg je eindelijk je kussen thuisgestuurd, is het niet de maat die je besteld hebt. Bovendien gepropt in een stuk plastic, terwijl kussens van Silvana normaal gesproken in een doos zitten. Bij telefonisch contact met de winkel wordt mij verzekerd dat op een mail die ik moet sturen direct gereageerd wordt. Er gebeurt helemaal niets. Wat een ergernis. Laat maar zitten dat verkeerde kussen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende en vriendelijke communicatie! Topprodukt!

Nog nooit ben ik door een bedrijf zo goed PROACTIEF op de hoogte gehouden van de levering van onze opdekmatrassen. Er was wat vertraging (kan gebeuren) maar ze belden uit zichzelf. En steeds een hele vriendelijke communicatie. Ook de chauffeur belde een paar keer over de verwachtte aflevertijd. Daarnaast is het opdekmatras van uitstekende kwaliteit. Ik ben dus een zéér tevreden klant. Huijer is een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

prima en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Keurig op tijd , naar binnen gebracht en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
8

Kleine vertraging

Dekbed besteld bij Huijer.nl. Er was een kleine vertraging, waardoor ik het dekbed een week later ontving. Was voor mij geen probleem, omdat er duidelijk gecommuniceerd werd dat deze later zou komen. Foutje kan gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling niet ontvangen en klantenservice zeer slecht bereikbaar

Verzending volgt volgens de website binnen 24 uur na bestellen. Na 2 weken nog steeds mijn bestelling niet ontvangen noch verzonden. Geen idee wanneer mijn bestelling dan wel wordt verzonden. Diverse malen contact gezocht met de klantenservice, maar op mails wordt niet geantwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Zeugstraat 78 86

2801JD Gouda

+31182232158

[email protected]

Over Huijer.nl

Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.