Na jaren eindelijk van mijn klachten af & dat binnen enkele behandelingen

Duidelijk uitleg tijdens de intake, prettig ontvangst en gezien de heftige pijn was het erg prettig dat ik op korte termijn terecht kon.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Lage rugpijn

Aanzienlijke verbetering

Na een ongelukkige val thuis bleef ik na het herstel van mijn gebroken pols en gekneusde rug last houden van beperkingen en pijn. Na een aantal behandelingen zijn de klachten flink verminderd en moet de tijd de rest doen. De behandelingen vonden plaats in een prettige , gezellige en rustgevende sfeer. Dankjewel Wilma voor het helpen op de weg naar herstel.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Pijn en functiebeperking.

Prettige ervaring

Heb de acupunctuur als erg prettig ervaren. Er wordt de tijd voor je genomen en naar je geluisterd. Fijne behandelingen gehad! Indien nodig kom ik zeker terug!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Smaakverlies
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Weer de balans in mijzelf gevonden na een roerige tijd. . Dank je Wilma voor de fijne behandelingen. Zeker aan andere aan te bevelen !

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? N.v.t.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Mijn eerste ervaring met acupunctuur voelde ik al mijn hierop reageren.

De behandeling heeft er voor gezorgd dat ik weer een goede nachtrust heb.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Opvliegers
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Ik ben in 7 behandelingen weer als "nieuw"

Bij wilma terecht gekomen vanwege veel pijn in de bilspier. Tijdens de 1e behandeling merkte ik al veel verbetering. Blij dat ik met acupunctuur kennis gemaakt heb !!!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Bilspier en stijfheid

Fantastische ervaring rijker.

Dit had ik zeer zeker 10 jaar eerder moeten doen. Door Wilma haar eigen advertentie op Facebook kwam ik met haar in contact. Wat een warm, lieve persoonlijkheid heeft deze enthousiaste bijzondere vrouw. Na jaren tobben met mijn gezondheid, had ik haar (nu ik dit zo ervaar) liever veel eerder ontmoet. Want vanaf de eerste sessie, voelde ik me steeds meer lekkerder in mijn vel gaan zitten. Mijn klachten? Zo veel. Extreme overgang verschijnselen, peesplaat ontsteking, pijn in de gewrichten, rug en nek klachten, obstipatie, schimmelnagels, gejaagd, duizelig, hoofdpijn enz enz. En bij Wilma is het niet alleen de accupunctuur. Ze neemt de tijd om samen uit te zoeken en op een rijtje te zetten wat je precies allemaal behandeld wil hebben. Waar eventueel met je eigen inzet, je dagelijkse eet en drinkpatroon kan veranderen. Ze luistert naar waar je fysiek ook tegen aanloop. Zo kan ik nog wel een tijdje door gaan. Jammer dat er maar 5 sterren zijn, want zij heeft zeer zeker veel meer verdient. Ze is eerlijk en oprecht, maar vooral weet ze waar ze het over heeft, wie ze tegen over haar heeft zitten en je weer gezond en lekker in je vel kan laten zitten.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Overgang peesplaatontsteking gewrichten hoofdpijn obstipatie

uitstekend

fijne ervaring, duidelijke uitleg, goeie tips voor het aanpassen van levenskeuzen, aangename behandelruimtes, fijne acupuncturist, weet waar ze overpraat, al met al een aanrader voor iedereen met problemen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? spontane regelmatige migraine aanvallen

een enorme hulp geweest tegen migraine.

Goede behandeling, duidelijke uitleg, goed advies over gezonder leven om migraine te beperken. Fijne acupuncturist, interessante feiten, leuke gesprekken al met al een goede aanrader voor andere mensen met klachten.

Zeer goed geholpen Goede uitleg

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? overgang
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Een goede en fijne acupuncturist, die je klachten serieus neemt.

Helaas door diepliggende spierknopen in het bindweefsel, was acupunctuur niet toereikend. Vervolgbehandeling bij Chiropractie.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Aanmeldklacht:Gespannen middenrif.
  • Ik ben behandeld met: Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld N.v.t.

Grote kennis van zaken

Al vele jaren met diverse klachten behandeld en iedere keer denk ik...was ik naar eerder gegaan

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Knie, schouder, rug
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Geweldig, de oplossing voor mijn pijnklachten

Naar zeventien jaar fysio voor mijn nek- en schouderklachten ben ik bijna vier jaar geleden behandeld hiervoor en o.a. ook voor veel klachten voor mijn lage rughernia. Afgelopen maand weer terug voor mijn hernia klachten en naar zes behandelingen weer pijnvrij. Mijn nek- een schouderklachten zijn tot nu toe nog steeds zo goed als weg. Voor mij de beste behandeling voor mijn klachten.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Nek- en schouderklachten, Hernia in lage rug (L4)
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

verlost van pijn en inzicht in functioneren eigen lijf

Na de teleurstellende behandelingen bij twee fysiotherapeuten had ik nog steeds last van een nare pijn in mijn biceps. Mijn huisarts constateerde binnen twee minuten een slijmbeursontsteking in mijn schouder en bood mij een goudinjectie aan. Ik ben niet op dit aanbod ingegaan omdat vreesde dat dit een tijdelijk effect zou geven. Ik hoopte op een goed resultaat door het toepassen van acupunctuur. Na een 5-tal behandelingen bij Acupunctuur Brielle bleken mijn klachten af te nemen en verwacht ik een totale genezing. Mijn kwaliteit van leven is met sprongen vooruit gegaan. Daarnaast heb ik van Wilma inzicht gekregen in het totaalplaatje van de samenwerking van lichaam en geest. Ik voel mij zowel lichamelijk als geestelijk "verlicht" door de behandelingen bij Acupunctuur Brielle. Ik raad een ieder die pijn heeft aan om bij Wilma te rade te gaan. Wilma denkt nuchter, is vriendelijk en geeft een eerlijk advies.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? slijmbeursontsteking schouder

Verassend geweldig

Ik was een beetje sceptisch en ben enorm bang voor naalden. Schouder, nek-en buikklachten verholpen. Daarbij ook rust en energie gewonnen. Ongelooflijk doeltreffend! Vrienden dit al aangeraden en zal dat zeker blijven doen! Dankjewel!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Meerdere. Buik, schouder en nekklachten. Darmen doen het eindelijk weer en ik heb meer rust en kalmte.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

M’n vuur was gedoofd ,m’n persoonlijkheid was weg .was mezelf ergens verloren .maar door acupunctuur (Wilma) me zelf terug gevonden :ben weer mezelf ,energie voor 10 kan de wereld weer aan .zo dankbaar .dank je wel hgr Yvon

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? N.v.t.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Ik ben blij dat ik eindelijk de knoop doorgehakt heb om te stoppen met roken. Accupunctuur heeft mij hierbij super geholpen, geen onrust, geen stress, gewoon stoppen en volhouden zonder probleem. Had ik jaren eerder moeten doen. Wilma heeft mij hier super in begeleid, ze luistert naar je en geeft advies. Alleen maar lof!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Stoppen met roken
  • Ik ben behandeld met: Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld N.v.t.

Uitermate vriendelijk en deskundig.

Helaas werkte acupunctuur niet bij mij maar Wilma heeft haar best gedaan. Ik voelde mij uitermate op mijn gemak bij een super lieve deskundige vrouw.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Eczeem
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie, Acupunctuur, Beide
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

Ik heb me lichaam weer terug

Ik heb het als zeer positief ervaren het gaat er heel relaxt aan toe en je bent geen nummer er wordt juist verder gekeken als alleen de klacht waar je voor komt

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Pijn in me lijf

helder, duidelijk, effectief

Fijne kennismaking, toegankelijke hulpverlener. Snel resultaat!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? stemmingsproblematiek

Supersnel positief resultaat

Zeer prettige therapeute. Goede uitleg van zaken en verwachtingen. Behandeling is zeer snel aangeslagen met gewenste vermindering van de pijnklachten. Boven verwachting.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Schouder en heuphlachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Ik kan eindelijk weer wandelen!

Als wandelen je grote hobby is en je wordt geveld door een vloetplaat ontsteking dan kan je bijna niets meer. De doktor zei er staat 1 jaar tot 1,5 jaar voor. Na 6 maanden ben ik bij acupunctuur Brielle terechtgekomen en Dankzij Wilma ben ik er na 5 behandelingen er volledig vanaf. Al gelijk bij de eerste behandeling voelde ik een enorme vermindering in pijn. Wilma je bent een topper en ik heb door jou mijn oude wandelniveau weer bereikt. Duizend maal dank!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Voetplaat ontsteking
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Top vrouw en fijne behandeling

De acupunctuur therapie gehad omdat ik langer dan 40 weken zwanger was. De behandeling als fijn ervaren en Wilma is een warme leuke vrouw! 's avonds is de bevalling spontaan opgekomen. Kortom aanrader!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Overtijd

Van der Fuyckstraat 11

3232AL Brielle

Over Pijncentrum Acupunctuur Brielle

Ik bied al meer dan 15 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeskunde. Mijn specialisaties zijn Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en ik zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen vergoed. Er wordt wel een Eigen Bijdrage gevraagd. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen of nauwelijks bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeskunde vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij ik de medische kant beslist niet uit het oog verlies. Zie ik jou binnenkort in de praktijk?