Goede ontvangst, bijzonder goed luisteren, duidelijke interesse in de mens, goede behandeling die helpt, dus men kent het (voor mij) zeer complexe vak en past dat toe teneinde klacht(en) te verlichten of te laten verdwijnen!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Moeheid, lusteloosheid, hoest

Fijne ervaring

Van tevoren wist ik niet wat ik moest verwachten maar aangezien onze baby in dwarsligging lag, wilde ik er alles aan doen. Zo ben ik gestart met moxa therapie bij Wilma. Toeval of niet op de volgende echo lag de baby met het hoofdje naar beneden. Dit is een hele geruststelling.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Dwarsligging baby
  • Ik ben behandeld met: Kruidentherapie

Zeer positief verrast!

Ik kwam met specifieke hoofdpijnklachten (dubbel beeld) bij de huisarts. Deze heeft mij doorverwezen naar acupunctuur. Tijdens telefonisch contact hebben we besloten dat er in 4 behandelingen resultaat moest zijn om ermee door te gaan. Vol goede moed gestart met de behandeling. En tijdens de eerste behandeling was de hoofdpijn al verdwenen! In de loop van de dagen erna kwam het wel weer terug, maar minder hevig. Inmiddels heb ik 4 behandelingen gehad en ben ik klaar! Mijn hoofdpijn is weg en als bijkomend effect is mijn frons ook weg! Ik raad zeker aan om naar Acupunctuur Brielle te gaan wanneer je pijnklachten hebt!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Hoofdpijn

Goed geholpen!

Wilma is een lieve vrouw met veel kennis op gebied van gezondheid. Van afspraak maken tot de laatste behandeling heeft ze mij heel erg goed geholpen, en ging ze heel professioneel te werk. Acupunctuur in combinatie met de Chinese kruiden heeft mijn levensenergie een boost gegeven. Ik voelde me al na de eerste twee behandelingen veel beter in mijn vel zitten. Mijn hormonale klachten gingen weg en ik had geen last meer van mijn menstruatie. Echt een aanrader!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? N.v.t.
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Ontzetten fijn geholpen en goed resultaat!

Met mijn vorige zwangerschap ook heel goed geholpen en nu tijdens deze zwangerschap weer! Met 41 weken en 2 dagen op de teller werd er gesproken over inleiding. Gebeld en ik kon snel terecht, de middag een acupunctuur behandeling gehad en dezelfde nacht nog bevallen. Alles super vlot gegaan. Ik raad het alle zwangere vrouwen die overtijd zijn aan!!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Zwangerschap
  • Ik ben behandeld met: Acupunctuur
  • Mijn klachten zijn hersteld N.v.t.

Fijne ervaring

Mijn klachten zijn goed verholpen erg blij mee.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Maag/darm/slaap
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

acupunctuur heeft mij goed geholpen

Warme gemoedelijke praktijk, waar men de tijd voor je neemt.Goed advies en voor mij een geweldig resultaat

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? astma en buikklachten
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Mijn stem was aan het begin van de behandeling slecht. Kon mezelf bijna niet verstaanbaar maken. Was al naar de KNO arts geweest. Na onderzoek las ik dat accupuntuur zou kunnen helpen. Dit heeft heel goed geholpen, omdat ik weer goed kan praten.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Verlamde stemband

Eerlijke, kundig en betrokken

Positieve ervaring

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? diverse
  • Ik ben behandeld met: Beide
  • Mijn klachten zijn hersteld N.v.t.

Flinke vermindering

Ik heb door de behandeling flinke vermindering van mijn klachten ervaren. Een prima voedingsadvies gekregen en dat in relatief korte tijd verkregen. Een aanrader!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Minder werkende milt en lever
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Super fijn geholpen .ik ben van mijn eczeem af

heel fijn geholprn. Wilma heeft veel kennis en legt heel duidelijk uit wat acupunctuur doet met je lijf en wat nodig is om dit te ondersteunen dmv van bv kruiden maar ook wat je zelf kan doen. Een mooie holistisch aanpak. Ik ben van mijn klachten af en zal echt weer naar haar toe gaan als ik weer een klacht zou hebben .

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? eczeem
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Ervaren en deskundige acupuncturist!

Wilma probeert je snel van je klachten af te helpen. Ook wanneer er onverwacht een andere klacht behandeld moet worden staat ze voor je klaar. Ze heeft altijd tips wat je zelf kunt doen. Mijn migraineklachten zijn duidelijk verminderd.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Migraine

Open en eerlijk

Een aantal weken in behandeling geweest om te kijken of ik zonder medicatie kon. Het resultaat was niet wat we verwachten. Samen besloten dat er in mijn geval toch meer nodig was helaas. Steeds een warm onthaal en telkens terugkijken wat resultaten waren. Wilma zoekt ook naar andere mogelijkheden. Coronaregels worden nauwkeurig nageleefd!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Chronische sinusitis
  • Ik ben behandeld met: Beide
  • Mijn klachten zijn hersteld onvoldoende

Mijn lijf en leven weer in balans!

Na jarenlange oververhitting en andere narigheid door de overgang ben ik uiteindelijk bij Wilma terecht gekomen. Na een aantal behandelingen gecombineerd met kruiden zijn mijn hormonen tot rust gekomen, de opvliegers zijn verdwenen, wat een verademing! Daarna zijn we aan de slag gegaan om de overtollige kilo's kwijt te raken, ook een "cadeautje" van de overgang. Wilma stelde mij een dieet voor wat goed bij mij paste en ik kwam wekelijks voor een behandeling. Inmiddels ben ik de kilo's kwijt en voel me super fit. Echt een aanrader!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Overgang
  • Mijn klachten zijn hersteld volledig

Mijn ervaring is dat ik weer zin in het leven heb.

Kwam met allerlei klachten binnen. Werd hartelijk ontvangen en klachten die ik omschreef waren herkenbaar. Wilma stelde voor om aantal behandelingen doen, beginnend tegen vermoeidheid. Na een aantal behandelingen merkte ik dat ik weer energie had en zelfs ‘s avonds nog energie over. Dat was lang geleden dat ik dat heb ervaren. Door de energietoename kreeg ik ook weer zin om van alles te doen en verbeterde ook mijn mentale toestand . Ik ben blij!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Vermoeidheid, rugklachten, pijn in arm na okseltoilet.
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Ontspannen, gelijk resultaat, gezellige en professionele behandelaar

Ik ben een student die last heeft gehad van lichte acne. Je ziet op mijn huid littekens en ik heb lijnen die al in mijn huid beginnen te blijven staan (hopelijk wachten de rimpels nog even). Wilma heeft mij een gezichtsbehandeling gegeven hiervoor. Ik ben super positief over de behandeling, het was niet alleen de aanpak tegen mijn klachten waar ze uitgebreid mij over kon informeren, maar ook de ontspanning die mijn huid ervaarde. Een heerlijke massage met fijne producten en tools die ik niet eerder heb gezien. Ik zag gelijk resultaat en voel dat mijn huid hier van is opgeknapt. Aan het einde van de sessie heb ik een gezichtscrème mee gekregen tegen acne, deze ruikt in het begin erg kruidig maar dat trekt weg.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Acne, (opkomende?) rimpels

Een heilzame ervaring!

Wilma denkt met je mee ipv voor jou zoals de reguliere gezondheidszorg. Door een combinatie van acupunctuur en kruidentherapie zijn mijn klachten deels verdwenen en voor het overige is er nu goed mee te leven. Het wekelijkse uurtje voor mezelf, even tot rust komen, heerlijk!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Slapeloosheid, overgang, droogte

Persoonlijke aandacht

Klachten werden serieus genomen. Uitleg waarom naalden op bepaalde plekken gezet werden. Steeds navraag of behandeling geholpen had.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Gewrichtspijn/ slijmbeurs ontsteking
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

De behandelingen hebben mijn opvliegers tijdens de menopauze heel goed geholpen

Wilma komt op mij over als een deskundige acupuncturist die weet waar ze haar naalden moet prikken voor het meest optimale resultaat. In 6 behandelingen zijn mijn opvliegers overdag en 's nachts gereduceerd. Haar behandelruimte heb ik als zeer prettig ervaren, met een muziekje en lekkere geuren. Gezellige praatjes en interesse. Een aanrader dus en mocht ik weer klachten krijgen dan weet ik Wilma weer te vinden!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Opvliegers
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Na enkele behandelingen waren mijn klachten al sterk verminderd.

Prettige vriendelijke en professionele behandelingen gehad.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? N.v.t.
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Wat een paar juist geplaatste naalden al niet kan doen

Gestopt met roken; ik vloog nog net niet tegen de muren op. En nu helemaal niet want Wilma heeft haar kennis en kunde ingezet; bij de eerste keer prikken kwam er gelijk een ongekende rust over me. Drie weken later bespraken we dat ik wel gestopt was met roken maar dat ik daar conditioneel nog weinig van merkte; last van kortademigheid en vermoeidheid. Wilma vroeg door: tranende/jeukende ogen, verstopte of loopneus etc; hooikoorts. Klopt heb ik medicatie van de huisarts voor. Wilma heeft geprikt op hooikoorts en tijdens die eerste sessie ging mijn neus open en kon ik adem halen; ongekend!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Stoppen met roken en hooikoorts

Luistert goed

Wilma luisterde goed naar mijn klachten en vroeg me voor de zekerheid contact op te nemen met de huisarts om wat dingen uit te sluiten. Dat wekt vertrouwen. Ze hielp me in een paar sessies van mijn klachten af. Ik voelde zelfs na de eerste al verschil.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? vermoeidheid

Vakvrouw!

Ik kwam met klachten van PMS bij Wilma terecht. Ze zoekt grondig naar de juiste behandelmethode, door middel van vragen stellen. Ik kan oprecht zeggen dat het mij bij al zoveel verschil heeft gemaakt! Met een aantal behandelingen waren de klachten al vele malen minder!

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Pms
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Top mijn klachten zijn nu weg of is nu te verdragen

Ik liep met schouder en rug klachten. Met pijn dat op een geven moment uitstraalde naar mijn rechter been. Ik heb fysio gehad Manuel therapie en noem maar op. En de pijn bleef maar aan houden. Tot dat ik op Facebook een filmpje van acupunctuur in Brielle voorbij zag komen. Ik dacht echt op dat moment weet je, ik maak gelijk een afspraak wie weet kan dat mij wel helpen. Ook gedaan, ik kwam daar aan met de bedoeling van ja ik weet het niet meer maar ik heb overal pijn ik hoop dat u mij kunt helpen. Nou ik zal u zeggen ik heb er geen spijt van had ik het eerder geweten denk ik nu. Was ik allang pijn vrij maar geef niks niks komt voor zijn tijd. Ik ben nu pijn vrij daar gaat het om. Hartstikke bedankt en ik kom zeker terug. Vriendelijke groet, Ariane

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? Rug schouderblad en pijn in mijn been
  • Mijn klachten zijn hersteld voldoende

Fijn behandeld met goede resultaten!

Uitgebreide intake, fijne behandeling in een aangename sfeer, van mijn klachten afgeholpen.

• Voor welke klacht(en) bent u behandeld? overgangsklachten

Van der Fuyckstraat 11

3232AL Brielle

Over Pijncentrum Acupunctuur Brielle

Ik bied al meer dan 15 jaar behandelingen aan volgens de Chinese geneeskunde. Mijn specialisaties zijn Pijnbestrijding, Interne Klachten en Cosmetische Acupunctuur. De praktijk en ik zijn aangesloten bij beroepsvereniging ZHONG. Vanuit de aanvullende verzekering worden de behandelingen vergoed. Er wordt wel een Eigen Bijdrage gevraagd. Acupunctuur kent een geschiedenis van duizenden jaren, kent geen of nauwelijks bijwerkingen en werkt snel en effectief. De Chinese Geneeskunde vormt een goed alternatief voor allerlei gezondheidsklachten waarbij ik de medische kant beslist niet uit het oog verlies. Zie ik jou binnenkort in de praktijk?