Ongeveer vijf jaar geleden hebben wij bij Van van Ee (toen nog Jumbo overkappingen) een lamellenoverkapping gekocht. Super blij mee. De motor vertoonde vanaf het begin, af en toe wat kuren en hiervoor zijn de monteurs al drie keer langs geweest. Uiteindelijk bleek dat de motor toch echt niet goed was en steeds weer problemen zou gaan opleveren. Nu hebben wij nog onder garantie een nieuwe motor gekregen. Echt top!

Professioneel met aandacht

Nadat wij gezocht hadden naar een zonnescherm, kwamen wij per toeval terecht bij Van van Ee. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Door de Corona-maatregelen eerst telefonisch contact en daarna een bezoek aan de showroom. Ik werd daar goed geholpen en na het bevestigen van de offerte kwam Gerrit van Ee bij ons thuis de zaak verder doorspreken en nog eens goed alles opmeten. De montage door de beide monteurs was meer dan voortreffelijk. Beleefd, voorkomend en aardig. Visitekaartje voor het bedrijf. Nu wachten op de zon en dan heerlijk het scherm gebruiken.

• Eindresultaat

Beste Gert-Jan, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Goed om te horen dat u zo blij bent met onze service en uw nieuwe zonnescherm! Namens heel team Van van Ee wensen wij u veel plezier van het zonnescherm. Met vriendelijke groet, Team Van van Ee

Prachtig overkapping. Uitstekende service.

Een overkapping besteld met onder zonwering. Bij het plaatsen van de overkapping is aangegeven, dat de zonwering nog niet geplaatst kon worden, omdat Van Ee zelf niet tevreden was over de zonwering. Prima dus. Een paar maanden later was de zonwering verbeterd, maar was het verkeerde doek geleverd. In plaats van ons te laten wachten in een warme zomer werd het doek geplaatst. En dat betekent dat Van Ee nog een keer terug moest komen. Dat is service die je verwacht van een A-product. Top.

Goed gelopen, netjes geplaatst

Netjes alles uitgelegd en keurig geinstalleerd

Topkwaliteit, Topservice

Goed gevoel aan overgehouden

• Eindresultaat

terrasoverkapping en installatie zijn van zeer hoge kwaliteit

Zowel het product als het installeren van de overkapping voldoen aan zeer goede kwaliteit. Keurige monteurs die correct zijn en erg goed werk afleveren.

Goed werk

Professioneel

• Eindresultaat

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team Van van Ee

Kwaliteit, meedenken, design en materialen uuitstekend. Communicatie en planning mag nog aandacht.

Uitstekende begeleiding en meedenken in het design door Arianne en Gerrit; de kwaliteit van gekozen materialen, kleuren en het ontwerp is een dikke 10. De loodgieter, bouwers en het hei bedrijf dachten ook mee en waren zeer klantgericht, vakkundig, snel en flexibel. Enige punt van aandacht betreft de onderlinge communicatie en planning. De gemaakte afspraken waren niet altijd even goed bekend bij de bouwers, loodgieter en het hei bedrijf. Hierdoor moest er nog een paar keer gebeld worden met Van Van Ee om het recht te trekken. Bijv. De witte koof (er werd een antraciete geleverd) en de datum van afwerking (dubbele boeking van de vakmannen). Overigens loste Arianne dit altijd weer snel, klantgericht en vakkundig op. Wij zijn verliefd op de overkapping, een stijlvolle en kwalitatieve eye catcher waar wij heel veel plezier van (gaan) beleven!

• Eindresultaat

Beste Heidi, Wat een mooie review! We zijn trots dat we aan uw droomplek hebben mogen meewerken. Het is prachtig geworden. Bedankt voor uw kritische noot, dit is een verbeterpunt waar wij aan gaan werken. Wij wensen u namens heel team Van van Ee veel plezier van uw overkapping! Met vriendelijke groet, Team Van van Ee

Prima bedrijf met vriendelijk personeel

Goede kwaliteit, goed advies en vriendelijk personeel. Een aanrader!

• Eindresultaat

Beste Jolanda, Hartelijk bedankt voor uw bericht en mooie recensie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Van van Ee

Prachtig resultaat

Samen met Van van Ee (toen nog Jumbo) hebben we een constructie bedacht bestaande uit een pergola die 'naadloos' overgaat in een terrasoverkapping met aan weerszijde shutters. Nu deze geplaatst is zijn we trots op het resultaat. In dezelfde stijl hebben we een schuifpoort uitgetekend, waarna Van van Ee voor de fantastische uitvoering heeft gezorgd.

• Eindresultaat

Beste Aart, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het eindresultaat en de uitvoering. Daar doen we het voor! Wij wensen u veel plezier van uw overkapping. Met vriendelijke groet, Team Van van Ee

fantastische monteurs en fijn bedrijf

Jammer van de hobbels met de uitvoering. De 1e keer kort voor de geplande datum afgebeld door Van Ee ivm ziekte van monteurs en bij monteren op de nieuwe datum bleek de helft verkeerd opgemeten waardoor het 2e deel nog opnieuw besteld moest worden en we weer vele weken moesten wachten. Al met al bijna 3 maanden later dan gepland opgeleverd . Eindresultaat is prima.

• Eindresultaat

Goedendag! Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat er bij de uitvoering fouten zijn gemaakt. Erg fijn om te horen dat u al met al toch tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Van van Ee

Ervaren experts met veel aandacht voor de consument.

Gaan zorgvuldig te werk. Erg blij met het eindresultaat!

• Eindresultaat

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor uw positieve bericht, dat horen we graag. Fijn om te horen dat u zo blij bent onze dienstverlening en het eindresultaat. Het is een prachtige tuinkamer geworden en we wensen u veel buitenleven-plezier! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

zeer positief

kontakten met verkoopadviseur zijn prettig en goed verlopen. lof over de monteurs.

• Eindresultaat

Goedendag, Goed om te horen dat alles zo positief is verlopen! We wensen u veel plezier van uw zonwering. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Super goede service

Alle afspraken zijn nagekomen en er is klassewerk geleverd

• Eindresultaat

Goedendag, Bedankt voor uw recensie, leuk om te horen dat u zo blij bent met onze dienstverlening en het eindresultaat. We wensen u veel plezier van uw screen! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Meedenken, kwaliteit en uitvoering van de plaatsing van tookwaliteit

Vanaf het eerste moment tot aan de afronding van de opleving van dese prachtige serre heb ik een zeer goede service ervaren. Kwaliteit en klantgerichtheid tot in de puntjes.

• Eindresultaat

Beste Jan Willem, Bedankt voor uw mooie bericht! Fijn om te horen dat u zo blij bent met onze service, daar doen we het voor. Namens heel team Jumbo wensen we u veel plezier van uw prachtige serre. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Zeer tevreden plaatsing kunststof kozijnen.

Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing van alle kunststof kozijnen door Jumbo. Dat hadden we jaren eerder moeten doen. Fischer uit Amersfoort

• Eindresultaat

Beste heer en mevrouw Fischer, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie. Erg fijn om te horen dat de kunststof kozijnen zo goed bevallen! We wensen u namens heel team Jumbo veel plezier van uw kozijnen. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Leveren vakwerk

+Zorgvuldige en degelijke uitvoering op locatie +Uitstekende kwaliteit van de materialen +Kunnen als een van de weinige glasleveranciers maatwerk leveren -Offertedetails en werkopname op locatie kunnen beter

• Eindresultaat

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de geleverde oplossing en de gebruikte materialen! Uw kritische noot wat betreft de verkoop en werkopname nemen wij mee voor de toekomst. Namens heel Team Jumbo veel plezier gewenst van uw balkonbeglazing! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Een fijn bedrijf om mee te werken

Zeer vakkundige en vriendelijke mensen Werken met zeer degelijke materialen Ik zou iedereen deze serre bouwer aan kunnen raden

• Eindresultaat

Beste John, Bedankt voor de mooie recensie, daar zijn we trots op. Net als op het gave eindresultaat van uw tuinkamer! Namens heel team Jumbo veel plezier gewenst van uw tuinkamer. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Een heerlijke tuinkamer

Onze tuinkamer staat nu intussen al enkele jaren en we zeggen nog wekelijks en soms dagelijks tegen elkaar hoe fijn en fantastisch we dit "extra" stukje huis vinden. Het voegt zoveel toe.

• Verkoop/advies N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Eindresultaat

Beste mevrouw La Gasse, Hartelijk bedankt voor uw mooie review! Heel erg leuk om te horen dat na zoveel jaren uw Jumbo tuinkamer nog steeds zo goed bevalt. Namens heel team Jumbo wensen wij u nog veel plezier van uw tuinkamer! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Mooie showroom, kundig geholpen, goede service en hele nette afwerking bij plaatsing

Na een kundig advies in de showroom is onze overkapping in de afgesproken week geplaatst. Deze is erg mooi gezet en heel netjes afgewerkt. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat!

• Eindresultaat

Beste Sonja, Hartelijk bedankt voor de recensie en natuurlijk het mooie project! Het is prachtig geworden en wij wensen u veel plezier van u overkapping. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Prettige en goede service. Vriendelijke en accurate medewerkers en monteurs

Prettige en goede service. Vriendelijke en accurate medewerkers en monteurs

• Eindresultaat

Beste Paul, Fijn om te horen dat u blij bent met ons en met het eindresultaat. Bedankt voor de review en wij wensen u veel plezier van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

goede kwalitijd

vakmensen weten waar ze mee bezig zijn

• Eindresultaat

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw prachtige recensie. Wij wensen u namens heel team Jumbo veel plezier van uw Jumbo tuinkamer. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

kennis van zaken en kwaliteit

goed geholpen en het is precies geworden zoals we wilden

Beste heer Kleter, Hartelijk bedankt voor uw mooie review! Fijn dat het resultaat is geworden zoals gewenst. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Goede voorbereiding en planning, rustige maar gedegen uitvoering en prettige communicatie.

Het vervangen van 7 houten pergola's door aluminium op de 5e woonlaag van ons flatgebouw was geen sinecure. Jumbo was snel met een goed doordacht plan van aanpak en offerte, die zowel creatief denken en gedegen kennis uitstraalde. De voorbereiding verliep rustig en de planning werd gehaald. de uitvoering van het werk verliep geheel volgens plan, en het personeel was deskundig, discreet, en communiceerde goed met de opdrachtgever en de individuele bewoners. Dus alles geheel naar wens: Uitstekende klus!

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw mooie bericht! Fijn om te horen dat alles zo goed is gelopen en het eindresultaat naar wens is, daar doen we het voor! Namens heel team Jumbo wensen wij u en de andere bewoners veel plezier van de aluminium pergola's. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld