Stevig product, en kordate afhandeling van klacht bij montage

De kwaliteit van hun product staat buiten kijf, met name in de windbestendigheid. Na een aantal maanden bevalt dit boven verwachting. Tijdens de montage was er door een interne fout vertraging opgelopen wat uiteindelijk kordaat is opgelost. In ieder proces treden tegenvallers op en is het prettig wanneer deze worden opgelost.

• Website N.v.t.
  • Verkoop/advies N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Eindresultaat N.v.t.

prachtig eindresultaat van hoge kwaliteit

Zorgvuldig en prettig personeel. Mooie kwaliteit materialen.

goed en vriendelijke en behulpzaam geholpen

• Montage

Uitstekend produkt, prima installatie team

• Verbeterpunten/tips: Geen

Voor zover ik kan beoordelen prima bedrijf. Ze doen wat ze hebben beloofd, maar zo hoort het eigenlijk ook.

• Verkoop/advies N.v.t.
  • Montage

aankoop traject : helder en duidelijk montage: helder en duidelijk

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: vergissen is menselijk, maar enkele fout in offerte kon groot verschil uitmaken. garantie bewijs gegevens: pas gekregen nadat ik er om gevraagd had

Zonwering laten plaatsen op een bestaande pergola. Prima geregeld allemaal.

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Bij het plaatsen bleken de linker- en rechterdwarsligger van de bestaande pergola niet evenwijdig te lopen. Dit had bij het opmeten gezien kunnen worden.

alles goed op tijd volgens af spraken

• Verbeterpunten/tips: geen

Wat een rust en toewijding !! Alles op de centimeter nauwkeurig . Vakmanschap hoog in het vaandel!!

• Verbeterpunten/tips: Geen, ga zo soor

Prima werk geleverd

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: In offerte 3 dagen werk. Het werk is in 2 dagen uitgevoerd. 30% teveel in rekening gebracht.

Zeer kundig personeel en zeer klantgericht. Fantastische service.

Goed advies

• Montage

Via het vakantiepark Het Familiehuis in Nunspeet hebben wij van Jumbo een offerte ontvangen voor het plaatsen van een vast zonnescherm met elektrisch regelbare lamellen. Op basis van deze offerte hebben wij de verdere afspraken rechtstreeks met Jumbo gehad en dat is geheel naar tevredenheid verlopen via uitsluitend telefoon en mail. Ook de afstemming met Het Familiehuis voor de daadwerkelijke realisatie is naar onze mening goed verlopen.

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Misschien is het te overwegen direct bij de offerte mee te geven over welke aspecten nog nadere afstemming plaats moet vinden. In ons geval bijvoorbeeld de hemelwaterafvoer. Het is verder prima opgelost maar mogelijk had dit op voorhand afgestemd kunnen worden.

Prettige kennismaking in de showroom. Gaf de doorslag om de opdracht uit te laten voeren.

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Werkzaamheden zoals slijpen niet in de achtertuin te doen waar kunstgras zit. We krijgen de stukjes er niet goed uit en zijn nogal scherp waar ons zoontje zich aan kan bezeren.

Perfecte afleverin

• Verbeterpunten/tips: Niets op aan te merken

Erg prettig geholpen, een mooi zonnescherm gekregen wat netjes gemonteerd is.

• Verbeterpunten/tips: N.v.t.

Uitstekend geholpen in de showroom en uiterst netjes gemonteerd door vakmensen

• Montage

Goede ervaringen: goede voorlichting, snelle en duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen, meedenkende monteurs die keurig werk afleveren

• Verbeterpunten/tips: Misschien extra check bij aanpassing offertes

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Keurige dienstverlening op de vestiging. Na aankoop moesten we achter de beloofde afspraken aan; het duurt lang voordat afspraken voor bij ons aan huis gemaakt waren. Het monteren van de overkapping is uitstekend gegaan, op alle momenten waren de mensen van Jumbo vriendelijk en behulpzaam.

• Verbeterpunten/tips: Kom afspraken na

Prettige en professionele sfeer en begeleiding. Verstand van zaken. Netjes.

• Verbeterpunten/tips: Geen

Ben superblij met ons scherm. We krijgen veel complimenten. Staat mooi en houdt de zon buiten. Heerlijk om onder te zitten. Keurige medewerkers die het scherm hebben aangebracht.

• Montage

Na een goed gesprek in de showroom hebben er gekozen voor een mooie zonwering van Weinor. We zijn er heel erg blij mee, zeker met het warme weer van de afgelopen tijd.

• Verbeterpunten/tips: -

Jumbo heeft voor ons een pergola van 12 meter lang en 4 meter diep ontworpen, geheel passend in de stijl van het huis en met een overdaad aan apart schakelbare verlichting op ons verzoek. Daarover heen loopt in drie delen het zonnescherm. Onze ervaring met Jumbo: Geweldig goed. Het was constructief een zeer lastige opdracht die perfect is uitgevoerd, door vakkundige en prettige mensen. Het ziet er prachtig uit, het werkt zonder haperen en we hebben er de hele mooie zomer probleemloos van genoten. Vakmanschap is geweldig en meedenken met de klant staat op de eerste plaats. We zijn zeer tevreden. Dank jullie wel. Fam Lieuwens-Almere.

• Montage

Op een prettige manier te woord gestaan in de showroom door André. Er werd meegedacht, en kwam met een goede oplossing. Ook de montage is goed verlopen. Vakwerk!

• Montage

Wat een geweldig bedrijf! Alles klopte, van de eerste ontvangst totaal de oplevering. Iedere belofte meer dan waargemaakt. Complimenten aan iedereen die ons te woord heeft gestaan, diegene die heeft ingemeten en de montage ploeg. Kortom: het kon niet beter!!!

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Absoluut geen verbeterpunten dus.