Het zonnescherm hadden we niet beter kunnen laten aanleggen dan door Jumbo Barneveld. De monteurs waren zeer deskundig en vlot. Het werkt en staat mooi. Als bonus kregen we daarna 'n prachtige zomer!

• Montage

Wij hebben een heel lang traject achter de rug, vooral veroorzaakt door onze lastige zoekvraag. Heel knap hoe Gerard steeds zijn geduld wist te bewaren en ons zelfs tot ná de montage nog de beste service en aandacht heeft gegeven. Toen er een vertraging in de levering leek te ontstaan, is alles op alles gezet om alsnog snel te kunnen monteren.

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Wij kwamen er niet uit met de geboden oplossingen voor onze situatie en leek er geen samenwerking mogelijk te zijn. Uiteindelijk moesten we zelf het idee van Panovista (hoekscreen) aandragen. Misschien had het ook een idee van Jumbo kunnen zijn?

leveren en monteren van terrasoverkapping

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: offerte niet geheel vlekkeloos - daarna wel goede afspraken gemaakt re prijs / levering. installatie verliep uitstekend - kundige monteurs. Het eindprodukt heeft wat verbeterpuntjes: stang om te openen beschadigt de dwarsliggende balk bij het openen/sluiten, afschot is iets te weinig ->regen blijft staan -> strepen in de plooien van de stof. Eindresultaat is mooie overkapping en krijgen veel complimenten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi product. Excellente maatvoering. Professionele installatie.

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Website: voorbeelden soms lastig te vinden.

Prachtig materiaal, goede service, deskundige plaatsing, nagekomen afspraken, schitterend eindresultaat!

• Verbeterpunten/tips: Geen

• Montage

Snel en goed geplaatst door monteurs welke goed meedenken

• Montage

Zeer goede ervaring. Netjes ontvangen bij het bedrijf, de heren bij installeren waren kundig en netjes.

• Verbeterpunten/tips: Geen, echt knap werk geleverd