Filters

8

Heel goed

De monteur was mooi op tijd, stelde zich voor en ging aan het werk. Nadat hij de situatie bekeken had kwam hij vertellen wat er moest gebeuren en liet dat ook aan ons zien. Werk keurig uitgevoerd en alles netjes achter gelaten. Wij zijn dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
9

Goede snelle service

Monteur was vriendelijk en deed zijn werk goed. Fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede service

Fijn contact met warmte groep BV. komen afspraak na , hadden een afspraak in de ochtend van 0.800 tot 12.00 uur en de monteur stond om 8.10uur voor de deur. (Geweldig). Prettig gesprek met de monteur gehad en zal Warmte Groep BV zeker in kennissen kring aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Geleverd wat beloofd is

De monteurs waren prima op tijd en hebben heel netjes gewerkt. Ook snel. Duidelijke uitleg gegeven, ruimte voor vragen. Kortom, niet alleen de ketel maar ook de monteurs maken het werk te waarderen. Rookgasafvoer plaatsen ook zonder probleem,

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Beleefde monteurs, die het onderhoud goed en technisch hebben uitgevoerd

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

perfecte service

Perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goed en snel

Zeer tevreden over de werkzaamheden en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Een onlogische werk afhandeling geen empathie voor de klanten

Een slechte planning, onlogisch werkwijze, niet systematisch van afhandeling van klanten. Geen empathie voor de klanten. Monteur komt van onze buurvrouw en als ik de desbetreffende monteur aanspreek en vraag ” goedemorgen komt u nu bij ons langs?” Word er ongeïnteresseerd gereageerd en naar de werktelefoon gekeken, Vervolgens verteld de monteur ik moet naar een andere huis nummer, welke vijf woningen naast ons is gelegen? “ Er zal wel een andere komen er zijn nog meer monteurs! “ Niet tussen de afgesproken tijden langs gekomen. We hebben hiervoor de zaak moeten bellen, wanneer en of de monteur nog langs kwam. Overigens heeft de collega monteur goed onderhoud verricht aan de CV en netjes gewerkt, vertelde duidelijk wie hij was wat hij ging doen, en ook tijdens zijn werkzaamheden. Hiervoor krijgt het bedrijf een ster ⭐️

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met hoe alles is verlopen. Klantvriendelijk, ik moest de afspraak verzetten en ging dat zonder problemen. Toen uw medewerker kwam zag ik een goede en nette medewerker van uw bedrijf. Zag er netjes en schoon uit sprak beschaafd Nederlands, was reuze vriendelijk. Kortom een persoon die er voor zorgde dat er vertrouwen was. Ik ben echt reuze tevreden. Met vriendelijke groet, Mevr. Japing Simons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

9

Goede service, altijd tevreden. Ze leggen altijd netjes uit wat ze hebben uitgevoerd en wat je in de gaten moet houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

zeer goede service

De heren van de Warmte groep zijn netjes, beleefd en voeren het werk zeer secuur uit, ook maken ze schoon als ze klaar zijn. Echt fijne mensen. Ben zeer blij met ze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke, behulpzame en technisch personeel

Erg goed geholpen en er werd meegedacht naar oplossingen. Betrouwbaar en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

niet tot dienstvaardigheid bereid

Toen ik de monteur vroeg waarom sommige radiatoren voor de helft koud waren antwoordde hij 'dat hoort zo' Toen ik die vraag in een andere vorm stelde antwoordde hij : dat moet u de huizenmij vragen. Daarop heb ik gezegd dat ik hem niks mee zou vragen. Ik bleef met een kater achter

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

1e contact

we werden prima en snel geholpen. Aanrader !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vriendelijke, correcte monteur.

Vriendelijke, correcte monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Over de organisatie

Er was een voorstel gedaan voor onderhoud. Alleen kwam de tijd niet uit . Deze was toen aangepast . Daarna kreeg ik steeds nieuwe verzoeken voor een afspraak En kon mij eerste afspraak niet meer doorgaan . Heb toen gewezen op onze eerste afspraak dat deze bindend was. Vond dit wel een rommelige onzekere situatie. De Monteur heeft het netjes gedaan hoor . Maar de planning heeft nog wat stappen te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Betrouwbaar bedrijf

Deskundig en correct onderhoud. Goede info door de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Jaar in jaar uit super service

Altijd goed service maar de monteur dit jaar overtrof voorgaande jaren, snel, efficiënt, vriendelijk en bijgevuld. Ik zit weer goed voor een jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed geholpen

Heb deze keer een goede offerte gekregen met een goed voorstel. De mannen die kwamen werken hebben echt hun best gedaan. Vooral het aanleggen van het nieuwe rookkanaal was een klus. Ze hebben mij goed uitgelegd hoe een en ander werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Professionele service

Goeie service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

This company is a scam - Avoid it

I paid EUR225.00 for the maintenance of boiler system. They came home, replaced some parts and went out. Then, 2 hours later the same error that was happening before showed up. I spoke to the lady on the phone and she told me I would have to pay extra EUR150.00 if I wish to have a new technician in my property. Also, she was very rude during the call. This company is a scam. Avoid it!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima Service

Prima service en vakbekwaamheid. De Service technicus voorzag in goede uitleg en reden om de warmte afvoerbuizen en dakafvoer van de CV ketel geheel te vervangen. Ik schrok van de totaalprijs, maar na uitleg van de verscherpte wetgeving over CV ketels en rookgas afvoer etc., werd mij duidelijk dat het nodig was. Zeker na het zien en vakbekwame uitleg over de vervangen buizen. Na afloop werd er netjes gestofzuigd en schoongemaakt, waarna er werd uitgelegd over de werkuitvoering en adviezen over wat te doen als het CO alarm zou afgaan. De CV ketel kan nu weer jaren mee dankzij de services van Warmte Groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Super snel, goede prijs, top!

Had met spoed een eenmalige onderhoud nodig en jullie als enige konden dit binnen 2 werkdagen regelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goede service

Goede ervarend monteur. Kon goede uitlegen wat ging hij doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Monteur Warmta Groep is vriendelijk en betrouwbaar

De monteur voor het jaarlijkse onderhoud legde rustig en duidelijk uit wat er extra nodig was voor een nieuwe periode zeker comfort. Na instemming werd de klus snel en prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.