Filters

10

Zoals gewoonlijk weer prima geregeld

Afspraak netjes op tijd en onderhoud uitgevoerd. Communicatie (afspraken en bevestiging) via mail altijd duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goed en netjes geholpen

De medewerker was heel vriendelijk, netjes gebeld van te voren dat hij er aankomt. Vooraf en prijsberekening gekregen van de monteur wat hij gaat doen en wat de kosten zijn. De plek rondom de verwarmingsketel schoon achter gelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Prima

Nette monteur en overlegd alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Service op maat.

De monteur was erg vriendelijk en kundig. Na een snelle diagnose bleek hij ook voldoende onderdelen bij zich te hebben. Na demontage, montage van de vervangende onderdelen en controle was de klus snel geklaard. De afrekening van de gebruikte materialen ging ook erg makkelijk. Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Vriendelijk maar niet goed

Vriendelijke jongen stelde zich netjes voor. Na vertrek had ik alleen nog geen warm water. Via de telefoon is de storing goed verholpen maar de monteur had dit moeten doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

De monteur was lekker op tijd, het is natuurlijk altijd ff wachten maar dat kan ook niet anders. Snel en goed geregeld, eigenlijk altijd wel goed bij jullie. Ik kan er weer een jaar mee vooruit, dank jullie voor de service. Gr karel coenradie

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

matig

Bij aanvang van de service had ik probleem gemeld n.l. dat er soms een brom te horen was wanneer de verwarming aansloeg. De monteur had er een verklaring voor en zou ernaar kijken. Ik ben over de service v/d monteur tevreden, over het algemeen loopt de ketel beter. Echter de brom in de ketel/leidingen is er nog wel. Bij het bellen, vertelde de telefoniste, dat de ketel de verantwoordelijkheid is van de monteur maar de leidingen niet?? Hoewel ik geen idee heb waar het probleem zit, is dit toch een vreemde opstelling, de ketel is toch duidelijk verbonden via leidingen met de radiatoren, hoezo hoort dat er dan niet bij? Daarbij was er geen garantie op de service en zou ik opnieuw voorrijkosten en loonkosten moeten betalen. Onbegrijpelijk aangezien de monteur in kennis was gesteld maar het probleem niet was opgelost. Met vriendelijke groet, Nol van Koolwijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Tevreden

Werken netjes en komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen. De installateur heeft prima werk afgeleverd en hij wat aardig bovendien!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snel, vakkundig, betrouwbaar

Ze kwamen binnen de afgesproken tijd, en vrij snel hoorde ik wat er aan de cv moest gebeuren en wat het zou gaan kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

De monteur maakte misbruik van een huurder/ expat om er snel tussenuit te knijpen.

Ik had de huurder die de taal niet spreekt op het hart gedrukt de ketel vrij te maken door de wasdroger vd wasmachine te tillen, iets wat ik altijd in mijn eentje deed, want is licht. Geadviseerd de onderbuurman ter assistentie te vragen, maar dat had hij niet gedaan. Zijn fout, maar de monteur had hem op de gevolgen moeten wijzen en dat heeft hij niet gedaan, hij zei , ik citeer huurder : “ ik kom wel terug als de eigenaar er is” Dat klinkt leuk, maar niet als er wel een rekening van € 150 gepresenteerd wordt. De monteur was laat, aan het eind van de opgegeven tijd, en keam dus goed uit en maakte zich uit de voeten. De wasdroger is 10 seconden werk, verder was de ketel goed bereikbaar. Dit was de 2e keer dat ik de warmtegroep belde voor service, maar de laatste keer. Ik had beter moeten weten, de dames vd afspraken waren ook al stug, kortaf, verveeld en onvriendelijk. Kort en goed : heel erg teleurgesteld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Totaal klantonvriendelijk

Communiseren zonder naam, ook als je ze telefonisch benaderd willen ze je geen naam geven. Willen alles alleen via een online formulier doen. En ook daarna is er geen persoonlijk contact. Maar sturen zonder communicatie een monteur en facturen. Bij mijn laatste tefonische contact, werd zelf de hoorn er op gegooid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
2

Teleurstellende service

Voor een eenmalige onderhoudsbeurt contact opgenomen met deze partij. Tussentijds trad een storing op met foutcode 4, die na het resetten telkens terugkeerde. Hierdoor kwam de monteur een week eerder langs, waarvoor ik extra kosten moest betalen. De monteur stelde vast dat de ontsteker het probleem veroorzaakte en stelde voor dit tijdens het onderhoud te vervangen, tegen een meerprijs voor een groot onderhoudspakket. Ik stemde hiermee in, waarna de monteur aangaf dat alles was opgelost en vertrok. De volgende dag keerde dezelfde storing echter terug. Bij opnieuw contact opnemen, gaf de serviceafdeling aan dat ze alleen bereid waren opnieuw langs te komen als ik vooraf opnieuw zou betalen voor een storingsbezoek. Er was geen bereidheid om mee te denken of het probleem, dat blijkbaar niet volledig was opgelost, kosteloos af te maken. Daarnaast kreeg ik geen enkele garantie dat ik een eventueel vooruitbetaald bedrag zou terugkrijgen indien bleek dat het probleem tijdens het eerste bezoek al had moeten worden opgelost. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant om dit netjes op te lossen, blijft het bedrijf vasthouden aan het standpunt dat ze pas weer langs willen komen na voorafbetaling. Ze reageren niet inhoudelijk op mijn vragen en bieden geen enkele oplossing zonder eerst kosten in rekening te brengen. Hoewel ik begrijp dat storingen soms moeilijk direct op te lossen zijn, verwacht ik op zijn minst dat een bedrijf terugkomt om onafgemaakt werk te voltooien, zonder vooraf extra kosten in rekening te brengen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top monteurs en snel

Nieuwe cv ketel laten plaatsen, oude ketel is meegenomen, werkplek netjes achter gelaten, snel gewerkt, aardige monteurs, goede uitleg van de nieuwe cv ketel en wat ze allemaal hadden vernieuwd. Waren ook netjes optijd aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Uitstekende service

Vriendelijke, professionele monteurs die snel werk leveren voor een nette prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Erg duur geworden

Vind het contract erg duur geworden In 2 jaar van 109 naar 130 euro en om de 2 jaar komen de kosten van een onderhoudsset erbij twv 70 euro. Denk niet dat dat echt nodig is. Heb het bij contra ren hiervoor nooit gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Good

Good, the guy was friendly no main problem

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
8

over het algemeen bevredigend, maar voorlichting kan beter

1. uw mail aangaande het moeten nemen van een warmtepomp is niet correct; wetgeving hieromtrent is ingetrokken, zodat men niet meer verplicht is deze te nemen. 2. als de monteur een foto neemt van de installatie, is het wel zo beleefd om dit even vooraf te melden (ook al staat dit in de voorwaarden).

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Netjes geholpen met onderhoud

Zeer netjes geholpen en goed onderhoud uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top

De monteur die bij ons kwam was zeer vriendelijk en wist wat hij deed. Vind ook de service van Warmtegroep uitstekend, daar krijg je gelukkig geen bandje te horen maar een telefoniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Snelle service

Ondanks de drukte, zijn ze de storing snel komen verhelpen. Vriendelijk personeel. Het enige dat wat jammer is, is dat de diverse disciplines weinig weten van elkaars vakgebied, waardoor ze soms niet weten hoe de huidige situatie van bijvoorbeeld een bepaald soort bevestigingsmateriaal is. Dit zou efficiënter kunnen, door te weten welke informatie op een foto of omschrijving handig en waardevol is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Gewoon goed

Duidelijke afspraken, op tijd , kundige en prettige monteur , concurrerende prijzen. Vantevoren worden de te vervangen onderhoud sets aangegeven mbt prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Klasse!

Perfect op tijd, zeer kundig. Alles nagelopen en gedocumenteerd. Dit is wat je mag verwachten van Warmte Groep BV. Prijs is ook prima. Wat wil een mens nou nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden

Monteur legde vooraf uit wat de werkzaamheden aan de cv ketel volgens schema gedaan moesten worden en wat het ging kosten. na werkzaamheden heeft monteur de cv ruimte opgeruimd en schoon achter gelaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Ben tevreden over eerste bezoek

Monteur was rustig met ervaring , daarom ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.