Filters

9

Tevreden

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Komen afspraken na, zeer tevreden met de monteur die al een aantal keren is geweest.

Zeer correcte afhandeling, komen afspraken na. Prettige vaste monteur. Kortom, prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

de monteurs hebben het perfect geregeld, alles volgens afspraak.

Muttalip en Niederdin, de monteurs, hebben hun werk prima gedaan. Het contact vooraf door warmte groep is ook goed verlopen. Volgens de offerte werd het werk besproken en afgehandeld. Ook werd uitleg gegeven over de diverse extra's voor e.e.a. gemonteerd werd. zoals afgesproken werden de oude materialen meegenomen en de montageplek netjes achtergelaten. petje af, mannen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

De onderhoudsmonteur is ter zake kundig.

Hij kan duidelijk maken hoe de CV-ketel functioneert en wat er eventueel vervangen moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed in communicatie en in vakkennis

Warmte groep denkt met je mee, en de installateurs geven een eerlijk advies. Je kunt vertrouwen op de service, en men komt afspraken goed na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Eerste contact prima verlopen

Terdege goede monteur , rustig tijd nemend Netjes werk geleverd , kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede uitleg. Net werk geleverd.

Netje gewerkt .zie goed uit. Goede uitleg over de werking van. Niewe ketel. Als op geruimd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Over het algemeen goed.

Er was een afspraak ingepland voor in de morgen. Later kregen we een nieuwe afspraakvoorstel wat we niet begrepen omdat er al een afspraak ingepland was. Dit was een standaard mailtje. Later na heen en weer mailen (ze zijn heel kort van bewoording in de email) bleek dus dat de afspraak in de morgen niet meer ging. Deze toelichting had er wel bij kunnen staan bij de nieuwe afspraakvoorstel om verwarring te voorkomen. Het onderhoud is verder na behoren uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Schandalig slechte communicatie staat onderhoud in de weg

Vorig jaar zei de monteur dat er beugels geplaatst moesten worden, omdat ze anders de ketel niet van onderhoud zouden mogen voorzien. Warmtegroep heeft 1 voorstel gedaan, maar op die dag konden we niet. Wij hebben 5 data doorgestuurd, maar die bleken voor Warmtegroep niet mogelijk. Ze zouden op termijn een afspraak maken, en vervolgens hebben we ze er nooit meer over gehoord. Wel wilden ze een afspraak maken voor regulier onderhoud. Maar ja, we wilden niet in een situatie terecht komen waarbij de monteur langs zou komen, zou zien dat de beugels nog niet zijn aangebracht en wel voorrijkosten in rekening zou brengen. Dus wij hebben dat steeds netjes aangegeven: eerst beugels, dan onderhoud. Vervolgens wordt er niet meer geantwoord op onze mailtjes. Op een gegeven moment is de maat vol, en leggen we onze klacht neer bij Trustpilot. Daar wordt op gereageerd dat het voor hen onmogelijk is om met ons afspraken te maken, en dat ze ook geen afspraak meer zullen maken. Daarop hebben wij aangegeven na vijf jaar geen klant meer te willen zijn, en ook de offerte te willen terugtrekken. Bijzonder onbeschoft om niet op mailtjes te reageren, maar wel via een klachtensite aan te geven dat ze niet aan hun verplichtingen willen voldoen terwijl hun interne communicatie (tussen de mensen van het reguliere onderhoud en de monteurs van de verplichte beugels) niet deugt. Bedroevend slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
3

niet best

er worden dingen vervangen , waarna wij denken ketel is gemaakt en in orde. komt er daarna nog een mail dat de brander krom is kost +/- 400 eur. waarom wordt dat niet gelijk gemeld ? als we dit hadden geweten hadden we nooit den andere onderdelen laten vervangen maar direkt een nieuwe gekocht. nu 300 eur kwijt voor niets !!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Keurige dienstverlening door medewerkers

Duidelijke afspraken en tijdigheid. Keurige monteur die zich ook bij aankomst voorstelt. Heldere uitleg over de gedane werkzaamheden en werking van de geïnstalleerde apparaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

1e keer service van dit bedrijf en enorm tevreden

Na jaren een vaste leverancier die er mee is gestopt voor het eerst service door de Warmtegroep laten doen. Meer dan tevreden, goede afhandeling en erg vriendelijk. Later in de week nog een steekproef waarmee ze ook de kwaliteit van hun organisatie hoog houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed!

Super snel een afspraak kunnen inplannen. En t probleem is zelfde dag nog verholpen. Aardige werkers hebben ook goed uitgelegd wat er mis was. Zijn de hele middag bezig geweest en uiteindelijk werkt alles weer na behoren. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

geweldige service, adequate informatie en voortreffelijke planning van de werkzaamheden

Na een onderhoudsbeurt die tot mijn verrassing eerder werd uitgevoerd dan oorspronkelijk gepland, bleek dat het expansievat vervangen moest worden, evenals de rookgasafvoerbuis en de bebeugeling hiervan. Dat laatste nadat de onderhoudsmonteur een forto had gemaakt van de installatie en heeft laten beoordelen door een expert van het bedrijf. De volgende dag kreeg ik al een offerte met zeer duidelijke informatie over wat er precies moest gebeuren. Als huurder moest ik eerst overleggen met de verhuurder omdat die de nota van de reparatiewerkzaamheden zou betalen. Na diens akkoord kreeg ik al heel spoedig een telefoontje of ze binnen een week de opdracht konden uitvoeren. Er was 1.5 uur voor gepland. De uitvoerder kwam met twee monteurs in opleiding. Exact binnen de geplande tijd waren de werkzaamheden uitgevoerd. Ik kreeg vervolgens een uitvoerige toelichting op wat er precies was gedaan, waarbij de monteurs in opleiding elk hun verhaal moesten doen. Als docent heb ik dat bijzonder gewaardeerd. De service was fenominaal, de werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd en de planning van de werkzaamheden was boven verwachting. Een groot compliment!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Using them for many years now

I have a subscription that covers the labor costs. This helped a few times already, when once a sensor broke and I had no hot water and other time when there was a leak inside the cv ketel. In general happy with engineers that come and quality of work. Scheduling for yearly maintenance can be improved though. But this is minor inconvenience.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Slechte ervaring bij CV storing

Al 7 jaar klant met een onderhoudscontract. Voor het eerst een storing (E36 bij remeha ketel). Zeer slechte ervaring. Er waren drie bezoeken nodig om de storing te verhelpen (incl onderhoud). Totaal € 950,- Monteur van eerste 2 bezoeken was niet deskundig, niet klantvriendelijk en gaf aan geen onderdelen bij zich te hebben om gemelde storing (A36-st8) te verhelpen. Pas na zijn rekening betaald te hebben en geklaagd te hebben kwam de hoofdmonteur langs die meteen zag wat het probleem was, wel onderdelen bij zich had en het probleem kon verhelpen. Door ondeskundigheid, heeft het langer geduurd en meer gekost dan nodig was. Slechte ervaring. Email met mijn klacht gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Very good

The mechanic that carried the service was professional, quick and clean.

  • Would you recommend us? Yes
10

Professioneel werk van de monteur.

Professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van de verwarmingsketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slechte service

Bij afsluiten van een service contract word de ketel beoordeeld en is er bij mij een nog niet zo oud expansie vat vevangen. Bij een volgende beurt werd de ketel even opengemaakt afstelling gecheckt maar niets vervangen. Bij mijn oude instalateur ging er of een A set of een B set pakkingen in. Bij de 2e beurt werd er wederom afgesteld maar niets vervangen. Na een storings meldin eerd er alleen een onsteker vervangen tegen een prijs van een gehele B set) Nu krijg ik een lekkage op een o ring of slang, word er gevraagd een foto te sturen. Krijg je een offerte met alle aansluitblokken en slangen verniewen (wat mij een overkill ljjkt) maar ook vooraf al een aankondigingen dat er arbeidslook bij zit. Dit tewijl het abonnement zegt geen arbeids kosten. Ik vind het allemaal niet aanbevelingen waardig

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

zeer goed

prima service prettige monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

In de kou gelaten

WG heeft jarenlang het onderhoud bij ons verzorgd, maar eind oktober verliep dit helaas niet naar verwachting. Zij zouden het expansievat vervangen, en ’s ochtends arriveerden twee monteurs keurig op tijd om de werkzaamheden uit te voeren. Na ongeveer drie kwartier bleek echter dat het hen niet lukte om het expansievat los te krijgen, en vermoedelijk hebben zij daarbij de leiding beschadigd. De monteurs gaven aan dat de cv-ketel per direct niet meer mocht worden ingeschakeld en vertrokken vervolgens zonder maar enige vorm van oplossing. Kort daarna ontvingen wij een telefoontje van het WG-kantoor met de mededeling dat zij ons niet verder konden helpen, terwijl er wel een bedrag van 150 euro in rekening werd gebracht “voor de poging.” We hebben vervolgens een ander bedrijf ingeschakeld, dat de reparatie binnen een dag succesvol heeft afgerond. De deskundige monteur van de concurrerende partij kreeg het vat binnen enkele minuten los. Uiteraard bracht dit echter extra kosten met zich mee, bovenop de vervangingskosten van het expansievat, ter hoogte van 300 euro. Sindsdien reageert WG helaas niet meer op onze e-mails en lijkt men elke verantwoordelijkheid af te wijzen, zonder enige vorm van financiële oplossing te bieden. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en vinden het bijzonder teleurstellend dat wij op deze manier letterlijk en figuurlijk in de kou zijn komen te staan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke monteur

Kundige monteur die netjes werkte

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Hele vriendelijke beleefde jongens. Professioneel en behulpzaam. Legden alles uit.1 werd er ingewerkt door de andere. Dat deed hij ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

prima

Vlotte communicatie, duidelijke afspraken. Snel en netjes werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Vakmanschap

Ervaren bedrijf en levert goede service. Echter heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen onderhoud gehad wegens afkeuring cv ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.