Positief
Zeer correcte afhandeling, komen afspraken na. Prettige vaste monteur. Kortom, prima bedrijf.
Bedankt voor uw beoordeling.
Muttalip en Niederdin, de monteurs, hebben hun werk prima gedaan. Het contact vooraf door warmte groep is ook goed verlopen. Volgens de offerte werd het werk besproken en afgehandeld. Ook werd uitleg gegeven over de diverse extra's voor e.e.a. gemonteerd werd. zoals afgesproken werden de oude materialen meegenomen en de montageplek netjes achtergelaten. petje af, mannen. Top.
Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Het klinkt alsof de monteurs uitstekend werk hebben geleverd, en dat ook de communicatie en afspraken met ons soepel verliepen. Het netjes achterlaten van de werkplek en het meenemen van oude materialen maken het helemaal af.
Hij kan duidelijk maken hoe de CV-ketel functioneert en wat er eventueel vervangen moet worden.
Het is fijn om te horen dat de onderhoudsmonteur naar uw mening zo deskundig is! Duidelijke uitleg over de werking van de CV-ketel en inzicht in wat eventueel vervangen moet worden, zorgt voor vertrouwen.
Warmte groep denkt met je mee, en de installateurs geven een eerlijk advies. Je kunt vertrouwen op de service, en men komt afspraken goed na.
Het is goed om te horen dat wij Warmte Groep zowel in communicatie als vakkennis uitblinkt. Het meedenken, het geven van eerlijk advies en het nakomen van afspraken is waar wij voor staan.
Terdege goede monteur , rustig tijd nemend Netjes werk geleverd , kennis van zaken
Wat fijn om te horen dat het eerste contact zo goed is verlopen! Een monteur die rustig de tijd neemt, netjes werkt en duidelijk kennis van zaken heeft, maakt echt het verschil. Dat klinkt als een uitstekende ervaring!
Netje gewerkt .zie goed uit. Goede uitleg over de werking van. Niewe ketel. Als op geruimd. Zeer tevreden.
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Het is altijd prettig wanneer er netjes wordt gewerkt en alles er verzorgd uitziet. De duidelijke uitleg over de werking van uw nieuwe ketel en de opgeruimde werkplek maken het geheel compleet. Heel begrijpelijk dat u zeer tevreden bent!
Er was een afspraak ingepland voor in de morgen. Later kregen we een nieuwe afspraakvoorstel wat we niet begrepen omdat er al een afspraak ingepland was. Dit was een standaard mailtje. Later na heen en weer mailen (ze zijn heel kort van bewoording in de email) bleek dus dat de afspraak in de morgen niet meer ging. Deze toelichting had er wel bij kunnen staan bij de nieuwe afspraakvoorstel om verwarring te voorkomen. Het onderhoud is verder na behoren uitgevoerd.
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er onduidelijkheid was rondom de wijziging van uw afspraak. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn en waarderen uw suggestie om dergelijke wijzigingen voortaan beter toe te lichten. We zullen dit meenemen om onze communicatie te verbeteren. Fijn om te horen dat het onderhoud verder naar tevredenheid is uitgevoerd. Nogmaals dank voor uw review!
Vorig jaar zei de monteur dat er beugels geplaatst moesten worden, omdat ze anders de ketel niet van onderhoud zouden mogen voorzien. Warmtegroep heeft 1 voorstel gedaan, maar op die dag konden we niet. Wij hebben 5 data doorgestuurd, maar die bleken voor Warmtegroep niet mogelijk. Ze zouden op termijn een afspraak maken, en vervolgens hebben we ze er nooit meer over gehoord. Wel wilden ze een afspraak maken voor regulier onderhoud. Maar ja, we wilden niet in een situatie terecht komen waarbij de monteur langs zou komen, zou zien dat de beugels nog niet zijn aangebracht en wel voorrijkosten in rekening zou brengen. Dus wij hebben dat steeds netjes aangegeven: eerst beugels, dan onderhoud. Vervolgens wordt er niet meer geantwoord op onze mailtjes. Op een gegeven moment is de maat vol, en leggen we onze klacht neer bij Trustpilot. Daar wordt op gereageerd dat het voor hen onmogelijk is om met ons afspraken te maken, en dat ze ook geen afspraak meer zullen maken. Daarop hebben wij aangegeven na vijf jaar geen klant meer te willen zijn, en ook de offerte te willen terugtrekken. Bijzonder onbeschoft om niet op mailtjes te reageren, maar wel via een klachtensite aan te geven dat ze niet aan hun verplichtingen willen voldoen terwijl hun interne communicatie (tussen de mensen van het reguliere onderhoud en de monteurs van de verplichte beugels) niet deugt. Bedroevend slecht.
Bedankt dat u WEER de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen dat uw feedback een reflectie is van uw ervaring, en waar we inmiddels al voldoen over hebben gecommuniceerd.
er worden dingen vervangen , waarna wij denken ketel is gemaakt en in orde. komt er daarna nog een mail dat de brander krom is kost +/- 400 eur. waarom wordt dat niet gelijk gemeld ? als we dit hadden geweten hadden we nooit den andere onderdelen laten vervangen maar direkt een nieuwe gekocht. nu 300 eur kwijt voor niets !!!!
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. Het spijt ons om te horen dat u denkt er niet voldoende informatie is doorgegeven tijdens het onderhoud van uw ketel. Die informatie heeft u direct ontvangen en staat vermeld op uw werkbon.
Duidelijke afspraken en tijdigheid. Keurige monteur die zich ook bij aankomst voorstelt. Heldere uitleg over de gedane werkzaamheden en werking van de geïnstalleerde apparaten.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Het nakomen van afspraken, stiptheid en een nette werkwijze zijn voor ons belangrijk, en het is fijn om te weten dat dit ook bij u zo is ervaren. We geven uw complimenten graag door aan onze monteurs. Bedankt voor uw vertrouwen!
Na jaren een vaste leverancier die er mee is gestopt voor het eerst service door de Warmtegroep laten doen. Meer dan tevreden, goede afhandeling en erg vriendelijk. Later in de week nog een steekproef waarmee ze ook de kwaliteit van hun organisatie hoog houden.
Fijn om te horen dat uw eerste ervaring met onze service zo positief was! We streven ernaar om kwaliteit en vriendelijkheid in al onze werkzaamheden te waarborgen. Ook de steekproef is bedoeld om onze hoge standaard te behouden, en het is goed te weten dat u dit waardeert.
Super snel een afspraak kunnen inplannen. En t probleem is zelfde dag nog verholpen. Aardige werkers hebben ook goed uitgelegd wat er mis was. Zijn de hele middag bezig geweest en uiteindelijk werkt alles weer na behoren. Erg tevreden!
Het is fijn dat de monteurs niet alleen snel konden helpen, maar ook duidelijk uitleg gaven over het probleem. Het harde werk van de middag heeft zijn vruchten afgeworpen, en we zijn blij dat alles weer naar behoren werkt. Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Na een onderhoudsbeurt die tot mijn verrassing eerder werd uitgevoerd dan oorspronkelijk gepland, bleek dat het expansievat vervangen moest worden, evenals de rookgasafvoerbuis en de bebeugeling hiervan. Dat laatste nadat de onderhoudsmonteur een forto had gemaakt van de installatie en heeft laten beoordelen door een expert van het bedrijf. De volgende dag kreeg ik al een offerte met zeer duidelijke informatie over wat er precies moest gebeuren. Als huurder moest ik eerst overleggen met de verhuurder omdat die de nota van de reparatiewerkzaamheden zou betalen. Na diens akkoord kreeg ik al heel spoedig een telefoontje of ze binnen een week de opdracht konden uitvoeren. Er was 1.5 uur voor gepland. De uitvoerder kwam met twee monteurs in opleiding. Exact binnen de geplande tijd waren de werkzaamheden uitgevoerd. Ik kreeg vervolgens een uitvoerige toelichting op wat er precies was gedaan, waarbij de monteurs in opleiding elk hun verhaal moesten doen. Als docent heb ik dat bijzonder gewaardeerd. De service was fenominaal, de werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd en de planning van de werkzaamheden was boven verwachting. Een groot compliment!
We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze service en de uitvoering van de werkzaamheden. Het is altijd ons doel om onze klanten goed te informeren en een vlotte planning te waarborgen, en het doet ons deugd te horen dat dit in uw geval zo goed is gegaan. Het is fantastisch dat de monteurs in opleiding hun kennis hebben kunnen delen en dat u hun uitleg waardeerde als docent. We streven ernaar om niet alleen kwalitatief hoogstaand werk te leveren, maar ook om een leerzame ervaring te bieden voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Uw complimenten zullen we zeker delen met ons team.
I have a subscription that covers the labor costs. This helped a few times already, when once a sensor broke and I had no hot water and other time when there was a leak inside the cv ketel. In general happy with engineers that come and quality of work. Scheduling for yearly maintenance can be improved though. But this is minor inconvenience.
Thank you for your review! We’re delighted to hear that you have been satisfied with our service for many years and that your subscription has helped you with previous issues, such as the broken sensor and the leak in your boiler. It’s great to know that you are happy with the quality of our work and the expertise of our engineers. We appreciate your feedback regarding the scheduling of yearly maintenance, and we will use it to further improve our processes.
Al 7 jaar klant met een onderhoudscontract. Voor het eerst een storing (E36 bij remeha ketel). Zeer slechte ervaring. Er waren drie bezoeken nodig om de storing te verhelpen (incl onderhoud). Totaal € 950,- Monteur van eerste 2 bezoeken was niet deskundig, niet klantvriendelijk en gaf aan geen onderdelen bij zich te hebben om gemelde storing (A36-st8) te verhelpen. Pas na zijn rekening betaald te hebben en geklaagd te hebben kwam de hoofdmonteur langs die meteen zag wat het probleem was, wel onderdelen bij zich had en het probleem kon verhelpen. Door ondeskundigheid, heeft het langer geduurd en meer gekost dan nodig was. Slechte ervaring. Email met mijn klacht gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.
Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat er meerdere bezoeken zijn afgelegd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Echter, we willen graag verduidelijken dat de voorstelling van zaken niet geheel klopt. De monteur had een foutief onderdeel bij zich omdat er geen E36-storing was gemeld. Daarnaast willen we u erop wijzen dat de problemen ook zijn veroorzaakt door het zelf plaatsen van een thermostaat.
The mechanic that carried the service was professional, quick and clean.
Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with our mechanic. Professionalism, efficiency, and cleanliness are top priorities for us, and it’s great to know that we met your expectations.
Professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van de verwarmingsketel.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van uw verwarmingsketel. Het is onze prioriteit om hoogwaardige service te bieden en we waarderen uw erkenning van ons werk.
Bij afsluiten van een service contract word de ketel beoordeeld en is er bij mij een nog niet zo oud expansie vat vevangen. Bij een volgende beurt werd de ketel even opengemaakt afstelling gecheckt maar niets vervangen. Bij mijn oude instalateur ging er of een A set of een B set pakkingen in. Bij de 2e beurt werd er wederom afgesteld maar niets vervangen. Na een storings meldin eerd er alleen een onsteker vervangen tegen een prijs van een gehele B set) Nu krijg ik een lekkage op een o ring of slang, word er gevraagd een foto te sturen. Krijg je een offerte met alle aansluitblokken en slangen verniewen (wat mij een overkill ljjkt) maar ook vooraf al een aankondigingen dat er arbeidslook bij zit. Dit tewijl het abonnement zegt geen arbeids kosten. Ik vind het allemaal niet aanbevelingen waardig
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw service en de bijkomende kosten. Bij het afsluiten van een servicecontract beoordelen we de ketel en vervangen we onderdelen indien nodig. We begrijpen dat er bij de vervangingen en afstellingen in uw geval onduidelijkheid is ontstaan. Het klopt dat de (hydro) aansluitblokken en bepaalde andere onderdelen niet onder het abonnement vallen zie de door u geaccepteerde voorwaarden). Wij vergoeden alleen de reguliere arbeidskosten voor onderhoud en vervangingen die onder het abonnement vallen. Wij begrijpen dat de offerte voor de vervanging van de aansluitblokken en slangen als overkill kan aanvoelen, en we nemen uw feedback hierover serieus. Onze intentie is om de efficiëntie van uw verwarmingsketel te waarborgen en onverwachte storingen in de toekomst te voorkomen.
prima service prettige monteur
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat u de monteur prettig vond om mee samen te werken.
WG heeft jarenlang het onderhoud bij ons verzorgd, maar eind oktober verliep dit helaas niet naar verwachting. Zij zouden het expansievat vervangen, en ’s ochtends arriveerden twee monteurs keurig op tijd om de werkzaamheden uit te voeren. Na ongeveer drie kwartier bleek echter dat het hen niet lukte om het expansievat los te krijgen, en vermoedelijk hebben zij daarbij de leiding beschadigd. De monteurs gaven aan dat de cv-ketel per direct niet meer mocht worden ingeschakeld en vertrokken vervolgens zonder maar enige vorm van oplossing. Kort daarna ontvingen wij een telefoontje van het WG-kantoor met de mededeling dat zij ons niet verder konden helpen, terwijl er wel een bedrag van 150 euro in rekening werd gebracht “voor de poging.” We hebben vervolgens een ander bedrijf ingeschakeld, dat de reparatie binnen een dag succesvol heeft afgerond. De deskundige monteur van de concurrerende partij kreeg het vat binnen enkele minuten los. Uiteraard bracht dit echter extra kosten met zich mee, bovenop de vervangingskosten van het expansievat, ter hoogte van 300 euro. Sindsdien reageert WG helaas niet meer op onze e-mails en lijkt men elke verantwoordelijkheid af te wijzen, zonder enige vorm van financiële oplossing te bieden. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en vinden het bijzonder teleurstellend dat wij op deze manier letterlijk en figuurlijk in de kou zijn komen te staan.
We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is alleen spijtig dat uw voorstelling van zaken afwijkt van de werkelijkheid terwijl hier uitgebreid over gecommuniceerd is.
Kundige monteur die netjes werkte
We zijn blij dat u zijn deskundigheid en netheid heeft gewaardeerd.
Hele vriendelijke beleefde jongens. Professioneel en behulpzaam. Legden alles uit.1 werd er ingewerkt door de andere. Dat deed hij ook goed.
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze monteurs. We zijn blij dat u hun vriendelijkheid, professionaliteit en behulpzaamheid hebt gewaardeerd. Het is ook geweldig om te horen dat de samenwerking en het inwerken zo goed zijn verlopen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is altijd prettig om te horen dat ons team dit waarmaakt.
Vlotte communicatie, duidelijke afspraken. Snel en netjes werk afgeleverd.
Ervaren bedrijf en levert goede service. Echter heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen onderhoud gehad wegens afkeuring cv ketel.
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaringen met ons. We zijn blij te horen dat u ons als een ervaren bedrijf beschouwt dat goede service levert. Het spijt ons te horen dat uw cv-ketel tijdens de laatste onderhoudsbeurt is afgekeurd en dat u geen onderhoud heeft kunnen ontvangen. In deze hebben wij u een aanbieding gedaan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.