Filters

10

Prima

Vriendelijke en bekwame monteur! Alleen vervelend dat iedere 2 jaar onderdelen vervangen moeten worden (€ 200) terwijl de ketel weinig wordt gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede service en vakmanscap

Afspraak goed en op tijd nagekomen De onderhoudsverrichtingen goed uitgevoerd Ben heel tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Prima service, maar prijzig.

Het onderhoudsabonnement voor de cv-ketel wordt al jaren uitstekend uitgevoerd. De afspraken worden op tijd gemaakt en volgens afspraak uitgevoerd. De verschillende monteurs zijn vriendelijk en correct en voeren het werk netjes uit. Het resultaat: nooit problemen met de cv-ketel gehad. Het enige nadeel, ze zijn wat prijzig. Maar je krijgt dus wel waarde voor je geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Rustig, duidelijk, professioneel.

Op tijd, duidelijke uitleg en advies, uitermate tevreden, tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed geregeld

Monteur kwam op de afgesproken tijd en controleerde de apparatuur en gaf toelichting over verbeterpunten. Snel en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vriendelijk en professioneel

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Goede monteur

Deze jongen was zeer bekwaam, hij kwam erachter dat me cv 1,5 jaar kapot en vast zat, dus ik vraag me af wat de vorige monteur heeft gedaan. Ik vindt dat erg slecht. Hij was ook heel vies vam binnen. Hij heeft alles netjes gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slecht

Onderhoudsbeurt zonder contract wordt verkocht voor 125 euro. Maar dan blijkt dat het toch 200 kost. (dat staat in voorwaarden , punt 4 ) . Tenzij je gaat repareren voor 750 euro. PAS OP !!! Niet in zee gaan. Mijn ketel was afgekeurd obv leeftijd ( 13 jaar) . Geen metingen gedaan. Geen offerte uitgebracht. Gas kraan afgesloten en stikker buiten werking. Mij ketel werkte wel en was altijd goed onderhoud. Geen persoonlijke aandacht en geen denk aan oplossing zoals nieuwe ketel ( omdat oude 13 jaar oud is). Ik heb al klacht ingediend bij de klantenservice en dan krijg ik e-mail om zijn werk te beoordelen. Hoe slim moet je zijn om mij ervaring te vragen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Niet netjes gewerkt.

Bij ons zijn ze als elk jaar langs geweest om de ketelonderhoud te doen. Echter dit jaar trof ik toen de monteur klaar was een muur aan met zwarte vegen erop. Ik dezelfde dag nog foto’s gemaakt 13-08 en gemaild. Helaas echter tot vandaag 17 augustus geen antwoord op gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke en goede service

Al een aantal jaar de zelfde monteur over de vloer voor het jaarlijkse onderhoud van onze cv ketel. We worden altijd vriendelijk en snel geholpen met duidelijke info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fantastisch

Monteur heeft onderhoud gepleegd aan de warmte installatie. Gaf netjes aan dat de pakking vervangen dient te worden. Dit noem ik nog eens service. Veder als oké met de ketel. Beveel dit bedrijf aan. Wordt netjes gewerkt en uitgevoerd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vlotte onderhoudsbeurt.

Vlotte onderhoudsbeurt. Houden bij of er zaken vervangen moeten worden vanuit ouderdom of fabrieksinitiatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Flot weer heerlijk heet water

Warmwater voorziening (Ferroli Blue Sense 5 met solar boiler) liet het compleet afweten waarbij slechts druppelsgewijs water uit leiding. “Ferroli specialist” kon binnen 3 werkdagen er tussen gepland worden. Gelukkig was CV unit op zich niet boosdoener maar een filter bij CV waar water uit boiler komt, was zwaar vervuild met kalk . Schoon filter = heet water in groot volume. Issue kalk uit zonneboiler: eerder geen probleem. Mogelijk dat waterleiding bedrijf afgelopen 2-3 jaren wat veranderd heeft. Van onze kant ontkalking ingebouwd om in toekomst deze problemen te vermijden. Specialist opperde ook dat het voor systeem beter zou zijn als (standaard) eenvoudig filter in leiding vanuit boiler geplaatst was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Dag na onderhoudsbeurt blijkt een onderdeel volledig verroest, maar system was goedgekeurd.

Ik heb al enige tijd een onderhoudscontract bij Warmtegroep. Tot nu toe geen problemen mee gehad, tot afgelopen week. Vrijdagmiddag monteur over de vloer gehad voor een onderhoudsbeurt. Dit was groot onderhoud, dus dan ga ik er vanuit dat het hele systeem ook meteen wordt nagekeken. Op de werkbon staat dan ook dat het hele systeem is nagekeken en alles in orde zou zijn. Echter hebben we vanaf de volgende dag een storing in de ketel, waardoor we na 5 minuten een koude douche hebben. Na een servicebezoek blijkt dat er een temperatuurbeveiliging defect is, deze blijkt helemaal verroest te zijn en een van de contacten afgebroken. Dit onderdeel is direct te zien, wanneer de kap van de ketel gehaald wordt. Als het systeem helemaal was nagekeken, dan kan deze niet gemist zijn en zeker niet goedgekeurd! Omdat ik een onderhoudscontract heb, ontvang ik een offerte voor "alleen" de materialen. Hiervoor vraagt Warmtegroep echter 2x de prijs die overal online te vinden is. Ik heb op de offerte een reactie gestuurd dat dit naar mijn idee geen marktconforme prijs is en dat ik mijn twijfels heb of de monteur wel het hele systeem nagekeken heeft, maar hier krijg ik totaal geen reactie op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima eerste ervaring voor periodiek onderhoud

Makkelijk afspraak maken en ze komen gewoon op de afgesproken tijd. Vriendelijke monteur die duidelijk antwoord geeft op vragen. Nota was zoals vooraf afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Geweldige service en vriendelijke monteurs

Niks op aan te merken! Snelle service en zeer vriendelijke monteur! Volgend jaar weer gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Deskundig en nauwkeurig gerepareerd

Onze ketel bleek tijdens ondehoud lek. Dezelfde dag kregen we een prijsopgave voor de reparatie. Toen we die geaccepteerd hadden werd binnen enkele weken de reparatie ingepland ( hij werkte nog wel gewoon ) De reparatie werd gedaan door een hele aardige en zeer ervaren monteur. Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer goede en nette service

De monteur stelde zich netjes voor. Hij ging zorgvuldig te werk en legde goed uit wat hij ging doen. Er moest iets vervangen worden ivm leeftijd cv. De monteur liet aan het einde zien dat hij het vervangen had. Wij hebben de afgelopen jaren zeer goede ervaring met dit bedrijf. Aan de telefoon word je netjes te woord gestaan en als er iets is, goed geholpen! Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fast efficient service

We had our central boiler inspected for repairs. The service person was very quick and capable, we had no problems.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Geweldig

Vriendelijke monteur en gaf goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
3

Slordig

Mijn ketel gaf een melding dat er onderhoud nodig was en daarom had ik een afspraak gemaakt. Nadat de monteur r"klaar" was gaf de ketel deze melding nog steeds. Het leek alsof de monteur zomaar weggelopen was. De controle box van de ketel hing nog los aan een draad onder de ketel en er stonden nog 2 volle stinkende emmers met water uit het systeem onder de ketel. Bovendien had hij zijn rommel niet opgeruimd. Ik was dus genoodzaakt een vervolgafspraak in te plannen om alles af te laten maken. Kortom...geen goede beurt van Warmt Groep.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfect.

Monteur kam op tijd. Werkte bijzonder netjes. Alhoewel de installatie pas één jaar oud was controleerde hij toch alles. Klok moest ook nog bijgesteld worden. Geen probleem. Rapportage welke kort na de onderhoudsbeurt per e-mail werd ontvangen is erg duidelijk en wordt door ons bewaard. Dit was een groot verschil met een onderhoudsbeurt door een vorig bedrijf toen wij nog een andere ketel hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Monteur was mooi op tijd en heeft onze twee ketels weer voor een jaar onderhouden. Alles wordt netjes na gemeten ( zoals het hoort). We zijn al 4 jaar tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Afzetters

We hebben momenteel een storing met lage hydraulische druk. In mei hebben we al een technicus laten komen voor een bedrag van 175 euro aan voorrijkosten, plus extra arbeids- en materiaalkosten, wat in totaal meer dan 300 euro bedroeg. Bovendien zijn er parkeerkosten in rekening gebracht, terwijl er helemaal geen betaald parkeren is. De storing werd toen niet verholpen en afgelopen maandag (05-08) is er opnieuw een technicus langs geweest. Dit resulteerde weer in 175 euro voorrijkosten en 47 euro materiaalkosten (wat natuurlijk logisch is). De storing zou verholpen zijn, maar is nu weer teruggekeerd. Ik stuurde een e-mail waarin ik meldde dat de storing weer terug was en verzocht om terugbetaling van de 5 euro parkeerkosten van mei, aangezien er geen betaald parkeren is. In reactie op mijn e-mail kreeg ik slechts een offerte met de mededeling: “Na deze voorgelegd te hebben aan Remeha blijkt het hier om een montagefout te gaan. Hierbij de offerte betreffende Esdoornstraat 178 voor het in de juiste positie monteren van de driewegklep en monteren van een vuilfilter.” Deze offerte bedraagt maar liefst 840 euro, inclusief opnieuw 175 euro voorrijkosten. Het is zeer opmerkelijk dat dit pas aan het licht komt na mijn e-mail, terwijl de twee eerdere monteurs hier niets over hebben gezegd en het systeem 3,5 jaar probleemloos heeft gewerkt. Toen ik belde, kreeg ik te horen: “Ja, je moet mailen want ik kan niets doen.” Bovendien kon ik niemand spreken die wel iets voor me kon betekenen. @warmtegroep, als jullie het nog netjes willen op lossen, be my guest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Stabiliteit!

Ben al enkele jaren klant bij dit bedrijf. Warmte Groep komt zijn afspraken na en hebben ervaren mensen in dienst. Onze "vaste" monteur Yannick is vriendelijk en netjes. Bovenal is hij bekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.