Als nieuwe klant heb ik de service als professioneel ervaren, afspraken zijn nagekomen op basis van vooraf bekend zijnde informatie over de cv ketel, kortom “tevreden klant”
Boze monteur: ik kan geen parkeerplaats vinden binnen 50 meter van uw huis, dus de ketel wordt niet nagekeken. Warmte Groep: geen enkele clementie (ook al kwam meteen na het vertrek van de monteur een plekje in de straat vrij, één extra rondje rijden en hij had bijna voor de deur kunnen parkeren). Binnen enkele minuten volgt via de mail een rekening die ik 'vandaag nog' moet betalen!: 100 EU 'voorrijkosten'. Nooit meer een reactie gekregen op mijn mails met voorstel tot compromis en dan willen ze dat ik ze een positieve review geef? Ik moet eerlijk zijn: de eerste 2 jaar heel goede service ontvangen van vriendelijke monteurs die goede tips gaven. Maar dit doet de deur dicht. Eisen dat je in het centrum van Amsterdam binnen 50 meter van een huis kunt parkeren? Het moet niet gekker worden!
Monteur kwam op opgegeven tijd en bel voor het geven van zijn kenteken ivm bezoekersregeling. Vroeg toestemming voor wat extra werkzaamheden. Was beleefd.
Monteur werkt netjes en is erg vriendelijk.
Sinds enkele jaren een CV onderhoudsabonnement afgesloten. Doen ieder jaar een bezoekafspraak, waar in onderling overleg goed uit te komen is. De onderhoudsmonteur is terzake kundig en geeft goede adviezen voor eventueel extra's om de ketel optimaal te laten werken. Heb net overeenkomst iets uitgebreid om ook vervangingsmaterialen daarin onder te brengen
Duidelijke offerte en communicatie. Het instaleren van onze nieuwe CV ketelverliep voorspoedig. Vriendelijke monteurs en fijn dat alles even uitgelegd werd.
De monteur was erg serieus en deskundig. Hij werkte veel zorgvuldiger dan mijn eerdere monteur en was ook klantvriendelijk.
monteur en stage waren net en correct
duidelijke afspraak kunnen maken de servicemonteur kwam op tijd en heeft bij de verwarmingsketel een goede onderhoudscontrole gedaan
Ik ben altijd zeer tevreden. Duidelijke communicatie per mail / per SMS. Vriendelijke medewerkers. Denken ook mee, en komen met suggesties voor beter gebruiken van.
Meerdere bedrijven deden moeilijk over het onderhoud, omdat we de Cv en de hybride warmtepomp bij verschillende leveranciers/installateurs hadden gekocht. Bij de Warmtegroep hebben ze daar een heldere en zorgvuldige procedure voor, zodat we nu het onderhoud bij één bedrijf (WG) hebben. En door het abonnement ook voor de komende jaren.
Na het onderhoud weer goed warm water in keuken en badkamer. Het was prettig geweest om te horen wat de monteur had gedaan en wat niet per se nodig was deze keer.
Zeer vriendelijk,en prima afgewerkt.
De servicemonteur die de service uitvoerde vertelde na de service dat hij een sterke gaslicht rook in de buurt van de ketel, niet bij de ketel zelf, die had hij gecontroleerd. Advies Stedin bellen. Die kwamen na dat we de deuren en ramen hadden geopend, met een uurtje en vertelde dat dit niet hun probleem was, Stedin gaat tot de meter, dit had de monteur moeten weten. Toch de leiding afgeperst en geen lekkage waar genomen. Dit had vlgs Stedin de monteur ook zelf kunnen en moeten doen! Eind goed al goed zou je zeggen. Helaas sinds de service geeft de ketel een storing en moeten we voor warm water de ketel iedere keer resetten. Hij geeft een error waaruit blijkt dat de waakvlam niet goed is afgesteld. Na het weekend dus contact opnemen met de warmte groep en blij zijn dat het in deze tijd van het jaar niet nodig is de cv te laten branden.
Bedankt voor uw review, wat wel en niet tot onze werkzaamheden behoord vindt u in onze en door u geaccepteerde voorwaarden. Waar u op doelt met de storing is niet duidelijk uw ketel heeft geen Waakvlam, ingeval van een storing kan u contact met onze klantenservice opnemen op basis van deze kunnen wij u namelijk niet herkennen.
Keurig op tijd gekomen.... schoongemaakt, en keurig de vervangen onderdelen laten zien... en alles correct afgewikkeld!
Orrekte, deskundige monteur voor onderhoud en controle van cv en duco
Super vriendelijke monteur,werkte netjes en was ook zeker op tijd. Dus een zeer positieve ervaring
Nette service en goede ervaring(en) afgelopen jaren.
Alles perfekt opgelost
Afgelopen maand, jaarlijks onderhoud laten plegen. Expansievat, was lek aan het raken (had ik zelf ook verwacht) en nog een onderdeel moest vervangen worden. Monteur overlegd netjes de constatering met prijsopgave. Alles netjes vervangen en ook de omgeving netjes achtergelaten. Nog steeds tevreden over de service.
Vakkundig, betrouwbaar en professioneel , iedere keer weer. Absoluut aan te raden
Ik vind vooral de monteurs aardig en vriendelijk ze vertellen wat ze doen en deze was ook heel vriendelijk tegen mijn hondje. De toon van het mail verkeer vind ik minder vriendelijk net als het persoonlijke contact. Daar valt nog wel wat te doen.
Nette en aardige man
Goed werk geleverd
Op tijd, informatief,adequaat en snel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.