Aardige monteur met goede tips
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Monteur john komt al chagrijnig binnen loopt te zuchten en te steunen praat continu tegen een niet bestaand persoon . Belt met collega’s dat hij er helemaal klaar mee is. Zegt eerst expansievat is kapot en even later kan dat wel wachten…. vaag. Heb wel mijn twijfels over het uitgevoerde werk want er is meer gebeld dan gewerkt. Als er volgende keer geen fatsoenlijke monteur gestuurd kan worden was dit de laatste keer.
Bedankt voor uw review en onze excuses voor het gedrag van de monteur waar hij op aangesproken zal worden. Wij gaan u uitnodigen om de werkzaamheden te controleren,
PRIMA BEDRIJF, AANBEVELEN DE MOEITE WAARD AARDIGE MONTEUR MET ERVARING.
Vandaag is er een nieuwe CV ketel geplaatst door Mutterlip en Nidoedin. Wat een fijne ervaring. Die mannen hebben echt hart voor hun werk en denken met je mee. We kregen ook een duidelijke uitleg over hoe alles werkt en wat we moesten doen als er zich onverhoopt een storing (waar we niet van uitgaan uiteraard)voor zou doen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden voor ons was dit een hele fijne ervaring. Hier kunnen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Op de werkzaamheden is niets aan te merken. Wel op de prijzen en de afronding. Voor een nieuw expansievat wordt 196,50 euro gerekend en voor het plaatsen nog eens 50 euro. Dit is wel heel veel. En toen de medewerker vertrokken was, bleek er in de hal een enorme zwarte watervlek te zijn. Deze was ontstaan door dat het oude expansievat blijkbaar was leeg gelopen. De medewerker had dit toch moeten melden! Natuurlijk een mail geschreven naar het bedrijf. Kreeg wel excuses, maar dat was dan ook alles.
Bedankt voor uw review, beetje jammer dat u ondanks eerder mail contact en onze excuses deze negatieve review plaatst.
Qua klantvriendelijke houding kan deze monteur nog wat leren. Hij wekt de indruk zijn werk niet met plezier te doen. Op dat punt scoorde zijn “hulpje”, die kennelijk nog in de leer is, aanzienlijk beter. Technisch kan ik uw werk niet beoordelen. Over uw vragen over vakmanschap en kwaliteit heb ik dus geen oordeel. Die optie geeft de enquête helaas niet. Daarom kruis ik daar NVT aan. Of ik uw bedrijf aanbeveel? Daar zou ik het liefst “Weet ik niet” antwoorden, maar ook die optie geeft de enquête helaas niet. Ik vind de enquête dus ontoereikend. Ik ben niet tevreden dat ik elk jaar verrast wordt door de hoge stijging van abonnementskosten. Ik zou graag zien dat u dat tijdig aankondigt, zodat ik nog kan besluiten met een ander in zee te gaan. Daarom zet ik bij Aanbevelen “nee”.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Na de aanvraag kregen we al snel een bevestiging van de afspraak. Op de dag zelf kwam de monteur binnen het aangekondigde tijdvak. Een nette, vriendelijke man die heel keurig steeds vroeg of hij ergens mocht binnengaan en vertelde wat de benodigde stappen waren. Na controle van onze cv ketel bleek dat er zaken vervangen moesten worden. Vooraf kon hij me in 2 minuten laten zien hoeveel dit in totaal zou kosten. Na goedkeuring van de kosten heeft hij alles snel vervangen naar volle tevredenheid. Complimenten voor de service en de vriendelijke manier van communiceren.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
keurig netjes op afgesproken tijd. Nette montage en de oude ketel werd afgevoerd. De monteurs gaven goede uitleg en werkte netjes alles af. Kortom dank voor de service en de vakbekwame montage.
Prima service door betrokken monteur
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Nu voor het 2e jaar op rij gebruik gemaakt van een onderhoudsabonnement bij warmtegroep. Eerste keer was prima, vlot onderhoud en geen verrassingen. Tweede keer minder en en nu abonnement opgezegd. Klaar ermee - na regulier onderhoud aan onze 2j oude cv waren er verder geen bevindingen. Wel weer een dure ‘onderhoudskit’ bovenop de €105, maar ok. Krijg vervolgens nadien in een automatische mail bericht dat de rookgasafvoer niet goed vast zou zitten. Zonder enige verdere toelichting hoe en wat. Mijn ketel is 2j geleden op en top opgehangen, dus dit verbaasde mij nogal… Kosten om op te lossen €200+ (waarvan €150 voorrijkosten), de handeling zelf stelt he-Le-maal niks voor. Geen transparante en prettige communicatie en doet sterk vermoeden om mij geld uit de portemonnee te kloppen ipv eerlijk en en kundig geholpen te worden. Onder het mom van- de klant snapt er toch niks van. Bah! Heb nog gebeld voor opheldering en kreeg een vaag algemeen verhaal van een mevrouw die er niks van snapte. waardeloos. - een van de 2 monteurs hebben wij als zeer onprettig ervaren. Groet amper, kortaf in communicatie, geen enkel connectie mee. En het vervelendste: van onze wc gebruik maken en de wc vervolgens vies achterlaten + zonder handen te wassen weer het huis door (had zitten schijten). Heel smerig en niet fijn als je met een klein kind in huis zit. Nadat de heren we waren het hele huis door gegaan om de sporen uit te wissen (beide wc’s in huis waren gebruikt, niet te geloven maar waar) en alles wat hij had aangeraakt schoon te maken. Bah. Nooit meer. - onduidelijkheid en onpersoonlijke communicatie. Alle communicatie verloopt via automatische mails. Als ik een afspraak wil verzetten krijg je geen reactie en vervolgens een automatische mail met nieuwe afspraak. Voelt niet heel klantvriendelijk en alsof er geen mens aan te pas komt. Verder krijg je continu dubbele e-mails en berichten waar je niet om hebt gevraagd. Kortom, waardeloze ervaring, geen aanrader. Geen vakmensen.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Service and maintenance was carried out effectively, however boiler kept stopping and had to arrange another call out. Watch out for the hidden costs such as parking and fixing replacement parts to the wall such as a new expansion vessel. Customer service could be more polite.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Monteurs waren vakkundig, vriendelijk, werkplaats is schoon achtergelaten. Na het plaatsen van de ketel uitgebreide uitleg is gegeven over het gebruik, garanties etc. Dank!
Rookgasafvoer is vakkundig vervangen. Monteur gaf duidelijke uitleg. En liet ook het verwijderde afvoerkanaal zien met roestplekken. Alle vervangen onderdelen werd meegenomen. Hiervoor niets dan lof. Maar communicatie vanuit het bedrijf vooraf was onduidelijk en werd ook niet veel duidelijker. Dat ik van 21 dec 2023 tot 23 feb 2024 met een afgekeurde cv zat, gaf mij de indruk dat het "mogelijke" gaslek niet erg serieus genomen hoefde te worden. Ook omdat het coolmonoxide alarm nooit is afgegaan. Maar dat vooral de strengere KIWA-regels zorgden voor dit plotselinge afkeuren. Dus zeer onbevredigend. En dat met een prijskaartje van 1200 euro! Maar ik ben nu blij dat het allemaal werkt en goedgekeurd is.
Afspraken nakomen en deskundigheid getoond
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Kreeg goede uitleg was erg duidelijk en netjes
Voor Itho base Cube hybride lucht/water warmtepomp. Nieuwe partij gezocht na beëindigen servicecontract door/op verzoek van de installateur ComfortPartners. Uitgekomen bij Warmte Groep BV. Duidelijke op website en goede uitleg van werkwijze. Duidelijke betalingsinstrukties en administratieve afwikkeling. Onderhoud ingepland en uitgevoerd op afgesproken datum. Duidelijke uitleg door servicemonteur van de noodzakelijke werkzaamheden en verwachte werkzaamheden voor volgend periodiek onderhoud. Gewoon goed en plezierig verlopen.
prima service en goed contact met de monteur
Service monteur was wat gehaast en vergat daardoor de afvoerslang van condenswater goed aan te sluiten. Hierdoor lekkage en dat was niet prettig. Dezelfde monteur heeft dit na het weekend wel snel opgelost.
De monteur heeft een foutmelding achterhaald door te bellen met de fabrikant en heeft de instelling gecorrigeerd. Wat ik minder vond is dat ik voor een feit stond dat ik iets moest betalen zonder dat ik van tevoren werd ingelicht dat ik extra kosten had en hoeveel.
Nette mensen met vakkennis. De klus is veilig en snel gemaakt. Er is een nieuwe (goede Rookgas doorvoer geplaatst) De ketel werkt nu beter.
Nu 2 jaar klant (2 x cv onderhoud) en goede ervaringen. Komen afspraken na en duidelijke correspondentie.
Vriendelijke en deskundige monteur met goede uitleg over oorzaak en oplossing. Netjes en ikverig.
vriendelijke en goede mannen.
Prettig geholpen door Cv monteur vorige week. Ging netjes te werk en was zo gereinigd mijn cV Prettig bedrijf!
2 keer warmte groep langs gehad. 1e keer voor onderhoud van de cv ketel, prima service. 2e keer voor een aanpassing die tijdens het onderhoud was geconstateerd. Bij aankomst bleek dat de gemaakte foto's niet goed waren beoordeeld en er extra kosten bovenop de offerte kwamen. Ondanks de onaangename verrassing is er een goede oplossing geboden waardoor toch tevreden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.