De onderhoudsmedewerker communiceert weinig klantvriendelijk. Roept uit het niets allerlei onbegrijpelijke dingen. Geeft geen uitleg over extra kosten. Praat de hele tijd in zichzelf, ook buiten gehoorsafstand van de klant. Geen prettig contact derhalve.
Vriendelijke monteur , heeft keurig en netjes zijn werk gedaan . Alle stappen doorlopen ivm onderhoud ketel.
Als er extra werk moet geleverd doen ze dat niet meteen daar komen ze voor terug zodat je wel veel extra geld moet betalen
Onlangs heeft mijn CV ketel periodiek onderhoud gehad. De monteur was een vriendelijke en betrokken man. Ik heb er vertrouwen in dat alles er voor de komende tijd weer goed bij staat!
Binnen korte tijd had ik me aangemeld en was er een afspraak voor de eerste onderhoudsbeurt gepland. De monteur kwam netjes op tijd en heeft het onderhoud snel uitgevoerd. Ik kon de factuur direct betalen en kreeg ook meteen bevestiging in de mail. Kortom, goede service!
snelle afwikkeling, nette beleefde monteur. prima
Afgelopen vrijdag is mijn ketel vervangen. De mannen kwamen netjes op tijd en hebben mijn oude cv ketel vervangen voor een nieuwe. Ze namen de tijd en hebben zelfs een lekkage ontdekt en verholpen. Ze liepen weliswaar uit, maar dat geeft alleen maar aan dat ze hun werk serieus nemen en niet eerder weg gaan dan nodig is. Dankjewel voor de goede service!
Wisselende ervaringen gehad bij Warmte groep maar bij mijn laatste controle was ik mega tevreden. Zeer vriendelijke monteur met stagiair en duidelijke uitleg wat er gedaan werd inclusief foto's daarvan.
Wij hadden niet alles vrij gemaakt maar dit werd door de monteur opgelost met betaling van logisch extra werkuren
Afspraken voor een storing of wat anders kunnen alleen per e-mail. Telefonische afspraak is niet mogelijk volgens een van de medewerkers. En als ze ook niet per e-mail te bereiken zijn, wat dan?????
De monteurs verstonden hun vak heel goed. Werkten goed en netjes en snel door.
Alles weer netjes schoongemaakt en onderdelen vervangen. Was nodig. Er kwam pikzwart water vanaf
Afgelopen woensdag 14 feb is uw service monteur langs geweest, keurig op tijd, leuke gast, zeer vriendelijk en goeie tips gekregen. Zéér tevreden over! Vriendelijke groet, Jeroen Krab
Al jaren onderhoudscontract bij de warmtegroep installatie service. Fijne communicatie en snel en goed geholpen.
Vriendelijke meneer, duidelijke uitleg, snel werk geleverd! Zeer transparant alle afspraken, leker duidelijk daar hou ik van.
De CV beurt is volgens telefonische afspraak keurig op tijd uitgevoerd. Alles is nagekeken en afvalwater van de vloerverwarming is te gelijk afgevoerd. De monteur had voor de CV beurt er de tijd voor.
Monteur gekomen, aardige man. Blijkt dat de nieuwe keuken te strak om de cv is gezaagd waardoor de kap niet van de cv kan. Meneer heeft het nog wel geprobeerd en daarna meegedacht maar is onverrichtte zaken vertrokken. Wel 91 euro afgerekend. Heb begrip dat ik iets moet betalen, het was immers "mijn fout" maar vind persoonlijk 91 euro wel erg veel. Ook was er weinig mogelijk in het schuiven (later terugkomen zodat ik mogelijk met een multitool toch nog wat af kon zagen).
Donderdag viel verwarming uit. Zelfde dag een monteur. sensor stuk. Prima. Vrijdag verwarming nog steeds niet werkend. Die dag nog een monteur. 3weg klep defect. Prima. Reparatie pas na offerte en betaling. Dat duurt te lang. Maandag standaard offerte voor een 3 weg klep. Waarom 3 dagen wachten op een standaard offerte? Daarna pas reparatie afspraak. Monteur pas donderdag. Klep vervangen, maar nu bleek elektrische installatie defect. Niet meer lonend voor 10 jaar oude ketel. Conclusie: monteurs komen normaal snel. Maar procedure voor een offerte duurt veel te lang. Hierdoor een onnodige vertraging van 5 dagen.
Mooi op tijd en gelukkig weer de vaste monteur. Heel vriendelijk en vrolijk, vakkundig en snel. Tot volgend jaar.
Monteur was duidelijk in wat hij ging doen en waarom iets aan vervanging toe was.
Vlotte en vriendelijke service
Nette monteurs. Geven vooraf aan welke onderdelen aan vervanging toe zijn en waarom dit nodig is. Dit wordt ook aangegeven voor de volgende onderhoudsbeurt.
Zeer plezierig
De medewerker deed zijn werk prima en gaf nog een tip voor zuiniger gebruik. De tijd zal het leren of er problemen komen met de ketel, want dit was een onderhoudsbeurt. Het zou eloverigend handiger zijn als het kantoor uitzoekt hoe de medewerkers die met een bestelwagen komen simpel de parkeerkosten kunnen betalen. Wellicht is er voor bedrijven een mogelijkheid om voor korte tijd op bewoners parkeerplaatsen te parkeren. Die zijn dan juist overdag vrij. Dit zal sowieso moeten gebeuren voor de hele gemeente Utrecht waar overal betaalt parkeren zal worden ingevoerd.
Vriendelijk, aardig en adequaat. Mooi op tijd. Goede tips gehad.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.