Werken netjes en komen afspraken na
Wij zijn zeer goed geholpen. De installateur heeft prima werk afgeleverd en hij wat aardig bovendien!
Ze kwamen binnen de afgesproken tijd, en vrij snel hoorde ik wat er aan de cv moest gebeuren en wat het zou gaan kosten.
Ik had de huurder die de taal niet spreekt op het hart gedrukt de ketel vrij te maken door de wasdroger vd wasmachine te tillen, iets wat ik altijd in mijn eentje deed, want is licht. Geadviseerd de onderbuurman ter assistentie te vragen, maar dat had hij niet gedaan. Zijn fout, maar de monteur had hem op de gevolgen moeten wijzen en dat heeft hij niet gedaan, hij zei , ik citeer huurder : “ ik kom wel terug als de eigenaar er is” Dat klinkt leuk, maar niet als er wel een rekening van € 150 gepresenteerd wordt. De monteur was laat, aan het eind van de opgegeven tijd, en keam dus goed uit en maakte zich uit de voeten. De wasdroger is 10 seconden werk, verder was de ketel goed bereikbaar. Dit was de 2e keer dat ik de warmtegroep belde voor service, maar de laatste keer. Ik had beter moeten weten, de dames vd afspraken waren ook al stug, kortaf, verveeld en onvriendelijk. Kort en goed : heel erg teleurgesteld!
Dank u voor uw feedback; het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de situatie rondom de taalbarrière voor verwarring heeft gezorgd en dat dit invloed heeft gehad op de communicatie. Onze monteurs volgen strikte richtlijnen, waaronder het niet verplaatsen van apparaten zoals drogers, om aan de arbo-voorschriften te voldoen. Wat betreft het genoemde citaat, dit wordt door de monteur niet herkend.
Communiseren zonder naam, ook als je ze telefonisch benaderd willen ze je geen naam geven. Willen alles alleen via een online formulier doen. En ook daarna is er geen persoonlijk contact. Maar sturen zonder communicatie een monteur en facturen. Bij mijn laatste tefonische contact, werd zelf de hoorn er op gegooid.
Het spijt ons te horen dat u een onpersoonlijke en klantonvriendelijke ervaring heeft gehad. Het niet noemen van namen heeft te maken met privacy van onze medewerkers. Het beëindigen van het gesprek kan te maken hebben met een intimiderend toon van uw kant.
Voor een eenmalige onderhoudsbeurt contact opgenomen met deze partij. Tussentijds trad een storing op met foutcode 4, die na het resetten telkens terugkeerde. Hierdoor kwam de monteur een week eerder langs, waarvoor ik extra kosten moest betalen. De monteur stelde vast dat de ontsteker het probleem veroorzaakte en stelde voor dit tijdens het onderhoud te vervangen, tegen een meerprijs voor een groot onderhoudspakket. Ik stemde hiermee in, waarna de monteur aangaf dat alles was opgelost en vertrok. De volgende dag keerde dezelfde storing echter terug. Bij opnieuw contact opnemen, gaf de serviceafdeling aan dat ze alleen bereid waren opnieuw langs te komen als ik vooraf opnieuw zou betalen voor een storingsbezoek. Er was geen bereidheid om mee te denken of het probleem, dat blijkbaar niet volledig was opgelost, kosteloos af te maken. Daarnaast kreeg ik geen enkele garantie dat ik een eventueel vooruitbetaald bedrag zou terugkrijgen indien bleek dat het probleem tijdens het eerste bezoek al had moeten worden opgelost. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant om dit netjes op te lossen, blijft het bedrijf vasthouden aan het standpunt dat ze pas weer langs willen komen na voorafbetaling. Ze reageren niet inhoudelijk op mijn vragen en bieden geen enkele oplossing zonder eerst kosten in rekening te brengen. Hoewel ik begrijp dat storingen soms moeilijk direct op te lossen zijn, verwacht ik op zijn minst dat een bedrijf terugkomt om onafgemaakt werk te voltooien, zonder vooraf extra kosten in rekening te brengen.
Bedankt voor uw bericht. Zoals eerder besproken, hebben wij tijdens ons bezoek geen storing kunnen constateren, zoals vermeld op de werkbon. Op uw verzoek hebben wij wel een onderhoudsbeurt uitgevoerd, en deze werkzaamheden zijn onafhankelijk van de gemelde storing. We willen u erop wijzen dat uw keuze voor een losse onderhoudsbeurt in plaats van een abonnement met zich meebrengt dat er kosten verbonden zijn aan deze service.
Nieuwe cv ketel laten plaatsen, oude ketel is meegenomen, werkplek netjes achter gelaten, snel gewerkt, aardige monteurs, goede uitleg van de nieuwe cv ketel en wat ze allemaal hadden vernieuwd. Waren ook netjes optijd aanwezig.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de plaatsing van uw nieuwe cv-ketel en de service van onze monteurs. Het is geweldig dat ze alles snel en netjes hebben uitgevoerd, en dat ze u goed hebben geïnformeerd over de vernieuwingen.
Vriendelijke, professionele monteurs die snel werk leveren voor een nette prijs.
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de vriendelijkheid en professionaliteit van onze monteurs. Het is ons doel om snel en efficiënt te werken voor een eerlijke prijs.
Vind het contract erg duur geworden In 2 jaar van 109 naar 130 euro en om de 2 jaar komen de kosten van een onderhoudsset erbij twv 70 euro. Denk niet dat dat echt nodig is. Heb het bij contra ren hiervoor nooit gehad.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt over de stijgende kosten van uw contract en de extra kosten voor de onderhoudsset. Het is belangrijk voor ons om transparant te zijn over prijsverhogingen en de noodzaak van onderhoud.
Good, the guy was friendly no main problem
1. uw mail aangaande het moeten nemen van een warmtepomp is niet correct; wetgeving hieromtrent is ingetrokken, zodat men niet meer verplicht is deze te nemen. 2. als de monteur een foto neemt van de installatie, is het wel zo beleefd om dit even vooraf te melden (ook al staat dit in de voorwaarden).
Zeer netjes geholpen en goed onderhoud uitgevoerd.
De monteur die bij ons kwam was zeer vriendelijk en wist wat hij deed. Vind ook de service van Warmtegroep uitstekend, daar krijg je gelukkig geen bandje te horen maar een telefoniste.
Ondanks de drukte, zijn ze de storing snel komen verhelpen. Vriendelijk personeel. Het enige dat wat jammer is, is dat de diverse disciplines weinig weten van elkaars vakgebied, waardoor ze soms niet weten hoe de huidige situatie van bijvoorbeeld een bepaald soort bevestigingsmateriaal is. Dit zou efficiënter kunnen, door te weten welke informatie op een foto of omschrijving handig en waardevol is.
Duidelijke afspraken, op tijd , kundige en prettige monteur , concurrerende prijzen. Vantevoren worden de te vervangen onderhoud sets aangegeven mbt prijs.
Perfect op tijd, zeer kundig. Alles nagelopen en gedocumenteerd. Dit is wat je mag verwachten van Warmte Groep BV. Prijs is ook prima. Wat wil een mens nou nog meer.
Monteur legde vooraf uit wat de werkzaamheden aan de cv ketel volgens schema gedaan moesten worden en wat het ging kosten. na werkzaamheden heeft monteur de cv ruimte opgeruimd en schoon achter gelaten
Monteur was rustig met ervaring , daarom ben zeer tevreden
Mij is gevraagd een review te schrijven. Het gaat om de installatie van een nieuwe Remeha Tzerra Ace-Matic en bijbehorende thermostaat E-TWIST. 2 man sterk, met leerling CV-monteur, keurig procedure uitgelegd. Oude CV eruit en nieuwe opgehangen. Installatiewerk ziet er netjes en degelijk uit. Rookgasafvoer vervangen, prima. Op dat ding zat ook de Itho ventilatiebox verbonden, lucht naar buiten toe. Dat kon beter volgens de monteur en had een andere uitlaat gekoppeld. Helaas, de Itho hing op zijn kant dus dat ging mis, uitlaat afgedopt en luchtinlaat aan buitenlucht gehangen. Installatie thermostaat. Dat ding heeft standaard sleufjes voor schroefjes in de standaard inbouwdoos in de muur. Toch gelijk naar de boormachine grijpen, dat wilde ik niet, dus ingegrepen. Verder misschien wat meer aandacht voor het niet raken van muren met het dozen sjouwen.
Snel en netjes gewerkt Communicatie met tijd aangeven was prima.
Lekke koppelingen, ontluchters en expansievat vervangen. Geven bij vertrek monteur per sms aan wanneer ze naar jou onderweg zijn en binnen een tijdspanne van een halfuur zijn ze er. Inschatting reparatietijd klopt en goede uitleg na installatie. En vooral netjes werken zonder er een zooitje van te maken. Kortom, dik tevreden en ook geen wachttijden van enkele weken, gewoon reparatie binnen een redelijke termijn.
The guy came on time. He was very friendly and clear in his explanations. He left the room clean.
De controle van onze CV ketel is snel en goed gedaan. zeer professionele bediening
Erg tevreden over de wijze waarop de monteur werkte. Legde goec uit wat er mis was en liet ook zien wat er stuk was. Ondanks dat de besproken onderdelen in eerste instantie niet meegeleverd waren; ging monteur toch aan de slag. Erg prettig. Hij belde ook collega voor wat advies. Mede hierdoor toch zelfde dag issue verholpen.
Kundig, professioneel en zeer klantvriendelijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.