Filters

10

Super ervaring

Heel fijn dat een bekende monteur komt, Afspraak maken is ook goed geregeld en iemand komt op zeer korte termijn. Dus een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Volgens afspraak

Na lang zoeken naar een bedrijf die onze ketel wilde onderhouden. Deze gevonden bij Warmteservice. Prima bedrijf die hun afspraken nakomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Wisselend

Monteur vriendelijk en adequaat. Geen communicatie over aanvullende eisen wet en regelgeving kool monoxide . Op basis van doorvragen ronduit zeer onvriendelijke antwoorden. advies betere communicatie vooraf door de monteur en groeien in klantvriendelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Uitstekende service

Nu 2 jaar op rij gebruik maken van hun service. Monteur werkt netjes, verteld wat er gedaan wordt en wat er gedaan is. Zorgt dat de werkplek weer netjes wordt achtergelaten. Als er aanpassingen nodig zijn, is ook de communicatie achteraf goed. Idem het ontvangen van offertes. Meer dan tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top service

Snele en vriendelijke bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Betrouwbaar

Ik word altijd goed geholpen en ze geven ook duidelijk antwoord op vragen die ik stel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Schandalig

Op woensdag 17 jan heb ik contact gehad met de klantenservice voor het maken van een afspraak betreft de cv-storing. Tijdens het maken van de afspraak heb ik duidelijk aangegeven wat er aan de hand is met de cv en ik heb gevraagd of er kosten aan verbonden zijn. Ik heb 2 keer aan de medewerker gevraagd en antwoord van uw haar was telkens NEE. Week later is de monteur bij mij langs geweest en na 5 minuten gaf hij aan dat de storing door de elektra komt. Er zou geen aarde zijn in de woning. Dat is ter plekke gecontroleerd door mij en daarna heb ik tegen hem gezegd dat het niet juist is. (Ik heb ook aangegeven en gezegd dat de hij naar de meterkast moet gaan kijken en dat weigerde hij/ in mijn meterkast zijn er ook aardeschakelaar) Wat mij ook opviel is dat de monteur super haastig was en snel wilde doorgaan.Dezelfde dag heb ik gebeld om mijn klacht te bespreken en kreeg van een andere medewerker te horen dat mijn abonnement opgezegd was zonder dat met mij te bespreken. Ik vind dit van alle kanten niet goed, Zo’n service lijkt mij onacceptabel. Ik heb €150 moeten betalen wat ik dus onterecht vind. Alles gaat via mail en ze zijn niet aardig. Super amateuristisch en super slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer goede service en duidelijke uitleg

De monteur was zeer duidelijk in zijn uitleg en vriendelijk, het gaf mij een goed gevoel en de zekerheid dat het allemaal wel goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Ik was onder de indruk van de technische vaardigheid van de monteur.

De monteur was prima op tijd en was ook weer binnen het uur klaar met de reparatie alsook het jaarlijkse onderhoud. Hij beschikte hierbij over meetapparatuur die de hele jaargeschiedenis van de ketel bijhoudt. Fascinerend om te zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed geholpen

Ik ben goed geïnformeerd wat er vervangen moest worden en welk prijskaartje eraan hing, dat is wel zo fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vriendelijk, correct en deskundig.

Een Warme Groet van Warmte Groep Installatie Techniek! Als het gaat om service, is Warmte Groep Installatie Techniek als een zonnestraal op een koude dag - verfrissend, verwarmend en altijd op tijd! Mijn recente ervaring met hun onderhoudsservice voor mijn verwarmingsketel was niets minder dan fantastisch. De Monteur - Een Echte Held! De monteur die langskwam was als een vriendelijke buurman die je altijd kunt vertrouwen. Niet alleen was hij op tijd - een zeldzaamheid in deze drukke wereld - maar zijn glimlach en deskundigheid brachten een echt zonnetje in huis. Hij had duidelijk de ervaring en vaardigheid om mijn verwarmingsproblemen in een mum van tijd op te lossen, en dat deed hij met een glimlach! Informatie en Afhandeling - Een Briesje! Het beantwoorden van mijn vragen was voor de monteur een fluitje van een cent. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, zonder dat ik me ooit overweldigd voelde. De afhandeling van het onderhoudsproces was net zo soepel als een zomerbriesje, en ik voel me nu volledig gerustgesteld over de toestand van mijn verwarmingsketel. Een Stralende Ervaring! Kortom, mijn ervaring met Warmte Groep Installatie Techniek was als een regenboog na een stortbui - stralend, kleurrijk en opbeurend! Als je op zoek bent naar een bedrijf dat niet alleen topprestaties levert, maar ook een glimlach op je gezicht tovert, dan hoef je niet verder te zoeken. Warmte Groep Installatie Techniek is de absolute goudpot aan het einde van de regenboog! Dus, als je je huis warm en gezellig wilt houden, vergeet dan niet om een afspraak te maken met deze fantastische mensen. Je zult er geen spijt van krijgen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Slechte communicatie, geen reactie naar aanleiding van feedback per email

Vorig jaar goede ervaring met de monteur. Dit jaar geen goede ervaring. Slechte communicatie, ging slordig te werk. Vroeg om emmer, maar had niet genoeg geduld te wachten met het afkoppelen van de wasmachine tot deze arriveerde, alles zeiknat. Afzuigsysteem zou schoongemaakt moeten worden dmv borstelen en zuigen. Gezien de eraan besteedde tijd en het stof wat overal lag is er volgens mij geen stofzuigertje gebruikt in de 2 minuten die ik de ruimte verliet. Niet goed doorspreken van een te ontvangen onderdeel, geen prijs genoemd, maar wel op de werkbon gezet dat ik dit niet wenste. Ik kreeg overigens alleen het tekenveld onder mijn neus geschoven waarbij scrollen naar het geschrevene niet mogelijk was (mijn fout om hier niet om te vragen alvorens te tekenen). Warmtegroep was in staat om mij binnen zeer korte tijd een offerte te sturen van 180 euro voor een alsnog te vervangen onderdeel (waarvan de monteur de prijs had moeten noemen), maar n.a.v mijn reactie hierop nooit meer iets mogen vernemen. Een paar weken laten een email gestuurd met een samenvatting van mijn ervaring met de monteur en wederom geen reactie. Zeer teleurstellende manier van omgaan met een klacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Te lang wachten, kost je een dag

Technisch ok, maar jullie moeten echt iets aan je planning doen. Afspraak was: we komen tussen 10.00 en 14.00 uur. Iets na 13.30 komt dan de monteur en die is bezig tot na 15.00 uur. Dit kost je een hele dag thuiszitten. Dit moet echt een veel kleiner timeframe worden. Geef bijvoorbeeld op de ochtend zelf nog aan hoe laat het wordt. Zo komt DHL iets bezorgen en die kunnen dat ook. Ik snap dat montage moeilijker is dan post bezorgen maar toch. Hou je klant beter op de hoogte van je aankomsttijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

goed,deskundig, houden zich aan afspraken

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende service en advies

Jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de CV ketel werd keurig via de gemaakte afspraken uitgevoerd. Daarbij vakkundig advies door een zeer vriendelijke en niet opdringerige medewerker voor eventuele toekomstige vervanging. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Ervaren en gezellige man

Heel vriendelijk en behulpzaam man. Alles goed uitgelegd en alle vragen beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Kettel Installatie

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Helaas niet geheel volgens verwachting

Had via internet gezocht naar een bedrijf voor eenmalig onderhoud. Contracten per maand zijn vaak erg duur als je ze uitrekent. Ze zouden eenmalig onderhoud voor €125,- doen. €15,- aanbetaling gedaan afspraak gemaakt. Alles prima en op tijd gekomen. Monteur geweest ( deze stonk verschrikkelijk , maar goed daar kan het bedrijf niet alles aan doen)Moet er naderhand €200,- worden betaald. Omdat er een onderhoudt set van €85,- bij wordt gerekend. Dit zal best ergens verstopt in de tekst hebben gestaan. Rapport ontvangen ook netjes. Staat ook in water bijgevuld. Is niet gedaan. Wordt tegen mijn vrouw gezegd is nog prima zo. Dus volgende keer maar weer op zoek naar een andere installateur!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

service zoals je wilt

De warmtepomp is een betrekkelijk nieuwe techniek en de kennis is in de installatiesector nog niet overal aanwezig. Wij waren daarom blij Warmte Groep BV gevonden te hebben. Deskundige en gemotiveerde vaklieden die grondig werk leveren. En dan ook nog eens prima communicatie en goede telefonische bereikbaarheid. Het is een prettig gevoel bij hen een onderhoudsabonnement te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

netjes

Nette jonge ma.n en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Deze keer een matig resultaat

Er moesten pakkingen worden vervangen. De bedragen die Warmte Groep hiervoor in rekening brengt liggen hoger dan wat ik op internet kon vinden bij toeleveranciers van onderhoudsmateriaal. Na het vertrek van de monteur kon ik het ombouwmeubel niet terugplaatsen omdat de omkasting van de ketel niet correct was gemonteerd. Gelukkig was de monteur nog in de buurt en was het snel verholpen. Na het onderhoud slaat de ketel soms met een plof aan. Even afwachten of dat overgaat of anders even bellebn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Onprettig

Wij krijgen sterk het idee dat de monteur niet de werkzaamheden heeft verricht die hij had moeten doen. Zijn prioriteit lag meer bij het 2x willen verkopen van een extra wasmachine kraan voor zijn gemak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende werk van echt zeer deskundige monteur, John!

Maar…. Moeten de prijzen echt 30% omhoog gaan? Bij de laatste onderhoud was een pakking vervangen, onderdeel van bij 200 euro! Zou het niet correct zijn als het onderdeel met naam, artikel nr. etcetera word in factuur gemeld?

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Monteur zeer kundig en vriendelijk, service op kantoor matig!

We hadden onze jaarlijkse onderhoudsbeurt, welke zeer prettig was verlopen. Vriendelijke monteur en uiteraard ter plekke bon gepind. Helaas een dag later CV ketel op storing. Kan gebeuren, wel vreemd een dag na een onderhoudsbeurt. De service daarna verliep minder goed. de monteur, kon 2 dagen later komen, dat is is best lang in de kou als het buiten vriest. Na meermaals contact, bleek dat het echt niet sneller kon. Na een dag thuis wachten hoorde we dat de monteur niet zou komen, omdat we geen aanbetaling hadden gedaan van EUR 150. Dit was ons ook niet telefonisch gemeld en deze mail was na afloop in de avond gestuurd en door ons gemist. Zonder overleg was de afspraak eruit gehaald en kon pas weer 2 dagen later ingepland worden. Een week in de kou, gaat ons echt te ver. Na een spoedbetaling van 150 EUR kon er toch eerder een monteur komen. Uiteindelijk is het opgelost, maar service was echt niet klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Netjes en vakmanschap

Netjes geholpen, meedenken in probleem ketel gecleand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.