Filters

8

Een vriendelijke monteur

De monteur kwam mooi op tijd een heeft het een en ander vernieuwd aan de cv, het gas blok opnieuw afgesteld, de rommel keurig opgeruimd. Tot heden lijkt het erop dat de cv zuiniger stookt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Teleurstellend met een onvergetelijke monteur

Jullie rijden voor kijken naar mijn CV ketel en vertellen mij dat reparatie €600 gaat kosten. Wanneer ik niet akkoord ga is de monteur uiterst onvriendelijk en belast me met €100. Is dit normaal ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service en komt afspraken keurig na

Gewoon goede service en nette onderhoudsmonteur voor de cv ketel. Professionele afhandeling met Facturatie en betaling. Snelle afhandeling bij vragen op opvragen offertes. Eigenlijk zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Betrouwbaar en punctueel

De monteur is twee keer voor een servicebeurt geweest. Hij is correct, werkt netjes en ik op tijd. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Keurige monteur, kundig!

Keurige monteur, kundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

jammer dat er geen berichtje verstuurd kon worden, wij zijn bij u binnen een half uur of zo

aardige en kundige vakman

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Super snelle service

Ik heb een jaarlijks onderhoudscontract. Iedereen aan te raden. Vriendelijk geholpen bij storingsmelding. Snelle planning en alleen vervangen onderdeel betalen. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Betrouwbaar en eerlijk

De monteur was erg vriendelijk en heeft duidelijk uitleg gegeven over zijn werkzaamheden. Nadat de monteur was vertrokken zag ik dat hij ook nog even alles schoongemaakt had. TOP! Ik ben erg tevreden over het bedrijf Warmtegroep B.V.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Wel erg snel…

Al met al 10 minuten binnen geweest, alleen water bijgevuld. Normaal wordt de ketel schoongemaakt en van binnen geinpecteerd, maar dat was biet nodig want dat was vorig haar gebeurd. Geen idee….ik heb er biet voor doorgeleerd maar krijg toch het gevoel dat snelheid en orderverwerking het heeft gewonnen van zorgvuldigheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
9

Uitstekende service

Ik heb Warmte Groep als een uiterst vakkundige en klantvriendelijke organisatie ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Buitengewoon aardige en betrokken monteur. Perfect op tijd, netjes werkend en na afloop vragen of er verder nog klachten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Pure focus op creatie meerkosten en inflexibele staf

Zeer hoge voorrijkosten en ze schroeven er nog geen schroefje in als dat niet van hen is, dit is kennelijk het verdienmodel (voor onderdelen rekenen ze vele malen meerprijs dan via internet verkrijgbaar). Men wou geen kap met twee schroefjes afschroeven om de ketel te kunnen bekijken. Onverrichter zaken huiswaarts gekeerd met een voorrijkosten van 100! euro binnen 2 minuten in rekening gebracht en in de mailbox.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Onklantvriendelijk

Er was een afspraak gemaakt voor een kanaalreiniging van een nieuw ventilatiesysteem. Ter plekke constateerde de monteur dat hij niet met zijn gereedschap door de openingen kon komen, waardoor er praktisch niets is gereinigd. De monteur heeft nog geprobeerd alleen voorrijkosten te verrekenen, maar kreeg vanuit het kantoor opgedragen het hele bedrag van € 175 in rekening te brengen. Op een protest per e-mail kwam als reactie alleen een verwijzing naar een bepaling in de algemene voorwaarden, maar van tevoren was niet duidelijk wat de beperkingen zouden zijn van het gereedschap. Een paar weken later was er, na meerdere keren uitstel, een onderhoudsbeurt voor de CV gepland. In een tijdslot van een hele middag was de monteur uiteindelijk rond 16.00 uur langs geweest, net toen ik even weg was. Per telefoon werd medegedeeld dat de monteur echt niet langer dan 5 à 10 minuten kon wachten. Kort daarna werd er opgehangen en direct € 100 aan voorrijkosten in rekening gebracht. Van mij wordt dus verwacht een hele middag paraat te staan, maar flexibiliteit van de andere kant is vervolgens ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Comfortabel met één noot.

Sinds 2019 elk jaar service onderhoud aan mijn CV ketel laten uitvoeren. De site was helder en duidelijk qua kosten en abonnement. Afspraak maken gaat eigenlijk wel goed, soms even passen en meten qua hun planning en mijn mogelijkheid. Maar het lukte altijd naar tevredenheid. Monteur denkt mee, adviseerde en voert het onderhpud efficiënt uit. Nu de noot! Dit jaar (2024) was mijn onderhoud uitgevoerd, weer nieuw pakkingset (om de 4 jaar), keurig vooraf terplekke aan mij aangegeven inclusief totaalprijs en vervangen. Top, sticker er op, kaart afgetekend, betaald en afgerond naar tevredenheid. Dat dacht ik. Ineens een bericht per mail dat een foto uitwees dat het e.e.a. aan de afvoer niet zou voldoen!? Niets over vernomen van de monteur. Gek! Er waren al beugels vervangen i.v.m. wetgeving en nu zou dit niet meer in orde zijn alsmede de buizen. Raar, maar kan natuurlijk. Gebeld en er kon een offerte toegestuurd worden. Prima, doe maar, in mijn nieuwsgierigheid. Er kwam een offerte met alleen onderdelen met rond de €350 uit. Zonder verdere verhelderende toelichting. Dit doet mijn vertrouwen afnemen naar een cijfer 8 hierdoor. Onverwacht 'gedrag' en voor mij reden voor een second opinion en twijfel over een voortgang met onderhoud in het vervolg. Ik zal nog vragen om meer uitleg, in de hoop deze constatering te kunnen laten landen. Kortom; onduidelijke en onverwachte communicatie info en kosten. Naast jaarlijks onderhoud dit jaar van €202 'ineens' €350 'verplichte' extra kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Top man

Vrij aardige man was zeer rustig en bekwaam bezig Dus zijn we erg tevreden ik zeg tot volgend jaar Vr gr. R langelaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Onvolledig maar wel veel kosten

Achteraf blijkt kleine aanpassing rookgasafvoer nodig wv opnieuw 150e voorrijkosten worden gerekend. Had makkelijk tijdens initiële bezoek gekund.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Oplichters

Monteur kwam binnen wandelen met een onderdeel van 95 euro bij eerste bezoek. Die moest vervangen worden anders krijg ik geen abonnement en hij gaat mijn cv ketel afkeuren en ik moet voor de afkeuring betalen. Nou geen cent krijgen jullie van mij. Beter beginnen jullie een rechtzaak. Ik heb alle bewijzen dat er niets aan mijn cv ketel vervangen hoeft te worden, hij is nog 9 maanden geleden onderhouden door warmtegarant. Jullie lichten de boel op door gedwongen onderdelen te willen verkopen en dit niet vooraf te zeggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Kan niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn over de service en onderhoud

Ik heb heel goede ervaring met de warmte group als ook met de monteurs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede service

Goede service, fijne monteurs. We kregen ook een goede uitleg. Ze hebben ook nog de rommel (gedeeltelijk) weg gehaald met de stofzuiger. Ondanks dat we het van te voren wisten vonden we het jammer dat het verpakkingsmateriaal niet mee werd genomen. Verder aardige werklui.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Zeer slechte service

Zeer slechte service, heb mijn contract ook direct weer opgezegd. Omdat ik een storing had ( geen warm water ) en een nieuwe klant was moest ik €150 vooruit betalen . De afspraak was 1 dag later, maar afspraken over de tijd konden niet worden gemaakt ergens tussen 9 en 5 uur. De monteur kwam uiteindelijk om 17,30 uur. Toen de monteur kwam begon hij met het opsommen wat er volgens hem van fabriekswege allemaal vervangen moest worden. Ik heb 9 cv ketels in onderhoud en heb dit nog nooit meegemaakt. Ook onderdelen welke nog goed waren volgens hem moesten worden vervangen. Totale rekening € 312,50 , dit bovenop de rekening van € 150 dus totaal € 462,50 . In dit bedrag was verrekend de prijs van een onderhoudsbeurt van € 115 . Het half uur welke in de €150 vooruit te betalen zit werd door de monteur gebruikt om de rekening van €312,50 op te maken i.p.v. werkzaamheden te verrichten. Nadat de monteur de ketel had gerepareerd voor dit veel te hoge bedrag had ik de volgende dag weer geen warm water. Na dit gemeld te hebben werd mij verteld dat de kabelboom moest worden vervangen, en kreeg ik daarvoor een voorstel van € 137,50 (wat ook nog meer kon worden)Hierin zat een half uur arbeid , terwijl in het afgesloten contract bij storing het arbeidsloon is inbegrepen. Ook zou de storing 7 dagen later pas worden opgelost, dan waren ze in de buurt, 7 dagen koud douchen dus. Ik heb hierna het contract direct opgezegd en de storing die dag nog laten verhelpen door een ander bedrijf ,welke wel serieus met zijn klanten omgaat en niet zoals Warmtegroep alleen maar uit is op omzet d.m.v. vervangen van onderdelen welke niet vervangen hoeven te worden en uren schrijven welke volgens het contract niet betaald hoeven te worden. Kortom : De service van Warmtegroep is minder dan nul ,zij zijn alleen uit op zo hoog mogelijke rekeningen , en hebben geen enkele passie met de klanten. Ga in geen geval niet in zee met deze firma, je wordt zienderogen opgelicht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
9

Keurig op afgesproken tijd. Vriendelijke, rustige en informerende monteur.

Keurig op afgesproken tijd. Vriendelijke, rustige en informerende monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Heldere uitleg van vriendelijke service/onderhouds monteur die zijn tijd nam.

Dit was de eerste keer dat ze bij mij onderhoud kwamen uitvoeren. Zeer vriendelijke service/onderhouds monteur waar van ik de indruk kreeg dat hij aardig kundig was. Ketel iets beter afgesteld. Snelle responstijd met heldere site over de kosten voor in mijn geval een abonnement. Kijken naar de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Na een afspraak gemaakt te hebben kwam de monteur, ik had al een aantal andere bedrijven gehad maar die rekende af en deden niets. Warmte service was boor mij het eerste bedrijf na 5 jaar die daadwerkelijk het onderhoud uitvoerde zoals het moest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Oplichters

Meer dan 1000 euro aan onderhoud uitgegeven. Deed de cv ketel het niet meer na onderhoud met storing code c1111. Heb ik gebeld en kwam er een monteur kijken die heeft alles weer in orde gemaakt. moest ik alsnog 150 euro betalen omdat ze zeiden dat er geen storing was!! Ze blijven facturen sturen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Prima

De afspraak verliep prima, de monteur deed goed zijn werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.