Standaard,degelijk. Weinig uitleg/toelichting.
The guy was friendly, came on time, left the place clean, worked quickly
‘S-ochtends gebeld ivm een storing. ‘s-middag vakkundig gerepareerd! Ik heb een abonnement voor het onderhoud dus ook nog tegen redelijke kosten. Top
Keurig netjes, alles nagemeten, prima uitleg op gestelde vragen.
De monteur kwam goed op tijd, was aardig en behulpzaam.
Goed geholpen, goede uitleg. Zij gaan voor kwaliteit. Gewoon top
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Op 4-12 klacht met foto’s gemeld probleem opgelost op 21-12!! Zoals gezegd er kwam een keurige monteur die meer dan 5* verdiend! Monteur vond de klacht ivm koolmonoxide gevaar levensgevaarlijk. Mijn mening is wanneer dit gevaar zich aandoet alle alarmbellen moeten afgaan en prioriteit zou moeten zijn voor, ook al is er de beperkte aanwezigheid van deze monteurs, zsm reparatie. En bij de laatste reguliere controle raakt een monteur een onderdeel kwijt die dan besteld moet worden. Later vind ik het onderdeel. Weken zonder warm water gezeten omdat de cv ketel daardoor niet werkt.
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar op basis van deze kunnen wij niet reageren want wij weten niet wie u bent. Als u uw klacht met vermelding van uw naam en adres per email aan ons richt dan kunnen wij reageren.
Als ze niet precies voor de deur kunnen parkeren, rijden ze gewoon door en ontvang je een factuur van €95 voor voorrijkosten. Dan moet je bij voorbaat geen abonnement afsluiten als je daar niet heen wil, lijkt mij. Vooraf weet je toch naar welk adres je gaat?
Kennelijk is het parkeerprobleem bij u bekend, dit vooraf te vermelden had u kosten bespaart. Vervelend dat u dit ons verwijd terwijl dit duidelijk op onze website en in onze en door u geaccepteerde voorwaarden vermeld staat. Artikel 4 - Voorrijkosten en Arbeidsloon Worden berekend als: Als er na een gemaakte en bevestigde afspraak voor een Onderhoudsbeurt of storing niet binnen 50 meter van het werkadres geparkeerd kan worden.
De monteur kwam keurig op tijd, was vriendelijk en zeer vakkundig. Hij legde alles duidelijk uit en de onderdelen die vervangen moesten worden had hij allemaal bij, zodat het direct opgelost kon worden. Verder is alles netjes achtergelaten.
Om overal goed bij te komen moest er een plank verwijderd worden. De monteur nam de tijd om hierbij te helpen. Na het onderhoud bood hij aan te helpen met het terug monteren.
Grondige onderhoudsbeurt voor de cv. Vriendelijke en vakkundige monteur.
Na een servicebeurt op 10-11-'23 begon onze CV-ketel te fluiten. Omdat deze toon ellendig tergend is voor ons en de kinderen, hebben we gebeld om te vragen of er opnieuw een monteur naar kon komen kijken. Pas na een door ons verstuurde herinneringsmail op 14-12-'23 kreeg ik response: 'we kunnen een monteur langs laten komen op 20-12-23, maar pas nadat u opnieuw voorrijkosten van 150 euro heeft betaald.' Uiteraard heb ik hier op gereageerd met een antwoord dat dit niet helemaal is wat ik had verwacht wanneer er een probleem door het toedoen van een servicebeurt opspeelt. Hierop kreeg ik: 'Mocht het probleem door het toedoen van de monteur veroorzaakt zijn zullen wij de kosten crediteren'. Ik ben akkoord gegaan en heb de 150 euro vooruit betaald en de monteur kwam en (hele fijne gozer, kundig ook!) meldde dat het misschien kon liggen aan de luchttoevoer. Na een telefoontje met de fabrikant van de ketel kon het ook liggen aan de gasinlaat. Bij vervanging is de kans groot dat het geluid verdwijnt. Zo'n installatieset kost 35 euro. Gelukkig kwam de monteur vragen of ik akkoord ging met deze kosten. Toen heb ik gemeld dat ik verwacht dat er helemaal geen kosten worden berekend, omdat er vóór de servicebeurt nooit een probleem was en de servicebeurt nog maar krap 4 weken geleden was. Daarover kon de monteur niet besluiten, ik moest bellen met het kantoor. Helaas viel er geen gesprek te voeren met de onbeschofte telefoniste die ik aan de lijn kreeg. Deze liet mij niet uitpraten en zei: 'Dus u wilt de voorrijdkosten en de installaties niet betalen? Dan ga ik nu de monteur nu bellen dat ie weg moet gaan...' Ik was verbaast en probeerde het gesprek voort te zetten over enige korting, maar dat was onbespreekbaar, er was geen begrip en werd niet geluisterd en de dame heeft de monteur weggestuurd zonder oplossing...
Als niet abonnementhouder vragen wij een voorschot betaling en materiaalkosten moeten altijd betaald te worden. U weigerde vooraf bij de monteur al niet te willen betalen met de consequentie dat deze onverrichte zaken is vertrokken.
Mijn cv ketel bleek kapot. Een gaslek. Advies om cv ketel uit te schakelen. Midden in de winter. En Warmte Groep was niet bereid deze te repareren vanwege lopende kwesties met de VVE. En ook totaal niet bereid mee te denken aan tijdelijke oplossingen en/of reparatie. En dat na een jarenlange onderhoudsrelatie. Echt een waardeloze service!
Uw ketel is voor UW veiligheid buiten gebruik gesteld. U was al geruime tijd op de hoogte dat uw ketel niet zomaar vervangen kan worden. Ook hebben wij geen kwestie met uw VVE.
Vriendelijk, duidelijk en komen afspraken na.
Heb Comfort X abonnement voor CV-ketel Intergas met jaarlijkse service beurt. Arbeidsloon preventief onderhoud is inbegrepen, materiaal kosten niet. Recente onderhoudsbeurt CV-ketel (4 jaar) CV-monteur deelde mede dat een aantal onderdelen preventief, moest worden vervangen alles op basis van fabrieksvoorschriften fabrikant en in het belang van de veiligheid. Moest van KIWA ag.v nieuwe recente veiligheidsvoorschriften. Totale kosten te vervangen materialen, te samen met abonnement, € 200,- Erg veel voor wat pakkingen en een ontstekingspen maar dit was de prijs volgens monteur. Geen risico nemend m.b.t. veiligheid alsmede vertrouwend op kennis en oprechtheid van de monteur stemde ik toe. Later fabrieksvoorschriften fabrikant bekeken, Na 4 jaar gebruik uitsluitend branderpakking preventief te vervangen. Ventilator pakking na 6 jaar en ontstekingspen komt helemaal niet voor in het overzicht van de preventief te vervangen onderdelen! Voor de duidelijkheid de betreffende onderdelen vertoonden geen sporen van defect dan wel overmatige slijtage. Monteur had eigen, veel breder, onderhoudsset samengesteld daar waar de fabrikant Intergas juist een onderhoudset A T/m C heeft, afgestemd op en inhoudend de noodzakelijk preventief te vervangen onderdelen. Berekende materiaalkosten bleken meer dan 100% hoger te zijn de gangbare marktprijzen, Een waar verdienmodel dus waarop de klant geen enkel grip op heeft. Heb uiteraard klacht ingediend. Onterecht preventief te vervangen materialen wordt niet op ingegaan en sterk verhoogde materiaal prijzen zou o.a. gevolg zijn van kosten om materialen bij mij te krijgen(?). Zelf aanschaffen originele materialen mag niet volgens alg. voorwaarden. Wilt u geen onnodige extra kosten houdt dan het preventief onderhoudsschema van uw CV-ketel bij de hand als de monteur langs komt en noteer vooraf de markprijs van de daarin genoemde materialen. Weet waarvoor u toestemming verleend want geeft u die eenmaal dan is er geen juridische weg terug.
Geen klachten
De monteur die het onderhoud heeft verricht op 11 december 2023 aan mijn ketel in Leersum was zeer correct en gaf ook goede informatie en adviezen.
Er wordt vakkundig en snel gewerkt. Goede communicatie met de klant
Cv onderhouden, prima uitgevoerd inclusief diversen metingen. Tijdens alle voorgaande onderhoudsbeurten, DOOR EEN ANDER BEDRIJF, zijn nooit metingen gedaan. TOP. Was mijn eerste ervaring met jullie, zeer tevreden.
Afspraak nagekomen binnen 24 uur en snel en vakkundig probleem opgelost
Een zeer klantvriendelijke service met een uitermate deskundige, betrouwbare en sociale monteur die zijn vak verstaat! Keurig op tijd, super fijn die sms 30 minuten voor de afspraak! De monteur levert kwaliteit en gaf zeer duidelijke informatie (over hetgeen hij ging doen, waarom bepaalde onderdelen vervangen moesten worden, prijzen en advies), zorgvuldig, netjes en behulpzaam! De monteur heeft direct alles gefixt! Alles werkt perfect en ik zit er weer veilig en warmpjes bij, echt helemaal top! Bedankt!
Op een koude vrijdag bleek 's morgens onze ketel afgeslagen. De codes gaven aan dat het om de ventilator ging. Telefonisch kregen we het advies de ketel te resetten. Dit hielp even, maar de volgende dag zaten we weer in de kou. We stuurden een mailtje, maar daar kwam geen reactie op. Warmtegroep neemt in het weekend geen telefoon op. Maandag bleek dat we eerst een offerte moesten accepteren. We werden ingepland voor donderdag. De monteur kwam 's avonds en monteerde de nieuwe ventilator. Sindsdien snort de ketel weer. Enerzijds ben ik blij dat ons probleem verholpen is. Ik vond dat het wel lang duurde voor de service werd verleend. We hebben zes dagen in onze woonkamer 8 graden gehad. Een nare ervaring.
Monteur zeer vriendelijk. Gaf goede adviezen. En informatie. TOP
Nette service . Heb alleen 2 tips. Als de afspraak tussen 8-12 uur wordt aangemeld , laat dan bij het maken van de dagplanning een iets specifiekere tijd weten . Dan hoef je niet vanaf 8 uur te zitten wachten als je pas eind ochtend aan de beurt ben. Volgende puntje is aangezien het weer slecht is en de Monteurs hun schoenen niet uittrekken , dat ze hoesjes over hun schoenen dragen . Ze lopen tenslotte door je hele huis heen . De monteur die is geweest was een aardige man, heeft extra zijn schoenen op de mat gedroogd( regende nog al) en had goede kennis van zaken .
Automatisch bericht gekregen voor een nieuwe afspraak na een jaar. Eenvoudig in te plannen, ook nadat de voorgestelde datum voor mij niet uitkwam. Aardige monteur en was snel klaar. Het tijdslot is wel breed, maar dat is bij andere bedrijven ook het geval. Dit zou iets versmald kunnen worden of bijvoorbeeld een update krijgen hoeveel klanten er nog voor je aan de beurt zijn zodat je iets meer speling hebt. Al met al zeker tevreden!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.