Filters

8

Moeilijk te beoordelen.

Standaard,degelijk. Weinig uitleg/toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
10

Great experience for the heating system maintenance

The guy was friendly, came on time, left the place clean, worked quickly

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top

‘S-ochtends gebeld ivm een storing. ‘s-middag vakkundig gerepareerd! Ik heb een abonnement voor het onderhoud dus ook nog tegen redelijke kosten. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Helemaal top !

Keurig netjes, alles nagemeten, prima uitleg op gestelde vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Vriendelijke en kundige monteur.

De monteur kwam goed op tijd, was aardig en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Geweldig, goede service, vriendelijk en kundig

Goed geholpen, goede uitleg. Zij gaan voor kwaliteit. Gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Monteur die de klacht heeft verholpen verdiend 5*. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd bij reparatie

Op 4-12 klacht met foto’s gemeld probleem opgelost op 21-12!! Zoals gezegd er kwam een keurige monteur die meer dan 5* verdiend! Monteur vond de klacht ivm koolmonoxide gevaar levensgevaarlijk. Mijn mening is wanneer dit gevaar zich aandoet alle alarmbellen moeten afgaan en prioriteit zou moeten zijn voor, ook al is er de beperkte aanwezigheid van deze monteurs, zsm reparatie. En bij de laatste reguliere controle raakt een monteur een onderdeel kwijt die dan besteld moet worden. Later vind ik het onderdeel. Weken zonder warm water gezeten omdat de cv ketel daardoor niet werkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Komen afspraken niet na

Als ze niet precies voor de deur kunnen parkeren, rijden ze gewoon door en ontvang je een factuur van €95 voor voorrijkosten. Dan moet je bij voorbaat geen abonnement afsluiten als je daar niet heen wil, lijkt mij. Vooraf weet je toch naar welk adres je gaat?

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
10

Kundig en vlot onderhoud van onze ketel

De monteur kwam keurig op tijd, was vriendelijk en zeer vakkundig. Hij legde alles duidelijk uit en de onderdelen die vervangen moesten worden had hij allemaal bij, zodat het direct opgelost kon worden. Verder is alles netjes achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke en behulpzame monteur.

Om overal goed bij te komen moest er een plank verwijderd worden. De monteur nam de tijd om hierbij te helpen. Na het onderhoud bood hij aan te helpen met het terug monteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundig

Grondige onderhoudsbeurt voor de cv. Vriendelijke en vakkundige monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

ongelofelijk onvriendelijk en onprofessioneel

Na een servicebeurt op 10-11-'23 begon onze CV-ketel te fluiten. Omdat deze toon ellendig tergend is voor ons en de kinderen, hebben we gebeld om te vragen of er opnieuw een monteur naar kon komen kijken. Pas na een door ons verstuurde herinneringsmail op 14-12-'23 kreeg ik response: 'we kunnen een monteur langs laten komen op 20-12-23, maar pas nadat u opnieuw voorrijkosten van 150 euro heeft betaald.' Uiteraard heb ik hier op gereageerd met een antwoord dat dit niet helemaal is wat ik had verwacht wanneer er een probleem door het toedoen van een servicebeurt opspeelt. Hierop kreeg ik: 'Mocht het probleem door het toedoen van de monteur veroorzaakt zijn zullen wij de kosten crediteren'. Ik ben akkoord gegaan en heb de 150 euro vooruit betaald en de monteur kwam en (hele fijne gozer, kundig ook!) meldde dat het misschien kon liggen aan de luchttoevoer. Na een telefoontje met de fabrikant van de ketel kon het ook liggen aan de gasinlaat. Bij vervanging is de kans groot dat het geluid verdwijnt. Zo'n installatieset kost 35 euro. Gelukkig kwam de monteur vragen of ik akkoord ging met deze kosten. Toen heb ik gemeld dat ik verwacht dat er helemaal geen kosten worden berekend, omdat er vóór de servicebeurt nooit een probleem was en de servicebeurt nog maar krap 4 weken geleden was. Daarover kon de monteur niet besluiten, ik moest bellen met het kantoor. Helaas viel er geen gesprek te voeren met de onbeschofte telefoniste die ik aan de lijn kreeg. Deze liet mij niet uitpraten en zei: 'Dus u wilt de voorrijdkosten en de installaties niet betalen? Dan ga ik nu de monteur nu bellen dat ie weg moet gaan...' Ik was verbaast en probeerde het gesprek voort te zetten over enige korting, maar dat was onbespreekbaar, er was geen begrip en werd niet geluisterd en de dame heeft de monteur weggestuurd zonder oplossing...

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Waardeloos!

Mijn cv ketel bleek kapot. Een gaslek. Advies om cv ketel uit te schakelen. Midden in de winter. En Warmte Groep was niet bereid deze te repareren vanwege lopende kwesties met de VVE. En ook totaal niet bereid mee te denken aan tijdelijke oplossingen en/of reparatie. En dat na een jarenlange onderhoudsrelatie. Echt een waardeloze service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

De Warmtegroep is vakkundig en betrouwbaar.

Vriendelijk, duidelijk en komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

slechte ervaring

Heb Comfort X abonnement voor CV-ketel Intergas met jaarlijkse service beurt. Arbeidsloon preventief onderhoud is inbegrepen, materiaal kosten niet. Recente onderhoudsbeurt CV-ketel (4 jaar) CV-monteur deelde mede dat een aantal onderdelen preventief, moest worden vervangen alles op basis van fabrieksvoorschriften fabrikant en in het belang van de veiligheid. Moest van KIWA ag.v nieuwe recente veiligheidsvoorschriften. Totale kosten te vervangen materialen, te samen met abonnement, € 200,- Erg veel voor wat pakkingen en een ontstekingspen maar dit was de prijs volgens monteur. Geen risico nemend m.b.t. veiligheid alsmede vertrouwend op kennis en oprechtheid van de monteur stemde ik toe. Later fabrieksvoorschriften fabrikant bekeken, Na 4 jaar gebruik uitsluitend branderpakking preventief te vervangen. Ventilator pakking na 6 jaar en ontstekingspen komt helemaal niet voor in het overzicht van de preventief te vervangen onderdelen! Voor de duidelijkheid de betreffende onderdelen vertoonden geen sporen van defect dan wel overmatige slijtage. Monteur had eigen, veel breder, onderhoudsset samengesteld daar waar de fabrikant Intergas juist een onderhoudset A T/m C heeft, afgestemd op en inhoudend de noodzakelijk preventief te vervangen onderdelen. Berekende materiaalkosten bleken meer dan 100% hoger te zijn de gangbare marktprijzen, Een waar verdienmodel dus waarop de klant geen enkel grip op heeft. Heb uiteraard klacht ingediend. Onterecht preventief te vervangen materialen wordt niet op ingegaan en sterk verhoogde materiaal prijzen zou o.a. gevolg zijn van kosten om materialen bij mij te krijgen(?). Zelf aanschaffen originele materialen mag niet volgens alg. voorwaarden. Wilt u geen onnodige extra kosten houdt dan het preventief onderhoudsschema van uw CV-ketel bij de hand als de monteur langs komt en noteer vooraf de markprijs van de daarin genoemde materialen. Weet waarvoor u toestemming verleend want geeft u die eenmaal dan is er geen juridische weg terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Erg goed

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Plezierig en correct contact met monteur

De monteur die het onderhoud heeft verricht op 11 december 2023 aan mijn ketel in Leersum was zeer correct en gaf ook goede informatie en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Zeer professioneel

Er wordt vakkundig en snel gewerkt. Goede communicatie met de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend.

Cv onderhouden, prima uitgevoerd inclusief diversen metingen. Tijdens alle voorgaande onderhoudsbeurten, DOOR EEN ANDER BEDRIJF, zijn nooit metingen gedaan. TOP. Was mijn eerste ervaring met jullie, zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top

Afspraak nagekomen binnen 24 uur en snel en vakkundig probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fantastisch, echt blij dat ik ben overstapt!

Een zeer klantvriendelijke service met een uitermate deskundige, betrouwbare en sociale monteur die zijn vak verstaat! Keurig op tijd, super fijn die sms 30 minuten voor de afspraak! De monteur levert kwaliteit en gaf zeer duidelijke informatie (over hetgeen hij ging doen, waarom bepaalde onderdelen vervangen moesten worden, prijzen en advies), zorgvuldig, netjes en behulpzaam! De monteur heeft direct alles gefixt! Alles werkt perfect en ik zit er weer veilig en warmpjes bij, echt helemaal top! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Goed maar traag

Op een koude vrijdag bleek 's morgens onze ketel afgeslagen. De codes gaven aan dat het om de ventilator ging. Telefonisch kregen we het advies de ketel te resetten. Dit hielp even, maar de volgende dag zaten we weer in de kou. We stuurden een mailtje, maar daar kwam geen reactie op. Warmtegroep neemt in het weekend geen telefoon op. Maandag bleek dat we eerst een offerte moesten accepteren. We werden ingepland voor donderdag. De monteur kwam 's avonds en monteerde de nieuwe ventilator. Sindsdien snort de ketel weer. Enerzijds ben ik blij dat ons probleem verholpen is. Ik vond dat het wel lang duurde voor de service werd verleend. We hebben zes dagen in onze woonkamer 8 graden gehad. Een nare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Dit is service

Monteur zeer vriendelijk. Gaf goede adviezen. En informatie. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed

Nette service . Heb alleen 2 tips. Als de afspraak tussen 8-12 uur wordt aangemeld , laat dan bij het maken van de dagplanning een iets specifiekere tijd weten . Dan hoef je niet vanaf 8 uur te zitten wachten als je pas eind ochtend aan de beurt ben. Volgende puntje is aangezien het weer slecht is en de Monteurs hun schoenen niet uittrekken , dat ze hoesjes over hun schoenen dragen . Ze lopen tenslotte door je hele huis heen . De monteur die is geweest was een aardige man, heeft extra zijn schoenen op de mat gedroogd( regende nog al) en had goede kennis van zaken .

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke service

Automatisch bericht gekregen voor een nieuwe afspraak na een jaar. Eenvoudig in te plannen, ook nadat de voorgestelde datum voor mij niet uitkwam. Aardige monteur en was snel klaar. Het tijdslot is wel breed, maar dat is bij andere bedrijven ook het geval. Dit zou iets versmald kunnen worden of bijvoorbeeld een update krijgen hoeveel klanten er nog voor je aan de beurt zijn zodat je iets meer speling hebt. Al met al zeker tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.