Na een wat mindere ervaring van mijn vorige ketel onderhoud bedrijf bij warmtegroep beland ,wat mij als eerste opviel was het goede contact via de mail ivm het aankomende onderhoud. Ook nog een paar dagen van te voren een mail dat de monteur zou komen . De monteur kwam op de afgesproken tijd ,je kon zien dat de monteur goed opgeleid was en ook al het juiste gereedschap en meetapparatuur bij zich had ,en nam ook de tijd om de ketel grondig te inspecteren. Na het bezoek kreeg ik een werk rapport waar alle werkzaamheden die zijn verricht opstonden en de factuur over de mail . Zeer netjes en correct, Ik raad warmtegroep bij iedereen aan ,en ben er zeer tevreden over. Gr Hans
Zeer correct bedrijf met uitstekend personeel Complimenten aan Stefan die weer netjes en correct de ketel aan zijn onderhoud voldeed Graag weer tot de volgende keer
Perfecte service
De monteur die kwam voor de storing was kort van stof werd gouw geprikkeld als je een technische uitleg wil hebben van de installatie. De telefoniste kan je ook niet doorverbinden met een technisch man om je probleem nog een keer uit te leggen aangaande de fabriek garantie. Ik had het gevoel dat je niet begrepen wordt door warmte groep. Het gaat moeilijk.
Juiste reminders, fijn personeel en kwalitatief goed en flexibel
Gewoon goed werk zoals het hoort geheel tevreden
Sinds dat ik een huis gekocht heb met een cv ketel ben ik door warmte groep altijd netjes geholpen afspraken na gekomen monteurs doen hun werk goed leggen netjes uit als er wat stuk is en wat het gaat kosten en ze noteren alles cv ketels zijn gewoon belangrijk in het huis moet gewoon goed zijn en warmte groep is daar specialist in !
8 jaar bij warmte groep geweest, altijd goede service van 8 jaar dezelfde monteur bij jaarlijks onderhoud. Maar bij melding storing door telefonistes kortaf, dwingend en bot behandeld worden. Hangen op als je tegen spreekt. Beantwoorden jouw telefoontje niet meer. Bij onjuiste facturering komen ze er altijd onderuit. Je hebt geen poot om op te staan. Helemaal klaar met dit bedrijf. Ben benieuwd of mijn review blijft staan
Wat ik heel positief vind is de uitgebreide werkbon/factuur waarop alle werkzaamheden (controlepunten cv onderhoud) in detail gespecificeerd zijn. Ook het feit dat de monteur verder heeft gekeken dan wat binnen zijn werkopdracht ligt vind ik positief. Ik doel daarmee dat een paar beugels van de afvoer niet helemaal aan de nieuwe eisen voldoen. Die worden dus nog vervangen. Kortom, monteur en bedrijf sterk gericht op het leveren van een zeer goed dienst.
Bij de lekkage is de kachel s avonds uit geschakeld tot de volgende middag. Rubber chealing was gebroken en niet in voorraad in de auto. Volgende dag geinstalleerd en lekkage was over rn de kachel werkt weer.
Onderhoud zou plaatsvinden, lekkage in ketel opgemerkt en onderhoud niet uitgevoerd en gestaakt, ketel afgekeurd met melding dat ketel zelf nog prima was maar dat eerst de lekkage verholpen moest worden in de gasafvoer. Direct nieuwe afspraak kon niet gepland worden, eerst wachten en akkoord geven offerte. Dit duurde een dag, helaas verkeerde offerte gestuurd. Namelijk complete vervanging ketel ? Wederom een dag gewacht op nieuwe offerte. Akkoord gegeven, vervolgens 3 dagen gewacht op het maken van een afspraak. Opties doorgegeven en bijna een week later te horen gekregen dat er pas na 11 december 'mogelijk' plek is. Kleine klussen die weinig opbrengen hebben geen prio bij Warmte Groep. Inmiddels zit ik met mijn peuter van 3 al bijna een week zonder verwarming en warm water.
Bedankt voor uw review, uw verhaal is niet geheel in overeenstemming met de gang van zaken. Onze kosten zijn marktconform en een afspraak voor complete rookgasafvoer vervangen in deze tijd binnen 1 week lijkt ons niet zo slecht. Uiteraard wensen wij u succes met het vinden van een snellere oplossing.
Professioneel toch vriendelijk ,luisterend oor en probleem oplossend. Prima!!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Op 22 november 2023 heeft een monteur van Warmte Groep een jaarlijkse onderhoudsbeurt uitgevoerd. Een week later hield mijn CV-ketel er 's avonds mee op. Ik heb geen onderhoudsabonnement en kreeg te horen dat ik niet gebruik mocht maken van spoedreparaties. Het vroor die avond. De volgende ochtend gebeld met de receptie en daar kreeg ik te horen dat het druk was en dat er pas een dag later een monteur kon komen. Maar ze wisten niet hoe laat vrijdag. Ik moest wel eerst 120 euro overmaken voor voorrijdkosten en een half uur werkzaamheden! En ik zou een half uur van tevoren worden gebeld. Mijn verbazing was groot omdat het koud was buiten en ik dus misschien nog wel twee dagen moest wachten terwijl de CV-ketel de week ervoor was nagekeken. De manier waarop ik bij de receptie te woord werd gestaan was inmiddels ook ijzig. Ook kon ik niet worden door verbonden voor advies. Ik heb toen zelf maar af en toe op de resetknop gedrukt. Dan sloeg de ketel wel weer aan maar na een half uur kreeg ik weer dezelfde storingsmelding. Vrijdagochtend heb ik weer gebeld met de receptie maar ik werd weer op een onaardige manier bejegend. Om 11.00 uur die dag kwam dan eindelijk dezelfde monteur die ook de onderhoudsbeurt had uitgevoerd. Hij was ook niet aardig, heeft iets met de verbinding met de ontstekingstrafo gedaan. Vermoedelijk niet goed aangesloten na onderhoudsbeurt En na 10 minuten wilde hij alweer weg terwijl de CV-ketel pas na een half uur na een reset weer uitviel. Nadat hij net was weggegaan hield de ketel er weer mee op met dezelfde foutmelding. Hij is toen na een paar uur weer gekomen. Heeft wat vernieuwd en weigerde weer te wachten en ging meteen weer weg. De ketel hield er toen weer mee op. 220 euro armer. Ik heb toen gebeld dat ik mijn geld terug wilde. Dat is geweigerd. Ik heb een ander bedrijf gebeld en die monteur heeft toen 2 uur lang alles in mijn ketel aangepast wat niet goed was afgesteld. Net zo verbaasd als ik over de hele gang van zaken. Ik voel me opgelicht.
Uw relaas is niet in overenstemming met de gang van zaken waar en hier is al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.
Ik heb een oudere ketel in een oud appartement die boven in de ingemetselde kast hangt. De "installateur" zegt er niet bij te kunnen dus kan niks uitvoeren volgens "de regels" van de Warmte Groep. Volgens de onderhoudshistorie is het meerdere andere bedrijven wel gelukt, maar mag ondertussen wel 95 euro aftikken, voel me daardoor behoorlijk opgelicht. De installateur is een aardige gozer verder maar absoluut geen vakman, een beetje monteur zou toch wel op zn gevoel moeten kunnen werken.
Bedankt voor uw review, hieruit blijkt dat we juiste wel professioneel zijn en niet op ons gevoel werken.
Goede werknemer met goede uitleg en werkt netjes
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Aardige en vakkundig
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
CV ketel is vervangen. Heel goed geholpen. Alles is vlot verlopen met uitgebreide uitleg over de nieuwe ketel en opties.
De monteur was binnen 10 minuten klaar en volgens hem hoefde .er geen water aangevuld te worden.. Is dat normaal na een check van een jaar geleden ?
Nadat onze 1e afspraak werd verzet vanuit Warmte Groep hebben we in overleg een nieuwe afspraak gemaakt. Een half uur voor de monteur aanwezig zou zijn kregen we een SMS en dat was wel super fijn zodat wij ook op tijd thuis waren en niet onnodig de hele dag zaten te wachten
Onderhoudsbeurt gehad aan cv ketel. Het ws niet duidelijk hoe het systeem onderhouden was. Goede inhoudelijke uitleg gehad door een gedreven monteur. Voor mij: Prima!
het is een nieuwe cv ketel dus er was niet zo veel te doen. de afdichtpakkingen werden vervangen wat volgens ons niet echt nodig is bij een nieuwe ketel dus dat vonden wij wel heel vreemd en kostbaar.
De monteur was heel vriendelijk, deskundig, werkte netjes en legde goed uit wat hij deed. Liet zien wat hij aanpaste en gaf nuttige tips om de temperatuur in huis comfortabel te houden.
De monteur was heel netjes aardig en professioneel.
Vakkundig, prettige man, kwam keurig op tijd. Al jaren uitstekende dienstverlening.
De jaarlijkse service voorkwam mogelijk een storing in de wintermaanden door een gedeelte te vervangen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.