Goede communicatie, betrokken medewerkers echt een aanrader.
Keurig geholpen door een uiterst vriendelijk vakman. Het was wel prijzig maar dan heb je ook wat
I recommend to take package that includes the work. Few years ago a sensor broke on my cv ketel. Because my subscription included work, I only had to pay for the sensor. It was expensive, not not as expensive as work.
De ketel is grondig nagekeken, er is duidelijk gecommuniceerd over de noodzakelijke vervangingen en kosten en deze zijn kundig uitgevoerd.
Nette en goede werker vertelde goed wat hij ging doen wat er vervangen moest worden en wat het koste prima gedaan ben zeer tevreden.
Altijd vriendelijk. Legt altijd alles uit wat je hem vraagt, en wat hij gaat doen aan je CV ketel. Dat is wel prettig. Ben blij met deze service, dat ieder jaar mijn CV ketel wordt nagekeken en gereinigd, zodat we in de winter er zeker warmpjes bij zitten.
Goede service, prima onderhoud
Op zondag 12 november 2023 is er een monteur bij ons geweest, ik heb een abonnement dus ging ervan uit dat er geen voorrijkosten zouden worden berekend. De monteur heeft de ketel bekeken en constateerde dat de warmtewisselaar moet worden vervangen en schakelde de ketel uit, hij noemde dit afkeur ketel. Dit alles in nog geen 5 minuten. Doordat de ketel is afgekeurd door de monteur vertelde hij mij dat ik toch € 95,00 moest betalen voor de verrichte werkzaamheden. Hij vertelde mij ook dat bij verdere reparatie, het vervangen van de warmtewisselaar de 95 euro verrekend zouden worden. Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice en inmiddels is er een nieuwe afspraak gemaakt voor het vervangen van de warmtewisselaar (dit is positief, snelle aanpak) echter toen ik vroeg of de eerder betaalde 95 euro in mindering zou kunnen worden gebracht kreeg ik te horen dat de warmtewisselaar niet in mijn abonnement valt en de monteur bij mij langs is geweest en ik geen recht heb op verrekening van 95 euro. Ik begrijp dit niet, ik heb een abonnement afgesloten voor dit soort kosten. Ik kan van te voren niet weten dat het om een warmtewisselaar gaat en daardoor mijn abonnement niet meer geldig is. Dit aangekaart bij de klantenservice en zij wilde de situatie niet herkennen en bleef heel starrig, niet echt meedenkend of klantvriendelijk. Binnenkort vind de reparatie plaatst en moet ik wachten op het oordeel van de leverancier of ik nog garantie heb, dit gaat ook via Warmtegroep. Als alles is afgerond en eventueel een bedrag is retour ontvangen vanwege garantie overweeg ik om elders een abonnement af te sluiten.
Jammer dat u voorwaarden accepteert en daar dan later een negatieve review over plaatst.
I had no problem with my CV prior to the mandatory yearly check but since the maintenance guy came and did the checks the floor warming stopped working. I already paid 160,- for the yearly check and now when I was asking this company about my problems they said I'd had to pay yet another 120,- just to have it checked again. Unbelievably bad and unfriendly service. Do yourself a favour and look for a better company to maintain your heating
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar op basis van deze kunnen wij niet reageren want wij weten niet wie u bent. Als u uw klacht met vermelding van uw naam en adres per email aan ons richt dan kunnen wij reageren.
Super
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Goede ervaring met dit bedrijf. Houden zich altijd aan hen afspraken
Dezelfde cv-monteur is nu voor de 3e keer bij ons geweest. Naast het onderhoud aan de cv-en de mechanische installatie heeft hij goede adviezen en is hij op de hoogste van de wettelijke wijzigingen die hij netjes uitlegt. Verder werkt hij netjes. Hopelijk weer een jaar zonder storingen.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Goed
Pas op met dit bedrijf en blijf er zo ver mogelijk uit de buurt! Ze zijn in verhouding erg duur, wat niet erg zou zijn als ze een hierbij passende service zouden leveren. Ze leveren echter géén service, houden zich niet aan hun eigen afspraken en leven hun eigen algemene voorwaarden niet na. Op klachten wordt niet gereageerd en van persoonlijk advies en klantvriendelijkheid is geen sprake.
Review die ver naast de werkelijke gang van zaken zit. U geeft opdracht voor een ketelvervanging op een bepaalde dag en doet daar zelfs de aanbetaling voor, u annuleert de opdracht enkele dagen daaraan voorafgaand.
Ik wil graag motiveren waarom niemand met dit bedrijf zou willen samenwerken. Bij een defect in mijn cv-ketel heb ik een monteur laten komen. Deze concludeerde (bijzonder snel, in 5min) dat de fout niet in de ketel zat en rekende mij daarom kosten van 126,00 door. Uiteindelijk bleek de fout in de ketel te liggen en zou naar een gemaakte afspraak de kosten geretourneerd worden. Wanneer ik bel word ik verwezen naar de mail, maar op de mail wordt helaas niet gereageerd. Geef om jezelf, kies een andere partij.
U heeft wel degelijk een reactie gekregen alleen is deze niet naar uw zin.
Meer dan 15jaar klant en nu de 2de ketel aangeschaft. Tot op heden zijn wij een tevreden klant en hopen dat dat zo blijft
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Zeer goed !!!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
De afspraak was snel gemaakt. Geen opmerkingen over het feit dat onze cv-ketel zo lang geen onderhoud had gehad. de monteur heeft de ketel weer piekfijn in orde gemaakt: snel en vakbekwaam
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Wanneer er een datum wordt geannuleerd. Wordt er direct een nieuwe datum gepland. Er is duidelijkheid en accuratesse. Onderhoud CV ketel is goed.
Vriendelijke man die de tijd nam om dingen uit te zoeken/uitleggen.
Nieuwe cv laten plaatsen. Met vakkennis en, in overleg met de klant als dat nodig is, maatwerk leveren. Dit geeft vertrouwen.
Ik mis de technische kennis om het werk dat verricht is goed te kunnen beoordelen. Voor zover ik dat wel kan, is het naar verwachting. 7 De monteur is vriendelijk en vraagt netjes van tevoren toestemming om te vervangen wat volgens hem nodig is. Wel vreemd dat de monteur een foto maakt van de afvoer waar ik niets van weet en later per mail te horen krijg dat deze niet aan de (nu) geldende normen voldoet.
Dit is geheel zoals vermeld in onze en door u geaccepteerde voorwaarden: Het vastleggen in onze database van de toestel(foto) en meetgegevens, in overeenstemming met de regelgeving.
nvt
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar op basis van deze kunnen wij niet reageren want wij weten niet wie u bent. Als u uw klacht met vermelding van uw naam en adres per email aan ons richt dan kunnen wij reageren.
Monteur leek wat haastig en was wat aan het kibbelen met z'n collega. Maar de klus was snel geklaard, dus geen klachten.
Alles loopt weer als een zonnetje. Ben heel blij. Vriendelijk en goed verzorgd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.