Installateur kwam op tijd, was ontzettend vriendelijk en ging vakkundig te werk. Gaf advies waar nodig was en heeft alles netjes weer achtergelaten. Heel erg blij mee!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Monteur komt keurig binnen het aangegeven tijdvak. Is circa een uurtje bezig met onderhoud en vervanging. Monteur is vriendelijk en beleefd en verricht goed werk. Geeft gelijk duidelijk aan of en zo ja wat er vervangen moet worden en heeft de onderdelen ook gelijk bij zich. Een fijn en vertrouwd bedrijf.
Meerdere aanvragen uit gezet. Enige die netjes reageerden, van meeste hoor je niet eens meer wat. Afspraak gemaakt en vast gezet. Belden netjes dag van te voren met de vraag of het een uur eerder kon. Onderhoudsbeurt CV uitgevoerd door nette service monteur. Volgende beurt laat ik zeker weer hier uitvoeren, overweeg doorlopend contract af te sluiten.
Afspraak was snel gemaakt. Monteur was op de aangegeven tijdstip aanwezig. Alles is naar wens verlopen. Monteur was zeer vriendelijk en gaf duidelijke informatie.
Professioneel, vriendelijk en toegankelijk!!
Prima service verleend. Monteur kwam conform afspraak optijd. Kwamen niet voor verrassingen te staan qua kosten, was vooraf al goed ingelicht. Bedankt voor de service
Ik hen een abonnement en na bellen over probleem met cv, was de installateur binnen een half uur bij mij en heeft het probleem snel opgelost. Ik ben erg tevreden
Wat aanvangsproblemen met de ketel bij het opstarten en prima opgelost en snel
Snel en professioneel gewerkt.
*Zeer klantonvriendelijk aan de telefoon. * slecht advies !
Beste mensen, ga absoluut niet met dit bedrijf in zee. Ze komen hun afspraken niet na, laten klanten in de kou staan, communiceren niet, reageren niet op e-mails en telefoon maar sturen uiteindelijk wel een rekening voor geleverde diensten. In het kort: Warmtegroep BV zou bij ons langskomen voor onderhoud aan onze ketel. Omdat we pas verhuist zijn wisten we dat het een oude ketel betrof maar niet wat de status was. Het enige positieve was dat ze op tijd op de afgesproken plaats en tijd kwamen. Na wat mankementen gevonden te hebben - waarbij de kosten steeds opliepen - werd de ketel uiteindelijk helemaal afgekeurd. Dat kan gebeuren en daar waren we enigszins op voorbereid. Al had de ketel van april tot oktober prima dienst gedaan. Wij wilden zo snel mogelijk een offerte ontvangen voor een nieuwe ketel en met het verzoek of het de week daarop geïnstalleerd kon worden. Die dag hoorden we niets, eind van de middag na gebeld en aangegeven dat het spoed was. We zaten plots zonder ketel, met een weekend ertussen. Het was nog niet opgepakt en het zou de dag erop behandeld worden. Omdat wij de bui al zagen hangen, zijn we gaan rondkijken en kwamen bij een keurig bedrijf in Leiden uit. Die gebeld en binnen één uur ontvingen wij een offerte en de ketel kon de week erop geplaatst worden. Ook nog eens tegen een scherpe prijs. 's Avonds Warmtegroep BV ingelicht dat we geen gebruik meer wilden maken van hun diensten omdat ze niet over de brug kwamen met een offerte. Daarna een flinke klacht per e-mail gestuurd. Daar kwam geen enkele reactie op. De mail nog eens verstuurd en uiteindelijk gebeld. Na meer dan twee weken kwam er een antwoord dat uit allemaal smoezen bestond. Ze hadden gewoon moeten communiceren met ons, ook als het niet lukt! Nee, bespaar je tijd, moeite en geld want ze willen alleen snel cashen maar service verlenen, ho maar!!
Warmte Groep komt de afspraken na. Er wordt een herinneringsmail gestuurd m.b.t. de afspraak. De monteur komt binnen de afgesproken / aangegeven tijdsperiode. De monteur stelt zich netjes voor en vraagt of er problemen met de verwarming / ketel zijn. Mocht er na de controle blijken dat er meerkosten ontstaan, wordt dat eerst doorgesproken en nadat de nieuwe eindprijs is berekend, wordt er om goedkeuring gevraagd . Als er advies is om op termijn iets te vervangen wordt dat met kostenopgave per e-mail meegedeeld. Warmte Groep werkt efficiënt en klantgericht, is kwalitatief goed en heeft vriendelijke en kundige monteurs.
Prima service
The agent showed up in the morning of the appointment for the annual check up of the boiler in the appartement. After showing him where the boiler was located I went to work in another room and told him to let me know if he needed anything. Few moment later I hear him leaving the appartement without a word or explanation about his service. I have no idea about what he actually did or if there is anything relevant from the check up. Very strange
Op onze mailtje hebben ze snel gereageerd en een dag later konden we weer warm douchen!
Het eerste telefonische contant OM EEN STTORING AAN DE VERWARMINGSKETEL te melden, verliep ON PROFESSIONEEL. Er werd alsmaar gezegd, dat de monteurs het druk hebben. Akkoord, ik was misschien wel de 25e beller, maar toch niet in paniek komen, graag. Dan had ik iemand aan de telefoon verwacht die met mij even de storing controleert. Misschien even resetten bv. ?? Maar nee. Dank zei het fijt dat er IK had gezien dat er een monteur in het app. gebouw aanwezig was (moet dat de planner achter de telefoon dat niet zien??) heb ik een monteur gekregen en na veel 'zoeken' bleek, dat de ketel geheel opnieuw gestart moest worden en daar kwam de monteur achter NADAT HIJ DE LEVERANCIER VAN DE KETEL HAD OPGEBELD !! Als de monteur die ik in maart voor een service beurt in huis heb gehad, DE VERWARMING GETEST, dan was hij er achter gekomen dat alleen het warmwater goed werkte.!! Twee dagen na mijn probleem aan de ketel sprak ik een dame in het gebouw en die had exact het zelfde probleem van OPSTARTEN gehad. Tenslotte over de toon die veel uitmaakt. Er werd op een zeer onaardige wijze gezegd dat als het geen stroring was (is de klant zo gestoord dan?) dan zou het 150.00 kosten en ik heb nog wel een onderhoudscontract!!) Over geld gesproken. 5 dagen nadat ik mijn onderhoudscontract had overgemaakt, kreeg ik een aanmaning tot betalen. Al met al, geenprettige kennismaking met Warmte Net
Werkzaamheden goed uitgevoerd, Alles netjes uitgelegt en vooraf prijsopgave
CV ketel weer goed onderhouden, vriendelijke onderhoudsman met kennis van zaken. Tevreden....
Heb bij het aanvragen van een contract aangegeven dat het hele binnenwerk gas,ontsteking en aanjager kompleet vervangen is door een erkend bedrijf geadviseerd door Remeha en dat er alleen geen co2 meting was gedaan. Uw monteur heeft volgens opdracht van zijn werkgever de standaard b service beurt uitgevoerd, waardoor het door onnodige materiaalkosten 80 euro duurde was. Ik vind dat dit van tevoren gecommuniceerd had moeten worden met ons. Door dit geval is mijn vertrouwen in het bedrijf minder geworden.
De monteur was erg efficiënt en snel.
Dit is onze derde woning waarvan we de cv laten onderhouden door de Warmtegroep. Net zoals de vorige keren een prima ervaring. Klantvriendelijke en ervaren medewerker.
Monteur was er snel en kon onderdeel snel ophalen bij de groothandel binnen een uur alles weer werkend
Sinds dit jaar hebben wij het onderhoud voor de ketel bij WarmteGroep. We zijn zeer tevreden, telkens vriendelijke monteurs. Na een x aantal storingen in de ketel hebben we toch besloten de ketel te vervangen. WarmteGroep heeft dit snel en vakkundig uitgevoerd!
Cv ketel onderhoud ieder jaar correct uitgevoerd. Afspraken worden ruim van te voren ingepland en nagekomen. Bij storing direct een monteur gestuurd die 40 min van tevoren belde. Monteur hield contact om de reparatie oplossing en kosten van te voren af te stemmen. Werk direct netjes uitgevoerd. Extra werk buiten contract wel met aanbetaling.
Vriendelijke monteur
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.