De service desk stond mij heel vriendelijk te woord en had ook omtrend de storing best veel ervaring. Afspraken worden direct gemaakt en prima nagekomen. De monteurs zijn ook vriendelijke mensen en geven duidelijk aan wat er aan de hand is. Indien nodig worden onderdelen besteld direct met een offerte wat de kosten gaan worden. In de offerte staan de nodige links om goedkeuring te geven en afspraken te maken. In mijn geval werd ik zelfs gebeld of ze dezelfde dag nog konden komen. Alles gaat via internet en mailcontact en worden de nodige zaken duidelijk aangegeven. Betalingen via QR code ook erg makkelijk.
Wilde door erg vervelende privé omstandigheden mijn afspraak verzetten,maandag ochtend (dus direct na het weekend) direct gecommuniceerd en kreeg zonder pardon meteen de rekening zonder enkele vorm van communicatie. Telefonisch was er niet over te praten en kon ik niet worden geholpen,moest maar per mail een klacht indienen?! Zo ga je niet met je vaste klanten om dus denk maar goed na voordat je hier een abonnement afsluit.
Prima
Top monteur voor CV en airco onderhoud gehad. Goed advies en fijne communicatie!
Monteur netjes werken zo snel mogelijk precies, hij vroeg me om te controleren of elke radiator werkt
Prima gedaan
De afspraak was zo gemaakt en de monteur was op de aangegeven tijd aanwezig. Het onderhoud wordt altijd netjes uitgevoerd waarbij voordat iets wordt gedaan de werkzaamheden worden uitgelegd.
Komen afspraken na. De monteur die kwam is deskundig en vertel precies wat er gedaan is.
De vakkundige monteur was behulpzaam en vriendelijk en heeft de lastige storing kunnen oplossen binnen dezelfde dag als dat ik de storing melde.
Ontzettend vriendelijk geholpen en de monteur gaf geduldig en uitvoerig antwoord op alle vragen die ik had. Onderhoud is netjes uitgevoerd en wij hebben er een fijn gevoel aan overgehouden. Graag weer tot het onderhoud van volgend jaar.
Vakkundig radiator vervangen. Alleen jammer dat ze hun eigen spullen als doeken en emmers meenemen. Verder werd radiator niet warm nadat monteurs waren vertrokken, maar afspraak op korte termijn was niet mogelijk.
Jammer dat u deze review plaatst terwijl wij de dag na melding een monteur konden sturen maar u kon niet thuis zijn.
Warmte Groep. Zeer aan te bevelen. Uitstekend vakmanschap ,heel blij mee dat het onderhoud door hun wordt uitgevoerd
Ondertussen is er al 3 keer (in 3 jaar) iemand van Warmte Groep bij ons geweest voor onderhoud. Er wordt heel keurig en tijdig van te voren via de email contact opgenomen om weer een afspraak voor jaarlijks onderhoud in te plannen. We kunnen een datum en tijdvak uitzoeken wat ons goed uitkomt en daar houden zij zich altijd netjes aan. Het onderhoud verloopt ook snel, maar wel zorgvuldig. Het enige licht verwarrende was dat de monteur die vorig jaar kwam verzocht het expansievat te vervangen omdat deze van 2015 is. Toen besloten we er toch nog maar 1 jaartje mee te wachten, maar de monteur die dit jaar kwam zei dat het nergens voor nodig was en we nog wel langer door kunnen met dit vat...? Vandaar 1 ster minder voor vakmanschap.
Op woensdag 19september kwam op afgesproken tijd een keurige werknemer. Hij heeft heel hard en netjes gewerkt uitgelegd wat tegen betaling vernieuwd moest worden en was super aardig en beleefd. Ik kan niet anders zeggen dat dit onze eerste afspraak bij Warmtegroep was, maar het is ons super bevallen!
Monteur was op tijd. Werkte keurig, erg vriendelijk en wij zitten er weer warmpjes bij. Blij mee!!! Tot volgend jaar!!
Het was een fijne afspraak waarbij ik een eerlijke gevoel kreeg over de werkzaamheden die zijn verricht en ook zeer correct. Al met al zeker een aanrader.
Vriendelijke man, was netjes op tijd. Wilde echter het onderhoud niet uitvoeren, omdat het een open toestel zou zijn. Twee jaar terug door hetzelfde bedrijf onderhoud laten doen, en toen werd het nog niet zo door ze aangemerkt. De lucht wordt wel in de schuur aangezogen, maar vlak naast een rooster. Monteur is direct weer vertrokken. Uurtje later zit er ineens een factuur in de e-mail. Klantenservice reageert tot op heden nergens op.
Monteur kwam met allerlei ongevraagde suggesties en alarmerende opmerkingen; keek de klant niet aan; zorgde voor zwarte stof handafdrukken op trap en trapleuning. We kregen na het onderhoud een melding dat er beugels geplaatst moeten worden terwijl die meteen bij het bezoek geplaatst hadden kunnen worden na kort overleg met Warmtegroep. Weer oa 140 euro voorrijkosten. Dat zijn kosten die door efficient werken voorkomen kunnen worden.
Vervelend dat u niet tevreden bent en een negatieve review plaatst zonder eerst met ons te communiceren.
Het was een deskundig bezoek van uw technicus, en heeft efficient werk afgeleverd. Enig advies op de voor mij nog nieuwe technology was welkom, en maakte het bezoek tot een plezierige ervaring
De monteur was netjes op tijd. Het de service netjes uitgevoerd. Rekening netjes via QR code betaald
Netjes op afgesproken tijd ondanks ruim 30graden was . Netjes gewerkt en fijne communicatie. Fijn dat jullie elk jaar komen. Wij blijven met ons abonnement.
Jammer dat de afgesproken nanometer was vergeten. Dus moet ik nog een keer thuis blijven voor een volgend bezoek.
Al jaren klant altijd naar tevredenheid geholpen.
Netjes op tijd en ervaren nette monteurs
Erg goed geholpen door deskundige monteur. Zelfs een compleet meetrapport ontvangen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.