Filters

1

Voldoen niet aan hun verplichting

Warmtegroep zou beugels plaatsen i.v.m. de CO-certificering. Anders zou regulier onderhoud niet mogelijk zijn. Zij kwamen met een voorstel, één datum, waarop wij niet konden. Wij hebben vijf alternatieven doorgegeven. Hun reactie: "Gevraagde datum (moet natuurlijk datums / data zijn) zijn niet mogelijk, op termijn sturen wij u een nieuw afspraak voorstel." Intussen blijven ze mailtjes sturen om een afspraak te maken voor het jaarlijkse onderhoud. Ze hebben nu al meerdere mailtjes ontvangen van ons waarin wij duidelijk hebben gemaakt dat de beugels eerst geplaatst dienen te worden. Geen reactie meer. (Interne) communicatie lijkt niet op orde te zijn. In een laatste schrijven hebben we ze gewaarschuwd dat ze aansprakelijk zijn omdat ze niet aan hun verplichtingen voldoen, mocht er iets met onze ketel gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Klantvriendelijk en netjes

Nieuwe klant, dus nog geen eerdere ervaring met WGBV. Maar snel geholpen, nette mensen aan de deur en spreken allemaal netjes Nederlands. Mijn klacht was iets lastiger dus duurde wat langer, maar uiteindelijk toch opgelost. Heb gelijk een onderhouds contract afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Ik ben zeer tevreden hoe de werkzaamheden zijn gegaan.

Zeer vakkundige mannen sympathiek plezierig om in huis te hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima geholpen

Vandaag is een vriendelijke monteur van warmtegroep bv langs geweest. Hij kwam netjes binnen het gegeven tijdsblok en heeft de onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Hiervoor moest volgens de fabrieksspecificaties een onderdeel periodiek worden vervangen. Dit gaf de monteur netjes aan met de vraag of wij hiermee akkoord gingen. De monteur is een klein uurtje bezig geweest. De ketel is weer onderhouden en gekeurd. Na afloop naast de factuur ook een rapport ontvangen waarin alle werkzaamheden netjes stonden omschreven inclusief de gemeten waarden. Even later kwam er nog een collega monteur langs. Om een steekproef te doen om te kijken of het werk inderdaad goed verricht was. (De eerste monteur werkte er nog niet zo lang) Al met al heb ik het contact als prettig en kundig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fantastisch

Netjes op de afgesproken tijd en bijzonder kundig en vriendelijke monteurs. Ik ben heel tevreden met de service van warmtegroep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Slecht

Afspraken worden zomaar afgezegd of niet nagekomen. Geen eens een excuses. Nieuwe afspraak gemaakt komt er niemand en je krijgt meteen een mail dat je contract is opgezegd. Blijkt een vergissing. Monteur verteld niet wat hij gedaan heeft en later krijg je een mail dat er aanpassingen aan je 3 jaar oude instalatie moeten komen. Had de monteur ook even kunnen overleggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Vriendelijk

De servicemonteur dacht mee en heeft bezuinigingstips qua energieverbruik door gegeven. We zijn blij met de servicemonteur van afgelopen keer, deze man was ook ervaren. Tot op heden vinden we wel dat we vaak storing hebben gehad met de verwarming de afgelopen jaren. We hebben regelmatig gehad dat de verwarming niet opstartte na de zomer periode oid. Dus of we over het algemeen hebben we een minder goede ervaring met de werking van de verwarming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede uitleg van de gedane handelingen

Altijd aardig en geven goede uitleg van wat er gedaan is

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima onderhoud !

CV ketel is weer klaar voor het stookseizoen. Als altijd weer prima onderhoud en advies, buitengewoon vriendelijke monteur die zijn vak verstaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Erg teleurgesteld

Had een service aangevraagd voor CV de person liet weten dat hij de service niet kon doen Omdat de droogkast voor de leiding stond. Hij wou deze zelf niet verplaatsen en wou de service dus niet doen en Dan toch moet ik er volledig voor betalen. Snap er niets van. Geen aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Vakkundig, maar willen wel veel onderdelen vervangen

Goede service, vakkundig. Vinden het wel snel nodig om onderdelen te vervangen, dus dure rekening elke keer

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snel, vakkundig en vriendelijk

Ik kon binnen 4 dagen een afspraak maken. De communicatie ging super snel en vriendelijk en ook de monteur was goed, snel en opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Heel professioneel en prettig!

Prima service, professioneel en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede ervaren monteur

Hij komt al jaren. Is fijn om een vaste monteur te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Gewoon goed

Jaarlijks contract verwarmingsketel. Nette vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
10

Kontroli i kontaktu perfekcyjnie

Już poraz kolejny przeprowadzana była kontroli pieca i zawsze zetelnie i z pełnym zangazowaniem mili pracownicy zawsze pomocni zawsze odpowiedzą na pytania bardzo dziękuję i pozdrawiam

  • Poleciłbyś nas? Tak
2

Dubieuze zaken?

Na afloop van de onderhoudsbeurt werd gevraagd om een handtekening op een werkbon. Daarbij werd niet aangegeven dat er mogelijk gebreken geconstateerd waren. Achteraf kregen we een mail waarin, op basis van een herbeoordeling van foto's die genomen waren, vastgesteld was dat enkele beugels vervangen moesten worden. Blijkbaar zijn er regels veranderd, dat kan, maar onze vraag waarom die beugels ongeschikt waren en aan welke eisen ze niet voldeden hebben we geen antwoord gekregen. Wel kregen we een mail met een offerte om de beugels te ontvangen met €150,- voorrijkosten en €20,- per beugel. Deze reparatie was noodzakelijk om een veiligverklaring te krijgen, daarmee wordt je als klant gedwongen om een reparatie uit te laten voeren waarvoor de reden niet duidelijk wordt. In onze ogen dubieus, met name omdat we een onderhoudscontract hebben waarin dergelijke reparaties al opgenomen zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goed, zoals het hoort!

Zoals vermeldt, alles verloopt goed, zoals het hoort!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Honderd procent tevreden

heel vriendelijk, professioneel, behulpzaam, vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Service van hoog betrouwbaar nivau

Service monteur was adequaat, vriendelijk, to the point, materie deskundig, beleefd . Niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Uren gewacht maar uiteindelijk wel goed geholpen

De onderhoudsbeurt aan mijn ketel is zeer zorgvuldig uitgevoerd en de monteur was vriendelijk. Het bedrijf geeft een tijdslot van 4 uur, dat vind ik al erg ruim, maar dan is het wel vervelend als de monteur dan ook nog eens een uur te laat komt. En dat zonder even contact op te nemen! Ik zou het op prijs stellen als er duidelijker gecommuniceerd zou worden hoe laat ik de monteur zou kunnen verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goed schon gemaakt en netjes en attent gewerkt.Controle uitgebreid uitgevoerd!

Goed en netjes gewerkt en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Klantvriendelijk voor en achter de schermen

Wij hebben een nieuwe cv ketel en hebben een offerte met verschillende mogelijkheden ontvangen. Die snel geleverd is door 2 vak mensen die na plaatsen ook alles nog uitlegde over de nieuwe ketel en het schoon achter lieten. Top !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfecte bediening!

Na een verhuizing naar een appartement met een Ferroli cv ketel uit 2019 en een zoektocht van 2 weken naar een onderhoudsmonteur uitgekomen uit Warmte Groep en perfect geholpen. Kan ik iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Alles good

Alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.