Warmtegroep zou beugels plaatsen i.v.m. de CO-certificering. Anders zou regulier onderhoud niet mogelijk zijn. Zij kwamen met een voorstel, één datum, waarop wij niet konden. Wij hebben vijf alternatieven doorgegeven. Hun reactie: "Gevraagde datum (moet natuurlijk datums / data zijn) zijn niet mogelijk, op termijn sturen wij u een nieuw afspraak voorstel." Intussen blijven ze mailtjes sturen om een afspraak te maken voor het jaarlijkse onderhoud. Ze hebben nu al meerdere mailtjes ontvangen van ons waarin wij duidelijk hebben gemaakt dat de beugels eerst geplaatst dienen te worden. Geen reactie meer. (Interne) communicatie lijkt niet op orde te zijn. In een laatste schrijven hebben we ze gewaarschuwd dat ze aansprakelijk zijn omdat ze niet aan hun verplichtingen voldoen, mocht er iets met onze ketel gebeuren.
Nieuwe klant, dus nog geen eerdere ervaring met WGBV. Maar snel geholpen, nette mensen aan de deur en spreken allemaal netjes Nederlands. Mijn klacht was iets lastiger dus duurde wat langer, maar uiteindelijk toch opgelost. Heb gelijk een onderhouds contract afgesloten.
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service en het contact met ons team. We begrijpen dat sommige problemen wat meer tijd nodig hebben om op te lossen, maar het is goed om te weten dat alles uiteindelijk naar wens is afgehandeld. Geweldig dat u ook een onderhoudscontract hebt afgesloten.
Zeer vakkundige mannen sympathiek plezierig om in huis te hebben.
Bedankt voor uw positieve reactie! Het is fijn om te horen dat u zeer tevreden bent met hoe de werkzaamheden zijn verlopen. Onze medewerkers streven er altijd naar om vakkundig en professioneel te werk te gaan, en het doet ons goed te weten dat u hun aanwezigheid als plezierig heeft ervaren. We waarderen uw feedback en staan in de toekomst graag weer voor u klaar!
Vandaag is een vriendelijke monteur van warmtegroep bv langs geweest. Hij kwam netjes binnen het gegeven tijdsblok en heeft de onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Hiervoor moest volgens de fabrieksspecificaties een onderdeel periodiek worden vervangen. Dit gaf de monteur netjes aan met de vraag of wij hiermee akkoord gingen. De monteur is een klein uurtje bezig geweest. De ketel is weer onderhouden en gekeurd. Na afloop naast de factuur ook een rapport ontvangen waarin alle werkzaamheden netjes stonden omschreven inclusief de gemeten waarden. Even later kwam er nog een collega monteur langs. Om een steekproef te doen om te kijken of het werk inderdaad goed verricht was. (De eerste monteur werkte er nog niet zo lang) Al met al heb ik het contact als prettig en kundig ervaren.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van onze monteur en het onderhoud aan uw ketel. We streven er altijd naar om binnen het afgesproken tijdsblok te komen en de werkzaamheden volgens de fabrieksspecificaties uit te voeren. Het is goed om te weten dat de monteur u duidelijk informeerde en de werkzaamheden zorgvuldig heeft afgerond. We zijn blij dat u het rapport met de gemeten waarden en uitgevoerde werkzaamheden op prijs stelde. Ook de steekproef door de tweede monteur is een belangrijk onderdeel van ons kwaliteitsproces. We waarderen uw vertrouwen en het positieve contact dat u heeft ervaren.
Netjes op de afgesproken tijd en bijzonder kundig en vriendelijke monteurs. Ik ben heel tevreden met de service van warmtegroep.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Het is fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat u tevreden bent met de kundigheid en vriendelijkheid van onze monteurs.
Afspraken worden zomaar afgezegd of niet nagekomen. Geen eens een excuses. Nieuwe afspraak gemaakt komt er niemand en je krijgt meteen een mail dat je contract is opgezegd. Blijkt een vergissing. Monteur verteld niet wat hij gedaan heeft en later krijg je een mail dat er aanpassingen aan je 3 jaar oude instalatie moeten komen. Had de monteur ook even kunnen overleggen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de afspraken niet naar wens zijn nagekomen en dat er verwarring is ontstaan rondom de communicatie van onze monteur. Dit is zeker niet de service die wij willen leveren, en we begrijpen dat dit vervelend voor u moet zijn geweest. Wat betreft uw opmerkingen over de gang van zaken, kunnen wij echter niet helemaal achterhalen wat er precies misgegaan is. Volgens onze informatie zijn de afspraken in overleg en met uw goedkeuring verplaatst. Daarnaast is de informatie over de onvolkomenheden in uw rookgasafvoer gedeeld ter bevordering van uw veiligheid, zoals ook vermeld op de werkbon en de Monteurs-checklist. We zouden het zeer op prijs stellen als u ons via e-mail kunt toelichten wat er volgens u niet goed is verlopen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en u beter van dienst kunnen zijn.
De servicemonteur dacht mee en heeft bezuinigingstips qua energieverbruik door gegeven. We zijn blij met de servicemonteur van afgelopen keer, deze man was ook ervaren. Tot op heden vinden we wel dat we vaak storing hebben gehad met de verwarming de afgelopen jaren. We hebben regelmatig gehad dat de verwarming niet opstartte na de zomer periode oid. Dus of we over het algemeen hebben we een minder goede ervaring met de werking van de verwarming.
Bedankt voor uw eerlijke feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de servicemonteur en dat hij met u heeft meegedacht over energiebesparende tips. Het is altijd ons streven om u zo goed mogelijk te helpen en we zijn blij dat u de ervaring en service van de monteur positief waardeerde. We begrijpen echter ook uw zorgen over de terugkerende storingen met de verwarming. Het is vervelend om te horen dat u vaker problemen heeft ervaren.
Altijd aardig en geven goede uitleg van wat er gedaan is
Bedankt voor uw positieve reactie! Het is fijn om te horen dat onze monteurs altijd vriendelijk zijn en duidelijke uitleg geven over de uitgevoerde werkzaamheden. We vinden het belangrijk dat u goed op de hoogte bent van wat er is gedaan en waarderen het vertrouwen dat u in onze service heeft.
CV ketel is weer klaar voor het stookseizoen. Als altijd weer prima onderhoud en advies, buitengewoon vriendelijke monteur die zijn vak verstaat.
Hartelijk dank voor uw positieve review! Het is goed om te horen dat uw cv-ketel weer helemaal klaar is voor het stookseizoen en dat u tevreden bent met het onderhoud en het advies. We zijn blij dat u de monteur als buitengewoon vriendelijk en vakbekwaam heeft ervaren.
Had een service aangevraagd voor CV de person liet weten dat hij de service niet kon doen Omdat de droogkast voor de leiding stond. Hij wou deze zelf niet verplaatsen en wou de service dus niet doen en Dan toch moet ik er volledig voor betalen. Snap er niets van. Geen aanrader.
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen uw teleurstelling, zeker als u het gevoel heeft dat u niet de service heeft gekregen waarvoor u betaalde. Het verplaatsen van objecten zoals een droogkast kan soms een veiligheids- of verzekeringskwestie zijn voor onze monteurs, de bereikbaarheid van een toestel staat duidelijk in onze voorwaarden vermeld.
Goede service, vakkundig. Vinden het wel snel nodig om onderdelen te vervangen, dus dure rekening elke keer
Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u de service als vakkundig ervaart. We begrijpen echter dat het vervangen van onderdelen soms kan leiden tot hogere kosten. Ons doel is altijd om de veiligheid en efficiëntie van uw installatie te waarborgen, maar we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Als u vragen heeft over specifieke vervangingen of als u meer inzicht wilt in de kosten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik kon binnen 4 dagen een afspraak maken. De communicatie ging super snel en vriendelijk en ook de monteur was goed, snel en opgeruimd.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is fijn om te horen dat u snel een afspraak kon maken en dat de communicatie soepel en vriendelijk verliep. We zijn blij dat de monteur goed werk heeft geleverd en alles netjes heeft achtergelaten. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk.
Prima service, professioneel en behulpzaam.
Het doet ons goed te horen dat u de service als professioneel en behulpzaam heeft ervaren. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
Hij komt al jaren. Is fijn om een vaste monteur te hebben.
Hartelijk dank voor uw feedback! Het is geweldig om te horen dat u al jaren tevreden bent met uw vaste monteur. Een goede, vertrouwde relatie met een monteur kan echt het verschil maken. We waarderen uw loyaliteit.
Jaarlijks contract verwarmingsketel. Nette vriendelijke monteur.
Już poraz kolejny przeprowadzana była kontroli pieca i zawsze zetelnie i z pełnym zangazowaniem mili pracownicy zawsze pomocni zawsze odpowiedzą na pytania bardzo dziękuję i pozdrawiam
Dziękujemy za tak pozytywną opinię! Cieszymy się, że nasza ekipa zawsze spełnia Państwa oczekiwania i z zaangażowaniem wykonuje kontrolę pieca. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze, a Państwa pozytywne słowa są dla nas ogromną motywacją. Jeśli w przyszłości będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub potrzebowali pomocy, prosimy o kontakt. Jeszcze raz dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy!
Na afloop van de onderhoudsbeurt werd gevraagd om een handtekening op een werkbon. Daarbij werd niet aangegeven dat er mogelijk gebreken geconstateerd waren. Achteraf kregen we een mail waarin, op basis van een herbeoordeling van foto's die genomen waren, vastgesteld was dat enkele beugels vervangen moesten worden. Blijkbaar zijn er regels veranderd, dat kan, maar onze vraag waarom die beugels ongeschikt waren en aan welke eisen ze niet voldeden hebben we geen antwoord gekregen. Wel kregen we een mail met een offerte om de beugels te ontvangen met €150,- voorrijkosten en €20,- per beugel. Deze reparatie was noodzakelijk om een veiligverklaring te krijgen, daarmee wordt je als klant gedwongen om een reparatie uit te laten voeren waarvoor de reden niet duidelijk wordt. In onze ogen dubieus, met name omdat we een onderhoudscontract hebben waarin dergelijke reparaties al opgenomen zijn.
Het spijt ons te horen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad na de onderhoudsbeurt. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om onverwacht te worden geconfronteerd met extra kosten en dat er onduidelijkheid is over de noodzaak van de reparaties. Het is belangrijk voor ons om transparant te zijn in onze communicatie, vooral als het gaat om noodzakelijke reparaties en de redenen daarvoor. We zullen uw feedback intern bespreken en kijken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Zoals vermeldt, alles verloopt goed, zoals het hoort!
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat alles goed is verlopen en dat u tevreden bent met onze service.
heel vriendelijk, professioneel, behulpzaam, vlotte service
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat u honderd procent tevreden bent met onze service. Vriendelijkheid, professionaliteit en behulpzaamheid zijn voor ons erg belangrijk, en het is fijn om te weten dat u dat heeft ervaren.
Service monteur was adequaat, vriendelijk, to the point, materie deskundig, beleefd . Niets dan lof!
Bedankt voor uw prachtige feedback! We zijn verheugd te horen dat u onze service als betrouwbaar en professioneel heeft ervaren. Het is geweldig om te weten dat de servicemonteur adequaat, vriendelijk en deskundig was. Uw lof is zeer gewaardeerd en motiveert ons om onze hoge standaard te behouden.
De onderhoudsbeurt aan mijn ketel is zeer zorgvuldig uitgevoerd en de monteur was vriendelijk. Het bedrijf geeft een tijdslot van 4 uur, dat vind ik al erg ruim, maar dan is het wel vervelend als de monteur dan ook nog eens een uur te laat komt. En dat zonder even contact op te nemen! Ik zou het op prijs stellen als er duidelijker gecommuniceerd zou worden hoe laat ik de monteur zou kunnen verwachten.
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Het is goed om te horen dat de onderhoudsbeurt aan uw ketel zorgvuldig is uitgevoerd en dat de monteur vriendelijk was. We begrijpen echter dat het vervelend is om zo lang te moeten wachten, vooral zonder communicatie over de vertraging. We waarderen uw suggestie voor duidelijkere communicatie over het verwachte tijdstip van aankomst en nemen dit mee om onze service te verbeteren.
Goed en netjes gewerkt en op tijd
Wij hebben een nieuwe cv ketel en hebben een offerte met verschillende mogelijkheden ontvangen. Die snel geleverd is door 2 vak mensen die na plaatsen ook alles nog uitlegde over de nieuwe ketel en het schoon achter lieten. Top !!!
Hartelijk dank voor uw positieve review! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de service rondom uw nieuwe cv-ketel. We zijn blij dat onze vakmensen snel en professioneel hebben gewerkt en dat ze u ook goed hebben geïnformeerd over de nieuwe ketel. Het schoon achterlaten van de werkplek is voor ons ook erg belangrijk.
Na een verhuizing naar een appartement met een Ferroli cv ketel uit 2019 en een zoektocht van 2 weken naar een onderhoudsmonteur uitgekomen uit Warmte Groep en perfect geholpen. Kan ik iedereen aanbevelen.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback! We zijn blij om te horen dat u na uw verhuizing zo goed geholpen bent met uw Ferroli cv-ketel. Het is fijn dat u de service van Warmte Groep als perfect heeft ervaren. Uw aanbeveling betekent veel voor ons!
Alles goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.