In onze "nieuwe" woning hangt een cv ketel van 3 jaar oud en was net twee maanden eerder nog onderhouden in opdracht van de vorige bewoners . Wij hebben een abonnement bij warmtegroep via ons oude huis en moesten dus ook deze cv ketel weer laten onderhouden om ons abonnement door te laten gaan . De monteur kwam keurig op tijd en heeft de ketel onderhouden echter omdat deze al twee maanden eerder al een nieuw setje afdichtingen had gekregen , heeft deze monteur het setje wat hij normaal zou moeten vervangen niet gedaan, waar wij zeer erkentelijk voor waren want hij had het ook gewoon kunnen vervangen .. scheelt toch weer in de portomennee .. petje af voor deze monteur..
Snelle en goede service
Monteur komt tijdens het bezoek met een lijst van dingen die vervangen moeten worden. Probeert te dreigen met het afkeuren van mijn ketel als hij het niet vervangt. Na een controle bleek alles nog prima in orde. Laat ook vieze materialen achter.
netjes op afgesproken tijd aanwezig . snel een afspraak kunnen maken. medewerker liet netjes weten wat hij ging/moest doen en wat de bijbehorende kosten waren. niets dan lof
Mooi dat er een herinnering nog voor de afspraak wordt gestuurd. Verder is de onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd, vriendelijke medewerker, die uitleg gaf wat hij ging doen, en achteraf ook nog even de factuur met me doornam. Super tevreden.
Alleen de correspondentie tussen de klant en kantoor richting servicemonteur vind ik jammergenoeg onvoldoende. Plus de jaarlijke verhoging in prijs is fors. Serviceonderhoud is voor dit jaar voldoende, werd mij gezegd.
Geen op- of aanmerkingen. Onderhouds monteur vertelde wat die ging doen en waar eventuele problemen zouden kunnen ontstaan. Vind ik altijd wel fijn due transparantie.
Een onderhoudsbeurt van een goed werkende CV ketel eindigt na 4 uur in een kapotte ketel, een bedrijf wat niet bereikbaar is, een weekend zonder verwarming en warm water en geen enkel gevoel van klantvriendelijkheid om het probleem op te lossen. Behalve dan met het sturen van een aanvullende offerte. Warmte Groep, NIET DOEN!
Aan wie dit leest, doe nooit geen zaken met Warmte Groep vanwege Oplichting, Chantage en Bangmakerij. De service van Warmte Groep is ronduit schandalig, onbeschoft en ongeïnteresseerd. De prijsopgaaf voor het eenmalig schoonmaken van de CV bedroeg 125.- euro. Zowel op de site van Warmte groep als via de telefoon, maar bleek het 3 dubbele te zijn. De monteur, wilde de CV alleen schoonmaken als hij een nieuw expansievat mocht plaatsen en de pakkingen mocht vervangen. Dus eenmalig onderhoud 125,- euro, + pakkingen 110- euro, + de kosten van het expansievat vervangen, nou niet dus! Als ik daar niet akkoord mee ging dan moest hij de cv "afkeuren", is onzin. (is chantage). De monteur baseerde zich op het feit dat de CV voor het laatst in 2019 door Warmte Groep was schoongemaakt en niet door de CV te controleren en schoon te maken. Echter wat er tussen 2019 tot 2024 met de CV is gebeurd dat weet warmte groep niet, en daar is ook niet naar gevraagd! Ik heb daarop de klanten service van warmte groep gebeld daar kreeg ik alleen maar te horen dat er een rek. gestuurd zou worden voor voorrijden, en voor de rest kwam er alleen maar uit dat dit conform de voorwaarde is. Waardeloze service, de prijsopgaaf is geen 125,- euro, maar dik 300,- euro, dus wordt gebruikt als verdien model. Het bovenstaande komt bij mij over als oplichting, chantage en bangmakerij. P.S. Wanneer respons, verzin eens wat anders dan "wat vervelend is dit nou voor u" etc. dit komt namelijk niet zo geloofwaardig over gezien de enorme hoeveelheid aan negatieve respons. mvg.
Bedankt voor uw respons. Wij hebben vastgesteld dat er sinds 2019 geen onderhoud aan uw cv-ketel is uitgevoerd. Dit blijkt uit het ontbreken van een bedrijfssticker of onderhoudskaart anders dan die van ons. Ook tijdens het bezoek van onze monteur is hierover niets gemeld. Uw opmerkingen waarin u spreekt van oplichting, chantage en bangmakerij vinden wij ongegrond en betreuren wij. Wij begrijpen dat deze vermoedelijk voortkomen uit het ontvangen van een factuur waarmee u heeft aangegeven niet akkoord te gaan. Wij streven er altijd naar om onze diensten op een transparante en professionele manier te leveren.
Ik kreeg een melding "over half uurtje komen de service monteur" dát was al fijn. Keurige man ,werkte netjes en viel niet op .. snel klaar ook.
Bij de warmtegroep is mijn ketel in goede handen. Het zijn vakmensen. Eén nadeel: het verdienmodel. Voordat de ketel open gaat worden er al onderdelen benoemd die beslist vervangen moeten worden. Die gaan binnenkort lekkage veroorzaken volgens de monteur. Nog een jaartje wachten wordt afgeraden omdat de kosten dan hoger zullen zijn. Een rekening van €290 voor een jaarlijks gecontroleerde ketel vond ik erg hoog.
Bedankt voor uw feedback. We willen u graag laten weten dat vervnagen van deze onderdelen en maatregel is genomen met uw veiligheid als prioriteit.
Afspraak is afspraak Wordt goed en degelijk geholpen
Het is fijn om te horen dat afspraken nagekomen worden en dat u goed geholpen bent! Dat geeft vertrouwen.
De monteur onderhoud niet alleen het cv apparaat maar adviseert ook.
Bedankt voor uw review! Het is altijd fijn als een monteur niet alleen zijn werk doet, maar ook advies geeft.
Monteur mooi op tijd , en zeer duidelijk in uitleg over vervangen onderdelen en meedenken omtrent abonnement , verder netjes gewerkt en ook zieer vriendelijk!!
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.
Eerst onderhoud uitgevoerd, onderdelen vervangen en vervolgens de ketel alsnog afgekeurd.
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het erg vervelend is om met dubbele kosten geconfronteerd te worden, vooral na onderhoud aan de ketel en de daaropvolgende afkeuring. We willen benadrukken dat deze beslissingen altijd in het belang van uw veiligheid worden genomen. In overleg met u hebben we besloten om een offerte op te stellen voor de volledige vervanging van de ketel. Mocht u nog vragen of aanvullende wensen hebben, staan we uiteraard klaar om deze samen met u te bespreken.
Euvel snel en correct opgelost.Zelf extra handelingen verricht in afstelling en schoonmaken bij warmtewisselaar.
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat het probleem snel en naar tevredenheid is opgelost.
Jaarlijkse servicebeurt, Vriendelijke vakbekwame monteur, komt op tijd, duidelijke uitleg. Perfect!
Goed om te horen dat u tevreden bent over de jaarlijkse servicebeurt en de inzet van onze monteur. We streven er altijd naar om professioneel, vriendelijk en duidelijk te zijn.
Gedaan wat moest gebeuren
Duidelijk, dank u.
Elk jaar ben ik tevreden. Alle monteurs zijn vriendelijk. Je krijgt goed uitleg over je cv. Gaan jullie zo door met jullie klantvriendelijkheid.
Hartelijk dank voor uw compliment! Het is fijn om te horen dat u elk jaar tevreden bent en dat onze monteurs als vriendelijk en behulpzaam worden ervaren. We waarderen uw feedback.
Alles prima gedaan, wel vond ik het volgende vreemd, ik wilde de oude onderhoud set graag houden (lijkt mij mijn eigendom)maar de monteur nam het mee. Verder een aardige man die serieus zijn werkzaamheden deed
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en dat de monteur zijn werk serieus heeft gedaan. Wat betreft de oude onderhoudsset, dat is begrijpelijk. Wij nemen dit soort opmerkingen graag mee, zodat we dit in de toekomst beter kunnen afstemmen.
Op 19-11-2024 kwam er een monteur i.v.m. een kleine lekkage. De monteur heeft dit echt heel snel voor ons opgelost en ook duidelijk uitgelegd waar het vandaan kwam. Warmte Groep BV heeft echt een hele goede en snelle service, die uitgevoerd worden door vriendelijke en professionele monteurs.
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Goed om te horen dat de monteur de lekkage snel en vakkundig heeft verholpen en dat hij duidelijke uitleg heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service.
Monteur gaf goede uitleg en liet eea goed en schoon achter.
Bedankt voor uw reactie! Het is fijn om te horen dat de monteur goede uitleg heeft gegeven en alles netjes en schoon heeft achtergelaten zoals het hoort.
Jongen heeft hoed gewerkt, maar mag werken aan zijn communicatievaardigheden. Amper goedendag en praatte zo ontzettend zacht en binnensmonds dat ik nauwelijks kon volgen wat hij zei.
Dank u voor uw eerlijke feedback. Het is goed om te horen dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd, maar jammer dat de communicatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij nemen dit serieus en zullen dit punt zeker bespreken, zodat onze monteurs niet alleen technisch, maar ook communicatief sterk blijven.
Goed geholpen water bijgevuld, Onze huis weer lekker warm voor de koud periode. Nogmaals bedankt
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen.
Netjes gedaan en vriendelijke jongeman!!
Dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat de monteur zijn werk netjes heeft uitgevoerd en dat u de service als prettig heeft ervaren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.