Ondanks dat de monteur zeer vriendelijk was vond ik 1 ding teleurstellend. De monteur was nu een x aantal jaar werkzaam bij de firma helaas jammer dat hij collega’s moest bellen hoe mij wtw onderhoud nodig had. Reden 1 eerste keer dat hij dit type/merk kreeg en reden 2 was pas de 2e of 3e x dat hij überhaupt een wtw onderhoud moest geven. Daarnaast vind ik het getekende bedrag absurd hoog voor de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Afzuigen van filter en unit + Afspoelen in de bakkuip en dan vuile water niet wegspoelen
Afspraak voor ventilatie reiniging goed geregeld via mail/website. Monteurs kwamen op tijd, vriendelijk en gaven goed uitleg over werkzaamheden.
Monteur was op tijd, erg beleefd en kundig.
Nu voor de 2e maal gebruik gemaakt van hun diensten. Keurige lui en werken super kundig en netjes. Voor herhaling vatbaar. Thanxx op naar meer jaren dienstverlening van deze firma.
Klantvriendelijk, komen altijd op afgesproken tijd. Duidelijke communicatie en nette prijzen. Ik ben erg tevreden.
Heb geen klachten werken goed zou iedereen hun aanraden
Gisteren hadden wij een onderhoudsbeurt aan onze CV installatie. Er waren op dat moment geen foutcodes en/of problemen. Vervolgens nadat de monteur een paar handelingen had gedaan, direct een foutcode (F52). Op dit moment had mijn vrouw nog de beschikking over warm water, wat een noodzaak is in haar schoonheidssalon. Nu bleek (opeens) de Venturi kapot te zijn (inkoop circa 130.00 Euro), dus die moest vervangen worden volgens de monteur (welke weer direct contact had met Vaillant). Vervolgens werd deze vervangen en toen werd het probleem alleen maar groter; daar er nu opeens maar liefst 4 (!) storingen waren. Inmiddels was er ook geen warm water verkrijgbaar door alle storingen welke veroorzaakt waren door de monteur. Dus de klant in de schoonheidssalon naar huis gestuurd (en daardoor inkomsten verloren). De monteur gaf aan dat die andere onderdelen moest gaan halen om de andere storingen te verhelpen. Een poosje later kwam de monteur terug en op een gegeven moment werkte alles weer... Wat was het probleem? De monteur was vergeten de gaskraan weer terug open te zetten! Serieus!? Dat is toch het eerste wat je leert in dit vak? Waarschijnlijk was de monteur overwerkt door de vele ingeplande afspraken van Warmte Groep BV, want dit soort fouten mag en hoor je niet te maken. Ik betwijfel nu ook ten zeerste of die oorspronkelijke storing (F52) niet door de monteur veroorzaakt was, daar de Eco-Tec Vaillant helemaal geen problemen had voordien. Pas na het handelen van de monteur. Maar goed; hier is geen bewijs voor uiteraard. Maar als je de gaskraan niet terug open draait? Vervolgens een rekening van maar liefst 329.00 Euro en mijn vrouw mist inkomen doordat zij een klant naar huis moest sturen, die geen schooheidsbehandeling kon nemen vanwege het feit dat er géén warm water was. Dus al met al een behoorlijke kostenpost...
Goede duidelijke afspraak dag en tijdstip en na de controlebeurt prima informatie.
Werkzaamheden zijn prima verlopen
Leuk om te zien dat hij een leerling bij zich had.
Goed service, aardige monteur en snel gehandeld. Netjes gewerkt door monteur.
Werknemers van warmte groep waren keurig op tijd. Goed overleg gehad over de werkzaamheden die verricht moesten worden. Netjes gewerkt, omgeving ook netjes achter gelaten. Vriendelijke mannen.
Ze kwamen op de afgesproken tijd. De rekening klopte en er waren geen onverwachte extra kosten. De monteur had verstand van zaken en was vriendelijk!
Onderhoud CV ketel. Kreeg een bijzonder aardige monteur die netjes te werk ging. Legde alles uit wat er gedaan moest worden. Ook netjes op de tijd die afgesproken was ook al was het druk.
Het valt mij op de men via mail aankondigen vooraf onvriendelijk communiceert. Het gaat mij niet om de boodschap ,maar de toon waarop.
Prima service, vriendelijk en mooi op tijd ook!
Er wordt aangegeven dat er iemand komt tussen 10 en 14 uur. Op de dag zelf weten ze echter best dat ze wel of niet bij mij om 10 uur komen en is er een planning. Geef duidelijker aan hoe laat iemand komt. Mail of app die dag dat ze verwachten na 12 uur te komen, of rond 14 uur. Geef een berichtje een uur van te voren, zodat je, wanneer je als laatste aan de beurt bent niet de hele dag zit te wachten, zoals in mijn geval. Hij was er om 15:15, dit was al veel eerder bekend. Dit moet je eens bij een dokter doen!!!! Nee dit kan echt beter. Hij was binnen half uur klaar. Normaal doen ze er er uur over. Was deze man moe van zijn dag, omdat hij spoedde tussendoor had gehad en dat bij mij inhaalde? Is mijn ketel echt goed gereinigd en nagekeken?? Ik heb mijn twijfels!
Op tijd, beleefd geholpen, snelle service en alles netjes achtergelaten.
De klantenservice van Warmtegroep Installatie techniek behoeft een cursus klantgerichtheid. Het melden van een probleem met de cv-ketel via de website is onmogelijk. Op het moment dat ik bel en iemand aan de telefoon krijg is deze dame uiterst onvriendelijk. Ik geef aan dat de ketel behoorlijk lekt en dat ik graag een servicemonteur naar de ketel wil laten kijken. De dame aan de telefoon komt niet verder dan: "stuur een foto". Uiteindelijk maar een foto gestuurd om een servicemonteur naar het probleem te laten kijken. Helaas bleek het behoorlijke dure reparatie waarvoor een offerte gemaakt moest worden. Helaas moest ik hier in de week erna achteraan mailen voordat ik de offerte ontving. Uiteindelijk zou de monteur een half uur voor aankomst een SMS sturen. Echter deze monteur was sneller dan zijn SMS. Toen ik daar wat van zei, wist hij niets van het sturen van een SMS. Ketel gelukkig wel netjes gemaakt door de monteur.
voerde onderhoud vakkundig uit
Hopelijk volgend jaar weer Tamba , zo heet deze uitstekende vakman , beleeft , correct, veel kennis . Kortom, meer dan tevreden met zijn komst.
Een ruim voldoende vanwege de vlotte wijze waarop afspraak werd gemaakt als ook de deskundigheid en vriendelijkheid van de monteur. Een beste keuze.
Het was supergemakkelijk om een bezoek te regelen in een zeer goed georganiseerd geautomatiseerd/online proces. Het was begrijpelijk dat er een lange doorlooptijd was, dus ik stuurde een e-mail om te vragen of het bezoek kon worden versneld en er werd binnen 24 uur een antwoord ontvangen. Het bezoek ter plaatse verliep goed, er werden geen grote problemen ontdekt, maar het rapport van de technicus was heel duidelijk en het werk was uitstekend. Ik raad dit bedrijf zeker aan!
Prima en snelle service
Monteur was op de afgesproken tijd, ging direct aan de gang, na controle ketel moesten er een aantal onderdelen vervangen worden , fijn uitgelegd en gelijk gezegd wat het ging kosten dus geen verrassingen, (ketel was 3jaar niet nagekeken ben nieuwe klant) toen de klus klaar was en ik moet afrekenen was het nog iets goedkoper, tevreden klant, (de monteur was vriendelijk en netjes ook belangrijk)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.