Snel, goed gecontroleerd en effectief. Hele vriendelijke medewerker.
Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij met uw positieve feedback. Het betekent veel voor ons, vooral omdat we vaak omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Problemen met een nieuwe ketel sinds januari 2024; geen warm water en voortdurend storingen die niet worden opgelost. Een nieuwe ketel met garantie- op Warmte groep Advies is voor deze nieuwe ketel gekozen. Nu, eind September '24, na 3 weken zonder een druppel warm water, geeft #Warmtegroep niet thuis. Printplaat vervangen, Stedin iets laten doen, niets helpt en de steeds terugkerende storing blijft terugkomen. Telefonisch geven ze niet thuis, we wachten weer op een onderdeel, is het wel of niet besteld, we hebben geen idee. Telefonisch wordt er gereageerd zoals het geleerd is, met aangeleerde & ongemeende empathie volledig zonder echt begrip en verbinding. " Ik vind het erg vervelend voor u, maar ik kan hier niets aan doen mevrouw. " Ik mag u geen andere nummers geven mevrouw. Ik weet dat ook niet mevrouw". Wij hebben warm water nodig, na 3 weken alleen maar koud douchen is de maat vol. Ketel; #Remeha. Ik zou op basis hiervan dit bedrijf niet aanbevelen, op een schaal van 0-10 een 2. De monteurs zijn echt aardig, maar na 9 maanden is er geen structurele oplossing voor een steeds terugkerend hardnekkig probleem. Met een nieuwe ketel, in garantie tijd.
Het is erg vervelend dat de cv-ketel, die 12 maanden geleden is geplaatst, sinds 6 weken regelmatig storingen vertoont. Ook betreuren wij het dat u denkt dat negatieve recensies en vervelende telefoontjes het reparatieproces kunnen versnellen. Zoals eerder meerdere malen aangegeven, zijn de defecte onderdelen besteld en wachten we op levering.
Zeer kundige vakman. Uitleg over de technische aspecten en geen overbodigheden. Wat goed is, is goed. Goede adviesen voor de toekomst, Hoop dat ik volgende keer ook wee deze monteur over de vloer krijg.
Bedankt voor uw positieve feedback! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met het werk van onze monteur en de duidelijke uitleg die hij heeft gegeven. We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van de best mogelijke service en adviezen. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat u bij een volgend bezoek weer dezelfde monteur ontvangt. Nogmaals dank voor uw vertrouwen!
Monteur zat te bellen met vrienden, vergat de warmwater er terug op te zetten en liet zijn stofzuiger achter. Was er duidelijk niet met zijn gedachten bij.
Het spijt me te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze service. Dit is absoluut niet de manier waarop we willen dat onze monteurs zich gedragen. We begrijpen dat u het onprofessioneel vindt om te bellen tijdens het werk; volgens de monteur betrof het een gesprek met een collega. Daarnaast vinden we het vervelend dat hij vergeten is om de warmwaterinstellingen terug te zetten en zijn stofzuiger mee te nemen. We hopen dat u alsnog tevreden bent na het verhelpen van het probleem en het ophalen van de stofzuiger op dezelfde dag.
Ketel afgekeurd. Niet naar gekeken. Deksel is er niet af geweest. Zonder mededeling ook uitgezet. Drieeneenhalve minuut hier. En toch… gewoon een volle onderhoudsfactuur van 100 euro! Maar geen onderhoud. Nadien offerte opgesteld voor een nieuwe CV. Dank! Ik denk niet dat ik deze al zal afnemen van deze groep. Ik moet er nog naar kijken. Tip! Geef op z’n minst de incentive van 100 euro korting op de nieuwe CV ter tegemoetkoming van de onderhoudskosten die gemaakt zijn maar niet gedaan zijn. Hartelijke groet, Roland van den Eijnden
Het spijt ons zeer te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met de service en het onderhoud aan uw ketel. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden. We begrijpen dat het frustrerend is om te horen dat er geen onderhoud heeft plaatsgevonden en dat de kosten daarvoor niet in verhouding staan tot de geleverde service. Uw feedback is waardevol voor ons en we nemen dit serieus. We zullen uw opmerkingen bespreken met ons team om te begrijpen wat er is misgegaan en om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt voorkomen.
Yannick liet een nette en kundige indruk achter. Erg tevreden.
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat Yannick een nette en kundige indruk heeft achtergelaten en dat u tevreden bent met zijn werk. We waarderen uw reactie!
Commentaar van de installateur was dat de cv-ketel 'héél slecht was onderhouden', terwijl we de ketel altijd tweejaarlijks lieten keuren door Feenstra, een gerenommeerd betrouwbaar bedrijf, en daardoor nooit klachten met onze ketel hebben gehad. Zo een boude uitspraak vertrouw ik niet waardoor ik het advies van de installateur ook niet meer helemaal vertrouw. Daarbij verving de installateur een aantal onderdelen aan de ketel 'omdat we dat standaard doen bij nieuwe klanten'. Dit was niet medegedeeld toen ik de ketelcheck bestelde bij Warmtegroep en gaf dus onverwachte kosten.
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Het is begrijpelijk dat u twijfels heeft gekregen na de opmerking van de monteur over de staat van uw cv-ketel, zeker aangezien deze altijd door Feenstra werd onderhouden, een gerenommeerd bedrijf. Het is echter belangrijk om te benadrukken dat een cv-ketel, zelfs als deze regelmatig wordt onderhouden, toch onverwachte gebreken kan vertonen. Dit betekent niet per se dat het onderhoud eerder niet goed is uitgevoerd, maar wel dat bepaalde zaken niet altijd direct zichtbaar zijn tijdens routinecontroles. Daarnaast betreuren wij dat er onverwachte kosten zijn ontstaan door de vervanging van onderdelen. Het is onmogelijk om klanten van tevoren op de hoogte te stellen van mogelijke bijkomende kosten. De monteur heeft u tijdens de onderhoudsbeurt wel op de hoogte gebracht en geïnformeerd over de kosten die u accepteerde.
De werkwijze van uw bedrijf lijkt gebaseerd op een flinke dosis wantrouwen en terughoudendheid, wat ik tegenover vaste klanten op z’n minst onterecht vind. Bij een storing wordt door u nagegaan welke onderdelen mogelijk moeten worden vervangen, de offerte van de kosten daarvoor moet eerst schriftelijk ondertekend akkoord krijgen. Daarna volgt een iDeal betaling die op voorhand moet worden betaald en pas daarna kan een afspraak worden ingepland. Onderdelen moeten volgens de klantenservice in huis zijn / besteld worden en om die reden is akkkoord voor kosten nodig. Maar als de onderdelen niet vervangen hoeven te worden, gaan ze toch ook ongebruikt terug? De mevrouw aan de telefoon is weinig van zins goed uitleg te geven. Al met al veel gedoe op voorhand. De monteur was vakkundig en vriendelijk
Het is jammer om te horen dat onze werkwijze niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. In onze e-mail met betrekking tot het voorschot voor de reparatie proberen we zo duidelijk mogelijk uit te leggen waarvoor dit bedoeld is. We zijn echter blij dat de monteur aan uw verwachtingen voldeed en dat uw cv-ketel nu weer volledig up-to-date is.
Al meerdere keren gebeld of ik op een bepaald moment thuis was, eerder verliep communicatie via de e-mail om een afspraak in te plannen, maar nu ineens per telefoon. Maar goed, afspraak ingepland en binnen een paar uur was de monteur er. De monteur leverde snelle service, maar liet wel een puinhoop achter. De hele vloer was nat en doordat de monteur vieze schoenen had, was vervolgens de hele gang vies, dat was jammer.
Wij herkennen ons hier niet in en kunnen vanwege uw anonimiteit ook niet inhoudelijk reageren.
Goed beleefd personeel. Was met een aankomend zelfstandige monteur, goede uitleg naar hem maar ook naar de klant. Kortom prima service
Dank voor uw positieve review.
Voor de derdejaar onderhoud dit bedrijf ons cv ketel , en we zijn zeer tevreden! Afspraak is afspraak en tijd is tijd ! Aanbevolen!
Serviceabonnement wordt al jaren tijdig en goed uitgevoerd. Monteur vriendelijk en doet zijn werk (voor zover te beoordelen) goed. Geen klachten.
Ik ben zeer tevreden zeer efficiënte en snelle service
Monteur was chagrijnig en heeft de wasmachinekraan stukgedraaid. Bovendien heeft hij de bijvulslang met afvalwater van de filter laten staan zonder het te ledigen en in de hoek achter het expansievat latenstaan. Toen ik het vandaan haaldw om het op te bergen kreeg ik bijna zwart water op mijn kleren. Ik heb de slang goed moeten reinigen. Ik had wel mijn cvketel kynnen bijvullen met dat afvalwater, als ik het niet gezien had. Dan zou ik zo mijn cvketel verontreinigen. Ik wil deze monteur nooit meer in huis hebben.
Zover wij na kunnen gaan is een monteurs bezoek meer dan een half jaar gelden en hebben wij geen melding of klacht van u ontvangen.
Helaas slechte ervaring met dit bedrijf. Bellen zelf voor een afspraak en eenmaal aangekomen is het enige wat ze doen is een toestel afkeuren terwijl ze op de hoogte zijn van de staat. Onaardige monteur met een grote mond over de vloer gehad. Echt zo'n bedrijf die je het beste kunt mijden maar waar je terecht komt omdat alle bedrijven het druk hebben. In mijn ogen een stelletje oplichters. Lees ook eens de reviews op Trustpilot https://nl.trustpilot.com/review/warmtegroep.nl
Bedankt voor uw review naar aanleiding van een bezoek van vier maanden geleden, mogelijk naar aanleiding van betalingsherinneringen. Het verbaast ons dat u de monteur een grote mond toeschrijft, aangezien wij ons niet in dat beeld herkennen. Daarnaast willen wij u erop wijzen dat uw toestel uit veiligheidsoverwegingen is uitgeschakeld.
Geholpen door installateur de heer Deo . Grote vakman, was zelf niet te beroerd om met mij het dak op te gaan. Hij heeft uitstekend werk verricht en goede adviezen gegeven in het meedenken hoe we het vliegen probleem dat eigenlijk is ontstaan na de volledige vervanging van de installatie destijds door de Eilandengroep in 2016. Door de eilandengroep broddelwerk uitgevoerd aangezien de afvoer van de keuken naar alle waarschijnlijk op het verkeerde afvoerkanaal staat aangesloten waardoor het vliegenprobleem is ontstaan en nog niet verholpen. De heer Deo gaf aan dat we het een jaar moesten aankijken en met de volgende afspraak in 2025 voor de kleine beurt we opnieuw een inschatting maken of de afvoerslang mogelijk verplaatst moet gaan worden naar het juiste afvoer kanaal. De kosten rezen, helaas voor ons, wel de pan uit maar verklaarbaar aangezien de eilandengroep nog nooit zo compleet als de heer Deo echt alle registers opentrok om ons met recht weer veilig te laten voelen. Top monteur en top bedrijf. Zal nog blijer zijn als deze monteur ons ook volgend jaar weer kan helpen!
Hartelijk dank voor uw positieve review en waardering voor het werk van onze monteur.
SMS half uur voor komst. Netjes in tijdvak. Vriendelijk en netjes, denk ook deskundig.
Bedankt voor positieve review.
All good so far, communication and services seem good
Over het algemeen wat oudere en ook ervaren monteurs. Beleefd en keurig netjes. Komen op tijd.
Bedankt voor de review! en dat u tevreden bent met de service van de monteur.
Twee monteurs zijn geweest voor het onderhoud van het ventilatiesysteem. Ze waren precies op tijd volgens afspraak. Er werd ordelijk gewerk en voor zover wij dit kunnen beoordelen, deskundig. Er was gelegenheid om vragen te stellen. Een probleem met de afstandsbediening werd gelijk opgelost. Alles tot volle tevredenheid. Fam. C. Meijer
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met de monteurs die je ventilatiesysteem hebben onderhouden.
Fijne service bij het onderhoud van ketel en MV. Goed geholpen, vriendelijke mensen en alles netjes achtergelaten.
Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
Prima service, als ze iets vinden wat gerepareerd moet worden of vervangen overleggen ze eerst. Goed kundig personeel en ze komen in het voorgestelde tijdvak.
De monteur was een beetje aan de late kant, wat voor mij niet zo goed uitkwam. Maar hij zei dat hij zijn uiterste best zou doen om de controle in ca. 20 minuten uit te voeren. Dit lukte prima. Ook vond ik het fijn dat hij vantevoren even belde dat hij echt nog zou komen (het was toen 11.30 uur en ik belde zelf om te vragen of hij nog wel zou komen, dit vanwege een andere afspraak van mijzelf). Afgesproken tijd was tussen 8 en 12 uur. Ik vind het lastig dat je dan de hele ochtend moet wachten. het zou fijn zijn als je met een kort telefoontje enigszins de tijd te horen krijgt dat hij komt. Dat zou een heel goede service richting de klant zijn.
Bedankt voor uw feedback! En nemen dat mee in een verbeter traject. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service.
Goede service en al tijd op tijd
Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat u onze service als goed ervaart en dat we steeds op tijd komen. We blijven ons inzetten om deze kwaliteit te behouden!
Monteur was keurig op tijd en erg vriendelijk, een echte vakman. Vooraf kreeg ik te horen wat reparatie zou gaan kosten. Dus achteraf nooit een verrassing. Afspraak was ook snel en makkelijk ingepland.
Bedankt voor uw positieve review! Het is goed om te horen dat de monteur op tijd was en u op een vriendelijke en vakkundige manier heeft geholpen. Fijn ook dat het inplannen van de afspraak vlot is verlopen. We waarderen uw vertrouwen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.