Professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van de verwarmingsketel.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van uw verwarmingsketel. Het is onze prioriteit om hoogwaardige service te bieden en we waarderen uw erkenning van ons werk.
Bij afsluiten van een service contract word de ketel beoordeeld en is er bij mij een nog niet zo oud expansie vat vevangen. Bij een volgende beurt werd de ketel even opengemaakt afstelling gecheckt maar niets vervangen. Bij mijn oude instalateur ging er of een A set of een B set pakkingen in. Bij de 2e beurt werd er wederom afgesteld maar niets vervangen. Na een storings meldin eerd er alleen een onsteker vervangen tegen een prijs van een gehele B set) Nu krijg ik een lekkage op een o ring of slang, word er gevraagd een foto te sturen. Krijg je een offerte met alle aansluitblokken en slangen verniewen (wat mij een overkill ljjkt) maar ook vooraf al een aankondigingen dat er arbeidslook bij zit. Dit tewijl het abonnement zegt geen arbeids kosten. Ik vind het allemaal niet aanbevelingen waardig
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw service en de bijkomende kosten. Bij het afsluiten van een servicecontract beoordelen we de ketel en vervangen we onderdelen indien nodig. We begrijpen dat er bij de vervangingen en afstellingen in uw geval onduidelijkheid is ontstaan. Het klopt dat de (hydro) aansluitblokken en bepaalde andere onderdelen niet onder het abonnement vallen zie de door u geaccepteerde voorwaarden). Wij vergoeden alleen de reguliere arbeidskosten voor onderhoud en vervangingen die onder het abonnement vallen. Wij begrijpen dat de offerte voor de vervanging van de aansluitblokken en slangen als overkill kan aanvoelen, en we nemen uw feedback hierover serieus. Onze intentie is om de efficiëntie van uw verwarmingsketel te waarborgen en onverwachte storingen in de toekomst te voorkomen.
prima service prettige monteur
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat u de monteur prettig vond om mee samen te werken.
WG heeft jarenlang het onderhoud bij ons verzorgd, maar eind oktober verliep dit helaas niet naar verwachting. Zij zouden het expansievat vervangen, en ’s ochtends arriveerden twee monteurs keurig op tijd om de werkzaamheden uit te voeren. Na ongeveer drie kwartier bleek echter dat het hen niet lukte om het expansievat los te krijgen, en vermoedelijk hebben zij daarbij de leiding beschadigd. De monteurs gaven aan dat de cv-ketel per direct niet meer mocht worden ingeschakeld en vertrokken vervolgens zonder maar enige vorm van oplossing. Kort daarna ontvingen wij een telefoontje van het WG-kantoor met de mededeling dat zij ons niet verder konden helpen, terwijl er wel een bedrag van 150 euro in rekening werd gebracht “voor de poging.” We hebben vervolgens een ander bedrijf ingeschakeld, dat de reparatie binnen een dag succesvol heeft afgerond. De deskundige monteur van de concurrerende partij kreeg het vat binnen enkele minuten los. Uiteraard bracht dit echter extra kosten met zich mee, bovenop de vervangingskosten van het expansievat, ter hoogte van 300 euro. Sindsdien reageert WG helaas niet meer op onze e-mails en lijkt men elke verantwoordelijkheid af te wijzen, zonder enige vorm van financiële oplossing te bieden. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en vinden het bijzonder teleurstellend dat wij op deze manier letterlijk en figuurlijk in de kou zijn komen te staan.
We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is alleen spijtig dat uw voorstelling van zaken afwijkt van de werkelijkheid terwijl hier uitgebreid over gecommuniceerd is.
Kundige monteur die netjes werkte
We zijn blij dat u zijn deskundigheid en netheid heeft gewaardeerd.
Hele vriendelijke beleefde jongens. Professioneel en behulpzaam. Legden alles uit.1 werd er ingewerkt door de andere. Dat deed hij ook goed.
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze monteurs. We zijn blij dat u hun vriendelijkheid, professionaliteit en behulpzaamheid hebt gewaardeerd. Het is ook geweldig om te horen dat de samenwerking en het inwerken zo goed zijn verlopen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is altijd prettig om te horen dat ons team dit waarmaakt.
Vlotte communicatie, duidelijke afspraken. Snel en netjes werk afgeleverd.
Ervaren bedrijf en levert goede service. Echter heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen onderhoud gehad wegens afkeuring cv ketel.
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaringen met ons. We zijn blij te horen dat u ons als een ervaren bedrijf beschouwt dat goede service levert. Het spijt ons te horen dat uw cv-ketel tijdens de laatste onderhoudsbeurt is afgekeurd en dat u geen onderhoud heeft kunnen ontvangen. In deze hebben wij u een aanbieding gedaan.
De monteur komt langs en weigert onderhoud uit te voeren omdat de nieuwe ketel naast een trapgat is opgesteld. Mijn zoon was alleen thuis en de monteur zei dat hij pas weg ging als mijn zoon had getekend. Ook vanuit het bedrijf is niet gereageerd op de klacht. Mijn advies is om een lokale service gerichte partij te zoeken .
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de service van onze monteur. We willen verduidelijken dat er wel op uw klacht is gereageerd. De opstelling van de cv-ketel voldeed niet aan de veiligheidsvoorschriften, wat de reden was voor het weigeren van onderhoud. Veiligheid staat bij ons voorop, en het is belangrijk dat alle installaties aan de geldende normen voldoen. Daarnaast willen we benadrukken dat uw zoon niet onder druk is gezet om te tekenen. We begrijpen dat dit kennelijk een vervelende situatie was, en onze excuses als dit als druk ervaren is.
De bureco’s
bedankt voor uw reactie, maar duidelijk is dit niet.
Correct en netjes uitgevoerde onderhoud buurt.
Nette medewerker, beleefd en sympathiek Ketel netjes nagekeken
Afspraak netjes op tijd en onderhoud uitgevoerd. Communicatie (afspraken en bevestiging) via mail altijd duidelijk en overzichtelijk.
De medewerker was heel vriendelijk, netjes gebeld van te voren dat hij er aankomt. Vooraf en prijsberekening gekregen van de monteur wat hij gaat doen en wat de kosten zijn. De plek rondom de verwarmingsketel schoon achter gelaten.
Bedankt voor je positieve review! We streven ernaar om onze klanten altijd netjes en transparant te helpen, van het maken van een afspraak tot het achterlaten van een schone werkplek.
Nette monteur en overlegd alles
De monteur was erg vriendelijk en kundig. Na een snelle diagnose bleek hij ook voldoende onderdelen bij zich te hebben. Na demontage, montage van de vervangende onderdelen en controle was de klus snel geklaard. De afrekening van de gebruikte materialen ging ook erg makkelijk. Top geregeld.
Het is fijn om te horen dat onze monteur u snel en vakkundig heeft kunnen helpen en dat alles soepel is verlopen, van de diagnose tot de afrekening. We streven ernaar om altijd goed voorbereid te zijn en service op maat te leveren.
Vriendelijke jongen stelde zich netjes voor. Na vertrek had ik alleen nog geen warm water. Via de telefoon is de storing goed verholpen maar de monteur had dit moeten doen
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de monteur vriendelijk was en zich netjes heeft voorgesteld, maar vervelend dat het warm water na zijn vertrek nog niet werkte. We begrijpen dat dit eigenlijk meteen opgelost had moeten worden. Gelukkig is de storing via de telefoon alsnog goed verholpen, maar we zullen dit zeker meenemen om in de toekomst nog nauwkeuriger te werken. Bedankt dat u ons de kans geeft om onze service te verbeteren!
De monteur was lekker op tijd, het is natuurlijk altijd ff wachten maar dat kan ook niet anders. Snel en goed geregeld, eigenlijk altijd wel goed bij jullie. Ik kan er weer een jaar mee vooruit, dank jullie voor de service. Gr karel coenradie
Hartelijk dank voor uw mooie review en het vertrouwen in onze service! We vinden het geweldig om te horen dat alles weer naar tevredenheid is verlopen en dat u weer een jaar zorgeloos verder kunt.
Bij aanvang van de service had ik probleem gemeld n.l. dat er soms een brom te horen was wanneer de verwarming aansloeg. De monteur had er een verklaring voor en zou ernaar kijken. Ik ben over de service v/d monteur tevreden, over het algemeen loopt de ketel beter. Echter de brom in de ketel/leidingen is er nog wel. Bij het bellen, vertelde de telefoniste, dat de ketel de verantwoordelijkheid is van de monteur maar de leidingen niet?? Hoewel ik geen idee heb waar het probleem zit, is dit toch een vreemde opstelling, de ketel is toch duidelijk verbonden via leidingen met de radiatoren, hoezo hoort dat er dan niet bij? Daarbij was er geen garantie op de service en zou ik opnieuw voorrijkosten en loonkosten moeten betalen. Onbegrijpelijk aangezien de monteur in kennis was gesteld maar het probleem niet was opgelost. Met vriendelijke groet, Nol van Koolwijk
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We vinden het jammer om te horen dat het probleem met de brom nog steeds niet is verholpen, ondanks dat u dit bij de monteur heeft aangekaart. Het onderscheid tussen de ketel en leidingen kan inderdaad verwarrend overkomen, zeker als het probleem niet duidelijk te herleiden is. Vast gesteld is dat de brom niet door de ketel wordt veroorzaakt. Ook begrijpen we dat het opnieuw moeten betalen van voorrijkosten en loonkosten teleurstellend is maar dat is het gevolg van uw keuze voor een losse onderhoudsbeurt i.pl.v. een abonnement.
Werken netjes en komen afspraken na
Wij zijn zeer goed geholpen. De installateur heeft prima werk afgeleverd en hij wat aardig bovendien!
Ze kwamen binnen de afgesproken tijd, en vrij snel hoorde ik wat er aan de cv moest gebeuren en wat het zou gaan kosten.
Ik had de huurder die de taal niet spreekt op het hart gedrukt de ketel vrij te maken door de wasdroger vd wasmachine te tillen, iets wat ik altijd in mijn eentje deed, want is licht. Geadviseerd de onderbuurman ter assistentie te vragen, maar dat had hij niet gedaan. Zijn fout, maar de monteur had hem op de gevolgen moeten wijzen en dat heeft hij niet gedaan, hij zei , ik citeer huurder : “ ik kom wel terug als de eigenaar er is” Dat klinkt leuk, maar niet als er wel een rekening van € 150 gepresenteerd wordt. De monteur was laat, aan het eind van de opgegeven tijd, en keam dus goed uit en maakte zich uit de voeten. De wasdroger is 10 seconden werk, verder was de ketel goed bereikbaar. Dit was de 2e keer dat ik de warmtegroep belde voor service, maar de laatste keer. Ik had beter moeten weten, de dames vd afspraken waren ook al stug, kortaf, verveeld en onvriendelijk. Kort en goed : heel erg teleurgesteld!
Dank u voor uw feedback; het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de situatie rondom de taalbarrière voor verwarring heeft gezorgd en dat dit invloed heeft gehad op de communicatie. Onze monteurs volgen strikte richtlijnen, waaronder het niet verplaatsen van apparaten zoals drogers, om aan de arbo-voorschriften te voldoen. Wat betreft het genoemde citaat, dit wordt door de monteur niet herkend.
Communiseren zonder naam, ook als je ze telefonisch benaderd willen ze je geen naam geven. Willen alles alleen via een online formulier doen. En ook daarna is er geen persoonlijk contact. Maar sturen zonder communicatie een monteur en facturen. Bij mijn laatste tefonische contact, werd zelf de hoorn er op gegooid.
Het spijt ons te horen dat u een onpersoonlijke en klantonvriendelijke ervaring heeft gehad. Het niet noemen van namen heeft te maken met privacy van onze medewerkers. Het beëindigen van het gesprek kan te maken hebben met een intimiderend toon van uw kant.
Voor een eenmalige onderhoudsbeurt contact opgenomen met deze partij. Tussentijds trad een storing op met foutcode 4, die na het resetten telkens terugkeerde. Hierdoor kwam de monteur een week eerder langs, waarvoor ik extra kosten moest betalen. De monteur stelde vast dat de ontsteker het probleem veroorzaakte en stelde voor dit tijdens het onderhoud te vervangen, tegen een meerprijs voor een groot onderhoudspakket. Ik stemde hiermee in, waarna de monteur aangaf dat alles was opgelost en vertrok. De volgende dag keerde dezelfde storing echter terug. Bij opnieuw contact opnemen, gaf de serviceafdeling aan dat ze alleen bereid waren opnieuw langs te komen als ik vooraf opnieuw zou betalen voor een storingsbezoek. Er was geen bereidheid om mee te denken of het probleem, dat blijkbaar niet volledig was opgelost, kosteloos af te maken. Daarnaast kreeg ik geen enkele garantie dat ik een eventueel vooruitbetaald bedrag zou terugkrijgen indien bleek dat het probleem tijdens het eerste bezoek al had moeten worden opgelost. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant om dit netjes op te lossen, blijft het bedrijf vasthouden aan het standpunt dat ze pas weer langs willen komen na voorafbetaling. Ze reageren niet inhoudelijk op mijn vragen en bieden geen enkele oplossing zonder eerst kosten in rekening te brengen. Hoewel ik begrijp dat storingen soms moeilijk direct op te lossen zijn, verwacht ik op zijn minst dat een bedrijf terugkomt om onafgemaakt werk te voltooien, zonder vooraf extra kosten in rekening te brengen.
Bedankt voor uw bericht. Zoals eerder besproken, hebben wij tijdens ons bezoek geen storing kunnen constateren, zoals vermeld op de werkbon. Op uw verzoek hebben wij wel een onderhoudsbeurt uitgevoerd, en deze werkzaamheden zijn onafhankelijk van de gemelde storing. We willen u erop wijzen dat uw keuze voor een losse onderhoudsbeurt in plaats van een abonnement met zich meebrengt dat er kosten verbonden zijn aan deze service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.