Filters

10

Écht super!

Snel, goed gecontroleerd en effectief. Hele vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Nieuwe Remeha ketel in garantie tijd; al 9 maanden geen structurele oplossing en koud water

Problemen met een nieuwe ketel sinds januari 2024; geen warm water en voortdurend storingen die niet worden opgelost. Een nieuwe ketel met garantie- op Warmte groep Advies is voor deze nieuwe ketel gekozen. Nu, eind September '24, na 3 weken zonder een druppel warm water, geeft #Warmtegroep niet thuis. Printplaat vervangen, Stedin iets laten doen, niets helpt en de steeds terugkerende storing blijft terugkomen. Telefonisch geven ze niet thuis, we wachten weer op een onderdeel, is het wel of niet besteld, we hebben geen idee. Telefonisch wordt er gereageerd zoals het geleerd is, met aangeleerde & ongemeende empathie volledig zonder echt begrip en verbinding. " Ik vind het erg vervelend voor u, maar ik kan hier niets aan doen mevrouw. " Ik mag u geen andere nummers geven mevrouw. Ik weet dat ook niet mevrouw". Wij hebben warm water nodig, na 3 weken alleen maar koud douchen is de maat vol. Ketel; #Remeha. Ik zou op basis hiervan dit bedrijf niet aanbevelen, op een schaal van 0-10 een 2. De monteurs zijn echt aardig, maar na 9 maanden is er geen structurele oplossing voor een steeds terugkerend hardnekkig probleem. Met een nieuwe ketel, in garantie tijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede monteur

Zeer kundige vakman. Uitleg over de technische aspecten en geen overbodigheden. Wat goed is, is goed. Goede adviesen voor de toekomst, Hoop dat ik volgende keer ook wee deze monteur over de vloer krijg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slecht

Monteur zat te bellen met vrienden, vergat de warmwater er terug op te zetten en liet zijn stofzuiger achter. Was er duidelijk niet met zijn gedachten bij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
1

Schandalige factuur voor letterlijk niks doen.

Ketel afgekeurd. Niet naar gekeken. Deksel is er niet af geweest. Zonder mededeling ook uitgezet. Drieeneenhalve minuut hier. En toch… gewoon een volle onderhoudsfactuur van 100 euro! Maar geen onderhoud. Nadien offerte opgesteld voor een nieuwe CV. Dank! Ik denk niet dat ik deze al zal afnemen van deze groep. Ik moet er nog naar kijken. Tip! Geef op z’n minst de incentive van 100 euro korting op de nieuwe CV ter tegemoetkoming van de onderhoudskosten die gemaakt zijn maar niet gedaan zijn. Hartelijke groet, Roland van den Eijnden

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Yannick liet een nette en kundige indruk achter. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Komt niet betrouwbaar over

Commentaar van de installateur was dat de cv-ketel 'héél slecht was onderhouden', terwijl we de ketel altijd tweejaarlijks lieten keuren door Feenstra, een gerenommeerd betrouwbaar bedrijf, en daardoor nooit klachten met onze ketel hebben gehad. Zo een boude uitspraak vertrouw ik niet waardoor ik het advies van de installateur ook niet meer helemaal vertrouw. Daarbij verving de installateur een aantal onderdelen aan de ketel 'omdat we dat standaard doen bij nieuwe klanten'. Dit was niet medegedeeld toen ik de ketelcheck bestelde bij Warmtegroep en gaf dus onverwachte kosten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Ontevreden over klantenservice, mr super monteur

De werkwijze van uw bedrijf lijkt gebaseerd op een flinke dosis wantrouwen en terughoudendheid, wat ik tegenover vaste klanten op z’n minst onterecht vind. Bij een storing wordt door u nagegaan welke onderdelen mogelijk moeten worden vervangen, de offerte van de kosten daarvoor moet eerst schriftelijk ondertekend akkoord krijgen. Daarna volgt een iDeal betaling die op voorhand moet worden betaald en pas daarna kan een afspraak worden ingepland. Onderdelen moeten volgens de klantenservice in huis zijn / besteld worden en om die reden is akkkoord voor kosten nodig. Maar als de onderdelen niet vervangen hoeven te worden, gaan ze toch ook ongebruikt terug? De mevrouw aan de telefoon is weinig van zins goed uitleg te geven. Al met al veel gedoe op voorhand. De monteur was vakkundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Snelle service, maar jammere communicatie en vies achtergelaten

Al meerdere keren gebeld of ik op een bepaald moment thuis was, eerder verliep communicatie via de e-mail om een afspraak in te plannen, maar nu ineens per telefoon. Maar goed, afspraak ingepland en binnen een paar uur was de monteur er. De monteur leverde snelle service, maar liet wel een puinhoop achter. De hele vloer was nat en doordat de monteur vieze schoenen had, was vervolgens de hele gang vies, dat was jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima

Goed beleefd personeel. Was met een aankomend zelfstandige monteur, goede uitleg naar hem maar ook naar de klant. Kortom prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima!

Voor de derdejaar onderhoud dit bedrijf ons cv ketel , en we zijn zeer tevreden! Afspraak is afspraak en tijd is tijd ! Aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Correcte service

Serviceabonnement wordt al jaren tijdig en goed uitgevoerd. Monteur vriendelijk en doet zijn werk (voor zover te beoordelen) goed. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima

Ik ben zeer tevreden zeer efficiënte en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Slechte behandeling

Monteur was chagrijnig en heeft de wasmachinekraan stukgedraaid. Bovendien heeft hij de bijvulslang met afvalwater van de filter laten staan zonder het te ledigen en in de hoek achter het expansievat latenstaan. Toen ik het vandaan haaldw om het op te bergen kreeg ik bijna zwart water op mijn kleren. Ik heb de slang goed moeten reinigen. Ik had wel mijn cvketel kynnen bijvullen met dat afvalwater, als ik het niet gezien had. Dan zou ik zo mijn cvketel verontreinigen. Ik wil deze monteur nooit meer in huis hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slechte ervaring met dit bedrijf

Helaas slechte ervaring met dit bedrijf. Bellen zelf voor een afspraak en eenmaal aangekomen is het enige wat ze doen is een toestel afkeuren terwijl ze op de hoogte zijn van de staat. Onaardige monteur met een grote mond over de vloer gehad. Echt zo'n bedrijf die je het beste kunt mijden maar waar je terecht komt omdat alle bedrijven het druk hebben. In mijn ogen een stelletje oplichters. Lees ook eens de reviews op Trustpilot https://nl.trustpilot.com/review/warmtegroep.nl

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top monteur en daarmee voor mij ook het bedrijf

Geholpen door installateur de heer Deo . Grote vakman, was zelf niet te beroerd om met mij het dak op te gaan. Hij heeft uitstekend werk verricht en goede adviezen gegeven in het meedenken hoe we het vliegen probleem dat eigenlijk is ontstaan na de volledige vervanging van de installatie destijds door de Eilandengroep in 2016. Door de eilandengroep broddelwerk uitgevoerd aangezien de afvoer van de keuken naar alle waarschijnlijk op het verkeerde afvoerkanaal staat aangesloten waardoor het vliegenprobleem is ontstaan en nog niet verholpen. De heer Deo gaf aan dat we het een jaar moesten aankijken en met de volgende afspraak in 2025 voor de kleine beurt we opnieuw een inschatting maken of de afvoerslang mogelijk verplaatst moet gaan worden naar het juiste afvoer kanaal. De kosten rezen, helaas voor ons, wel de pan uit maar verklaarbaar aangezien de eilandengroep nog nooit zo compleet als de heer Deo echt alle registers opentrok om ons met recht weer veilig te laten voelen. Top monteur en top bedrijf. Zal nog blijer zijn als deze monteur ons ook volgend jaar weer kan helpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
10

Vriendelijk, denk ook bekwaam

SMS half uur voor komst. Netjes in tijdvak. Vriendelijk en netjes, denk ook deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Alles goed

All good so far, communication and services seem good

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
7

altijd keurig netjes, prima vakmensen

Over het algemeen wat oudere en ook ervaren monteurs. Beleefd en keurig netjes. Komen op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Beleefd, deskundig, terwijl er netjes gewerkt wordt.

Twee monteurs zijn geweest voor het onderhoud van het ventilatiesysteem. Ze waren precies op tijd volgens afspraak. Er werd ordelijk gewerk en voor zover wij dit kunnen beoordelen, deskundig. Er was gelegenheid om vragen te stellen. Een probleem met de afstandsbediening werd gelijk opgelost. Alles tot volle tevredenheid. Fam. C. Meijer

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed geholpen en alles netjes schoon achtergelaten

Fijne service bij het onderhoud van ketel en MV. Goed geholpen, vriendelijke mensen en alles netjes achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Prima service, als ze iets vinden wat gerepareerd moet worden of vervangen overleggen ze eerst. Goed kundig personeel en ze komen in het voorgestelde tijdvak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Monteur was deskundig en prettig in de omgang

De monteur was een beetje aan de late kant, wat voor mij niet zo goed uitkwam. Maar hij zei dat hij zijn uiterste best zou doen om de controle in ca. 20 minuten uit te voeren. Dit lukte prima. Ook vond ik het fijn dat hij vantevoren even belde dat hij echt nog zou komen (het was toen 11.30 uur en ik belde zelf om te vragen of hij nog wel zou komen, dit vanwege een andere afspraak van mijzelf). Afgesproken tijd was tussen 8 en 12 uur. Ik vind het lastig dat je dan de hele ochtend moet wachten. het zou fijn zijn als je met een kort telefoontje enigszins de tijd te horen krijgt dat hij komt. Dat zou een heel goede service richting de klant zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfect

Goede service en al tijd op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfect

Monteur was keurig op tijd en erg vriendelijk, een echte vakman. Vooraf kreeg ik te horen wat reparatie zou gaan kosten. Dus achteraf nooit een verrassing. Afspraak was ook snel en makkelijk ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.