Communiseren zonder naam, ook als je ze telefonisch benaderd willen ze je geen naam geven. Willen alles alleen via een online formulier doen. En ook daarna is er geen persoonlijk contact. Maar sturen zonder communicatie een monteur en facturen. Bij mijn laatste tefonische contact, werd zelf de hoorn er op gegooid.
Het spijt ons te horen dat u een onpersoonlijke en klantonvriendelijke ervaring heeft gehad. Het niet noemen van namen heeft te maken met privacy van onze medewerkers. Het beëindigen van het gesprek kan te maken hebben met een intimiderend toon van uw kant.
Voor een eenmalige onderhoudsbeurt contact opgenomen met deze partij. Tussentijds trad een storing op met foutcode 4, die na het resetten telkens terugkeerde. Hierdoor kwam de monteur een week eerder langs, waarvoor ik extra kosten moest betalen. De monteur stelde vast dat de ontsteker het probleem veroorzaakte en stelde voor dit tijdens het onderhoud te vervangen, tegen een meerprijs voor een groot onderhoudspakket. Ik stemde hiermee in, waarna de monteur aangaf dat alles was opgelost en vertrok. De volgende dag keerde dezelfde storing echter terug. Bij opnieuw contact opnemen, gaf de serviceafdeling aan dat ze alleen bereid waren opnieuw langs te komen als ik vooraf opnieuw zou betalen voor een storingsbezoek. Er was geen bereidheid om mee te denken of het probleem, dat blijkbaar niet volledig was opgelost, kosteloos af te maken. Daarnaast kreeg ik geen enkele garantie dat ik een eventueel vooruitbetaald bedrag zou terugkrijgen indien bleek dat het probleem tijdens het eerste bezoek al had moeten worden opgelost. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant om dit netjes op te lossen, blijft het bedrijf vasthouden aan het standpunt dat ze pas weer langs willen komen na voorafbetaling. Ze reageren niet inhoudelijk op mijn vragen en bieden geen enkele oplossing zonder eerst kosten in rekening te brengen. Hoewel ik begrijp dat storingen soms moeilijk direct op te lossen zijn, verwacht ik op zijn minst dat een bedrijf terugkomt om onafgemaakt werk te voltooien, zonder vooraf extra kosten in rekening te brengen.
Bedankt voor uw bericht. Zoals eerder besproken, hebben wij tijdens ons bezoek geen storing kunnen constateren, zoals vermeld op de werkbon. Op uw verzoek hebben wij wel een onderhoudsbeurt uitgevoerd, en deze werkzaamheden zijn onafhankelijk van de gemelde storing. We willen u erop wijzen dat uw keuze voor een losse onderhoudsbeurt in plaats van een abonnement met zich meebrengt dat er kosten verbonden zijn aan deze service.
Nieuwe cv ketel laten plaatsen, oude ketel is meegenomen, werkplek netjes achter gelaten, snel gewerkt, aardige monteurs, goede uitleg van de nieuwe cv ketel en wat ze allemaal hadden vernieuwd. Waren ook netjes optijd aanwezig.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de plaatsing van uw nieuwe cv-ketel en de service van onze monteurs. Het is geweldig dat ze alles snel en netjes hebben uitgevoerd, en dat ze u goed hebben geïnformeerd over de vernieuwingen.
Vriendelijke, professionele monteurs die snel werk leveren voor een nette prijs.
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de vriendelijkheid en professionaliteit van onze monteurs. Het is ons doel om snel en efficiënt te werken voor een eerlijke prijs.
Vind het contract erg duur geworden In 2 jaar van 109 naar 130 euro en om de 2 jaar komen de kosten van een onderhoudsset erbij twv 70 euro. Denk niet dat dat echt nodig is. Heb het bij contra ren hiervoor nooit gehad.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt over de stijgende kosten van uw contract en de extra kosten voor de onderhoudsset. Het is belangrijk voor ons om transparant te zijn over prijsverhogingen en de noodzaak van onderhoud.
Good, the guy was friendly no main problem
1. uw mail aangaande het moeten nemen van een warmtepomp is niet correct; wetgeving hieromtrent is ingetrokken, zodat men niet meer verplicht is deze te nemen. 2. als de monteur een foto neemt van de installatie, is het wel zo beleefd om dit even vooraf te melden (ook al staat dit in de voorwaarden).
Zeer netjes geholpen en goed onderhoud uitgevoerd.
De monteur die bij ons kwam was zeer vriendelijk en wist wat hij deed. Vind ook de service van Warmtegroep uitstekend, daar krijg je gelukkig geen bandje te horen maar een telefoniste.
Ondanks de drukte, zijn ze de storing snel komen verhelpen. Vriendelijk personeel. Het enige dat wat jammer is, is dat de diverse disciplines weinig weten van elkaars vakgebied, waardoor ze soms niet weten hoe de huidige situatie van bijvoorbeeld een bepaald soort bevestigingsmateriaal is. Dit zou efficiënter kunnen, door te weten welke informatie op een foto of omschrijving handig en waardevol is.
Duidelijke afspraken, op tijd , kundige en prettige monteur , concurrerende prijzen. Vantevoren worden de te vervangen onderhoud sets aangegeven mbt prijs.
Perfect op tijd, zeer kundig. Alles nagelopen en gedocumenteerd. Dit is wat je mag verwachten van Warmte Groep BV. Prijs is ook prima. Wat wil een mens nou nog meer.
Monteur legde vooraf uit wat de werkzaamheden aan de cv ketel volgens schema gedaan moesten worden en wat het ging kosten. na werkzaamheden heeft monteur de cv ruimte opgeruimd en schoon achter gelaten
Monteur was rustig met ervaring , daarom ben zeer tevreden
Mij is gevraagd een review te schrijven. Het gaat om de installatie van een nieuwe Remeha Tzerra Ace-Matic en bijbehorende thermostaat E-TWIST. 2 man sterk, met leerling CV-monteur, keurig procedure uitgelegd. Oude CV eruit en nieuwe opgehangen. Installatiewerk ziet er netjes en degelijk uit. Rookgasafvoer vervangen, prima. Op dat ding zat ook de Itho ventilatiebox verbonden, lucht naar buiten toe. Dat kon beter volgens de monteur en had een andere uitlaat gekoppeld. Helaas, de Itho hing op zijn kant dus dat ging mis, uitlaat afgedopt en luchtinlaat aan buitenlucht gehangen. Installatie thermostaat. Dat ding heeft standaard sleufjes voor schroefjes in de standaard inbouwdoos in de muur. Toch gelijk naar de boormachine grijpen, dat wilde ik niet, dus ingegrepen. Verder misschien wat meer aandacht voor het niet raken van muren met het dozen sjouwen.
Snel en netjes gewerkt Communicatie met tijd aangeven was prima.
Lekke koppelingen, ontluchters en expansievat vervangen. Geven bij vertrek monteur per sms aan wanneer ze naar jou onderweg zijn en binnen een tijdspanne van een halfuur zijn ze er. Inschatting reparatietijd klopt en goede uitleg na installatie. En vooral netjes werken zonder er een zooitje van te maken. Kortom, dik tevreden en ook geen wachttijden van enkele weken, gewoon reparatie binnen een redelijke termijn.
The guy came on time. He was very friendly and clear in his explanations. He left the room clean.
De controle van onze CV ketel is snel en goed gedaan. zeer professionele bediening
Erg tevreden over de wijze waarop de monteur werkte. Legde goec uit wat er mis was en liet ook zien wat er stuk was. Ondanks dat de besproken onderdelen in eerste instantie niet meegeleverd waren; ging monteur toch aan de slag. Erg prettig. Hij belde ook collega voor wat advies. Mede hierdoor toch zelfde dag issue verholpen.
Kundig, professioneel en zeer klantvriendelijk.
Warmtegroep zou beugels plaatsen i.v.m. de CO-certificering. Anders zou regulier onderhoud niet mogelijk zijn. Zij kwamen met een voorstel, één datum, waarop wij niet konden. Wij hebben vijf alternatieven doorgegeven. Hun reactie: "Gevraagde datum (moet natuurlijk datums / data zijn) zijn niet mogelijk, op termijn sturen wij u een nieuw afspraak voorstel." Intussen blijven ze mailtjes sturen om een afspraak te maken voor het jaarlijkse onderhoud. Ze hebben nu al meerdere mailtjes ontvangen van ons waarin wij duidelijk hebben gemaakt dat de beugels eerst geplaatst dienen te worden. Geen reactie meer. (Interne) communicatie lijkt niet op orde te zijn. In een laatste schrijven hebben we ze gewaarschuwd dat ze aansprakelijk zijn omdat ze niet aan hun verplichtingen voldoen, mocht er iets met onze ketel gebeuren.
Nieuwe klant, dus nog geen eerdere ervaring met WGBV. Maar snel geholpen, nette mensen aan de deur en spreken allemaal netjes Nederlands. Mijn klacht was iets lastiger dus duurde wat langer, maar uiteindelijk toch opgelost. Heb gelijk een onderhouds contract afgesloten.
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service en het contact met ons team. We begrijpen dat sommige problemen wat meer tijd nodig hebben om op te lossen, maar het is goed om te weten dat alles uiteindelijk naar wens is afgehandeld. Geweldig dat u ook een onderhoudscontract hebt afgesloten.
Zeer vakkundige mannen sympathiek plezierig om in huis te hebben.
Bedankt voor uw positieve reactie! Het is fijn om te horen dat u zeer tevreden bent met hoe de werkzaamheden zijn verlopen. Onze medewerkers streven er altijd naar om vakkundig en professioneel te werk te gaan, en het doet ons goed te weten dat u hun aanwezigheid als plezierig heeft ervaren. We waarderen uw feedback en staan in de toekomst graag weer voor u klaar!
Vandaag is een vriendelijke monteur van warmtegroep bv langs geweest. Hij kwam netjes binnen het gegeven tijdsblok en heeft de onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Hiervoor moest volgens de fabrieksspecificaties een onderdeel periodiek worden vervangen. Dit gaf de monteur netjes aan met de vraag of wij hiermee akkoord gingen. De monteur is een klein uurtje bezig geweest. De ketel is weer onderhouden en gekeurd. Na afloop naast de factuur ook een rapport ontvangen waarin alle werkzaamheden netjes stonden omschreven inclusief de gemeten waarden. Even later kwam er nog een collega monteur langs. Om een steekproef te doen om te kijken of het werk inderdaad goed verricht was. (De eerste monteur werkte er nog niet zo lang) Al met al heb ik het contact als prettig en kundig ervaren.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van onze monteur en het onderhoud aan uw ketel. We streven er altijd naar om binnen het afgesproken tijdsblok te komen en de werkzaamheden volgens de fabrieksspecificaties uit te voeren. Het is goed om te weten dat de monteur u duidelijk informeerde en de werkzaamheden zorgvuldig heeft afgerond. We zijn blij dat u het rapport met de gemeten waarden en uitgevoerde werkzaamheden op prijs stelde. Ook de steekproef door de tweede monteur is een belangrijk onderdeel van ons kwaliteitsproces. We waarderen uw vertrouwen en het positieve contact dat u heeft ervaren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.