Filters

10

Snelle en goede service

Voor onze remeha CV zochten we nog een onderhoudspartij. Contact gezocht met Warmtw Groep en deze konden snel een monteur inplannen. Monteur was op tijd op de afspraak en werkte snel en schoon. Goede uitleg welke werkzaamheden uitging voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend!

De monteur deed zijn werk uitstekend! Maar........hij moest naar Haarlem en had parkeerproblemen. Als firma is het fijn als jullie de monteur inlichten over de situatie elders. Zijn werk begon daardoor later dan afgesproken. Dat bracht andere afspraken in de problemen. Dus: Monteur tóp! Firma: laat monteurs niet "in de kou staan".

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Goed

Goede service. Vroeger werd de ketel ook altijd met een stofzuiger uitgezogen en nu de laatste 2x eigenlijk niet meer. Vraag me dus af of dat niet meer nodig is? Verder wordt er elke 2 jaar standaard dingen vervangen. Heb de remeha fabrikant eens gebeld en die zei mij dat dat niet altijd nodig is dus ook dat vraag ik mij af waarom dat dan toch gedaan wordt als ik geen storingen heb. Verder top service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goed bedrijf voor periodiek onderhoud aan cv ketel

Al een aantal jaren klant voor periodiek onderhoud. De ene keer is de monteur van spraakzamer dan de andere. Maar de ketel doet het nog steeds (na 14 jaar) goed en probleempjes die spelen op t moment van controle worden opgelost. De laatste monteur legde erg goed wat hij deed en waarom, gaf aan waar we de komende paar jaar rekening mee moeten houden qua vervanging onderdelen en zette de ketel weer netjes terug op onze instellingen, wat ik ook fijn vind. Meteen het sinds kort verplichte beugelen afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Volledige service , transparant & betrouwbaar

Kwamen op tijd Hebben gedaan waar ze voor kwamen Er diende ook een onderhoutskit vervangen te worden dat hebben ze netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

prettig contact, zowel via de mail, telefonisch als met de uitvoerenden

Onze ervaringen met Warmtegroep zijn plezierig. Vlotte afspraken die prima en goed worden nagekomen. Men werkt zelfs met een "bakfiets" om het onderhoud aan - in ons geval - de cv-ketel te doen. Heel slim en milieubewust en belangrijk wanneer de uitvoerenden in de binnenstad moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Voorlopig is mijn ervaring redelijk tevreden

Dit is de eerste keer dat wij van jullie service gebruik maken. Want onze vereniging van eigenaren hebben besloten om met jullie in zee te gaan betreft onderhouden van onze ketel. Voorheen was het de Energiewacht. Door omstandigheden waren de Vve niet tevreden met de Energiewacht. Dus bij mij heeft een monteur van jullie bij ons een element (pastic buis) vervangen waar ik € 130 moest betalen. Nu maar afwachten wat de toekomst met zich brengt hoe verder met de ketel doet. Ik had eigenlijk meer willen weten hoe met onze ketel ervoor staat. Ik zou fijn gevonden hebben als de monteur tekst en een uitleg had gegeven. Ik moet wel zeggen dat de monteur beleefd en vriendelijk was. M.v.g.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Ik ben tevreden.

Vriendelijk personeel. Netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

De monteur was zeer bekwaaam en gaf duidelijk uitleg.

Na de werkzaamheden te hebben uitgevoerd is alles netjes gestofzuigd en schoon achtergelaten. Enige minpuntje is het invullen van de registratielijst met naam en datum onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

prima service

Op tijd, netjes gewerkt, goed gecommuniceerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede en eerlijke service

De monteur kwam lekker op tijd, waardoor we niet lang hoefden te wachten. Het onderhoud werd goed, snel en netjes uitgevoerd. Tevens werd een te hoge gasdruk gemeten waardoor de netwerkbeheerder daarna snel een slecht werkende drukregelaar kon vervangen. We zitten er weer warm en veilig bij. Blij met deze service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundig en vriendelijk onderhoudsmonteur

De onderhoudsmonteur was vriendelijk en zeer vakkundig. Alles werd van te voren verteld met prijsopgave van zaken zodat je niet achteraf met een hoge rekening geconfronteerd wordt. Na de onderhoudsbeurt werd alles gecontroleerd, gemeten en in een rapport gezet. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer goede service

Goede service, vriendelijke medewerker, goed advies, vakbekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Betrouwbaar

Nette monteur die weet wat hij doet en doet ook aanbevelingen voor een goede werking van de cv ketel. Wij zijn zeer tevreden over geleverde werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed werk verricht

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundig en vriendelijk

Jaarlijkse mailafspraak vanuit Warmteservice, hierdoor kan ik de onderhoudsbeurt niet vergeten. Afspraak is, indien nodig, makkelijk en vlot te verzetten. Monteur komt volgens aangegeven tijd, werkt vakkundig, vlot en vriendelijk. Onze cv installatie is al een aantal jaren bij Warmteservice in onderhoud. Wij zijn supertevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Altijd nette service en verstand van warmte.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Snel en vakkundig

Komen altijd hun afspraken na. Diversen onderhouds contracten waaruit je kun kiezen werken accuraat en netjes. Wij hebben inmiddels een contract van 3 jaar ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Waterdruk niet bijgevuld

Jammer dat waterdruk niet is bijgevuld. Werkbon staat 1,7 maar werkelijkheid is 1,4 bar

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Waardeloos bedrijf

Monteur constateert dat er het een en ander vervangen moet worden. Aardige man trouwens word ook maar gestuurd. Prima maar waarom moeten de onderdelen die vervangen worden 100% over de kop gaan? Direct met een super onaardig mens gesproken en die zegt gewoon ja dat zijn onze prijzen. Ik vind het pure oplichting je betaald gewoon het dubbele voor de materialen. Dat je er wat op verdiend prima maar dit slaat nergens op. Ga ook gelijk m'n abonnement opzeggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Écht super!

Snel, goed gecontroleerd en effectief. Hele vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Nieuwe Remeha ketel in garantie tijd; al 9 maanden geen structurele oplossing en koud water

Problemen met een nieuwe ketel sinds januari 2024; geen warm water en voortdurend storingen die niet worden opgelost. Een nieuwe ketel met garantie- op Warmte groep Advies is voor deze nieuwe ketel gekozen. Nu, eind September '24, na 3 weken zonder een druppel warm water, geeft #Warmtegroep niet thuis. Printplaat vervangen, Stedin iets laten doen, niets helpt en de steeds terugkerende storing blijft terugkomen. Telefonisch geven ze niet thuis, we wachten weer op een onderdeel, is het wel of niet besteld, we hebben geen idee. Telefonisch wordt er gereageerd zoals het geleerd is, met aangeleerde & ongemeende empathie volledig zonder echt begrip en verbinding. " Ik vind het erg vervelend voor u, maar ik kan hier niets aan doen mevrouw. " Ik mag u geen andere nummers geven mevrouw. Ik weet dat ook niet mevrouw". Wij hebben warm water nodig, na 3 weken alleen maar koud douchen is de maat vol. Ketel; #Remeha. Ik zou op basis hiervan dit bedrijf niet aanbevelen, op een schaal van 0-10 een 2. De monteurs zijn echt aardig, maar na 9 maanden is er geen structurele oplossing voor een steeds terugkerend hardnekkig probleem. Met een nieuwe ketel, in garantie tijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede monteur

Zeer kundige vakman. Uitleg over de technische aspecten en geen overbodigheden. Wat goed is, is goed. Goede adviesen voor de toekomst, Hoop dat ik volgende keer ook wee deze monteur over de vloer krijg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slecht

Monteur zat te bellen met vrienden, vergat de warmwater er terug op te zetten en liet zijn stofzuiger achter. Was er duidelijk niet met zijn gedachten bij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
1

Schandalige factuur voor letterlijk niks doen.

Ketel afgekeurd. Niet naar gekeken. Deksel is er niet af geweest. Zonder mededeling ook uitgezet. Drieeneenhalve minuut hier. En toch… gewoon een volle onderhoudsfactuur van 100 euro! Maar geen onderhoud. Nadien offerte opgesteld voor een nieuwe CV. Dank! Ik denk niet dat ik deze al zal afnemen van deze groep. Ik moet er nog naar kijken. Tip! Geef op z’n minst de incentive van 100 euro korting op de nieuwe CV ter tegemoetkoming van de onderhoudskosten die gemaakt zijn maar niet gedaan zijn. Hartelijke groet, Roland van den Eijnden

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.