Je hebt nooit graag met een incassobureau te maken. Maar er zijn omstandigheden waardoor je in een hoek gedreven wordt , waar je niet meer uitkomt en dan moet je keuzes maken. Faircasso is een incasso bedrijf wat zich heel goed in kan leven in je persoonlijke situatie en is altijd bereid om mee te denken. Hetgeen niet voor iedereen is weggelegd. Mijn complimenten gaan dus uit naar de medewerkers van het bedrijf. Ik kan er niets anders over zeggen. Mijn complimenten.
Ik heb nooit een brief in de brievenbus gehad van jullie. Mensen kunnen rekeningen niet betalen daardoor beland het bij jullie, en dan sturen jullie alleen een email om iemand er op te attenderen dat er openstaande rekeningen zijn. Niet iedereen bekijkt hun email, In mijn geval beland jullie email in de spam berichten daarom heb ik jullie berichten niet gezien. Uiteindelijk krijg ik van jullie een aanmaning en een verhoging via de mail. na een poos bij toeval zie ik de mail in de ongewenste mails staan. Telefonisch contact gelegd en na vragen voor bewijs op papier kreeg ik het thuis opgestuurd. De manier van Telefonisch contact leggen is ook een min punt van jullie ik kreeg het vermoeden dat jullie een scam/oplichters waren mede door de onprofessioneel manier van iemand te woord staan. Nu heb ik een verhoging moeten betalen omdat jullie te laks zijn om met zulke belangrijke zaken een brief per post te sturen. Graag zie ik ook een reactie tegemoet als dat mogelijk is.
Er wordt niet geluisterd naar het verhaal van de verweerder. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er is gesjoemeld met de bewijslast. Dit is voor de verweerder niet te bewijzen waardoor je met de rug tegen de muur wordt gezet. PHierover ga ik ook nog een stuk schrijven via de sociale media.
Menselijk en wordt geluisterd naar je situatie en een gepaste oplossing gezocht! Op deze manier kom je op een passende manier ook aan je geld. Kunnen velen een voorbeeld aannemen.
Beste Summerfee, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
De communicatie gaat erg slecht via dit bedrijf. Je belt en dan moet je wachten dat je wordt terug gebeld of een nieuwe mail ontvangt met uitleg. Echter gebeurt dit niet en lopen de kosten alleen maar op. Uiteindelijk maar betaald, ondanks de rare mails en telefoontjes. Ik zou terug horen van een manager, maar in plaats daarvan krijg ik een mail met dat ze verdere gaan stappen zetten omdat ze geen contact met me kunnen opnemen.
Willen dat je je schulden behoud & oploop . Zodat jij voor de extra kosten opdraai . Dan kan je hun salaris en bureau betalen . Reageren niet via mail . Pas als je ze aankaart met : internationale Jodendom . Laten ze het weer mooi afweten .
Beste Jerge, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. We proberen ons uiterste best te doen om je zo goed mogelijk te helpen. We hebben gekeken naar je dossier en zien dat er inderdaad een aantal dingen niet goed zijn gegaan binnen het schuldhulptraject. Je krijgt binnen twee dagen van ons meer informatie om dit voort te zetten. Met de betaalregeling zien wij dat alles goed gaat, dus je hoeft niet bang te zijn voor extra kosten. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van de e-mail dan horen wij dat graag. Groet Team Faircasso
Goed geholpen via de telefoon. En de brief zat vol goede informatie over samenwerken aan een oplossing. Dit heeft mij echt geholpen!
Beste Bibi, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
Dit was tot dusverre mijn positiefste ervaring met een incassobureau. Het maandelijkse bedrag werd in overleg besproken en was bijzonder schappelijk, maar toen ik de betaling alsnog één keer miste werd er alsnog vriendelijk gereageerd en werd er een simpele oplossing gevonden. Het zou fijn zijn als alle incassobureaus hun voorbeeld volgden ipv te zaak te escaleren.
Beste Niko, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
Ik heb meerdere malen via de mail verzocht om te achterhalen waar dit bedrag vandaan kwam, telkens moest ik zelf weer opnieuw contact opnemen. De brieven bleven binnenstromen terwijl er was gezegd dat ik niets hoefde te ondernemen zolang ze uit gingen zoeken waar en wat er aan de hand was. Opnieuw niks gehoord dus weer gemaild en gebeld om vervolgens een deurwaarder aan de deur gehad te hebben die een bedrag van 127 euro aan de voordeur plakt ipv gewoon door de brievenbus!!! Niet erg netjes voor zo'n bedrag! Oh ja, en natuurlijk een dreiging erbij met 250 euro boete als ik nog steeds niet betaal. Uit ellende maar betaald om hogere kosten te vermijden, maar ik weet tot op heden nog steeds niet waar dat bedrag vandaan komt. Vreselijk dat er zo met mensen om word gegaan!!!
Beste Gonny, Dank voor uw beoordeling. Helaas is er in uw dossier inderdaad sprake geweest van een miscommunicatie. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Wij gaan onderzoek doen hoe wij dit soort fouten in de toekomst kunnen voorkomen. Ons doel is namelijk om mensen minder stress te geven, niet meer. Mocht u verder nog vragen hebben of hierover gebeld willen worden dan kunt u een e-mail sturen aan [email protected] en dan gaan we u binnen 1 werkdag bellen. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Luisteren naar je en samen een betalingsregeling treffen. Geweldig deed iedereen maar zo.
Beste Manu, Wat fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wij waarderen het enorm dat je een review achter hebt gelaten. Groet, Team Faircasso
Dankije wel voor de regeling
Beste, Heel erg bedankt voor deze review, wij zijn blij dat we je konden helpen! Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Lange tijd geleden dat ik in aanraking ben gekomen met een incasso bureau. Helaas was deze rekening tussen de betalingen door geglipt en uit het oog verloren. Omdat de rekening gelukkig niet hoog was en ik er een stuk beter bij zit dan een paar jaren geleden, kon ik hem in 1x betalen. Maar na even op de website gedoken te zijn kon ik zien dat er wel eventuele mogelijkheden waren om op een redelijke manier de betalingen te voldoen. Zeer vriendelijke website en duidelijke uitleg over wat het bedrijf anders maakt dan de reguliere incassobureaus. Nogmaals, zeer humaan, redelijk en vriendelijk. Mocht ik ooit weer eens in aanraking komen met een incassobureau, dan hoop ik dat ik dit bedrijf tegen kom.
Beste Tino, Heel erg bedankt voor de review en de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Maak een betaal afspraak zodat de loonbeslag niet door zou gaan. Uiteindelijk toch de loonbeslag gedaan omdat jullie niet even iets hebben laten weten aan de bedrijfsadministratie. Ik heb zelfs een mail gekregen waarin deze afspraak bevestigd was. Maar de telefonist deed eerst alsof ik dom was, en daarna speelde hij dom. Heel ernstig allemaal.
Beste Leon, Dank voor je bericht. Wij hebben inmiddels contact met jou gehad over deze klacht. Onze deurwaarder zal de klacht verder onderzoeken. Zodra zij antwoord hebben zullen zij dit aan jou terugkoppelen. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail ([email protected]) of telefoon - 010 7900 633. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Fijne mensen denken met je mee en behulpzaam
Beste Esther, Heel erg bedankt voor de review! Deze verhalen horen we graag. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Ze zijn heel begripvol Bieden je hulp aan..
Beste W. Bleeser, Heel erg bedankt voor de review! Deze verhalen horen we graag. Met vriendelijke groet, Team Faircasso
Registeren werkt niet aangeleverde ideal link werkt niet. Telefonisch wordt er dagelijks consistent niet opgenomen
Geacht heer of mevrouw Fou, Graag lossen wij uw klacht op. Kunt u ons uw dossiernummer mailen naar [email protected]? Dan zoeken we z.s.m. uit wat er aan de hand is. Hartelijke groet, Faircasso
Top ga zo door!!!
Geachte meneer of mevrouw Bas, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn erg blij dat wij u hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Faircasso
Ik was zelf niet op de hoogte dat ik een rekening open had staan, correspondentie ging blijkbaar nog naar mijn oude adres. Eigenlijk per toeval jullie incasso opdracht gezien in een oude mailbox. Misschien handig om even een belletje te doen bij een incasso opdracht ?
Ze werken samen met kpn en bedonderen de mensen. Malafide firma.
Beste Michel, KPN is een van onze opdrachtgevers. Voor hen voeren wij incasso-opdrachten uit. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. We gaan graag met je in gesprek om te kijken of we dit samen kunnen oplossen. Graag willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen met daarin het dossiernummer en de manier waarop wij met jou in contact kunnen komen. Deze mail mag je sturen aan [email protected]. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met je op. Met vriendelijke groet, Faircasso
Ik heb meerdere keren te horen gekregen tt de achterstand was betaald en tog kreeg ik een maand later weer opnieuw bericht dit is zeker 4 keer gebeurd bij jlie en hierom bn ik zeer ontevreden over jullie serves
Nullie zijn de Aller beste als je ff niet kunt betalen ff bellen voor 1 maandje uit te kunnen stellen. Geen domme reacties naar de klant toe die schulden heeft jullie zijn echt goed voor de mensen ik zou ook mensen naar jullie sturen.. Jullie zijn echte toppers.
Ideal link werkt niet. Geen inloggegevens in mail.
Ik ben zo tevreden over de afhandeling. , vooral de menselijkheid top top. Vriendelijk top top een grote 10 voor alles. Ieder ander incasso maakt van 200 euro 1000 en nog. Kosten kosten waar menssen nooit meer uitkomen . Faircasso vraagt jou niet het hemp van je lijf. Nee heel invoudig wat je kunt betalen ,zodat je geen problemen krijgt met je andere verplichtingen. Ik propagandeerd deze incasso dienst aan iederee. Met vr gr. DHR J van Susteren
Goede ervaring
Begripvol Dank u wel voor jullie vertrouwen
Schiedamsedijk 48 B
3011ED Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.