Filters

1

Waardeloos

Ik bleek achterstand te hebben bij een provider. Oké ik kreeg iemand aan de lijn die mij uitlegde waarover het ging. Ze zou mij de gegevens over de achterstand via een brief toesturen. Na dagen nog niks. Wèl werd ik tot twee keer aan toe gebeld maar kreeg direkt een bandje met de woorden dat het te druk was om te bellen maar ze zouden snel terug bellen. Dagen gingen voorbij. Nu kom ik vandaag thuis van drie dagen weg zijn en ja er ligt een brief met een dreigement dat ik niet heb gereageerd op hun eerste brief en als ik niet betaal ze iemand langs sturen. Oh? Wanneer dan? Ze kunnen mij niet eens telefonisch te woord staan!! Vanmiddag gelijk gebeld en wederom de woorden: Ach het is Corona en daarom zijn er minder medewerkers. Ze bellen me binnen VIJF werkdagen terug Maar ik moet ook binnen VIJF werkdagen betalen. Inloggen via de website kan niet want heb geen code waarvan wordt beweerd dat ik die gekregen heb. Ik wil een afbetalingsregeling maar ja hoe????????????????????????? Waardeloos incassobureau!

  • Aanbevelen? Nee
2

Very unprofessional international support

In my experience, it has been really difficult to get a hold of someone who could properly speak English and help me with this issue. Luckily I do have family in the Netherlands still and they helped me with the payment. My issue involved not having an IDEAL card or a dutch bank account, I asked several times to have international options and I was given information for a NATIONAL bank transfer, which of course doesn't work unless you live in the Netherlands. In the meantime, the bill increased and when I asked again twice more I again was not helped and you provided national bank transfer details. Now the question is what to do if somebody who lives abroad doesn't have contacts anymore in the country? How can he/she be helped? I was greatly disappointed in how unfair the whole process was and how nobody cares about it.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik prijs je collega's!

bedankt voor je werk, goed gedaan, je werkt voor 10 punten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede hulp

  • Aanbevelen? Ja
2

Worst people on earth

Every lazy employees and has no empathy and respect for humans

  • Aanbevelen? Ja
2

Tijdverspilling en ergernis

Ik heb vanaf het begin er op gewezen dat T-Mobile haar administratie niet op orde had. Dit eenvoudig te controleren was geweest. Dit advies niet is opgevolgd. Was hier naar geluisterd dan was de factuur bij de juiste persoon wonende op het zelfde adres, met het betreffende tel. nummer terechtgekomen en een jaar eerder betaald. Pas toen ik de volledige gegevens ontving kon ik hem voorzien van de gegevens die hij nodig had om de rekening te voldoen. Nogmaals had T-Mobile/Faircasso hem die informatie gegeven dan had deze betaling een jaar eerder plaats gevonden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Echt behulpzaam

Faircasso heeft mij geholpen om mijn schuld in kleine stukjes af te betalen. Met behulp van Plinkr kan ik nu ook mijn financiën bijhouden en mocht er een wisseling komen kan ik kijken of het bij mijn budget past.

  • Aanbevelen? Ja
1

Incasso wat niet terecht is

Ik moet gaan betalen terwijl ik de rekening allang betaald smerig spelletje zeggen dat ze brieven hebben gestuurd nou ik heb nooit wat ontvangen en de rekening is netjes betaald aan stichting kinderpostzegels. Aan de telefoon kunnen ze je ook niet verder helpen en ze hebben verschillende telefoon nummers dus wat klopt er niet

  • Aanbevelen? Nee
1

Luistert niet naaf de klant

Ze luisteren niet naar de klant, als je vraagt om een regeling in 3x met daarbij de kosten krijg je te horen dat je in 4x mag betalen en het zelf mag uitrekenen wat je dan betaald per maand. Zeer klantonvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

Ze helpen echt! Met name ruëlla arends

Ruëlla heeft mij en mijn zoon geweldig geholpen. Samen duidelijk alles in kaart gebracht en daarna heeft ze een aantal schuldeisers gebeld en met ze onderhandeld over een betalingsregeling. Er vielen kilo's van mijn schouder.

  • Aanbevelen? Ja
10

respectvolle bedrijf

Goed luisteren met mensen en goed overleggen. Gewoon alles positief die ik had ooit best deurwaarder.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik vond het contact met Faircasso heel menselijk Fair. Mooie metafoor trouwens!

Zoals ik hierboven beschrijf en mijn dank nogmaals voor de menselijke benadering en de wijze van zoeken naar mogelijkheden om de zaak juist op te lossen. Bij dezen mijn dank voor uw handelswijze.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet fijn

Niet fijn

  • Aanbevelen? Nee
1

Totaal onbereikbaar!

Jullie steken jullie weg achter de coronacrisis om geen telefoon aan te nemen en nooit terug te bellen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Oplossingen boven problemen!

Ik ben behandeld als een mens en faircasso heeft geduld gehad en begrip getoont bij elke situatie. Dit heeft ervoor gezorgd dat ondanks rare situaties toch netjes kon door betalen al was het 1 of 2 maanden later. Communicatie is belangrijk en vooral het luisteren naar elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel geduldig en begripvol

  • Aanbevelen? Ja
10

Super hulpvaardig en altijd openstaand voor de situatie van de klant

Heel erg goed, jullie hebben mij erg geholpen in een moeilijke tijd en dat heeft er voor gezorgd dat mijn leven er nu een stuk rooskleuriger uitziet.

  • Aanbevelen? Ja
1

kan niet versturen

kan niet versturen hep al betaald kl 4779350 en doss 20004277

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht

Mijn moeder krijgt een rekening in de bus over kinderpostzegels . Maar de naam die er boven staat is wereldvreemd . Mijn moeder zou kinderzegels gekocht hebben . Dat kan niet eens want daar mogen zegels verkocht worden . Vreemde zaak . Ingesproken op het antwoordapparaat .omdat het druk was .maar nog steeds niet teruggebeld. Maar het contact toch alles zeer goed opgelost .

  • Aanbevelen? Nee
1

Klote!!

Gesproken met medewerker vd incasso. Over het niet verzonden pakketje van kinderpostzegel. Er zou vervolgens opnieuw 'n pakketje mijn kant op komen. Als deze binnen zou zijn zou ook de rekening of automatische incasso waar ik al voor had getekend plaats vinden aldus de medewerker van FAIRCASSO NIKS VAN WAAR IK KRIJG VERVOLGENS DE REKENING MET INCASSO KOSTEN HUH???? WTF??? IS NIET NORMAAL

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect!

Dit is de manier hoe je mensen helpt met schulden en problemen. Hier kunnen veel incassobureau’s een voorbeeld aannemen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Ik had niks besteld en ik moet nu betalen. Ik ga niet betalen voor die ik niks besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een goede ervaring samen tot een oplossing gekomen

Ik had een kleine schuld bij xs4all die werd doorgestuurd naar Fair incasso, ik negeerde Fair maar ze waren aardig en geduldig. Desondanks dat ik niet gelijk een betalingsregeling trof, hebben zij de schuld niet doorgestuurd naar een deurwaarder. In plaats daarvan deden ze extra moeite en heb ik een regeling getroffen en voldaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt hier wel geluisterd naar de cliënt.

Ik heb maandenlang een probleem gehad met mijn ziektekostenverzekering. Ze bleven maar incasseren maar ik wist niet waarvan de incasso’s waren. Faircasso heeft dit keurig uitgezocht en duidelijkheid gecreëerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geduldige medewerkers

Ik vind Faircasso een heel goed incassobureau, medewerkers luisteren goed en je kan hele goede afspraken maken.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Schiedamsedijk 48 B

3011ED Rotterdam

010-7900633

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.