Prima in orde!

Duidelijke communicatie met het bureau. Vriendelijk Goede poetsdienst Altijd vervanging indien nodig.

Onze kuisvrouw Olya doet het zeer goed.

Prima zoals in hun naam!

Altijd goede communicatie!

Correcte samenwerking met mevrouw Frak in Lier

Prima personeel tot hiertoe en correcte opvolging vanuit het kantoor in Lier.

Valentina is de beste hulp ooit!

Valentina maakt dat ik prima home kan aanbevelen

Prima ervaring

Pro-actieve communicatie voor aanpassing van afspraken of ziekte, goede dienstverlening en kwaliteitsvol personeel.

Al de kantoorbediende zijn Heel vriendelijk,begripvoll en verlenen een goede begeleiding De poetshulp is ook heel vriendelijk, behulpzaam en levert correct werk . Ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden over de professionele werking van uw bedrijf en de prestaties van de mensen die u stuurde om onze huishoudelijke taken uit te voeren. Als we in de toekomst opnieuw voor een lange periode nood hebben aan poets- of huishoudhulp, zullen we zeker niet aarzelen om met u contact op te nemen. Ik ga uw kantoor alvast warm aanbevelen aan mensen die me hiernaar vragen.

Ik heb nog maar 1 maal Thomas als huishulp bezig gezien. Mijn beoordeling is prima. Iemand die zijn werk ziet, behulpzaam en volgzaam is. Levert degelijk werk. Bedankt !

Vlot contact en goede poetshulp

Steeds vlot contact en vriendelijk

Goede communicatie, goede poetshulp.

Ik heb wel 1 opmerking, maar dat heeft meer te maken met de dienstencheques en de site van de overheid itsme. Ik vind die bijzonder onvriendelijk in gebruik. Ik kan gewoonweg mijn portefeuille niet bekijken. Ik moet nu maar raden, gissen, hopen dat ik genoeg dienstencheques in mijn portefeuille heb. Heel vervelend. Zoals reeds gezegd dat heeft meer met het gebruik van itsme te maken dan met primahome. Primahome is top, heel tevreden!

Dankzij Prima Home hebben wij nu een leuke en vooral efficiënte poetsdame die initiatieven neemt !

Uitstekende dienst

Kuisvrouw werkt hard en is vriendelijk. Bureau is ook behulpzaam en vriendelijk.

Fantastische huishoudhulp.

Fantastische huishoudhulp. Zeer goede service.

Anna is een super aangenaam persoon - zij is super vriendelijk en kuist perfect

Ja top!

Ik was niet scherp in communicatie en daar werkten ze makkelijk rond.

Zeer goede service✨✨

Zeer professioneel, altijd stipt. Aangename samenwerking. Ik kan Primahome zeker aanbevelen .

Always ready to help

Always ready to help and we mostly had a positive experience with the cleaning staff

Initiatiefnemende poetsvrouw

Goede, aangename poetsvrouw die mijn huisje erg goed onderhoudt. Fijn contact met de dame. Ze weet van aanpakken. Enige minpunt is dat ik de poetsafspraken online dien te bevestigen. Ik krijg op mijn smartphone telkens een foutmelding als ik dit probeer. Daardoor betaalde ik reeds 3 x zonder dat er iemand kwam.

Super tevreden!

Zeer goede service, zeer lieve en hardwerkende poetshulp die zelfstandig kan werken! Zij houdt ons huis tip top in orde! Indien er vervanging nodig is wordt dit vlot geregeld en ook over deze dames zijn wij zeer tevreden! Houden zo! Wij zijn fan!

Vlotte communicatie en top thuishulp

Alles is top!

Prima service!

Fijne samenwerking. Geen spijt van de overstap naar Primahome.

Niet perfect, maar redelijk ok

Soms te veel afwezigheden

Behulpzaam en snelle reactie

Wij zijn heel content met onze huishoudhulp. We kunnen ook steevast op haar rekenen en als er iets is, krijgen we altijd de nodige hulp. Primahome heeft ons zeer snel kunnen helpen bij opstart. Als er eens vakanties zijn, dan zoeken ze indien gewenst altijd naar vervanging en vooral toen ik mijn kruisband had gescheurd en even echt niet uit de voeten kon, hebben ze echt geholpen met het zoeken naar een oplossing. Primahome werkt flexibel, snel, oplossing gericht en zijn behulpzaam.

Zeer tevreden over de poetshulp en tevens over de opvolging.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.