top

Linda is een top poetsvrouw! Altijd op tijd en uitstekend service!

Klantvriendelijk

Nog maar net klant en al veel service gehad.

Positieve ervaring

Goede werkktrachten. Ook goed geholpen bij vervanging.

Prima opvolging

Bedankt hiervoor aan Isabella, alles altijd netjes gedaan.

Vriendelijk en heel proffesioneel!

Altijd goed geholpen! Kantoormedewerkers zijn heel vriendelijk en reageren snel en prifessioneel op de vragen. Thuishulpen ook heel vriendelijk en enthousiast. Ik ben heel tevreden!

Prima service !

Alles verloopt zeer vlot en nauwkeurig.

Altijd vriendelijk en zoekend naar oplossingen!

Heel vriendelijke behulpzame dames!!!

Fijne samenwerking

Onze huishoudhulp is zeer aangenaam in omgang . Ook het contact met het kantoor is steeds zeer vriendelijk en respectvol .

een fijne organisatie om mee te werken

Ik ben nu zeer tevreden over mijn poetshulp. Ook is de organisatie soepel en duidelijk bij wijzigingen.

Goede communicatie

Ik heb zelf via mijn broer een poetsvrouw van jullie bureau gevraagd. Door 1 telefoontje en goede communicatie was al de administratie snel in orde.

Klantgericht en betrokken

Heel fijn eerste contact. Snelle feedback. Doen hun best om aan je wensen tegemoet te komen. Starten met intake gesprek. Kwalitatieve medewerkers.

Prima service,

goede werkkracht die stipt en correct presteert

PRIMAHOME IS EEN PRIMA ORGANISATIE ! BEN ZEER TEVREDEN OVER DE GELEVERDE DIENSTEN.

Zeer goed georganiseerd! Ben zeer tevreden! Met dank aan vooral Mevr. Magdalena!

Jullie helpen waar mogelijk

Jullie doen al het mogelijke om steeds een huishoudhulp te zenden ondanks krapte op de arbeidsmarkt en afwezigheden.

Ik heb via Primahome de beste thuishulp!

Prima thuishulp. Prima mensen op kantoor.

Vriendelijk en correct

Vriendelijk onthaald en uitstekende poetshulp

Hiervoor had ik een ander poetsvureau en het verschil is heel groot. Onze poetsvrouw nu is de max!

Supersnelle, correcte en vriendelijke opvolging van elke vraag.

Pas klant, maar nu al onder de indruk zowel van de administratieve opvolging van mijn dossier en alle communicatie daarrond, als van de poetshulp zelf. Dank je.

goede afhandeling huishoudelijke taken.

vertrouwen in jullie dienstverlening.

Super service en zeer vriendelijk en professioneel!

Zeer correcte en professionele opvolging van de poetshulp. Er wordt altijd gestreefd om aan de wensen van de klant te voldoen. Een absolute aanrader!

Heb nog maar 2x poetshulp gehad

Tot hiertoe prima. Werkt vlot dynamisch en doordacht. Ziet werk en wenst het ook degelijk uit te voeren. Positieve ervaring

Aanvaardbare, maar geen perfecte kwaliteit qua poetsen; een onvoldoende qua communicatie met kantoor

De aan ons toegewezen poetsvrouw poetst behoorlijk, maar heeft geen zicht op wat er gepoetst moet word. Zo moeten we er haar regelmatig aan herinneren de luster in de eetkamer ook te poetsen - hoewel het soms heel duidelijk is dat er stof op ligt. Qua organisatie : er is te weinig communicatie. Zo hebben we onlangs moeten vaststellen dat onze poetsvrouw een week met vakantie was. Was ons niet meegedeeld.

Professioneel en correct

Professioneel en correct

Goede en vlotte communicatie

Goede ervaringen met primahome. Vlotte en snelle communicatie.

Inderdaad "Prima" home !

Heel blij met de poetshulp van Primahome, een heel positieve ervaring

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.