Ben altijd blij als mijn thuishulp komt

Zelf heb ik een drukke baan als thuisverpleegkundige,daarnaast ben ik ook nog mantelzorger voor mijn hoogbejaarde ouders. Toen ik vorig jaar een tijdje thuisgezeten heb met een stevige burn out,heb ik besloten thuishulp in te schakelen. In het begin is het wat aanpassen,nu we elkaars gewoonten kennen,zou ik ze niet meer willen missen.

Ervaren huishoudhulp en zeer goede service!

Toen ik me aanmeldde bij Primahome, werden wij snel en professioneel gecontacteerd. Onze poetshulp begon de week nadien al bij ons. Ze is goed in haar job, we kunnen goed met haar communiceren en we zijn telkens weer blij als zij geweest is, omdat ons huis zo proper is. We kunnen haar niet meer missen! Intussen poetst ze nu ook bij mijn mama. Primahome volgt alles super goed op en afspraken worden nagekomen. Kortom: een zeer goede ervaring!

Super tevreden

Heel tevreden, goede service.

Aangename verrassing

Aangenaam om in een zeer proper huis thuis te komen. Zeer tevreden met wat Joanna presteert in de voorziene tijd.

Bij Primahome word ik snel en goed geholpen: in geen tijd hadden ze een uitstekende vervang-poetshulp gevonden, ze communiceren over alles zoals het hoort. Top!

Tevreden

Ben zeer tevreden over mijn poetshulp ESMINA, heel vriendelijk en kan goed zelfstandig werken.

Kwalitatieve dienstverlening.

Vanaf de eerste moment zeer tevreden over het geleverde werk. Tot op heden blijft de dienstverlening kwalitatief.

Jullie flexibiliteit is aangenaam. Ga je last minute op vakantie, geen probleem

Onze poetshulp is een crème van een vrouw. Ze doet haar job met veel zorg en oog voor detail en is ontzettend lief. De enige bedenking die ik me al jaren maak, is dat er nooit eens iemand komt kijken bij wie en in welke situatie de poetshulpen terechtkomen. De meeste mensen zullen hun poetshulp wel respectvol, met een kopje thee, iets lekkers en een opgeruimd huis ontvangen, wij althans wel : ). Maar even kijken of de situatie ok is voor jullie werknemers zou ik als baas wel doen…

Uitmuntend

Niets dan lof voor de professionele poetshulp. Anka is werkelijk een heel aangename en bekwame poetsvrouw. Ze verdient een dikke pluim voor haar inzet en verantwoordelijkheidszin. Een voorbeeld voor velen.

Enkel spijtig moeilijk te bereiken via telefoon. Met email wel prima

Heel tevreden

Justyna Rychlik is een kentering voor het bedrijf. Zij is degene die doet wat ze belooft en haar afspraken nakomt, terwijl dit in het verleden absoluut niet het geval was en ik me dikwijls de vraag gesteld heb of er hier überhaupt wel sprake van een bedrijf was. Telkens ik contact nam, had ik iemand anders aan de lijn die van niets op de hoogte was. De poesthulp, Kasia, die ik nu heb is een relevatie na maanden miserie : bereidwillig, gedienstig, vriendelijk en altijd goedgezind. Een zaligheid om voor haar elke week de deur te openen. Ik prijs me dus heel gelukkig!

tevreden

Het is me echter niet duidelijk over wie ik een evaluatie mag schrijven. Over onze nieuwe poetshulp, Fiyori Solimon of over het bezoek van een van uw medewerkers van Primahome...? Over Fiyori zijn we zeer tevreden. Ze werkt efficiënt en grondig, heeft oog voor detail, is vriendelijk en toegewijd. Over de medewerker van Primahome: bezoek was correct verlopen en maakt goede inschatting naar omstandigheden en veiligheid. Zij is ook vriendelijk.

Schitterend bureau!

Zeer tevreden van Primahome. Altijd vriendelijk, duidelijk en persoonlijk. Leuk dat ík als klant tevreden ben, maar ook onze thuishulp zélf is heel blij met dit kantoor. Een correcte en respectvolle samenwerking. Love it!

alles altijd prima in orde!

Nooit overwachte afzeggingen. Altijd begripvolle administratiepersoneel.

Heb contact opgenomen met ziekenkas was een lange wachtlijst Ik dacht hoor ik verder en zo kwam ik bij prima@home terecht op een paar dagen hadden ze iemand gevonden in 1 woord goede service En ben zeer tevreden

Uitstekend.

Kortom topservice. Altijd per mail of telefonisch bereikbaar en super flexibel. Onze huishoudhulp is echt onmisbaar geworden voor ons, ze werkt snel, efficiënt en in een mum van tijd is ons huis helemaal op orde. Iets om na een lange werkdag blij van te worden.

Enorm tevreden van mijn poetshulp

Ik ben enorm tevreden van mijn huidige poetshulp. Primahome is ook proactief in communicatie en aanpak. Ook wanneer ik minder blij was van een eerdere poetshulp hebben ze een oplossing gevonden. Onze huidige poetshulp is echt alles wat ik van een poetshulp verwacht.

Goede ervaring met poetshulp

Met huidige poetshulp meer dan tevreden neemt initiatief en is zeer hulpvaardig

Zeer tevreden over de service van onze medewerker van Primahome

Schitterende service!

Ik ben enorm tevreden over de service. De informatie is altijd correct. Tijdens vakantie of ziekte werd snel vervanging voorgesteld. En belangrijk ook om te melden: de dames die komen poetsen/strijken zijn ook echte aanraders.

Vriendelijke,gedienstige poetshulpen en bedienden aan het bureau! Top!

Alles proper gepoetst. Bedankt

Verzorgd, nauwkeurig werk van Agneska. Verwittigt ruim op tijd van haar afwezigheid voor vakantie. Goede samenwerking.

Altijd vriendelijk en bereid om aangepaste oplossing te zoeken.

Af en toe klikt het helemaal niet met de poetshulp, en daar zijn ze steeds ter beschikking om een oplossing voor te stellen.

Fijne werking en betrouwbaar

Prima communicatie Fijne poetsvrouw waar je alles aan kan vragen

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.