Wij zijn zeer tevreden

Esther komt al een heel aantal jaren poetsen bij ons. Wij zijn heel blij met haar. Zij komt steeds op tijd Zij kent onze verwachtingen en voldoet hier volledig aan Het is steeds fijn thuiskomen in een proper en opgeruimd huis Wij hopen dat we nog lang van haar diensten kunnen gebruik maken.

Redelijk goed.

Na een moeilijke start (afwezigheid wegens ziekte), toch een redelijk goede poetsvrouw.

Altijd vriendelijke en snelle opvolging aan de telefoon. Grondige en aangename hulp!

Tevreden

Ik heb weinig contact met de mensen van Primahome. Ik heb een goede poetshulp. Zij weet ondertussen alles beter liggen dan ikzelf. Soms wordt er al eens iets beschadigd door haar felle werkvlijt. Ik heb een proper huisje.

Ik werd goed en snel geholpen.

Er was een vlotte en efficiënte communicatie en opvolging. De aanpak vanuit het kantoor was erg professioneel. De poetshulp zelf is erg goed geevolueerd. Ik ben er zeer tevreden over.

Patricia is TOP!

Alles verloopt goed.

matig tevreden

Ik heb betere poetsvrouwen gehad in het verleden ook slechtere. Als we niet thuis zijn, is het huis ok als we 's avonds thuiskomen. Deze dame is wel een ramp als je zelf thuis aanwezig bent. Begrijpt amper wat ik vraag. Zo hebben we vandaag ons kleindochtertje in huis en wil ik dat ze het werk ook wat anders aanpakt, maar dat begrijpt ze niet. Ze is iemand die ook niet kamer per kamer afwerkt, maar tegelijkertijd in verschillende kamers bezig is... Ik heb niet het gevoel dat deze dame haar werk graag doet en heb dit ook al gemeld vorige week, toen ze plots niet kwam werken omdat haar koelkast stuk was... We wensen dat ze voorlopig een mondmasker draagt (en op de correcte manier aub!) en ook bij aanvang haar handen wast en ontsmet. Ik heb haar hier moeten op attent maken. Eerlijk gezegd vind ik dat niet kunnen. Het is ook jammer dat ze rookt, die sigarettengeur hangt in ons huis vaak... Mvg,

Vriendelijk, professioneel, goede opvolging en communicatie met het kantoor

Vlotte communicatie, prima werk.

Geweldige hulp!

Mijn thuishulp is een geweldige hulp en lieve dame. De communicatie met Primahome zou beter kunnen. Het zou ook handig zijn dat bij afwezigheid een andere hulp kan ingeschakeld worden.

Correct , vriendelijk , een aan te bevelen persoon

Een klein negatief puntje…… Ze is al regelmatig ziek geweest

houden altijd woord.

goede opvolging van de poetshulpen altijd belofte houden correct en vriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Zeer tevreden van de poetshulp

De poetshulp (Ola) die bij ons wekelijks komt kuisen is zeer efficiënt, correct en snel. Ik ben telkens aangenaam verrast wanneer Ola is langsgeweest. Zelfs de plinten krijgen elke week een beurt!

Heel tevreden

TEVREDEN

Heel tevreden,van poetshulp Esmina en ook van Nadine de verantwoordelijke in Lier.

Behulpzaam

Zeer goede opvolging en zeer goede communicatie.

Heel tevreden

Na 3 dagen werd in gebeld door een heel lieve medewerker in Lier dat ze al een poetshulp heeft voor mij. Ondertussen zijn we al 3 maanden verder. Nog altijd zeer tevreden vn de service en kwaliteit. Bedankt Ani

schiterend

altijd op tijd goed werk geen gezever

Beata poetst zeer grondig.

Daar Beata zeer grondig poetst wordt er steeds maar een deeltje van de woning gedaan,maar wel heel goed. Ze is zelf nogal flexibel met de werkuren,maar zal zeker niet minder uren werken.

Flexiebel en attent

Heel flexiebel en fair . maar de communicatie zou iets beter kunnen .

Prima poetshulp

Mijn poetshulp kan ik 100% vertrouwen om haar werk te doen.

geen problemen

Jammer genoeg negatieve ervaring met 2 poetshulpen - samenwerking stopgezet

De 2 poetshulpen die ik over de vloer heb gehad, kan ik naar mijn mening echt niet aanbevelen. Beiden spraken Geen Nederlands. Enkele woorden of zinnen Nederlands kenden ze beiden, maar ze verstonden niet wat er gevraagd werd om te doen, zelfs niet als ik het herhaalde in het Engels. Toch knikten ze telkens van ja of zegden ok. Bijgevolg heb ik schade aan mijn persoonlijke spullen om deze reden. Flatscreen met vele strepen, stofzuiger oververhit en stinkende afvoer van lucht doordat er ook hondendrollen in terecht kwamen, verstopte afvoer.. Ook het poetswerk werd niet echt goed gedaan, poetsen waar ze niet aankonden werd niet gedaan. Nochtans waren voldoende hulpstukken aanwezig (trapladder, telescopische buizen, vochtige doekjes, ...) Ik kan nog opmerkingen opnoemen en ik heb alles systematisch gemeld aan het poetsbureau, maar ik heb het uiteindelijk opgegeven omdat er ook gewoon telkens nieuwe problemen ontstonden. Jammer, maar helaas kan ik obv mijn ervaring dit bureau niet aanbevelen

Goede werking

goede werking en prima personeel

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.