Heel correcte dienstverlening. Eerlijk en vriendelijk. Geweldige poetshulp. Altijd bereid en stipt.

Vanaf het begin tevreden

Ik ben misschien bij de uitzonderingen? Mijn poetshulp is een vriendin aan huis geworden!

Correct verloop zowel met bureau als poetshulp zelf

zeer efficiënt

snel, verliest geen tijd. Théthe is een harde werkster.

Heel tevreden over onze poetsman. De communicatie is soms moeilijk. Ik heb meerdere nummer en weet soms niet welk nummer ik best neem.

Zeer professionele aanpak en steeds super vriendelijk.

prima dienstenbedrijf

zeer correct

Zeer tevreden van mijn poetshulp

Ik ben zeer tevreden van mijn poetshulp. Ewa is een goede werkkracht die zonder het te vragen werk ziet. Zeer blij dat zij bij ons komt werken.

Correct en tot nu toe goede werking

Zeer toegewijde en betrouwbare poetshulpen

Al jaren heel tevreden klant! De poetshulpen en ook het administratief personeel zijn vriendelijk, beleefd en betrouwbaar.

uitstekend

goede diensten, inzet, communicatie

Prima service zonder twijfel!

Ik voelde mij meteen thuis bij Primahome. Mijn aanvraag werd snel behandeld. Onze Thuishulp is een zeer aangenaam persoon die haar taken super goed uitvoert. We zijn er enorm blij mee. Ook een last minute vervanging werd snel opgelost waarvoor dikke merci! Mensen die bij Primahome werken zijn altijd behulpzaam en doen veel moeite om te helpen. Wat ik ook fijn vind, is de opvolging! Er wordt vaak gevraagd of alles goed verloopt. Zeker een aanrader! Bedankt!

Klantvriendelijk en goede service

Correcte communicatie met het hoofdkantoor. De poetshulp is gemotiveerd en vriendelijk. Ik ben tevreden zoals het nu loopt.

top

Lucy is een juweeltje om in huis te hebben

Uitstekende service en zeer snelle reactie op al mijn vragen

Uitstekende service en zeer snelle reactie op al mijn vragen. Ik word altijd snel en juist ingelicht, via telefoon of email.

Topservice!

We hebben een heel goede thuishulp, wat absoluut niet evident is. Daarnaast hebben we eens een goede vervangster gehad. Ik heb de indruk dat de screening van de thuishulpen door Primahome heel degelijk is. Ook de dienstverlening door de kantoorverantwoordelijke van Primahome is top!

topservice, geweldige poetsvrouw

Karolina is super stipt, lief, werkt hard door, is discreet Ik kijk er naar uit als ze komt...dan is alles netjes en proper :-)

De opstart is prima en vlot verlopen

Ik ben net gestart met Primahome. Er kon snel een poetshulp opstarten, de dienstverlening was zeer vlot, het contact verliep vriendelijk. De eerste kennismaking met de poetshulp was zeer goed, een vriendelijke, energieke dame die snel aan de slag ging en van aanpakken wist. Kortom, een goede start.

Correcte hulp en meldingen

Tevreden met de service die zowel door bureau als door de poetsvrouwen wordt geleverd

Goed onthaal, goede start gemaakt, soms nog wat zoeken

We ervaarden van in het begin een klantvriendelijk onthaal door Primahome. Voor de eerste keer dat een DC-kantoor vóór opstart thuis kwam kennismaken met klant en het huis zelf. Daarnaast ook goede poetshulp gekregen. Zij werkt rustig maar wel goed door. Soms durven er wel eens wat taakjes overschieten. Maar over het algemeen zeker tevreden.

Zeer goede bedrijf ,zeer professioneel en zeer fijne mevrouw, altijd fijn met zo’n iemand werken ! Hartelijk bedankt

Zeer vriendelijk, oplossing besproken en geregeld, top

snel, correct, betrouwbaar

eerste ervaring met poetshulp; snel contact na onze aanmelding eerste huisbezoek prima; poetshulp werkt prima!

Crista is zeer vriendelijk, hulpvaardig, werkt snel maar zeer degelijk met oog voor detail. De weinige kontakten die wij met de dienst zelf hebben gehad, liepen zeer vlot, vriendelijk en doeltreffend.

Correct

Steeds correct, ook om geschikte vervanging te zoeken

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.