Prima.

Het was een goed contact. Prima uitleg, duidelijk en vriendelijkheid.

Een leuke kennismaking, goede rondleiding en uitleg.

Een toffe dame, Nadine en ze heeft me aan een super goede poetsvrouw geholpen.

Zoals het altijd zou moeten zijn ☺️

Stipt, netjes, goede opvolging, heel fijne poetshulp waar we altijd op kunnen rekenen

Alles verloopt volgens de gemaakte afspreken en en altijd heel vriendelijk en behulpzaam. De poetshulp voldoet aan al mijn wensen en volgt alles goed op !

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Reeds vele jaren heb ik een poetshulp via Primahome. Wanneer mijn vaste poetshulp door omstandigheden niet kan komen wordt er steeds een goede vervanger voorgesteld.

Correcte start van ons contract, inclusief huisbezoek met de poetshulp. Duidelijke uitleg van de manier van werken

excellente service

Er wordt steeds naar vervanging gezocht wanneer de vaste poetshulp afwezig is. Bovendien geeft men ons vlot de mogelijkheid om tijdens onze vakanties de poetshulp tijdelijk niet te laten komen, zodat ons voor die dagen geen kosten worden aangerekend. Men is zeer behulpzaam bij eender welke vraag.

Anna is top !

Mijn poetshulp Anna is altijd op tijd en levert prima werk. Ik ben erg tevreden over haar ! Ook wordt er telkens tijdig verwittigd wanneer ze afwezig zal zijn. Dank je wel Anna !

Vlotte en correcte communicatie

Ik beb een goede ervaring met primahome. Snel een goed opgeleide poetsvrouw gekregen.

Zeer goede en pro actieve communicatie

Ze zijn zeer professioneel, communiceren pro actief. Bij vakantie van de thuishulp wordt steeds pro actief vervanging aangeboden. Daarnaast zijn ze ook zeer flexibel, zelfs voor last minute wijzigingen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Professionele en menselijke aanpak. Steeds bereikbaar.

TOP!

Hele goede én lieve poetsvrouw (esther), flexibel in omschakelingen in het contract, snelle reacties op mail. Zeer tevreden!

zeer tevreden

alles tiptop inorde

vlot, correct en beleefd

Ik stelde een vraag via de website, geen 24u later had ik reactie en geen week later was prima home bij ons thuis om de poetshulp voor te stellen. Ook van de poetshulp zijn wij zeer tevreden.

Goede opvolging en ondersteuning

Wil om te werken

2x van de 3x vervanging hadden we Kasia om te komen strijken en poetsen. Zij werkt goed door en doet wat ik haar gevraagd had(ook extra's,zoals kasten uitkuisen)! Ik denk dat zij wel de wil heeft om het goed te doen;ze is nog jong en moet nog wel wat bijleren(hoeken achter/naast/onder de bedden van de kinderen,raamranden onderaan raam,waar wel wat opstaat van de kinderen+idem in kkn ,...zijn wel niet gekuist.Ook de WC-borstelhouders niet,de verwarmingselementen niet,...)Maar toch was ik blij met haar komst!Vooral dus omdat ik vond dat ze erg haar best deed. De ene andere poetshulp,Abigail ,kan ik niet echt aanraden;ze was wel vriendelijk,maar in alles héél traag zodat ze veel niet goed heeft kunnen poetsen. Hetgeen ik echt van een poetshulp verlang ,is dat ze ook zelf zien wat er moet gebeuren en op eigen initiatief al eens zaken extra doen,zoals Jola,onze poetshulp die al jaren bij ons komt!

Ik ben tevreden

Ben zeer tevreden, mijn poetshulp is beleefd werkt zoals ik het vraag. Nogmaals ik ben tevreden

Tevreden

Ik heb ondertussen al 3 verschillende huishoudhulpen over de vloer gehad en allemaal super toffe dames die hun werk goed doen!

Goede communicatie

Heel goede communicatie, na even ontevreden geweest te zijn werd dit direct rechtgezet ! Klant is hier echt koning ! Bedankt!! Dave

Heel toffe poetsbureau

Snel reageren per telefoon of email Vriendelijk

Goede service, eerlijk

Smooth regular supply

Smooth functioning..only issue is late response if we have a Querry... maybe due to COVID related delays

• Would you recommend us? Yes

exelent

na vele andere ervaringen bij andere bureau's nu eindelijk iets wat zeer goed is ier kan ik op rekenen doe zo voort

Helemaal tevreden!

Fijne contacten met de mensen op het bureau, zij volgen nauwgezet op wat we vragen en communiceren heel vlot. De poetsheer en nadien een -dame, zijn beide goede, stipte en betrouwbare werkers. Het was onze eerste ervaring met poetshulp en zijn zeer tevreden!

Up to expectations

On time and as expected

• Would you recommend us? Yes

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.