Prima service. Prima communicatie. Aandacht voor veiligheid en welbevinden van werknemers. Nog geen minuut spijt gehad.

Fan tas Tisch !!!

Ik vroeg poetshulp, meteen was er duidelijke communicatie en kreeg ik een super poetsvrouw!!! Gewoon top !!!

Zeer vriendelijk en correct, goede poetshulp.

Aangenaam telefonisch contact met de dienst en een positieve eerste ervaring met mijn nieuwe poetshulp: vriendelijk, werkt goed door, staat open voor open communicatie en communiceert zelf ook goed over wat ze doet.

Snel een goede hulp voor ons gevonden, een hele toffe, vriendelijke dame, altijd vrolijk en bereid om de klussen te doen. Past zich aan aan onze noden. Vriendelijke mensen bij de administratie.

Tot hiertoe alles prima in orde!

Zeer goede communicatie en prima huishoudhulp!

Goede begeleiding en kuishulp

Prima contact

Altijd vriendelijk aan telefoon . Hulpvaardig . Op tijd juiste informatie .

Soepel, correct welwillend.

Nog steeds heel groot taalprobleem. Misverstanden en onbegrepen en niet uitgevoerde werk door het niet begrijpen van de opdrachten. Niet door onwil maar door onvoldoende kennis van het Nederlands.

Wij zijn fan van Vilma!!

Zeer tevreden over onze poetshulp Vilma. Ook goede en snelle communicatie met kantoor van Primahome

Ik ben Ongelooflijk tevreden van Wiola. Zij is gewoon fantastisch. Ook bij het ondertekenen van het contract werd alles goed uitgelegd. ‘Prima’ service!

zeer oké

ik heb jullie niet veel nodig, maar àls ik occasioneel moet bellen, dan is het snel en correct. poetshulp Iwona grden is ook formidabel.

vlotte organisatie!

goed bereikbaar per telefoon, vlotte organisatie en vooral flexibel!

Fantastische poetsdame Joanna

Correcte dienstverlening.

ok

ok

Had een probleem, hebben het heel snel opgelost

Ik was niet tevreden met mijn hulp die ik een aantal maanden had, heel goed en snel opgelost

Prima keuze als je een poetshulp zoekt!

Goede dienstverlening, correcte en vriendelijke communicatie, niets op aan te merken.

Vriendelijk en correct

Onze poetsvrouw, Irena, is heel vriendelijk, stipt en poetst zelfstandig en grondig ons huis. Ik ben heel tevreden met haar werk en bovendien is er (als we thuis zijn) een gezellig babbeltje erbij.

Heb geen problemen altijd zelfde hulp wat ik erg prettig vind.zie huisdieren .werkt zelfstandigmaakt geen beschadigingen en tot nu toe betrouwbaar.

klantvriendelijk

Primahome zoekt mee naar de beste oplossing

Prima Home ;0)) !!

Behulpzaam en Correct! (zeker in deze moeilijkere coronatijden).

Super thuishulp en fantastische office team!

Professionele thuishulp zelf als vervanging nodig is. Op kantoor zitten er ook heel behulpzame medewerkers. Prima!

Goede hulp bij de overschakeling naar elektronische cheques, heel vriendelijk

degelijk en betrouwbaar

Correct, vlotte communicatie met bureau, altijd goede poetshulpen

Een betere dienstverlening kan ik mij niet indenken !!!

Met het ouder worden drong de noodzaak van hulp bij het poetsen van ons groot appartement zich sterk op. Na van de diensten te hebben genoten van een andere onderneming uit de sector zijn wij , hoe het juist gelopen is weet ik niet meer, bij Primahome beland. Die keuze was een schot in de roos. De ene poetshulp was, naar onze mening, wat beter dan de andere, of lag ons meer. Momenteel hebben wij een poetsvrouw waarvan we niet 100%, maar 200% tevreden zijn. De service die uitgaat vanwege Primahome zelf is onberispelijk, zeer accuraat en steeds zijn ze bereid om, wanneer een aanpassing moet gebeuren, steeds naar mogelijke oplossingen te zoeken en ze ook te vinden.

Super goed bezig

Mijn poetsdame Sylvia doet uiterst haar best. Alles is nog wat nieuw, maar ze leert snel en vooral ze wilt het goed doen. Dat is al een 10 waard. Hoop dat ze blijft groeien en enthousiast blijft.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.