De samenwerking is nog nieuw, maar alles loopt perfect! Houden zo

Agnieszka doet haar werk met zorg en toewijding en de communicatie met het kantoor verloopt vlot.

Volledige kuisbeurt

Positief contact met poetsvrouw als met dienst Huis is zeer schoon

Werkkrachten;Top .Administratieve hulp;Top

Correcte dienstverlening

Reeds jaren dezelfde poetshulp, Agneska, waar ik steeds kan op rekenen en uiterst tevreden mee ben? Een minpuntje : Toen zij onverwacht een tijdje niet beschikbaar was duurde het tamelijk lang om een vervangster te krijgen. Die kloeg bovendien om de afstand (en tijd) die ze moest afleggen om hier te geraken. Ze kwam dan ook altijd te laat. Toen Agneska na enkele maanden terug in het land was werd de vroegere routine hernomen en was de nare ervaring met vervangers vlug vergeten. Hopelijk kan ik nog lang op haar beroep blijven doen. Zij is een voorbeeld voor vele anderen. De keuze die jullie maken bij het ten dienste stellen van werknemers is dus uiterst belangrijk en is de sleutel tot succes.

Zeer tevreden over onze poetshulp.

We zijn zeer tevreden over onze poetshulp, ze is proactief en steeds correct. We worden vooraf op de hoogte gebracht als de poetshulp niet kan komen en vervanging wordt aangeboden, ook wie er komt en wanneer.

Alles OK

Zeer tevreden over onze huidige poetshulp (Kasia Zaba), alsook over de ondersteuning van jullie kantoor in de gevallen waarin dat voor ons nodig is geweest.

Lieve dame, weet wat ze moet doen. Vol energie.

De dienst is altijd bereid om een oplossing te zoeken

De eerste schoonmaaksters vielen niet zo mee, maar Primahome heeft uitstekend ingegrepen en de persoon gevonden die wij graag wilden.

Perfecte service

Afspraken worden nageleefd, grondige dienstverlening

betrouwbaar

overzichtelijk, hulpvaardig, eerlijk, en vaardig personeel

it has been good so far

I get good quality service through cleaning lady at prima home. They are efficient and quick.

Al 11 jaar loopt het prima met Primahome

Al 11 jaar heb ik 2 poetshulpen die afwisselend bij ons komen poetsen. Prima oplossing.

Vriendelijke medewerkers, luisterende oor..

Correcte en snelle communicatie, goede dienstverlening

Sinds alle jaren dat ik van de dienst prim@home gebruik maak, ben ik zeer tevreden over de correcte, snelle en vriendelijke communicatie, bv wat betreft regelingen bij vakantie, ziekte enz. Ook de 2 poetshulpen die tot nu toe bij mij kwamen poetsen, zijn voor zover ik weet tevreden over hun werkgever en over de samenwerking met prim@home, wat voor mij evenzeer belangrijk is.

Heel tevreden

Super correct bedrijf en poetshulp.

Na een verwarrende start met afwisselende momenten dat Maria kon komen (ene week voormiddag, andere week namiddag), waarbij het af en toe fout liep, is het helemaal goedgekomen met een vast tijdstip. Het enige wat ik zou aanraden is dat je de mensen die voor jullie werken zou ondersteunen bij het aanleren van het Nederlands. Ik ervaar dat als een groot nadeel dat ik niet deftig kan communiceren met Maria.

Tot op heden hebben we een goede samenwerking

Er wordt telkens rekening gehouden met mijn wensen, vragen worden snel en efficient beantwoord.

Vriendelijke medewerkers. Vlot in omgaan met mails en telefoongesprekken.

Zeer tevreden over afspraken en betrouwbaarheid. Het poetsresultaat is goed..

Zeer tevreden over afspraken en betrouwbaarheid. Het poetsresultaat is goed.

vlugge en gemakkelijke service!

Overschakeling van een ander bureau, verliep heel vlot! Huishoushulp was goed voobereid i.v.m? coonamaatregelingen

Tevreden

Ik ben erg tevreden van het contact met het buro, alsook m'n poetsdame is een lieve nette vrouw, zij begreep snel wat ik verlang van een poetsbeurt Narine moet alleen poetsen want ik ben uit werken. Dus vertrouwen is belangrijk.

bekwaam en vriendelijke poetshulp

Erg tevreden

Stipt correct en professioneel

Wij hebben een vriendelijke, lieve maar vooral goede poetsvrouw. Daarom dat ik er voor zorgde dat zij ook bij mijn 2 zoons en bij Carine&Roger aan het werk is. Het bureau is goed georganiseerd en straalt professionalisme uit.

Ja goed hoor....ze houdt mijn appartement PRIMA in orde!

Ik denk dat Dorota hier 6 jaar werkt,Of wellicht een jaartje meer,heb niet nagezien..ben er héél tevreden mee! Ze leefde ook héél hard mee als mijn echtgenoot overleed! Gedurende haar bevallingsverlof was Johanna hier....ik was er ook héél tevreden over. Ze is altijd om 08 uur hier,en is héél plichtbewust! Heb er verder niks aan toe te voegen....alles is Ok!

Vlotte samenwerking

Tot hier toe is alles ok. We merken wel dat er niet grondig gepoetst word: plinten, afstoffen zaken verzetten om ergens achter of onder te kuisen word vaak niet gedaan. Wel andere zaken zoals strijken. Bedden verschonen, de waterkoker ontkalken en de damkap kuisen zijn dan weer extra pluspunten die wel worden gedaan

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.