goede ervaring

Ben tevreden van mijn poetshulp en de samenwerking met het bureau

Topservice

...

Daar kan ik steeds op rekenen.

Er wordt gezorgd voor een continue en structurele oplossing voor poetshulp.

vlotte contacten en super personeel

Accuraat

Iwona is mijn poetsdame en ben zeer tevreden van haar prestaties die zeer grondig zijn. Ook heeft zij een zeer aangename persoonlijkheid wat het steeds een blij weerziens maakt.

Aneta was de perfecte poetshulp

Aneta heeft bij ons jaren gewerkt en wij waren er 200% tevreden van.

Correcte en snelle communicatie

De communicatie en organisatie loopt via Primahome super vlot. Er is veel begrip en ze staan open voor de wensen van de klant.

Correct

Gemakkelijk bereikbaar steeds vriendelijk en behulpzaam bij zoeken naar vervangING

Tevreden

Heel tevreden met Marzena

Tweewekelijks thuiskomen in een proper en net huis

Om de twee weken wordt heel mijn woning van boven tot beneden gepoetst, bedden worden gedekt en na het poetsen worden ook de benodigdheden netjes opgeruimd. Het is zalig thuiskomen op die manier!

Proactief, kwaliteitsvol, oplossingsgericht

Proactief, kwaliteitsvol, oplossingsgericht. Tussenkomst hoofd Primahome (Joanna) wel nodig bij minder evidente problemen.

Prima Home, Prima Service!

Altijd goede diensten. Goede communicatie! Efficiënte poetshulp!

Zeer goede service en opvolging!

Wij zijn heel content over de snelle en efficiente communicatie en service. Primahome is zeker een aanrader!!

Vriedelijke mevrouw die werk goed uitvoert.

Vriendelijke mevrouw die werk goed uitvoert. Contact met kantoor verloopt vlot.

Goede dienstverlening

Mindere ervaring met eerste poetshulp, maar heel tevreden van volgende. Bureau is goed bereikbaar en antwoordt snel op vragen.

Al veel andere gekregen

Ik ben tevreden alleen komen de diensten cheques soms wat laat na bestelling.

Alles OK

Wisselend

Na 2 minder goede ervaringen heb ik nu de perfecte kuisvrouw die weet wat kuisen is . Misschien wel goed om kuisvrouwen eerst te laten testen dr primahome vooraleer ze bij klanten tewerk gesteld worden(kennis producten, hoe kuis ik parket ,toilet enz

Mevrouw die die bij mij komt doet haar werk heel goed, de huis is altijd heel proper. Ze is altijd heel stipt. Maar het zou mij nog een veel proper gevoel gegeven als ze de vloeren met nat zou doen( bevooroordeeld: met heel natte dweil en dan de vuile water met de aftreker droog en dan nog eens met een droge dweil over gaan

Aangenaam

Mijn huishoudhulpen poetsen goed, alleen kan de communicatie beter, zowel van de hulp als van het kantoor (maar ik voel verandering de laatste maanden)

buiten alle verwachtingen ,ook Viesia verdiend 5 sterren

Viesia is zeer vriendelijk ,een zeer goede werkster en vooral doet ze haar werk heel grondig en soms doet ze meer dan we van haar verwachten. Ze verdiend meer dan een bos bloemen. Wij danken Primahome voor het sturen van Viesia.

Niet meer te missen!

Steeds stipt op tijd, het is een plezier om thuis te komen in een kraaknet huis! Ik zou mijn poetshulp nooit meer kunnen missen.

toffe jonge vrouw; kan redelijk goed poetsen.

Is zeer sympathiek. Geen poetsvrouw in de echte zin van het woord maar ik ben blij met haar en ze doet haar best.

Gemotiveerde kuishulp, goede communicatie met kuishulp en bureau

Gemotiveerde, ervaren, vriendelijke kuishulp Goede communicatie met kuishulp en bureau

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.