Vlotte communicatie & prima kuis

- Prima & betrouwbare kuishulp - Vlotte & prettige communicatie met kantoor - Luisterend oor voor feedback van de klant - Correcte opvolging bij problemen (bijv. schade)

Efficient!!!

Altijd goed geregeld

Goede betrouwbare hulp

Bijzonder tevreden over onze poetshulp. Al bijna 6 jaar komt Iwona bij ons poetsen. Ze is altijd stipt en werkt zeer goed.

Zeer goede en aangename poetshulp

Wij zijn reeds jarenlang klant bij primahome en zijn zeer tevreden over onze poetshulp Wiesia! We kunnen altijd rekenen op haar en zijn zeer tevreden over haar werk!

Goede opvolging! Agnieszka is top!

Agnieszka is super, poetst goed, is lief, op tijd en altijd bereidwillig! Jullie volgen haar goed op!

Professioneel, betrouwbaar, degelijk en klantgericht

Helemaal prima!

Snel een poetshulp gevonden, vriendelijke mensen bij de administratie. Hele toffe, enthousiaste poetshulp. Altijd vrolijk en bereid om de klussen te doen. Past zich aan aan onze noden.

Een heel bekwam, betrouwbaar en tof helper in huis

Primahome kwam langs voor een eerste persoonlijke ontmoeting en een tour van het huis. Alles liep heel vlot. Sindsdien loopt alles zeer goed en we zijn heel tevreden met onze helpster.

Ik ben zeer tevreden.

Na mijn online inschrijving werd ik na enkele dagen al gecontacteerd. Nog een paar dagen later werd ik weer opgebeld met de melding dat er een huishoudhulp gevonden was voor mij. Op 4 december kwam de poetshulp de eerste keer poetsen. Ik ben zeer tevreden over haar werk alsook de dienst zelf. Ik heb dit dan ook doorgegeven aan mijn zus en ook zij is uitzonderlijk snel geholpen! Het enigste minpuntje is dat de poetshulp geen nederlands praat/ begrijpt, maar dit weegt niet op tegen de service die jullie leveren. Jullie verdienen een dikke pluim! Doe zo verder.

De kuisdame die bij mij komt poetsen levert geweldig werk. Ik vraag me af waarom ik deze hulp niet eerder heb ingeschakeld. Niets is teveel gevraagd. Heb haar zelf aangeraden bij mijn zus. Zij is er ook heel tevreden over.

Ik ben zeer tevreden , niets van kritiek , en mijn persoonlijke dame Bozenna vind ik een topkracht 👍👍

Slechte klantenservice

Wegens een plotse wijziging van de agenda kon mijn partner de poetsvrouw niet binnenlaten. Toen we de klantenservice contacteerden, konden ze ons niet begrijpen en stuurden ze ons gewoonweg de factuur. We boden de kuisvrouw aan gebruik te maken van een sleutelkastje, maar dat kon ze niet. Klantenservice is hier dus duidelijk GEEN service !

Kamila is de beste persoon mogelijk om je huis aan toe te vertrouwen.

Mijn contact met Primahome is meestal beperkt tot de resultaten van het geleverde werk. Wat betreft telefonische ondersteuning, ook dit verloopt vlot! Dank voor de goede service!

Heel tevreden

Mijn poetshulp ziet werk, heel tevreden

Correct

Correcte afhandeling, vervanging steeds aangeboden, zeer goede poetshulp

Fijne samenwerking

Primahome communiceert altijd duidelijk en persoonlijk. De poetshulp levert goed werk!

Een fantastische dienst van een leuke ploeg en vooral van Karolina.

Het was super gemakkelijk om aan te sluiten. Een voorbereidend bezoek van een van de collega's van Primahome was geapprecieerd. Ondertussen is "onze" Karolina een wekelijks zicht in huis en willen we haar niet meer missen. Heel tevreden,

Onze poetshulp Gosia is top!

Ook administratieve opvolging van werkuren en betalingen via dienstencheques loopt vlot

Ben heel tevreden

Op het bureel vriendelijk personeel en heb een goede poetshulp.

eindelijk een goede poetshulp !! bedankt Alice !!

heel tevreden van Alice !! prima poetshulp met oog voor detail !!

Heel tevreden

Goede communicatie, sterke poetshulp!

Zeer aangenaam te contacteren bedrijf

Ik kan geen klachten bedenken .

De poetshulp werkt goed, neemt zelf initiatieven, maar...

Het is spijtig dat uw personeel zo weinig Nederlands kennen of verstaan. Met Engels kunnen wij ons wat behelpen, maar ook dit is niet opportuun vermits wij beiden ook het Engels niet machtig zijn. Bovendien is er de ingesteldheid niet om Nederlands te leren, zodat de communicatie niet eenvoudig is en daardoor wellicht, soms misverstanden ontstaan.

Fijn en behulpzaam contact!

Mijn ervaring is beperkt aangezien ik nog maar net klant ben. Maar voor zover ik tot nu toe kan beoordelen : prima! Ik ben erg tevreden met de administratieve afhandeling en heel gelukkig met de poetshulp die men mij heeft toebedeeld.

Vriendelijk onthaal

Vriendelijke sfeer op het bureeltje snel geholpen. Bij het huisbezoek was er een professionele babbel en alles snel en correct gebeurd! Top

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.