Prima: de naam waardig!

Sinds jaren al dezelfde poetster. Altijd op tijd, energiek, communicatief, flexibel. Ook met het bureel goed contact bij bv ziekte. Voorstel tot invaller. Écht tevreden!

Vlotte service

Het contact verliep tot hier toe erg vlot.

We vinden het fijn dat jullie onze tevredenheid opvolgen.

We hebben tevens een fijne poetshulp, Oxana! Ze is aangenaam in omgang, beleefd, stipt en klassevol. We zijn over de ganse lijn tevreden!

Geen problemen, wij hebben een super goede Renata

Geen enkele opmerling

Zelfs al zou ik nadenken over de voorbije 5 jaar heb ik gewoon echt geen opmerkingen. Erg he :) Al 5 jaar dezelfde poetsvrouw, Renata, die in mijn ogen meer dan haar job doet. Ze ziet werk en lost het ineens ook op. Ook de mensen aan de telefoon zijn altijd supervriendelijk en behulpzaam.

zeer correcte service

zeer correcte service

Vriendelijk snel geholpen

Enorm goed service in kantoor, poetsvrouw 10/10 Alida echt wow

Professioneel zeer bekwaam en heel vriendelijk personeel.

Perfecte service aan de telefoon. Zeer bekwame poetshulp.

Alles heel goed, heel vriendelijk en goede service

zie hierboven. alles super

Correcte behandeling van het dossier en super goede poetshulp !

Uitstekende werkster. Werkt grondig en is heel vriendelijk. Je kan ook steeds terecht bij de dienst. Ik werd direct goed geholpen.

Positief

Vriendelijke onthaal, snelle reacties bij vragen of moeilijkheden, fijne poetshulp!

Zeer positief

Goede dienstverlening. Barbara is altijd stipt aanwezig en ook het bureau beantwoordt snel mijn mails.

Positief

Positief, maar ik vind het wel een vervelende zaak dat onze poetsdame geen Nederlands begrijpt en ook bijna geen Engels. Heel moeilijke communicatie...

Goede service, vriendelijke, deskundige en betrouwbare kuisvrouw

Alles positief, zeer goede kuisvrouw die we volledig vertrouwen.

Zeer goede communicatie en diensten zijn zoals verwacht.

Ik gebruik nog niet zo lang de dienstverlening maar ben zeer tevreden hoe het tot nu toe is verlopen.

Flexibele en efficiënte werking

Er wordt klaar en duidelijk gecommuniceerd, ik tegenstelling tot een vorig bureau waarmee we werkten. Indien de hulp om een of andere reden niet kan komen, wordt dit snel gecommuniceerd en wordt er gezocht naar een correcte oplossing indien nodig.

Dienstverlening: PRIMA!

Sinds bijna 2 jaar doen wij en beroep op de diensten van Primahome. De contacten, afspraken en de communicatie verlopen perfect. De huishoudelijke diensten vanwege Bodjia Raczkowska zijn prima. Bodjia is een zeer vriendelijke, attente, stipte en bekwame hulp in het huishouden en werd door mijn echtgenote zeer geapprecieerd. Dat is op zich al een kwalificatie apart. Na het overlijden van mijn echtgenote op 23.08.2018 en nu ik er alleen voor sta zorgt zij zo mogelijk nog meer dan vroeger voor de huishoudelijke sfeer in huis. Besluit: ik ben zeer tevreden over de diensten van Primahome. L. De Troij-Sermeus.

alleen maar positief!!!

alleen maar goede ervaringen! lieve mensen van goede wil..

Zeer correct en vriendelijk

Goede poetsvrouw, vriendelijk, correct en goede opvolging door het kantoor

Goede service alles was heel properç

Het was heel proper en goed opgeruimd zoals we gehoopt hadden.

Tevreden

De personen van het kantoor zijn bijzonder vriendelijk en heel behulpzaam. Ik heb een geweldige poetsvrouw die ik erg vertrouw. Ze is top. De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de poetsvrouwen die ik in het verleden heb gehad niet altijd even goed poetsten. Ze zijn wel stuk voor stuk bijzonder vriendelijk

Correct, professioneel en modern.

Ik kreeg als nieuwe klant een nieuwe poetshulp. Het was haar eerste job. Maar Mariama is een heel fijne, discrete en correcte poetsvrouw. Ook makkelijk om mijn sleutel af te geven, omdat het kantoor in Berchem achter de hoek is. Alleen deze week lukt het me niet en Primahome is niet in het weekend open. Mischien een idee om een beveiligde sleutelbrievenbus aan de gevel te installeren waarin sleutels kunnen gedropt worden (zoals bij autobedrijven).

Werk al jaren met Prima Home.

• Algemene tevredenheid

Wij zijn supertevreden van Jola!Ze werkt heel erg hard en ziet zelf werk dat "moet" gedaan worden!Heel fijn!

• Algemene tevredenheid

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.