Zeer correcte manier van werk en open communicatie

• Algemene tevredenheid

Betrouwbare service als poetshulp met vriendelijk personeel! Zeer tevreden, al jaren als klant.

• Algemene tevredenheid

zeer goede dienstverlening, steeds op zoek naar vervanging indien gevraagd, kan er echt op rekenen

Goede service .

• Algemene tevredenheid

We zijn heel tevreden over onze poetsvrouw. Ze poetst heel grondig en is proactief. Ook de administratieve opvolging verliep vlekkeloos.

• Algemene tevredenheid

Vlotte professionele afhandeling, geen klachten!

Nooit problemen gehad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aanvankelijk had ik een poetshulp die zowel geen Nederland, Engels als Frans kon terwijl ik vind dat één van de drie toch een must is. Los daarvan ben ik wel tevreden m'n poetshulp al is de spoeling erg dun. Bij afwezigheid vraag ik bijvoorbeeld nooit vervanging omdat je echt niet weet of je volwaardig alternatief krijgt. Qua service zou dat toch beter moeten, want als Primahome zijnde zou je altijd dezelfde kwaliteit moeten kunnen waarborgen, dat is per slot van rekening hoe je je in de markt zet, zou niet persoonsgebonden mogen zijn.

• Algemene tevredenheid

Zo goed als geen contact met Primahome, wel met mijn poetshulp. Scoring gaat dan ook over haar.

• Algemene tevredenheid

Zeer snel een geschikte poetshulp gevonden. Steeds correct met betalingen en communicatie omtrent beschikbaarheid van de poetshulp. Ook van de poetshulp zelf heel tevreden. Ze levert goed werk ;-).

• Algemene tevredenheid

Wij zijn zeer tevreden over Kasha.

• Algemene tevredenheid

Goede informatie, degelijke begeleiding, vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beter zou zijn als de hulp Nederlands of Engels praat. Het is heel moeilijk om te communiceren met iemand die enkel Pools spreekt.

• Algemene tevredenheid

Heel correct, heel goede poetshulp

• Algemene tevredenheid

Ik ben nog maar 6 maanden ingeschreven bij Prima Home, maar kan al zeker zeggen dat ik tevreden ben....Vriendelijk onthaal, tevens persoonlijk bezoek bij eerste werkdag poetshulp. Ben tevens erg tevreden van mijn poetshulp, Oxana.

Prima dienstverlening

• Algemene tevredenheid

Goede ervaring met personeel op alle gebied

• Algemene tevredenheid

Zeer goede service, geen klachten

• Algemene tevredenheid

Vooral zeer tevreden van onze poetshulp Gosha!

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.