Heel tevreden over de stiptheid van de thuishulpen.

Ieder thuishulp heeft zijn eigen manier van werken. Ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Zeer goede firma

Mijn huishoudhulp is echt een topper!

Heel vlotte samenwerking.

Tot nu toe goede ervaring

In het begin liep het wat rommelig. Ook geen goede ervaring met de eerste poetshulp. Naar verwachting gaat het nu beter.

Duidelijke communicatie.

Prima opvolging van wensen en noden. Vlotte en duidelijke communicatie.

Goede dienstverlening, duidelijke communicatie

Een uitstekende ervaring. Zeer behulpzaam, zeer vriendelijk, goede communicatie en een proper huis!

De naam “Prima” dekt de lading. Zeer tevreden !

Tevreden

Goede ervaring,Magdalena is vriendelijk en doet haar werk goed.Spijtig dat ze geen Nederlands praat,dat is soms wel moeilijk.

Heel tevreden!

Alles verloopt vlot.

Heel professioneel

Leuke aangename werking

prima communicatie

ervaring met berchem en deurne, meestal groot geluk gehad met huishoudhulpen en als ik eens niet tevreden was kreeg ik snel nieuw aanbod. Bij ziekte steeds goed op de hoogte en wordt andere hulp aangeboden

Zeer professioneel en correct

Onze poetsvrouw Ania is stipt, levert goed werk en is bescheiden en vriendelijk. Ook contact met het kantoor is zoals het hoort en professioneel.

Vlotte en flexibele service

Al enkele jaren klant bij Primahome. Als onze poetshulp afwezig is zorgen ze altijd voor vervanging. Bij vragen en opmerkingen zijn ze vlot bereikbaar en lossen ze dit zeer professioneel op.

Goede dienstverlening

Snel antwoord, zorgen voor vervanging indien nodig

Super tevreden over Mariola, en ik krijg meestal vervanging als zij niet kan

Er wordt goed gewerkt, met zorg voor materialen

Prima met primahome. ;)

De poetsvrouw heeft een goede ingesteldheid

Na een paar wissels heb ik nu een poetsvrouw met de juiste ingesteldheid. Ze zei me zelfs: jij betaalt voor de dienstencheques, dus er wordt verwacht van mij om hier te werken, ben ik niet goed, dan vraag je maar een wissel. Als ik instructies geef of vraag om het een volgende keer anders te doen, dan doet ze dat ook op de manier zoals ik wil. Ik ben dus tevreden met de poetsvrouw die nu om de 2 weken langskomen.

Correct vriendelijk en werk steeds goed gedaan

Fijne ervaring . Steeds bereikbaar en altijd vriendelijk op het bureel. Poetshup werkt prima . Al meer dan 1 jaar dezelfde en nog steeds content

Zeer tevreden van de samenwerking

Wij hebben een zeer aangename en hardwerkende huishoudhulp via jullie. Ook de samenwerking met het bureau loopt vlot. Zeer tevreden van!

punctuele overeenkomst

goede samenwerking

Correcte service

Correcte service De vorige poetsvrouw (nu met ziekteverlof) was zeer goed. De vervangster heeft nog wat ervaring nodig.

De poetshulp poetst zoals mijn moeder het zelf altijd gedaan heeft , ze is super goed ,heel lief en vriendelijk Alleen spijtig dat ze geen Nederlands kan , ikzelf kan me behelpen in het engels maar mijn moeder niet en dat vind ze heel spijtig Maar van de poetsbeurt zijn we super tevreden

Fijne samenwerking en snelle service

Bij de ziekte van onze vaste poetsdienst, Joanna Purc, stelde Primehome snel een vervanging voor. Deze poetshulp was heel goed. Onze vaste poetshulp, Joanna, is nog beter. Zij werkt ook heel zelfstandig en grondig.

erg vlotte en klantvriendelijke samenwerking

samenwerking verloopt erg vlot. Als er iemand stopt wordt er snel, kwaliteitsvolle vervanging voorzien.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.