Goede en correcte informatie, snelle reactie bv op mails ivm vakantie of andere voorstellen, en natuurlijk heel tevreden over onze poetshulp Dana!

• Algemene tevredenheid

wij zijn heel tevreden over de diensten die onze poetsvrouw bij ons doet ,we zouden niet meer zonder haar kunnen

• Algemene tevredenheid

Stipte en zeer goede thuishulp, goede administratieve ondersteuning

• Algemene tevredenheid

Ik ben zeer tevreden. 100% betrouwbaar. Mijn huis ziet er uit als een pareltje!! De vrouwtjes van de klantenservice zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam en zoeken achter de beste oplossingen. Mijn hulp komt elke dag werken met een lach!

• Algemene tevredenheid

Zeer tevreden, altijd correcte en goede dienstverlening en goede opvolging.

• Algemene tevredenheid

Ze zijn correct en helpen je zo goed als mogelijk verder wanneer je extra hulp vraagt.

• Algemene tevredenheid

Ik heb niet veel te maken met Prima Home zelf. Ik heb een fantastische poetshulp, waarmee ik zelf alles regel.

• Algemene tevredenheid

prima poetsvrouw en ook volledig te vertrouwen

• Algemene tevredenheid

Magdalena werkt snel, is stipt op tijd,verliest geen tijd drinkt en belt nooit. Herplaatst niet de voorwerpen terug op dezelfde plaats. Xij zijn tevreden.

• Algemene tevredenheid

Wij zijn zeer tevreden met je hulp. Wij zouden geen betere vinden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik gebruik reeds zeer lang de diensten van Primahome. Normaal gezien heb ik weinig of geen contact met het kantoor als alles goed loopt. Twee zaken zijn mij echter niet bevallen. Vooreerst een reuzelange bevraging (op papier ) die ik moest invullen, het is al een hele tijd geleden. Een ander punt is belangrijker: nadat twee dames die hier lange tijd geweest waren om ons te helpen met pensioen gingen, kregen we hulp van een zekere Eva (of Ewa?). wij waren zeer tevreden over haar en hadden een goed contact met haar. Plots kreeg ik een bericht dat zij niet meer kwam. Ik vroeg een reden, maar kreeg geen antwoord. Toen ik later aan de telefoon nog eens naar Eva vroeg, kreeg ik al antwoord dat haar weekschema vol zat en dat ze niet meer bij ons kon komen. Ik blijf met de vraag zitten wat er eventueel is misgelopen. Ik zou dat graag weten om te weten of er ons iets te verwijten is en vond het dus helemaal niet correct en niet aangenaam dat we geen eerlijke communicatie kregen van uw kantoor.

• Algemene tevredenheid

Zeer fijne personen die komen poetsen. Vriendelijke telefonische kontakten.

• Algemene tevredenheid

Super tevreden van onze poetsvrouw!!

Heel correcte heldere communicatie

• Algemene tevredenheid

Ben heel tevreden. Wel blijf ik het raar vinden dat ze veel vodden gebruikt en weinig water. Maar dat is ieder zijn cultuur en gewoonte van hun land. Zij zullen het raar vinden hoe ik dan weer poets. Ik ga niet klagen hoor. Ze doet haar werk heel goed

• Algemene tevredenheid

ik ben heel tevreden van mijn poetshulp.

• Algemene tevredenheid

Wij zijn zeer tevreden van onze poetshulp Magdalena.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik kan er nog niet veel over zeggen, twee maal mijn vaste hulp. Eén maal een vervanging.Wat mijn tot nu toe stoort is dat de hulpen niet goed Nederlands taal kunnen. Dat vind ik spijtig.

• Algemene tevredenheid

Ben zeer tevreden van mijn poetshulp. Is correct en voert de gevraagde taken goed uit.

• Algemene tevredenheid

goede ervaring in het algemeen !! maar slechte ervaring met sodexo en de elektronise checques

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.