• Algemene tevredenheid

Monika verricht zeer goed werk en is uitermate vriendelijk. Haar Nederlands verbetert ook zienderogen. Ik heb heel veel vertrouwen in haar en hoef hierdoor zelf niet thuis te zijn. Een aanrader.

• Algemene tevredenheid

Snelle, goede en correcte informatie en communicatie. Bijzonder tevreden over onze poetshulp!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik ben zeer tevreden over mijn huishoudhulp. Zij verricht wonderen op een paar uurtjes tijd. Voor haar zie ik verder bijna alles door de vingers. Ik heb het wel moeilijk met het feit dat er vaak geen vervanging kan geregeld worden als mijn vaste werkster op vakantie is. Daarnaast heb ik ook al gevraagd telefonisch of er eventueel een boodschap kan doorgegeven worden aan mijn werkster , wat uiteindelijk niet gebeurd is.

• Algemene tevredenheid

ik ben heel tevreden, onze poetshulp Aga is super. Ze werkt hard en volledig. Ze is ook sympathiek. IK zou haar niet meer kunnen missen. We hebben geluk.

jullie doen jullie best

• Algemene tevredenheid

Goede begeleiding van poetspersoneel met bezoek aan huis van verantwoordelijke

• Algemene tevredenheid

Jola is bij ons al een deel van het gezin. Ze is wat trager maar doet alles grondig. We zijn heel content van haar. Met vervangingen hebben wij niet zo'n goede ervaringen.

goed personeel

• Algemene tevredenheid

Zeer goede ervaring. Heel vriendelijk personeel bij het bureau, en zeer correcte hulp.

• Algemene tevredenheid

correcte huishoudhulp, amper ziekteverzuim, trouwe vriendelijke personen- pluspunt dat hulp ook aan taal werkt want communnicatie is belangrijk; zeer tevreden en jullie service toen ik naar extra hulp vroeg was ook prima, na 1 maand had ik extra poetshulp

Stipte poetsdame, goede communicatie

VLotte samenwerking.

Stipt Netjes verstandig

• Algemene tevredenheid

Prima poetsvrouw! Ze ziet vuil en neemt zelf initiatief als ze een keer een kamer niet moet poetsen om iets extra te doen.

• Algemene tevredenheid

Zeer goede ervaring met Jola! Wat makkelijk was bij het vorige poetsbedrijf, was dat zij telkens gewoon een factuur opsturen voor de betaling van de dienstencheques. Dus als klant moet je dan niet bezig zijn met Sodexo etc.

• Algemene tevredenheid

heel tevreden over de hulp van Jola in ons huishouden. Heel tevreden dat ik vooraf op de hoogte wordt gebracht wanneer poetshulp afwezig is en de mogelijkheid die er dan is om een andere poetshulp te vragen

• Algemene tevredenheid

Onze poetsvrouw is plichtbewust en ordentelijk

• Algemene tevredenheid

Zeer betrouwbare huishoudhulp + werkt zeer grondig.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.