Een heel goede en betrouwbare poetsvrouw. Ze doet vaak extra dingen in het huishouden die ik niet gevraagd heb. bijv de vaatwasser leegmaken of kasten van binnen kuisen.

• Algemene tevredenheid

tevreden van huishoudhulp en vlotte communicatie met bureau

• Algemene tevredenheid

fijne poetsvrouw en een goede kracht

• Algemene tevredenheid

Het resultaat van mijn constataties sinds de oprichting van van Primahome en de toetreding van Bodza.

Prima poetshulp. Duidelijke communicatie

• Algemene tevredenheid

Op tijd, zorgzaam, grondig, onberispelijk, echt prima! Bedankt!

• Algemene tevredenheid

Prima invulling van mijn wensen als klant door de mensen van het kantoor. Uitstekende hulp in het huishouden dankzij een zeer gemotiveerde, energieke dame.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ALS ER EEN PROBLEEM IS WORDT DIT GOED OPGEVOLGD. ER WORDT OOK OP TIJD AFGEBELD ALS DE POETSVROUW ZIEK IS OF OP VAKANTIE GAAT.

• Algemene tevredenheid

Tot hiertoe steeds zeer tevreden van het onthaal en de dienst.

• Algemene tevredenheid

Ik kan alleen maar positief zijn over de communicatie, het gepresteerde werk en het enthousiasme van het ganse team.

Heel tevreden met Eva.

• Algemene tevredenheid

Goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk. Al jaren klant zonder problemen.

Prima Home Prima Werk!

• Algemene tevredenheid

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Toegewijde en stipte poetshulp. Zijn zeer tevreden.

• Algemene tevredenheid

Het Primahome team is altijd vriendelijk en flexibel. Wij werken al jaren samen en ze staan altijd klaar om te helpen. Met speciale dank aan Beata !

• Algemene tevredenheid

Ik ben enorm tevreden over mijn thuishulp. Ze is altijd stipt, werkt nauwkeurig en weet van aanpakken. Ook een pluim voor de Prima dienstverlening van het kantoor.

• Algemene tevredenheid

Mijn poetshulp komt al zes jaar en ik ben zeer tevreden. Graag zou wel hebben dat ze zegt wanneer een product op is of iets stuk is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er is niemand komen kijken om te zien wat er zoal moet gedaan worden. Ik weet ook niet wat ik haar mag laten doen.Mijn schoonmaakster komt om de 14 dagen , dus om de andere week kuis ik zelf.

• Algemene tevredenheid

Profesionele poetshulp, vriendelijk en stipt. Organisatie Primahome correct!

• Algemene tevredenheid

Wij zijn super tevreden van Ula en ik heb ze al aan veel mensen aangeraden en zal dit blijven doen!

heel goede dienstverlening

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.